Komunikaty PR

Produkty FUJIFILM Holdings uhonorowane prestiżową nagrodą „iF Design Award”

2022-04-27  |  22:00
Biuro prasowe
Kontakt
FUJIFILM Poland Sp. z o.o.
FUJIFILM Poland Sp. z o.o.

Ul. Krakowiaków 44, budynek 7
02-255 Warszawa
iwona.krakowska|fujifilm.com| |iwona.krakowska|fujifilm.com
882794706
www.fujifilm.com/pl

Nagrody zostały przyznane w uznaniu znakomitego wzornictwa, zwiększonej wydajności i doskonałej funkcjonalności produktów reprezentujących różne sektory rynkowe.

TOKIO, 27 kwietnia 2022 r. – Korporacja FUJIFILM Holdings (Prezes: Teiichi Goto) ma przyjemność poinformować, że produkty firmy reprezentujące różnorodne sektory rynkowe, w tym bezlusterkowe aparaty cyfrowe, ultrasonograficzne urządzenia diagnostyczne czy kosmetyki, zdobyły nagrody w konkursie „iF Design Award 2022” organizowanym przez stowarzyszenie iF International Forum Design z siedzibą w Hanowerze, w Niemczech.

Dzięki temu, że laureatami konkursu zostały aż 24 produkty firmy*1, FUJIFILM Holdings ustanawia tym samym historyczny rekord w zakresie liczby nagród przyznanych jej produktom w ramach jednego konkursu. Nagrody zostały przyznane nie tylko w uznaniu pięknego wyglądu produktów, ale również ich zaawansowanego wzornictwa, dzięki któremu cechują się wyjątkową wydajnością i doskonałą funkcjonalnością.

Prestiżowy międzynarodowy konkurs iF Design Award może pochwalić się długoletnią historią sięgającą roku 1953 i zaliczany jest do grona trzech najważniejszych konkursów w zakresie wzornictwa przemysłowego na świecie, obok niemieckiego „Red Dot Design Award” i amerykańskiego „International Design Excellence Awards (IDEA)”. W tej edycji do udziału w konkursie zostało zgłoszonych około 11.000 produktów i rozwiązań pochodzących z 57 krajów i regionów świata.

Opracowując koncepcje i projekty wszystkich swoich produktów i usług, Fujifilm ma na celu nie tylko zapewnienie im najwyższej funkcjonalności, wydajności i niezawodności, ale dąży również do tego, by ich wzornictwo możliwie silnie uwydatniało te cechy. Firma będzie kontynuować prace nad tworzeniem projektów, które obok pięknego wzornictwa będą również odzwierciedlać dążenie do dostarczania poręcznych i wygodnych w użytkowaniu produktów, oferujących użytkownikom zwiększony komfort obsługi i unikalne walory użytkowe.

 *1 W tym pomieszczenie/wnętrze i narzędzia promocji sprzedaży

① Bezprzewodowy aparat diagnostyczny do obrazowania ultrasonograficznego "iViz air"*2 (z funkcją wspomagania przezklatkowej ultrasonografii płuc)

*2 W Europie produkt dostępny jest pod nazwą "iViz wireless".

② Bezprzewodowy aparat diagnostyczny do obrazowania ultrasonograficznego „iViz air Convex” (z funkcją pomiaru objętości moczu w pęcherzu moczowym)

③ “JW-3” – system irygacji wodnej do zastosowań w endoskopii

④ Analizator składników mikrobiologicznych “LIMUSAVE MT-7500”

⑤ Moduł rozszerzający „EX-Mobile” do systemów obrazowania rentgenowskiego

⑥ Wąski bronchoskop “EB-710P” do systemu obrazowania endoskopowego „ELUXEO”

⑦ System wizualizacji endoskopowej “EV-3D, EV-TD1, EV-TD2, EV-HM, EC-760S-G/L” do systemu obrazowania endoskopowego ELUXEO

⑧ Hybrydowy aparat natychmiastowy / Drukarka do smartfonów “instax mini Liplay/Link” (Beige Gold)

⑨ Hybrydowy aparat natychmiastowy “instax mini Evo”

⑩ Bezlusterkowy aparat cyfrowy “FUJIFILM GFX100S/GFX50S II”

⑪ Aparat cyfrowy “FUJIFILM X100V”

⑫ Bezlusterkowy aparat cyfrowy “FUJIFILM X-E4”

⑬ Obiektyw wymienny do bezlusterkowych aparatów cyfrowych serii X „FUJINON XF18mmF1.4 R LM WR/23mmF1.4 R LM WR/33mmF1.4 R LM WR”

⑭ Obiektyw wymienny do bezlusterkowych aparatów cyfrowych serii X “FUJINON XF70-300mmF4-5.6 R LM OIS WR”

⑮ Obiektyw wymienny do bezlusterkowych aparatów cyfrowych serii GFX “FUJINON GF80mmF1.7 R WR”

⑯ Obiektyw wymienny do bezlusterkowych aparatów cyfrowych serii GFX “FUJINON GF35-70mmF4.5-5.6 WR”

⑰ Obiektyw zmiennoogniskowy przeznaczony do profesjonalnych kamer telewizyjnych “FUJINON UA125x8BESMP-V35F”

⑱ Moduł sterowania zoomem FUJINON ERD-50A-D01”

⑲ Krem intensywnie nawilżający “ASTALIFT Opme”

⑳ Drukarka atramentowa z płaskim łożem “Acuity Prime”

㉑ Atramentowa drukarka rolkowa “Acuity Ultra R2”

㉒ Etui ochronne na szklaną butelkę o poj. 1 galona “GalloTect®”

㉓ Wnętrze studia projektowego “CLAY STUDIO 2” stworzone we współpracy z firmą KOKUYO Co.,Ltd.

㉔ Insecta Iridesse – próbnik wydruku prezentujący metalizowane tusze specjalne, w postaci unikalnej serii biżuterii z papieru zainspirowanej światem owadów – koncepcja stworzona we współpracy z agencją Plus Collaboratives LLP.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: FUJIFILM Poland Sp. z o.o.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy Biuro prasowe
2025-01-02 | 09:30

Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy

Współczesne przedsiębiorstwa działające w modelu B2B muszą stawić czoła rosnącej konkurencji oraz zmieniającym się oczekiwaniom klientów. Kluczowym elementem
Media i PR Skuteczny marketing internetowy - co warto wiedzieć?
2024-12-27 | 08:30

Skuteczny marketing internetowy - co warto wiedzieć?

Marketing internetowy to potężne narzędzie, które nieustannie ewoluuje wraz z rozwojem technologii i zmieniającymi się zachowaniami konsumentów. Dynamiczny
Media i PR Manufaktura nagrodzona prestiżowymi Złotymi Spinaczami Manufaktura Manufaktura
2024-12-19 | 15:17

Manufaktura nagrodzona prestiżowymi Złotymi Spinaczami Manufaktura Manufaktura

Podczas 22. edycji konkursu Złote Spinacze, organizowanego co roku przez Związek Firm Public Relations, Manufaktura w Łodzi została nagrodzona dwoma statuetkami – Złotym i Srebrnym

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.