Komunikaty PR

Poznaj historie Margaret i Tymka w ramach kampanii marki Motorola

2022-10-20  |  10:30
Biuro prasowe

Warszawa, 20 października 2022 - Motorola ruszyła z kampanią „Nie daj się zdefiniować #odkryjswójkolor”, która jest odpowiedzią na często, jakże mylne postrzeganie, szufladkowanie i definiowanie innych bez zgłębiania i poznawania ich własnych historii. Do kampanii marka zaprosiła artystów - Margaret i Tymka, postacie które wyróżniają się stylem, wyglądem i charakterem. To wyjątkowo zdolni i zmotywowani ludzi, którzy od lat nie patrząc na opinie i krytykę ze strony innych osób z determinacją podążają swoją drogą i odnoszą sukcesy. Artyści odkrywają przed nami swoje pasje i zajawki, a także wyjątkowe kolory.

„Poprzez kampanię Nie daj się zdefiniować #odkryjswójkolor chcemy pokazać, jak często mylnie postrzegamy ludzi przez pryzmat ich zawodu, tego jak wyglądają, jaki jest ich wizerunek sceniczny. Piszemy własne historie na ich temat i nie zdajemy sobie sprawy z tego, że często rzeczywistość jest zupełnie inna i osoba, która może wydawać się całkowitym ekstrawertykiem, który porywa tłumy najlepiej czuje się w swoim domu w lesie, gdzie spędza czas z najbliższymi. Naszym celem jest zachęcić naszych odbiorców, aby odważnie kroczyli przed siebie i nie dawali innym się definiować” - powiedziała Anna Staszyńska, Head of Marketing w Motorola.

W kampanii udział biorą artyści:

Margaret - wokalistka, autorka tekstów i kompozytorka, a zarazem jedna z najbardziej popularnych artystek młodego pokolenia. Na swoim koncie ma pięć studyjnych albumów, w tym dwa nagrodzone platyną. Jest także laureatką wielu branżowych nagród na czele z MTV Europe Music Awards oraz Eska Music Awards.

„Zawsze uwierały mnie pudełka, bo zazwyczaj były za małe na całe spektrum możliwości, które mam i horyzontów, na które patrzę. Zawsze też czułam, że jestem w ciągłym rozwoju i nie da się mnie określić tylko jednym słowem, a jak się da - to na krótka chwilę - bo jest przecież tyle opcji i smaków, których jestem ciekawa i chcę spróbować. Myślę, że to moje uporczywe dążenie do niezależności i wolności jest nadrzędną cechą artystów - przestrzeń to kreacja. Dlatego tak dużo mam zajawek poza muzycznych - ceramika, żeglarstwo, podróże - to coś, co mnie stymuluje i inspiruje”.

Tymek - autor utworów muzycznych i tekstów. Jego płyty wielokrotnie osiągały status platynowych i diamentowych. W 2021 roku, jako pierwszy artysta wywodzący się z kultury hiphopowej w Polsce otrzymał podwójny diament za singiel „Język Ciała”.

„Moje życie polega na tworzeniu własnej definicji, która jest dla mnie wyrazem wolności. Przestrzeń za to jest jak dom dla twórcy, istotna jest więc autentyczność w działaniach i świadomość własnych potrzeb, przestrzeni i bezkompromisowość w ochronie swoich ideałów”.

Kampanię Nie daj się zdefiniować #odkryjswójkolor otwierają dwa video w mediach społecznościowych, w których Margaret i Tymek zapraszają do swoich (nie)codziennych światów, odkrywając przed nami swoje pasje, zajawki oraz kolory.

„Nie zawsze ciśnięcie siebie i robienie czegoś non stop jest efektywne” - Maggie x #VeryPeri

„Nie daj się definiować przez świat, który widzą inni. Nie pozwól na to, by opinia publiki ukryła to, kim naprawdę jesteś”.

Link do video Margaret: https://youtu.be/9unZGdWzan4

„Bezkompromisowa autentyczność. Myślę, że tak się tworzy oryginalność” - Tymek x #IcePalace

„Nie musisz poddawać się prostym definicjom. Nie musisz godzić się na wybrane określenia. Wyrażając swoją autentyczność, pokazujesz siłę, która może przemienić się w najcenniejszą inspirację dla innych”.

Link do video Tymek: https://youtu.be/o94bz0w8pbw

Kampania obejmuje działania digital, social media oraz public relations. Za koncept i realizację kampanii w obszarze digital i social media odpowiada agencja Tigers, natomiast za zakres działań PR agencja Rumour.

