Premiera katalogu BN 2024 - SLODKIE

Jakie słodycze firmowe wybrać na nadchodzące Święta?
Nadchodzi najbardziej magiczny okres – Święta Bożego Narodzenia! Jak co roku, SLODKIE przedstawia katalog z autorskimi kompozycjami na tegoroczne Święta. Kalendarze adwentowe, kompozycje ze śliwkami w czekoladzie i marmoladkami, aromatyczne pierniki – te, jak i inne świąteczne propozycje są już dostępne w sprzedaży.
Słodycze reklamowe SLODKIE od 2004 roku towarzyszą świątecznym spotkaniom. W nowym katalogu pojawia się cała gama inspiracji na świąteczne spotkania, wigilie firmowe czy upominki dla pracowników. Bogatą ofertę bożonarodzeniową wyróżnia indywidualność i troska o relacje z klientami, współpracownikami oraz partnerami biznesowymi.
Każdy produkt ze świątecznej kolekcji, to nie tylko smakowity upominek, ale również doskonały sposób na podkreślenie wyjątkowości firmy i docenienie współpracowników oraz partnerów biznesowych – komentuje Anna Garmada, CEO SLODKIE
Wigilie firmowe i świąteczne spotkania
Uroczyste kolacje wigilijne czy firmowe mikołajki budują pozytywne relacje wśród współpracowników. W takich momentach nie można pominąć firmowych słodyczy! Ciasteczka, praliny czy bakalie w czekoladzie to idealne dodatki sprzyjające takim wydarzeniom.
Wysyłki świąteczne
Planujesz świąteczną wysyłkę? Warto postawić na prezenty, które nie tylko ucieszą podniebienia, ale również będą wyglądały oryginalnie, dzięki specjalnie zaprojektowanym opakowaniom bożonarodzeniowych słodkości. Czekoladowe kształty, takie jak mikołaj, choinka czy gwiazdka, które są starannie zapakowane oraz spersonalizowane, to idealny sposób na wyrażenie wdzięczności i umocnienia relacji w okresie świątecznym.
Słodki dodatek do życzeń
Świąteczne życzenia to miły gest, który zyskuje jeszcze większą moc, gdy towarzyszy mu drobna, słodka niespodzianka. Zestaw czekoladek Choco Text Christmas, Biblioteka Czekoladowych Tabliczek, czy Praliny Christmas Message, świetnie sprawdzą się jako dodatek do świątecznych życzeń.
Na jakie nowości warto zwrócić uwagę?
Od eleganckich spotkań świątecznych po wysyłki bożonarodzeniowych upominków – w ofercie znajdują się produkty, które oczarują smakiem, wyglądem oraz dbałością o detale. W nowym katalogu znalazły się także dodatkowe możliwości personalizacji, a wśród nich zestawy pralinek z logo bezpośrednio na czekoladzie lub pralinki z logo naniesionym w formie czekoladowego stempla.
Nowy katalog SLODKIE to ogromna moc inspiracji, która pozwala w pełni wykorzystać potencjał świątecznych słodyczy. Oferta jest już dostępna online na stronie: https://slodkie.com/3d-flip-book/boze-narodzenie-slodkie-2023/.

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Rozszerzenie UE wśród priorytetów duńskiej prezydencji. Akcesja nowych państw może mieć znaczenie dla bezpieczeństwa i gospodarki
Z badania Eurobarometru wynika, że nieco ponad połowa Europejczyków (53 proc.) popiera dalsze rozszerzenie UE o nowe kraje. Dania, która 1 lipca obejmuje po Polsce przewodnictwo w Radzie UE, zapowiada, że będzie to jeden z jej priorytetów na najbliższe półrocze, nazywając rozszerzenie „geopolityczną koniecznością” kluczową dla stabilizacji Europy.
Transport
Kończą się konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego. 2,4 mld euro trafi na sektor transportu po 2026 roku

Dobiegają końca konsultacje społeczne Planu Społeczno-Klimatycznego, tzw. KPO2, który ma być podstawą do wypłaty środków z nowego instrumentu finansowego Unii Europejskiej – Społecznego Funduszu Klimatycznego. Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej zapowiada, że mają one trafić m.in. na walkę z tzw. ubóstwem transportowym, łagodzenie skutków wprowadzenia ETS2 i unowocześnienie kolei, które stanowi ogromne wyzwanie.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.