Komunikaty PR

Printlife@home 2022 - Drukuj swoje zdjęcia. Dziel się swoim życiem.

2022-08-05  |  13:00
Biuro prasowe
Kontakt
FUJIFILM Poland Sp. z o.o.
FUJIFILM Poland Sp. z o.o.

Ul. Krakowiaków 44, budynek 7
02-255 Warszawa
iwona.krakowska|fujifilm.com| |iwona.krakowska|fujifilm.com
882794706
www.fujifilm.com/pl

Powraca Printlife@home, inicjatywa Fujifilm mająca na celu rozpowszechnianie masowej kultury wydruku fotografii.

Po udanych wystawach z ubiegłego roku spółka Fujifilm, która może pochwalić się 15-letnim doświadczeniem w organizowaniu publicznych wystaw fotograficznych, rozpoczyna swoją trzecią wystawę printlife@home, w ramach której również i ty możesz mieć szansę na zdobycie głównych nagród.

Wystawa pt. Printlife@home 2022 - Drukuj swoje zdjęcia. Dziel się swoim życiem. - jest otwarta dla każdego, a Fujifilm zaprasza wszystkich Europejczyków do ponownego podzielenia się swoimi ulubionymi zdjęciami lub zrobienia nowych zdjęć, inspirowanych cotygodniowym tematem, na stronie fujifilm-printlife.eu od początku sierpnia do 4 grudnia 2022 roku, które następnie staną się częścią wspaniałej stałej wystawy fotograficznej online.

Co tydzień wybieranych będzie pięć zwycięskich zdjęć. Zdjęcia zwycięzców będą profilowane przez Fujifilm, a przy odrobinie szczęścia będą oni mogli wygrać jedną z pięciu nagród fotograficznych: voucher o wartości 200, 150 lub 100 euro do wydania na platformie drukującej zdjęcia Fujifilm w danym kraju lub naszą słynną drukarkę instax Link WIDE z pakietem 10 zdjęć lub aparat instax mini 11 z pakietem 10 zdjęć.

Toshi Iida, Wiceprezes Zarządu i Dyrektor Zarządzający spółki FUJIFILM Europe GmbH powiedział: "Dzielenie się zdjęciami z przyjaciółmi i bliskimi stało się przyjemnym nawykiem w naszym życiu. Gdy drukujemy nasze zdjęcia, by ozdobić nimi ulubione miejsca, wykonujemy pełen miłości gest utrwalając wyjątkowe momenty za pomocą obiektywu aparatu. Fujifilm pragnie łączyć serca ludzi, zwiększać świadomość i wartość zdjęć oraz zachęcać ludzi, aby doceniali drukowane fotografie, lecz nie chce na tym poprzestać. Dlatego właśnie postanowiliśmy kontynuować wystawę Printlife@home organizując jej trzecią edycję.

Wystawę Printlife@home po raz pierwszy zorganizowano w Europie w 2020 roku i zastąpiła ona wystawę objazdową pt. „100 000 zdjęć”, z której zrezygnowano z powodu pandemii. Printlife@home zdołała zaangażować dziesiątki tysięcy fotografów amatorów, profesjonalistów i hobbystów, których połączyła pasja do fotografii. Pierwsza edycja wirtualnego wydarzenia zgromadziła ponad 10 500 zdjęć w całej Europie, przy bardzo dużym zaangażowaniu głosujących użytkowników.

W drugiej edycji w 2021 roku przesłano ponad 35 000 zdjęć z 21 krajów i ponownie wielu użytkowników wygrało fantastyczne cotygodniowe nagrody. Wśród nagrodzonych było wiele osób z Polski.

Po dwóch latach eksperymentów i sukcesów Printlife@home powraca w 2022 roku w kolejnej edycji, która zapowiada się na jeszcze bardziej ekscytującą i wyczekiwaną.

Opowiadanie wyjątkowych historii poprzez fotografię i sprawianie, by te historie były rozpowszechniane w formie wydruków to cel Fujifilm, do którego będziemy nadal dążyć. W tym roku nadeszła Twoja kolej: weź udział w wystawie Printlife@home2022 organizowanej przez Fujifilm i zainspiruj innych.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: FUJIFILM Poland Sp. z o.o.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Czy AI przejmie marketing? Sztuczna inteligencja w analizie danych i tworzeniu treści Biuro prasowe
2025-03-06 | 11:10

Czy AI przejmie marketing? Sztuczna inteligencja w analizie danych i tworzeniu treści

Czy sztuczna inteligencja zastąpi marketerów? A może wręcz przeciwnie – stanie się ich największym sojusznikiem? W ostatnich latach zrewolucjonizowała podejście do tworzenia
Media i PR SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu
2025-03-04 | 13:00

SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu

Wiedza, networking, relaks – to hasła przewodnie eventu w Zakopanem, czyli jednej z najważniejszych konferencji SEO w Europie, która zrzesza specjalistów
Media i PR BRAK ZDJĘCIA
2025-02-25 | 10:50

Reklama offline w erze cyfryzacji – dlaczego wciąż działa?

W czasach, gdy marketing cyfrowy zdominował strategie promocyjne wielu firm, łatwo zapomnieć o sile reklamy offline. Media społecznościowe, kampanie Google Ads czy reklamy wideo stały się nieodłącznym elementem codziennych działań

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Handel

Planowana podwyżka akcyzy na e-papierosy skłoni palaczy do wyboru bardziej szkodliwych używek. Wrócą też do tradycyjnych papierosów

Trwają prace nad projektem regulacji, która wprowadza wysoką akcyzę na e-papierosy jednorazowe, urządzenia do waporyzacji i podgrzewacze, co ma na celu ograniczenie spożycia wyrobów nikotynowych, szczególnie wśród młodzieży. Jednak eksperci podkreślają, że zmiany mogą przynieść więcej szkód niż korzyści, zmuszając konsumentów do sięgnięcia po tańsze, ale bardziej szkodliwe alternatywy i utrwalając nawyk palenia tradycyjnych papierosów. Wyższe ceny produktów alternatywnych mogą również prowadzić do wzrostu szarej strefy i trudności w realizacji założeń fiskalnych oraz uderzyć w tysiące polskich MŚP.

Infrastruktura

Priorytetem osób kupujących mieszkanie jest dostęp do zielonych terenów. To ma istotny wpływ na ich dobrostan

Badania pokazują, że Polacy cenią bliskość natury bardziej niż sąsiedztwo aptek czy żłobków. – Aby zapewnić kontakt z naturą, osiedla powinny być rozplanowane z dużym poszanowaniem środowiska – podkreślają eksperci z APA Wojciechowski Architekci, projektanci osiedla Onelife w warszawskim Powsinie.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.