Komunikaty PR

Printlife@home 2022 - Drukuj swoje zdjęcia. Dziel się swoim życiem.

2022-08-05  |  13:00
Biuro prasowe
Kontakt
FUJIFILM Poland Sp. z o.o.
FUJIFILM Poland Sp. z o.o.

Al. Jerozolimskie 178
02-486 Warszawa
iwona.krakowska|fujifilm.com| |iwona.krakowska|fujifilm.com
882794706
www.fujifilm.com/pl

Powraca Printlife@home, inicjatywa Fujifilm mająca na celu rozpowszechnianie masowej kultury wydruku fotografii.

Po udanych wystawach z ubiegłego roku spółka Fujifilm, która może pochwalić się 15-letnim doświadczeniem w organizowaniu publicznych wystaw fotograficznych, rozpoczyna swoją trzecią wystawę printlife@home, w ramach której również i ty możesz mieć szansę na zdobycie głównych nagród.

Wystawa pt. Printlife@home 2022 - Drukuj swoje zdjęcia. Dziel się swoim życiem. - jest otwarta dla każdego, a Fujifilm zaprasza wszystkich Europejczyków do ponownego podzielenia się swoimi ulubionymi zdjęciami lub zrobienia nowych zdjęć, inspirowanych cotygodniowym tematem, na stronie fujifilm-printlife.eu od początku sierpnia do 4 grudnia 2022 roku, które następnie staną się częścią wspaniałej stałej wystawy fotograficznej online.

Co tydzień wybieranych będzie pięć zwycięskich zdjęć. Zdjęcia zwycięzców będą profilowane przez Fujifilm, a przy odrobinie szczęścia będą oni mogli wygrać jedną z pięciu nagród fotograficznych: voucher o wartości 200, 150 lub 100 euro do wydania na platformie drukującej zdjęcia Fujifilm w danym kraju lub naszą słynną drukarkę instax Link WIDE z pakietem 10 zdjęć lub aparat instax mini 11 z pakietem 10 zdjęć.

Toshi Iida, Wiceprezes Zarządu i Dyrektor Zarządzający spółki FUJIFILM Europe GmbH powiedział: "Dzielenie się zdjęciami z przyjaciółmi i bliskimi stało się przyjemnym nawykiem w naszym życiu. Gdy drukujemy nasze zdjęcia, by ozdobić nimi ulubione miejsca, wykonujemy pełen miłości gest utrwalając wyjątkowe momenty za pomocą obiektywu aparatu. Fujifilm pragnie łączyć serca ludzi, zwiększać świadomość i wartość zdjęć oraz zachęcać ludzi, aby doceniali drukowane fotografie, lecz nie chce na tym poprzestać. Dlatego właśnie postanowiliśmy kontynuować wystawę Printlife@home organizując jej trzecią edycję.

Wystawę Printlife@home po raz pierwszy zorganizowano w Europie w 2020 roku i zastąpiła ona wystawę objazdową pt. „100 000 zdjęć”, z której zrezygnowano z powodu pandemii. Printlife@home zdołała zaangażować dziesiątki tysięcy fotografów amatorów, profesjonalistów i hobbystów, których połączyła pasja do fotografii. Pierwsza edycja wirtualnego wydarzenia zgromadziła ponad 10 500 zdjęć w całej Europie, przy bardzo dużym zaangażowaniu głosujących użytkowników.

W drugiej edycji w 2021 roku przesłano ponad 35 000 zdjęć z 21 krajów i ponownie wielu użytkowników wygrało fantastyczne cotygodniowe nagrody. Wśród nagrodzonych było wiele osób z Polski.

Po dwóch latach eksperymentów i sukcesów Printlife@home powraca w 2022 roku w kolejnej edycji, która zapowiada się na jeszcze bardziej ekscytującą i wyczekiwaną.

