Komunikaty PR

Premiera katalogu BN 2024 - SLODKIE

2024-09-13  |  14:00
Biuro prasowe

Jakie słodycze firmowe wybrać na nadchodzące Święta? 

Nadchodzi najbardziej magiczny okres – Święta Bożego Narodzenia! Jak co roku, SLODKIE przedstawia katalog z autorskimi kompozycjami na tegoroczne Święta. Kalendarze adwentowe, kompozycje ze śliwkami w czekoladzie i marmoladkami, aromatyczne pierniki – te, jak i inne świąteczne propozycje są już dostępne w sprzedaży. 

Słodycze reklamowe SLODKIE od 2004 roku towarzyszą świątecznym spotkaniom. W nowym katalogu pojawia się cała gama inspiracji na świąteczne spotkania, wigilie firmowe czy upominki dla pracowników. Bogatą ofertę bożonarodzeniową wyróżnia indywidualność i troska o relacje z klientami, współpracownikami oraz partnerami biznesowymi.

Każdy produkt ze świątecznej kolekcji, to nie tylko smakowity upominek, ale również doskonały sposób na podkreślenie wyjątkowości firmy i docenienie współpracowników oraz partnerów biznesowych komentuje Anna Garmada, CEO SLODKIE 

Wigilie firmowe i świąteczne spotkania 

Uroczyste kolacje wigilijne czy firmowe mikołajki budują pozytywne relacje wśród współpracowników. W takich momentach nie można pominąć firmowych słodyczy! Ciasteczka, praliny czy bakalie w czekoladzie to idealne dodatki sprzyjające takim wydarzeniom. 

Wysyłki świąteczne

Planujesz świąteczną wysyłkę? Warto postawić na prezenty, które nie tylko ucieszą podniebienia, ale również będą wyglądały oryginalnie, dzięki specjalnie zaprojektowanym opakowaniom bożonarodzeniowych słodkości. Czekoladowe kształty, takie jak mikołaj, choinka czy gwiazdka, które są starannie zapakowane oraz spersonalizowane, to idealny sposób na wyrażenie wdzięczności i umocnienia relacji w okresie świątecznym. 

Słodki dodatek do życzeń

Świąteczne życzenia to miły gest, który zyskuje jeszcze większą moc, gdy towarzyszy mu drobna, słodka niespodzianka. Zestaw czekoladek Choco Text Christmas, Biblioteka Czekoladowych Tabliczek, czy Praliny Christmas Message, świetnie sprawdzą się jako dodatek do świątecznych życzeń. 

Na jakie nowości warto zwrócić uwagę?

Od eleganckich spotkań świątecznych po wysyłki bożonarodzeniowych upominków – w ofercie znajdują się produkty, które oczarują smakiem, wyglądem oraz dbałością o detale. W nowym katalogu znalazły się także dodatkowe możliwości personalizacji, a wśród nich zestawy pralinek z logo bezpośrednio na czekoladzie lub pralinki z logo naniesionym w formie czekoladowego stempla.

Nowy katalog SLODKIE to ogromna moc inspiracji, która pozwala w pełni wykorzystać potencjał świątecznych słodyczy. Oferta jest już dostępna online na stronie: https://slodkie.com/3d-flip-book/boze-narodzenie-slodkie-2023/.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Czy AI przejmie marketing? Sztuczna inteligencja w analizie danych i tworzeniu treści Biuro prasowe
2025-03-06 | 11:10

Czy AI przejmie marketing? Sztuczna inteligencja w analizie danych i tworzeniu treści

Czy sztuczna inteligencja zastąpi marketerów? A może wręcz przeciwnie – stanie się ich największym sojusznikiem? W ostatnich latach zrewolucjonizowała podejście do tworzenia
Media i PR SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu
2025-03-04 | 13:00

SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu

Wiedza, networking, relaks – to hasła przewodnie eventu w Zakopanem, czyli jednej z najważniejszych konferencji SEO w Europie, która zrzesza specjalistów
Media i PR BRAK ZDJĘCIA
2025-02-25 | 10:50

Reklama offline w erze cyfryzacji – dlaczego wciąż działa?

W czasach, gdy marketing cyfrowy zdominował strategie promocyjne wielu firm, łatwo zapomnieć o sile reklamy offline. Media społecznościowe, kampanie Google Ads czy reklamy wideo stały się nieodłącznym elementem codziennych działań

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Farmacja

Konsument

Konsumenci zwracają uwagę na klasę energetyczną sprzętu AGD. To ma wpływ na ich rachunki

Duże AGD ma spory potencjał oszczędności prądu w gospodarstwach domowych i w całym systemie elektroenergetycznym – ocenia APPLiA Polska, związek pracodawców tej branży. Ze względu na postęp technologiczny dziś produkowane urządzenia w najlepszych klasach energetycznych zużywają 10–20 proc. prądu w porównaniu do urządzeń dostępnych 25 lat temu. Do stałego postępu w tym obszarze motywują też wymogi unijne, które z roku na rok się zaostrzają.

Prawo

Polska w końcówce europejskiej stawki pod względem udziału kobiet w zarządach spółek. Zmienić ma to unijna dyrektywa

Udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na warszawskiej giełdzie na koniec 2024 roku wyniósł 18,4 proc. – wynika z danych 30% Club Poland. Zgodnie z dyrektywą Women on Boards, żeby zapewnić równowagę płci, 33 proc. wszystkich stanowisk zarządczych powinno być zajmowane przez osoby należące do niedostatecznie reprezentowanej płci. Sytuację kobiet powinny poprawić obowiązkowe parytety, transparentność rekrutacji oraz merytoryczne kryteria wyboru kandydata.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.