Komunikaty PR

Poznaj historie Margaret i Tymka w ramach kampanii marki Motorola

2022-10-20  |  10:30
Biuro prasowe

Warszawa, 20 października 2022 - Motorola ruszyła z kampanią „Nie daj się zdefiniować #odkryjswójkolor”, która jest odpowiedzią na często, jakże mylne postrzeganie, szufladkowanie i definiowanie innych bez zgłębiania i poznawania ich własnych historii. Do kampanii marka zaprosiła artystów - Margaret i Tymka, postacie które wyróżniają się stylem, wyglądem i charakterem. To wyjątkowo zdolni i zmotywowani ludzi, którzy od lat nie patrząc na opinie i krytykę ze strony innych osób z determinacją podążają swoją drogą i odnoszą sukcesy. Artyści odkrywają przed nami swoje pasje i zajawki, a także wyjątkowe kolory.

„Poprzez kampanię Nie daj się zdefiniować #odkryjswójkolor chcemy pokazać, jak często mylnie postrzegamy ludzi przez pryzmat ich zawodu, tego jak wyglądają, jaki jest ich wizerunek sceniczny. Piszemy własne historie na ich temat i nie zdajemy sobie sprawy z tego, że często rzeczywistość jest zupełnie inna i osoba, która może wydawać się całkowitym ekstrawertykiem, który porywa tłumy najlepiej czuje się w swoim domu w lesie, gdzie spędza czas z najbliższymi. Naszym celem jest zachęcić naszych odbiorców, aby odważnie kroczyli przed siebie i nie dawali innym się definiować” - powiedziała Anna Staszyńska, Head of Marketing w Motorola.

W kampanii udział biorą artyści:

Margaret - wokalistka, autorka tekstów i kompozytorka, a zarazem jedna z najbardziej popularnych artystek młodego pokolenia. Na swoim koncie ma pięć studyjnych albumów, w tym dwa nagrodzone platyną. Jest także laureatką wielu branżowych nagród na czele z MTV Europe Music Awards oraz Eska Music Awards.

„Zawsze uwierały mnie pudełka, bo zazwyczaj były za małe na całe spektrum możliwości, które mam i horyzontów, na które patrzę. Zawsze też czułam, że jestem w ciągłym rozwoju i nie da się mnie określić tylko jednym słowem, a jak się da - to na krótka chwilę - bo jest przecież tyle opcji i smaków, których jestem ciekawa i chcę spróbować. Myślę, że to moje uporczywe dążenie do niezależności i wolności jest nadrzędną cechą artystów - przestrzeń to kreacja. Dlatego tak dużo mam zajawek poza muzycznych - ceramika, żeglarstwo, podróże - to coś, co mnie stymuluje i inspiruje”.

Tymek - autor utworów muzycznych i tekstów. Jego płyty wielokrotnie osiągały status platynowych i diamentowych. W 2021 roku, jako pierwszy artysta wywodzący się z kultury hiphopowej w Polsce otrzymał podwójny diament za singiel „Język Ciała”.

„Moje życie polega na tworzeniu własnej definicji, która jest dla mnie wyrazem wolności. Przestrzeń za to jest jak dom dla twórcy, istotna jest więc autentyczność w działaniach i świadomość własnych potrzeb, przestrzeni i bezkompromisowość w ochronie swoich ideałów”.

Kampanię Nie daj się zdefiniować #odkryjswójkolor otwierają dwa video w mediach społecznościowych, w których Margaret i Tymek zapraszają do swoich (nie)codziennych światów, odkrywając przed nami swoje pasje, zajawki oraz kolory.

„Nie zawsze ciśnięcie siebie i robienie czegoś non stop jest efektywne” - Maggie x #VeryPeri

„Nie daj się definiować przez świat, który widzą inni. Nie pozwól na to, by opinia publiki ukryła to, kim naprawdę jesteś”.

Link do video Margaret: https://youtu.be/9unZGdWzan4

„Bezkompromisowa autentyczność. Myślę, że tak się tworzy oryginalność” - Tymek x #IcePalace

„Nie musisz poddawać się prostym definicjom. Nie musisz godzić się na wybrane określenia. Wyrażając swoją autentyczność, pokazujesz siłę, która może przemienić się w najcenniejszą inspirację dla innych”.

Link do video Tymek: https://youtu.be/o94bz0w8pbw

Kampania obejmuje działania digital, social media oraz public relations. Za koncept i realizację kampanii w obszarze digital i social media odpowiada agencja Tigers, natomiast za zakres działań PR agencja Rumour.

