Komunikaty PR

Printlife@home 2022 - Drukuj swoje zdjęcia. Dziel się swoim życiem.

2022-08-05  |  13:00
Biuro prasowe
Kontakt
FUJIFILM Poland Sp. z o.o.
FUJIFILM Poland Sp. z o.o.

Ul. Krakowiaków 44, budynek 7
02-255 Warszawa
iwona.krakowska|fujifilm.com| |iwona.krakowska|fujifilm.com
882794706
www.fujifilm.com/pl

Powraca Printlife@home, inicjatywa Fujifilm mająca na celu rozpowszechnianie masowej kultury wydruku fotografii.

Po udanych wystawach z ubiegłego roku spółka Fujifilm, która może pochwalić się 15-letnim doświadczeniem w organizowaniu publicznych wystaw fotograficznych, rozpoczyna swoją trzecią wystawę printlife@home, w ramach której również i ty możesz mieć szansę na zdobycie głównych nagród.

Wystawa pt. Printlife@home 2022 - Drukuj swoje zdjęcia. Dziel się swoim życiem. - jest otwarta dla każdego, a Fujifilm zaprasza wszystkich Europejczyków do ponownego podzielenia się swoimi ulubionymi zdjęciami lub zrobienia nowych zdjęć, inspirowanych cotygodniowym tematem, na stronie fujifilm-printlife.eu od początku sierpnia do 4 grudnia 2022 roku, które następnie staną się częścią wspaniałej stałej wystawy fotograficznej online.

Co tydzień wybieranych będzie pięć zwycięskich zdjęć. Zdjęcia zwycięzców będą profilowane przez Fujifilm, a przy odrobinie szczęścia będą oni mogli wygrać jedną z pięciu nagród fotograficznych: voucher o wartości 200, 150 lub 100 euro do wydania na platformie drukującej zdjęcia Fujifilm w danym kraju lub naszą słynną drukarkę instax Link WIDE z pakietem 10 zdjęć lub aparat instax mini 11 z pakietem 10 zdjęć.

Toshi Iida, Wiceprezes Zarządu i Dyrektor Zarządzający spółki FUJIFILM Europe GmbH powiedział: "Dzielenie się zdjęciami z przyjaciółmi i bliskimi stało się przyjemnym nawykiem w naszym życiu. Gdy drukujemy nasze zdjęcia, by ozdobić nimi ulubione miejsca, wykonujemy pełen miłości gest utrwalając wyjątkowe momenty za pomocą obiektywu aparatu. Fujifilm pragnie łączyć serca ludzi, zwiększać świadomość i wartość zdjęć oraz zachęcać ludzi, aby doceniali drukowane fotografie, lecz nie chce na tym poprzestać. Dlatego właśnie postanowiliśmy kontynuować wystawę Printlife@home organizując jej trzecią edycję.

Wystawę Printlife@home po raz pierwszy zorganizowano w Europie w 2020 roku i zastąpiła ona wystawę objazdową pt. „100 000 zdjęć”, z której zrezygnowano z powodu pandemii. Printlife@home zdołała zaangażować dziesiątki tysięcy fotografów amatorów, profesjonalistów i hobbystów, których połączyła pasja do fotografii. Pierwsza edycja wirtualnego wydarzenia zgromadziła ponad 10 500 zdjęć w całej Europie, przy bardzo dużym zaangażowaniu głosujących użytkowników.

W drugiej edycji w 2021 roku przesłano ponad 35 000 zdjęć z 21 krajów i ponownie wielu użytkowników wygrało fantastyczne cotygodniowe nagrody. Wśród nagrodzonych było wiele osób z Polski.

Po dwóch latach eksperymentów i sukcesów Printlife@home powraca w 2022 roku w kolejnej edycji, która zapowiada się na jeszcze bardziej ekscytującą i wyczekiwaną.

Opowiadanie wyjątkowych historii poprzez fotografię i sprawianie, by te historie były rozpowszechniane w formie wydruków to cel Fujifilm, do którego będziemy nadal dążyć. W tym roku nadeszła Twoja kolej: weź udział w wystawie Printlife@home2022 organizowanej przez Fujifilm i zainspiruj innych.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: FUJIFILM Poland Sp. z o.o.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Dlaczego przestrzeganie praw autorskich jest kluczowe dla biznesu Biuro prasowe
2025-08-14 | 14:15

Dlaczego przestrzeganie praw autorskich jest kluczowe dla biznesu

Współczesny biznes działa w świecie pełnym treści cyfrowych – zdjęć, filmów, muzyki, tekstów i grafik, które towarzyszą klientom na każdym
Media i PR Trwa 5. edycja konkursu PR Wings
2025-08-12 | 13:00

Trwa 5. edycja konkursu PR Wings

PR Wings to ogólnopolski konkurs wyróżniający najbardziej efektywne, kreatywne i etyczne kampanie public relations, organizowany przez Stowarzyszenie Agencji Public
Media i PR Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?
2025-06-11 | 09:00

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

Cyfrowa inżynieria wzrostu, gdzie każda decyzja opiera się na danych, a wszystkie złotówki pracują na Twoje wyniki? Właśnie tak można określić performance marketing! Coraz

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Handel

D. Joński: Europa musi chronić swój rynek poprzez cła i wysokie standardy bezpieczeństwa dla importowanych towarów. Powinniśmy budować własny przemysł oparty na tańszej energii

Tańsza energia, a przez to niższe koszty produkcji w Europie to jeden z kierunków, który wskazuje Unia Europejska w rywalizacji z tanimi towarami z Azji, głównie z Chin. Jednocześnie rynek Starego Kontynentu powinien być chroniony poprzez zbalansowane cła oraz wysokie standardy bezpieczeństwa stawiane importowanym produktom. Zdaniem europosła Dariusza Jońskiego ważne jest rozwijanie przemysłu w Europie bez względu na narodowość właścicieli. Relacje z Chinami muszą zostać na nowo zdefiniowane i przebiegać na równych zasadach.

Handel

Poprawia się jakość raportów dużych spółek giełdowych dotyczących zrównoważonego rozwoju. Pozostają też obszary do dopracowania

Ekspertki i eksperci z Deloitte’​a przeprowadzili analizę ujawnień taksonomicznych spółek notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych, która objęła sprawozdania z działalności za rok 2024 w części dotyczącej zrównoważonego rozwoju. To trzeci rok ujawniania stopnia zgodności przedsiębiorstw z Taksonomią Unii Europejskiej, co przekłada się na zwiększoną jakość i porównywalność prezentowanych danych. Jednocześnie można oczekiwać, że inwestycje zgodne z Taksonomią będą coraz istotniejszym elementem strategii rozwoju przedsiębiorstw w kolejnych latach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.