To jednak nie koniec artystów biorących udział w kampanii „Nie daj się zdefiniować #odkryjswójkolor” - już niebawem poznamy kolejnych.

zastrzeżenia prawne

Niektóre funkcje i dane techniczne produktu mogą zależeć od sieci i podlegać dodatkowym warunkom oraz opłatom. Mogą one też ulec zmianie bez powiadomienia. MOTOROLA, stylizowane logo M, MOTO oraz rodzina znaków MOTO są znakami towarowymi firmy Motorola Trademark Holdings, LLC. LENOVO i THINKREALITY są znakami towarowymi firmy Lenovo. Snapdragon, Qualcomm Adreno, Snapdragon Elite Gaming, Snapdragon Spaces i Snapdragon Sound są produktami Qualcomm Technologies, Inc. i spółek zależnych. Qualcomm, Snapdragon, Adreno, Snapdragon Elite Gaming, Snapdragon Spaces i Snapdragon Sound są znakami towarowymi lub zarejestrowanymi znakami towarowymi Qualcomm Incorporated w USA i innych krajach.  Wi-Fi jest znakiem towarowym Wi-Fi Alliance. USB Type-C® i USB-C® są zarejestrowanymi znakami towarowymi USB Implementers Forum. BLUETOOTH jest znakiem towarowym Bluetooth Special Interest Group (SIG). Dolby, Dolby Vision i Dolby Atmos należą do zarejestrowanych i niezarejestrowanych znaków towarowych Dolby Laboratories, Inc. w USA i innych krajach. Google i Android są znakami towarowymi Google LLC. Wszystkie inne znaki towarowe należą do odpowiednich właścicieli. © 2021 Motorola Mobility LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów Biuro prasowe
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich
Media i PR Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations
2025-04-10 | 10:20

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

W świecie fake newsów, dezinformacji oraz globalnych problemów profesjonalne zarządzanie komunikacją przestało być wyborem – stało się koniecznością. O tym, jak
Media i PR Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
2025-03-27 | 09:30

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na ignorowanie nowoczesnych narzędzi komunikacyjnych. Rozwój technologii mobilnych sprawił, że firmy mają dostęp do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Z UE na pomoc Ukrainie trafiło 148 mld euro. Potrzebne jest dalsze wsparcie, także w kontekście wypracowania sprawiedliwego pokoju

Prezydent Rosji Władimir Putin ogłosił gotowość do podjęcia bezpośrednich rozmów pokojowych z Ukrainą, które mają się rozpocząć 15 maja w Stambule. USA i UE liczą, że Rosja zgodzi się na 30-dniowe zawieszenie broni i wstrzyma ataki na infrastrukturę krytyczną. Unia już zapowiedziała, że w przypadku odmowy zaostrzy sankcje. Europoseł PiS Arkadiusz Mularczyk apeluje o większą determinację UE w wykorzystaniu zamrożonych rosyjskich aktywów i wsparcie w odbudowie Ukrainy.

Polityka

Prof. L. Balcerowicz: Polska obok Turcji ma największy udział własności państwowej. Potrzebujemy odpolitycznienia gospodarki

Nacjonalizacja i repolonizacja polskiej gospodarki zapowiedziana przez Donalda Tuska wzbudziła mieszane komentarze i reakcje, głównie z powodu niedoprecyzowania, jakie działania miałaby oznaczać. Zdaniem prof. Leszka Balcerowicza to „mętny slogan”, za którym może się kryć wiele znaczeń, takich jak ograniczenie wpływu kapitału zagranicznego albo nacjonalizacja. Tymczasem tym, co naprawdę potrzebne jest gospodarce, jest wycofanie się z niej polityków i prywatyzacja spółek, których wciąż zbyt wiele znajduje się w gestii rządzących – ocenia ekonomista.

Przemysł

Trwa operacja zmiany wyposażenia indywidualnego żołnierzy. Potrzebny modułowy system „od stóp do głów”

Według zapowiedzi MON ten rok ma być przełomowy pod względem zmiany wyposażenia indywidualnego polskich żołnierzy. To efekt trwającej od 1,5 roku operacji Szpej, której celem jest modernizacja umundurowania oraz uzbrojenia i której rząd nadał wysoki priorytet. Podczas ubiegłotygodniowego forum Defence24 Days dwie polskie firmy przedstawiły swoją propozycję systemu wyposażenia „od stóp do głów” dla żołnierzy, którego zaletą ma być nie tylko kompleksowość, ale także modułowość i możliwość dostosowania do konkretnych potrzeb danego operatora.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.