Komunikaty PR

Premiera katalogu BN 2024 - SLODKIE

2024-09-13  |  14:00
Biuro prasowe

Jakie słodycze firmowe wybrać na nadchodzące Święta? 

Nadchodzi najbardziej magiczny okres – Święta Bożego Narodzenia! Jak co roku, SLODKIE przedstawia katalog z autorskimi kompozycjami na tegoroczne Święta. Kalendarze adwentowe, kompozycje ze śliwkami w czekoladzie i marmoladkami, aromatyczne pierniki – te, jak i inne świąteczne propozycje są już dostępne w sprzedaży. 

Słodycze reklamowe SLODKIE od 2004 roku towarzyszą świątecznym spotkaniom. W nowym katalogu pojawia się cała gama inspiracji na świąteczne spotkania, wigilie firmowe czy upominki dla pracowników. Bogatą ofertę bożonarodzeniową wyróżnia indywidualność i troska o relacje z klientami, współpracownikami oraz partnerami biznesowymi.

Każdy produkt ze świątecznej kolekcji, to nie tylko smakowity upominek, ale również doskonały sposób na podkreślenie wyjątkowości firmy i docenienie współpracowników oraz partnerów biznesowych komentuje Anna Garmada, CEO SLODKIE 

Wigilie firmowe i świąteczne spotkania 

Uroczyste kolacje wigilijne czy firmowe mikołajki budują pozytywne relacje wśród współpracowników. W takich momentach nie można pominąć firmowych słodyczy! Ciasteczka, praliny czy bakalie w czekoladzie to idealne dodatki sprzyjające takim wydarzeniom. 

Wysyłki świąteczne

Planujesz świąteczną wysyłkę? Warto postawić na prezenty, które nie tylko ucieszą podniebienia, ale również będą wyglądały oryginalnie, dzięki specjalnie zaprojektowanym opakowaniom bożonarodzeniowych słodkości. Czekoladowe kształty, takie jak mikołaj, choinka czy gwiazdka, które są starannie zapakowane oraz spersonalizowane, to idealny sposób na wyrażenie wdzięczności i umocnienia relacji w okresie świątecznym. 

Słodki dodatek do życzeń

Świąteczne życzenia to miły gest, który zyskuje jeszcze większą moc, gdy towarzyszy mu drobna, słodka niespodzianka. Zestaw czekoladek Choco Text Christmas, Biblioteka Czekoladowych Tabliczek, czy Praliny Christmas Message, świetnie sprawdzą się jako dodatek do świątecznych życzeń. 

Na jakie nowości warto zwrócić uwagę?

Od eleganckich spotkań świątecznych po wysyłki bożonarodzeniowych upominków – w ofercie znajdują się produkty, które oczarują smakiem, wyglądem oraz dbałością o detale. W nowym katalogu znalazły się także dodatkowe możliwości personalizacji, a wśród nich zestawy pralinek z logo bezpośrednio na czekoladzie lub pralinki z logo naniesionym w formie czekoladowego stempla.

Nowy katalog SLODKIE to ogromna moc inspiracji, która pozwala w pełni wykorzystać potencjał świątecznych słodyczy. Oferta jest już dostępna online na stronie: https://slodkie.com/3d-flip-book/boze-narodzenie-slodkie-2023/.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Oranżada Hellena Party rusza z nową kampanią „Jest okazja? Jest Party!” Biuro prasowe
2024-12-03 | 10:30

Oranżada Hellena Party rusza z nową kampanią „Jest okazja? Jest Party!”

Z końcem listopada Oranżada Hellena Party rozpoczęła kampanię reklamową pod hasłem „Jest okazja? Jest Party!”, w ramach której marka zachęca konsumentów do
Media i PR Marcin Wysocki objął stanowisko Head of E-commerce w portalu RynekPierwotny.pl
2024-12-03 | 10:00

Marcin Wysocki objął stanowisko Head of E-commerce w portalu RynekPierwotny.pl

Property Group, właściciel popularnych portali RynekPierwotny.pl oraz Gethome.pl, zapowiada kolejne istotne kroki w rozwoju spółki. Po niedawnych zmianach w strukturze zarządu oraz
Media i PR WIŚNIOWSKI w elitarnym gronie Superbrands 2024!
2024-11-28 | 15:20

WIŚNIOWSKI w elitarnym gronie Superbrands 2024!

Superbrands wyłoniło najsilniejsze marki na polskim rynku już po raz 18. Pośród znanych brandów takich jak: Rossmann, Onet, Apart, Thermomix czy Velvet znalazła się marka

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Konkurencyjność UE priorytetem nowej Komisji Europejskiej. Wśród barier do eliminacji nadmierna biurokracja

Komisja Europejska w nowym składzie, pod wodzą Ursuli von der Leyen, właśnie rozpoczyna swoją kadencję. Zgodnie z zapowiedziami ma się skupić na ożywieniu stojącej w miejscu gospodarki UE, zwiększeniu konkurencyjności, odblokowaniu inwestycji i zniwelowaniu luki innowacyjnej dzielącej ją od Stanów Zjednoczonych i Chin. Dużym wyzwaniem będzie także zmniejszenie uciążliwej biurokracji, również w dostępie do europejskich funduszy.

Infrastruktura

Stan budynków w Polsce poprawia się zbyt wolno. Ma to negatywny wpływ na klimat i zdrowie mieszkańców

W ciągu ostatnich ośmiu lat kluczowe statystyki dotyczące stanu budownictwa i zdrowia publicznego na poziomie UE się nie poprawiły. Budynki nadal zużywają zbyt dużo energii, emitują coraz więcej gazów cieplarnianych, a liczba inwestycji w poprawę efektywności energetycznej wręcz maleje, co skutkuje coraz niższym rocznym wskaźnikiem renowacji. Tym samym budynki w Europie nadal nie zapewniają ich użytkownikom zdrowych i komfortowych warunków, co przekłada się na gorsze samopoczucie i problemy zdrowotne – pokazuje najnowsza, ósma edycja raportu „Barometr zdrowych budynków”.

Problemy społeczne

40 proc. Polaków nie czuje się zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby. Obawiają się problemów z dostępem do leczenia i jego finansowaniem

Większość Polaków obawia się chorób cywilizacyjnych, takich jak nowotwory i choroby sercowo-naczyniowe. Niemal 40 proc. nie czuje się w pełni zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby – wynika z badania zleconego przez Nationale-Nederlanden. Badani obawiają się nie tylko braku zabezpieczenia finansowego, lecz także problemów z uzyskaniem pomocy lekarskiej i dostępem do badań. W odpowiedzi na te potrzeby Nationale-Nederlanden i Grupa LUX MED stworzyły we współpracy ofertę ubezpieczeniową łączącą pomoc finansową i usługi medyczne.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.