Komunikaty PR

Premiera drukarki do smartfonów Fujifilm INSTAX SQUARE Link

2022-10-27  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt
FUJIFILM Poland Sp. z o.o.
FUJIFILM Poland Sp. z o.o.

Ul. Krakowiaków 44, budynek 7
02-255 Warszawa
iwona.krakowska|fujifilm.com| |iwona.krakowska|fujifilm.com
882794706
www.fujifilm.com/pl

Nowa drukarka do smartfonów Fujifilm INSTAX SQUARE Link umożliwia miłośnikom fotografii natychmiastowej wejście do świata rzeczywistości rozszerzonej i dzielenie się zdjęciami cyfrowymi

Ratingen, Niemcy, 27 października 2022 r. – Fujifilm Europe z przyjemnością ogłasza wprowadzenie na rynek drukarki do smartfonów FUJIFILM INSTAX SQUARE Link (zwana dalej SQUARE Link). Najnowszy przedstawiciel popularnej serii drukarek do smartfonów Link trafi do sprzedaży w drugiej połowie listopada 2022 r. SQUARE Link oferuje wydruk odbitek natychmiastowych w formacie INSTAX SQUARE, który swymi rozmiarami 1,5x przewyższa rozmiary odbitki w formacie INSTAX mini.

SQUARE Link przynosi cały wachlarz nowych i wyjątkowych funkcjonalności opracowanych w celu zachęcenia użytkowników do uwolnienia swojego twórczego potencjału. Wśród nowości wymienić należy funkcję AR Print (wydruk w rzeczywistości rozszerzonej), a także INSTAX ConnectTM. Obie funkcjonalności pozwalają miłośnikom fotografii natychmiastowej i wydruków ze smartfonów na indywidualizację, a także dzielenie się wykonanymi przez siebie zdjęciami na zupełnie nowe sposoby. Podobnie jak wszystkie urządzenia w serii drukarek INSTAX Link, SQUARE Link oferuje wiele zróżnicowanych szablonów ramek, cyfrowych naklejek i trybów wydruku. Wszystkie one pozwalają twórcom zdjęć natychmiastowych pobudzić swoją kreatywność dzięki dostępnej bezpłatnie aplikacji[1].

Shin Udono, Senior Vice President w dziale Imaging Solutions firmy Fujifilm Europe, stwierdził:

Jesteśmy niezwykle podekscytowani wprowadzeniem nowej drukarki INSTAX SQUARE Link, opracowanej specjalnie z myślą o prawdziwych miłośnikach fotografii natychmiastowej i drukarek do smartfonów. Najnowsza drukarka SQUARE Link łączy w sobie wszystko, co naszym obecnym klientom podoba się najbardziej we wprowadzonych dotychczas modelach urządzeń Link. Użytkownicy mogą teraz drukować odbitki w formacie SQUARE, otrzymują też dodatkowo nowe, ekscytujące funkcje AR Print i INSTAX Connect, które zapewniają jeszcze więcej możliwości w zakresie kontaktowania się, indywidualizacji oraz dzielenia się zdjęciami.

Najważniejsze funkcje drukarki SQUARE Link:

AR Print (wydruk w rzeczywistości rozszerzonej):

SQUARE Link umożliwia dodanie elementów rzeczywistości rozszerzonej do zdjęć, w tym efektów specjalnych, tekstu, obrazów, kolorów tła, rysunków i animacji. Kod QR wydrukowany na odbitce pozwala odblokować widoczne na ekranie smartfona różnorodne elementy rzeczywistości rozszerzonej, które użytkownicy mogą następnie obejrzeć na wydrukowanej odbitce i wokół niej. Wystarczy zeskanować kod za pomocą swojego smartfona i zobaczyć efekty w akcji.

INSTAX Connect:

Korzystając z funkcji INSTAX Connect z poziomu aplikacji SQUARE Link, użytkownik może dzielić się cyfrowo zdjęciami INSTAX. Wystarczy wybrać w smartfonie zdjęcie, dodać do niego tekst i/lub efekty i przesłać je do dowolnego podłączonego urządzenia (np. smartfonu, tabletu itp.). Użytkownicy mają możliwość dodania tekstu do swoich zdjęć i otrzymać tekstową odpowiedź przesłaną bezpośrednio na zdjęciu. Odbiorcy będący równocześnie użytkownikami SQUARE Link mogą nawet wydrukować odbitkę zdjęcia z zawartością tekstową lub bez niej.

