Komunikaty PR

Premiera katalogu BN 2024 - SLODKIE

2024-09-13  |  14:00
Biuro prasowe

Jakie słodycze firmowe wybrać na nadchodzące Święta? 

Nadchodzi najbardziej magiczny okres – Święta Bożego Narodzenia! Jak co roku, SLODKIE przedstawia katalog z autorskimi kompozycjami na tegoroczne Święta. Kalendarze adwentowe, kompozycje ze śliwkami w czekoladzie i marmoladkami, aromatyczne pierniki – te, jak i inne świąteczne propozycje są już dostępne w sprzedaży. 

Słodycze reklamowe SLODKIE od 2004 roku towarzyszą świątecznym spotkaniom. W nowym katalogu pojawia się cała gama inspiracji na świąteczne spotkania, wigilie firmowe czy upominki dla pracowników. Bogatą ofertę bożonarodzeniową wyróżnia indywidualność i troska o relacje z klientami, współpracownikami oraz partnerami biznesowymi.

Każdy produkt ze świątecznej kolekcji, to nie tylko smakowity upominek, ale również doskonały sposób na podkreślenie wyjątkowości firmy i docenienie współpracowników oraz partnerów biznesowych komentuje Anna Garmada, CEO SLODKIE 

Wigilie firmowe i świąteczne spotkania 

Uroczyste kolacje wigilijne czy firmowe mikołajki budują pozytywne relacje wśród współpracowników. W takich momentach nie można pominąć firmowych słodyczy! Ciasteczka, praliny czy bakalie w czekoladzie to idealne dodatki sprzyjające takim wydarzeniom. 

Wysyłki świąteczne

Planujesz świąteczną wysyłkę? Warto postawić na prezenty, które nie tylko ucieszą podniebienia, ale również będą wyglądały oryginalnie, dzięki specjalnie zaprojektowanym opakowaniom bożonarodzeniowych słodkości. Czekoladowe kształty, takie jak mikołaj, choinka czy gwiazdka, które są starannie zapakowane oraz spersonalizowane, to idealny sposób na wyrażenie wdzięczności i umocnienia relacji w okresie świątecznym. 

Słodki dodatek do życzeń

Świąteczne życzenia to miły gest, który zyskuje jeszcze większą moc, gdy towarzyszy mu drobna, słodka niespodzianka. Zestaw czekoladek Choco Text Christmas, Biblioteka Czekoladowych Tabliczek, czy Praliny Christmas Message, świetnie sprawdzą się jako dodatek do świątecznych życzeń. 

Na jakie nowości warto zwrócić uwagę?

Od eleganckich spotkań świątecznych po wysyłki bożonarodzeniowych upominków – w ofercie znajdują się produkty, które oczarują smakiem, wyglądem oraz dbałością o detale. W nowym katalogu znalazły się także dodatkowe możliwości personalizacji, a wśród nich zestawy pralinek z logo bezpośrednio na czekoladzie lub pralinki z logo naniesionym w formie czekoladowego stempla.

Nowy katalog SLODKIE to ogromna moc inspiracji, która pozwala w pełni wykorzystać potencjał świątecznych słodyczy. Oferta jest już dostępna online na stronie: https://slodkie.com/3d-flip-book/boze-narodzenie-slodkie-2023/.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów Biuro prasowe
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich
Media i PR Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations
2025-04-10 | 10:20

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

W świecie fake newsów, dezinformacji oraz globalnych problemów profesjonalne zarządzanie komunikacją przestało być wyborem – stało się koniecznością. O tym, jak
Media i PR Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
2025-03-27 | 09:30

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na ignorowanie nowoczesnych narzędzi komunikacyjnych. Rozwój technologii mobilnych sprawił, że firmy mają dostęp do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

PE przedstawił swoje priorytety budżetowe po 2027 roku. Wydatki na obronność kluczowe, ale nie kosztem polityki spójności

Parlament Europejski przegłosował w tym tygodniu rezolucję w sprawie priorytetów budżetu UE na lata 2028–2034. Europosłowie są zgodni co do tego, że obecny pułap wydatków w wysokości 1 proc. dochodu narodowego brutto UE-27 nie wystarczy do sprostania rosnącej liczbie wyzwań, przed którymi stoi Europa. Mowa między innymi o wojnie w Ukrainie, trudnych warunkach gospodarczych i społecznych oraz pogłębiającym się kryzysie klimatycznym. Eurodeputowani zwracają też uwagę na ogólnoświatową niestabilność, w tym wycofywanie się Stanów Zjednoczonych ze swojej globalnej roli.

Infrastruktura

Odbudowa Ukrainy pochłonie setki miliardów euro. Polskie firmy już teraz powinny szukać partnerów, nie tylko w kraju, ale i w samej Ukrainie

Według stanu na koniec 2024 roku odbudowa Ukrainy wymagać będzie zaangażowania ponad pół biliona euro, a Rosja wciąż powoduje kolejne straty. Najwięcej środków pochłoną sektory mieszkaniowy i transportowy, ale duże są także potrzeby energetyki, handlu czy przemysłu. Polski biznes wykazuje wysokie zaangażowanie w Ukrainie, jednak może ono być jeszcze wyższe w procesie odbudowy. Zdaniem wiceprezesa działającego w tym kraju Kredobanku należącego do Grupy PKO BP firmy powinny szukać partnerów do udziału w odbudowie i w Polsce, i w Ukrainie.

Polityka

Europoseł PiS zapowiada walkę o reparacje wojenne dla Polski na forum UE. Niemiecki rząd uznaje temat za zamknięty

Nowy kanclerz Niemiec Friedrich Merz podczas konferencji prasowej w Polsce ocenił, że temat reparacji wojennych w relacjach polsko-niemieckich jest prawnie zakończony. Nie zgadza się z tym europoseł PiS Arkadiusz Mularczyk, który chce do tego tematu wrócić na forum UE. Przygotowana za rządów PiS publikacja „Raport o stratach poniesionych przez Polskę w wyniku agresji i okupacji niemieckiej w czasie II wojny światowej” szacuje straty na ponad 6,2 bln zł.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.