To jednak nie koniec artystów biorących udział w kampanii „Nie daj się zdefiniować #odkryjswójkolor” - już niebawem poznamy kolejnych.

zastrzeżenia prawne

Niektóre funkcje i dane techniczne produktu mogą zależeć od sieci i podlegać dodatkowym warunkom oraz opłatom. Mogą one też ulec zmianie bez powiadomienia. MOTOROLA, stylizowane logo M, MOTO oraz rodzina znaków MOTO są znakami towarowymi firmy Motorola Trademark Holdings, LLC. LENOVO i THINKREALITY są znakami towarowymi firmy Lenovo. Snapdragon, Qualcomm Adreno, Snapdragon Elite Gaming, Snapdragon Spaces i Snapdragon Sound są produktami Qualcomm Technologies, Inc. i spółek zależnych. Qualcomm, Snapdragon, Adreno, Snapdragon Elite Gaming, Snapdragon Spaces i Snapdragon Sound są znakami towarowymi lub zarejestrowanymi znakami towarowymi Qualcomm Incorporated w USA i innych krajach.  Wi-Fi jest znakiem towarowym Wi-Fi Alliance. USB Type-C® i USB-C® są zarejestrowanymi znakami towarowymi USB Implementers Forum. BLUETOOTH jest znakiem towarowym Bluetooth Special Interest Group (SIG). Dolby, Dolby Vision i Dolby Atmos należą do zarejestrowanych i niezarejestrowanych znaków towarowych Dolby Laboratories, Inc. w USA i innych krajach. Google i Android są znakami towarowymi Google LLC. Wszystkie inne znaki towarowe należą do odpowiednich właścicieli. © 2021 Motorola Mobility LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR McCANN Poland z kampanią dla platformy GdzieJakiBiznes.com Mastercard Biuro prasowe
2024-04-15 | 10:00

McCANN Poland z kampanią dla platformy GdzieJakiBiznes.com Mastercard

McCANN odpowiada za kampanię dla nowego, innowacyjnego narzędzia Mastercard – GdzieJakiBiznes.com. Platforma powstała z myślą o małych i średnich przedsiębiorcach,
Media i PR Podstęp podcast czyli podcast w ciemno!
2024-04-04 | 23:00

Podstęp podcast czyli podcast w ciemno!

Wśród pierwszych gości Maciej Dąbrowski „Człowiek Warga”, Masny i Prykson Fisk. Postęp Grupa połączyła siły z aktorką Ewa Serwą i odpalili nietypowy podcast.
Media i PR Synertime prowadzi biuro prasowe Vis Plantis
2024-03-29 | 11:00

Synertime prowadzi biuro prasowe Vis Plantis

W marcu 2024 r. do grona klientów warszawskiej agencji PR Synertime dołączyła firma Vis Plantis. Agencja realizuje dla spółki działania z obszaru public

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Zmiany klimatu coraz mocniej uderzają w polskie rolnictwo. W adaptacji wspierają rolników nowe technologie

60 proc. polskich rolników ocenia, że zmiany klimatu mają już duży wpływ na kondycję sektora. 75 proc. z nich obawia się skutków suszy i innych ekstremalnych zjawisk pogodowych, takich jak huraganowe wiatry, grad czy nawalne deszcze. Co trzeci ocenia, że zmiany klimatu są obecnie dużym zagrożeniem dla bezpieczeństwa żywnościowego – wynika z raportu opublikowanego w ubiegłym roku przez Instytut Spraw Publicznych. Eksperci wskazują, że adaptacja do zmian klimatycznych jest niezbędna, żeby utrzymać zarówno rentowność gospodarstw rolnych, jak i ciągłość produkcji żywności. Rolników w coraz większym stopniu wspierają w tym nowe technologie.

Transport

Mocny wzrost sprzedaży paliw płynnych w 2023 roku. W tym roku popyt napędzą nowe inwestycje

W ubiegłym roku sumaryczny popyt na paliwa płynne w Polsce zwiększył się o 6 proc., przy czym popyt na główne paliwa transportowe – benzyny, olej napędowy i gaz LPG – wzrósł o 7 proc. Przełożyło się to na rekordowe wpływy, które branża wpłaciła do budżetu państwa. Daniny od sprzedaży paliw wyniosły w ub.r. łącznie ponad 93 mld zł – wynika z podsumowania POPiHN. Krajową konsumpcję paliw wspomagała w ubiegłym roku m.in. turystyka paliwowa i znaczna liczba samochodów na ukraińskich tablicach rejestracyjnych poruszających się po polskich drogach. Ten rok, w opinii ekspertów, może się okazać jeszcze lepszy. Zapotrzebowanie na paliwa będą napędzać nowe inwestycje rozpoczynane dzięki środkom z UE.

Handel

Rynek dań gotowych z silnym potencjałem wzrostu. Producent makaronów przyspiesza rozwój w tym obszarze

Notowany na GPW producent makaronów i dań gotowych ma za sobą bardzo udany rok i szykuje się na kolejne inwestycje. Grupa zamierza intensywnie się rozwijać w segmencie dań gotowych, w którym dostrzega duży potencjał, i ma ambicję, żeby pozostać liderem tego rynku. Pod koniec tego roku planuje poszerzyć swoje portfolio w tym obszarze. Nie wyklucza także przejęcia firmy z segmentu dań gotowych, bo organiczny rozwój spółki, zgodnie ze strategią, ma być wspierany przez akwizycje na rynku spożywczym.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.