Możliwość indywidualizacji odbitek INSTAX dzięki trybom obrazu, projektom ramek i naklejkom

Podobnie jak wszystkie urządzenia w serii drukarek INSTAX Link, SQUARE Link oferuje wybór różnorodnych wzorów ramek, cyfrowych naklejek i trybów wydruku, które pozwalają twórcom zdjęć natychmiastowych na kreatywne wzbogacenie wykonywanych zdjęć. Użytkownicy mogą wybrać jeden z dwóch trybów wydruku – Tryb INSTAX Rich (wzbogacony) dla uzyskania głębokich, wzmocnionych kolorów albo tryb INSTAX Natural (naturalny), gdy chcemy zapewnić zdjęciu bardziej klasyczny wygląd. Zdjęcia ze smartfonów da się urozmaicić, nakładając na nie filtry artystyczne. Można też dostosować jasność, kontrast i nasycenie obrazu. Użytkownicy SQUARE Link, dzięki odpowiedniej funkcji dostępnej w aplikacji, otrzymują również możliwość tworzenia unikalnych kolaży, łącząc na jednej odbitce INSTAX do dziewięciu zdjęć.

Lekkość, mobilność i szybkość

Kompaktowa i lekka drukarka SQUARE Link, o obudowie wykończonej prążkowaną fakturą, przenosi zdjęcie ze smartfona i drukuje odbitkę w ciągu około 12 sekund. Oferuje również obsługę wydruku ciągłego i dzięki przesyłowi danych za pośrednictwem Bluetooth[2], przy pełnym naładowaniu akumulatora jest w stanie wydrukować koło 100 odbitek INSTAX.

SQUARE Link będzie dostępny w kolorach Ash White (popielaty biały) i Midnight Green (zieleń o północy). Oczekuje się, że do sprzedaży trafi w drugiej połowie listopada 2022 r., w sugerowanej cenie detalicznej 729 pln

Specyfikacja INSTAX SQUARE LINK

Metoda rejestracji

Ekspozycja 3-barwna OLED

Stosowany film

Film natychmiastowy FUJIFILM INSTAX SQUARE Instant Film (sprzedawany osobno)

Rozmiar obrazka

62 mm × 62 mm

Rozmiar obrazka w pikselach

800 × 600 punktów

Rozdzielczość wydruku

12,5 pkt./mm
(318 dpi, skok punktu 80 μm)

Gradacja barwna wydruku

Gradacja RGB, 256 odcieni kolorystycznych

Interfejs komunikacyjny

Bluetooth Ver. 4.2 (BLE)

Obsługiwane formaty plików

JPEG, PNG, HEIF, DNG

Czas wydruku

Od zapisania obrazu w buforze drukarki do wysunięcia odbitki:
Około 12 sekund

Wydajność drukowania

Około 100 odbitek (przy pełnym naładowaniu akumulatora, liczba odbitek zależy od warunków użytkowania)

Zasilanie

Akumulator litowo-jonowy (typ wbudowany: niewymienny)

Czas ładowania

Około 80 do 120 minut (zależny od temperatury otoczenia podczas ładowania)

Pobór mocy

Około 3 W

Warunki użytkowania

Temperatura: +5 ºC do +40 ºC
Wilgotność: 20% to 80% (bez kondensacji pary wodnej)

Wymiary urządzenia

105 mm × 37,5 mm × 127,5 mm (bez elementów wystających)

Waga urządzenia

Około 236 g (bez pakietu filmów)

Dołączone akcesoria

Przewód USB (Typ-C, Długość: 30 cm)

* Powyższe dane techniczne mogą ulec zmianie w celu poprawy wydajności urządzenia.

[1] Bezpłatna aplikacja na smartfony z systemem Android oraz smartfony iPhone. Może zostać pobrana ze sklepu Google Play w przypadku telefonów z systemem Android lub ze sklepu App Store w przypadku urządzeń iPhone. Android i Google Play są znakami towarowymi lub zarejestrowanymi znakami towarowymi Google Inc. iPhone i App Store są znakami towarowymi Apple Inc.

[2] Znak graficzny i logotyp Bluetooth® są zarejestrowanymi znakami towarowymi Bluetooth SIG, Inc. i zostały użyte na podstawie licencji.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: FUJIFILM Poland Sp. z o.o.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom? Biuro prasowe
2025-06-11 | 09:00

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

Cyfrowa inżynieria wzrostu, gdzie każda decyzja opiera się na danych, a wszystkie złotówki pracują na Twoje wyniki? Właśnie tak można określić performance marketing! Coraz
Media i PR 25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji
2025-06-11 | 08:50

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji   Blisko 500 godzin wykładów, w których uczestniczyło 6 349
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników

Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.

Konsument

35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.