Opowiadanie wyjątkowych historii poprzez fotografię i sprawianie, by te historie były rozpowszechniane w formie wydruków to cel Fujifilm, do którego będziemy nadal dążyć. W tym roku nadeszła Twoja kolej: weź udział w wystawie Printlife@home2022 organizowanej przez Fujifilm i zainspiruj innych.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: FUJIFILM Poland Sp. z o.o.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR WIŚNIOWSKI dumnym sponsorem Transmisji Igrzysk Olimpijskich w Paryżu 2024 Biuro prasowe
2024-07-25 | 16:30

WIŚNIOWSKI dumnym sponsorem Transmisji Igrzysk Olimpijskich w Paryżu 2024

Pierwsza okazja, aby zobaczyć billboardy sponsorskie polskiego producenta bram, okien, drzwi i ogrodzeń z Małopolski, nadarzy się już pierwszego dnia Igrzysk, czyli 26 lipca o godz. 19:30,
Media i PR Rodzik Agency PR złotą firmą według opinii klientów
2024-07-17 | 01:00

Rodzik Agency PR złotą firmą według opinii klientów

Firma Bright Side Solutions sp. z o. o. sp. k. wybiera firmy na podstawie opinii w sieci, głównie social mediach, więcej informacji znajdzie na stronie wraz z pełną listą
Media i PR Miej na to Magne B6 Forte – Kampania FCB Health Spark dla Sanofi o roli magnezu
2024-07-08 | 11:00

Miej na to Magne B6 Forte – Kampania FCB Health Spark dla Sanofi o roli magnezu

Sanofi, we współpracy z agencją FCB Health Spark, wystartowała z przełomową kampanią „Miej na to Magne B6 Forte” łączącą kreatywność z edukacją zdrowotną. Kampania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Polskie firmy z szansą na zdobycie azjatyckich rynków. Mogą otrzymać wsparcie na promocję podczas Expo 2025 w Osace

W 2025 roku w japońskiej Osace odbędzie się Wystawa Światowa Expo 2025. Udział w niej, a także towarzyszących imprezie wydarzeniach i targach to dla polskich firm szansa na wzrost rozpoznawalności swoich marek za granicą, a w konsekwencji na rozwój ich potencjału eksportowego. Expo 2025 będzie się koncentrowało na innowacjach służących zrównoważonemu rozwojowi. PARP, który jest partnerem wydarzenia w Polsce, do 26 września br. czeka na wnioski firm zainteresowanych udziałem w wydarzeniu i ekspansją na azjatyckie rynki. W ramach programu mogą one otrzymać wsparcie na udział w targach, na misje wyjazdowe i kampanie promocyjne przed i po zakończeniu Expo. Nabór finansowany jest z Funduszy Europejskich dla Nowoczesnej Gospodarki 2021–2027

Polityka

Rośnie ryzyko wybuchu epidemii w Strefie Gazy. Brakuje czystej wody, kanalizacji i toalet, a w zniszczonej enklawie wykryto polio

W Strefie Gazy brakuje praktycznie wszystkiego – od żywności i wody po podstawowe leki – ale najgorsze może dopiero nadejść – alarmuje Polska Akcja Humanitarna. – Kilka dni temu w wodzie w Strefie Gazy znaleziono polio typu 2. Ta woda jest bardzo zanieczyszczona, infrastruktura wodno-sanitarna na tym terenie tak naprawdę już nie istnieje. Na dodatek od dziewięciu miesięcy dzieci nie są szczepione, ponieważ nie ma warunków, żeby to zrobić, więc istnieje bardzo duże zagrożenie wybuchu epidemii – mówi Magdalena Foremska z PAH. W odpowiedzi na kryzys organizacja uruchomiła duże projekty pomocowe, które mają zapewnić żywność i opiekę medyczną w Strefie Gazy i na Zachodnim Brzegu.

IT i technologie

Gminy potrzebują inwestycji w cyberbezpieczeństwo. Eksperci widzą duże ryzyka wynikające z zaniedbań

Dane gromadzone przez jednostki samorządu terytorialnego mogą być bardzo niebezpiecznym narzędziem w rękach przestępców. Wykradzione mogą posłużyć do fałszowania tożsamości człowieka. Tymczasem poziom inwestycji w cyberbezpieczeństwo jest w gminach niski, a liczba ataków hakerskich na nie stale rośnie. Eksperci czekają na pozytywne skutki rządowego programu Cyberbezpieczny Samorząd. W jego ramach 1,5 mld zł trafi na inwestycje w poprawę bezpieczeństwa cybernetycznego samorządów: zarówno na poziomie sprzętu i oprogramowania, jak i kompetencji oraz procedur.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.