Komunikaty PR

Produkty SM Mlekpol docenione w konkursie Złote Innowacje 2022

2022-10-27  |  15:00
Biuro prasowe

W 5. edycji konkursu „Złote Innowacje FMCG & Retail 2022” w gronie laureatów, ze złotym medalem w kategorii „Nabiał”, znalazł się jogurt pitny Łaciaty bez laktozy jabłko-gruszka 250 ml, którego wprowadzenie na rynek okazało się trafną odpowiedzią na potrzeby konsumentów. Śmietanka Łaciata pasteryzowana 30% 200 ml otrzymała natomiast wyróżnienie w grupie „Chwile z produktem”, jako wyrób mleczarski, z którym przyjemnie się gotuje.

Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol kolejny raz odniosła sukces w konkursie, w którym konsumenci wskazali swoje ulubione produkty, tj. wybierane przez nich najchętniej w bieżącym roku.

  • W grupie „Odpowiedź na potrzeby”, w kategorii „Nabiał” 1. miejsce zdobył jogurt pitny Łaciaty bez laktozy jabłko-gruszka 250 ml – nietolerancja cukru mlecznego to coraz powszechniejszy problem. Wybierając produkty bezlaktozowe, konsumenci borykający się z tym zaburzeniem nie muszą rezygnować z nabiału – z jego smaku ani wartości odżywczych. Nowe, ciekawe zestawienie jabłko-gruszka przywodzi na myśl smaki sadu. Te dwa typowo polskie owoce zostały połączone z mlekiem i zamknięte w wygodnym, poręcznym opakowaniu.
  •  W grupie „Chwile z produktem”, w kategorii „Przyjemne gotowanie” wyróżnienie otrzymała śmietanka Łaciata pasteryzowana 30% 200 ml – produkt wygodny w użyciu i doskonały do wykorzystania w kuchni, który jest znakomitym nośnikiem smaku, nadającym potrawom idealną, kremową konsystencję. Sprawdzi się zarówno w daniach na zimno, jak i na ciepło. Gotowanie ze śmietanką pasteryzowaną Łaciatą jest niezwykle przyjemne, gdyż nie warzy się ona ani nie rozwarstwia. Poza tym idealnie się ubija i nie opada, więc stanowi świetną bazę kremów, dodatek do deserów, a także kremowe uzupełnienie dań wytrawnych.

Triumf w prestiżowym, ogólnopolskim konkursie „Złote Innowacje FMCG & Retail 2022”, wyłaniającym najbardziej innowacyjne produkty szybko zbywalne, jest niewątpliwie powodem do dumy. Przede wszystkim dlatego, że zwycięzcy wybierani są na podstawie największej liczby głosów oddanych przez konsumentów. To zaszczyt, że produktowe nowości SM Mlekpol odniosły sukces w tak istotnych kategoriach, jakimi są „Nabiał” i „Chwile z produktem”. Wyniki konkursu potwierdzają , że propozycje Spółdzielni nie tylko uatrakcyjniły rynek spożywczy, ale przede wszystkim zasmakowały Polakom, spełniły ich oczekiwania i że lubią oni wykorzystywać je w kuchni – mówi Dorota Grabowska, Kierownik Działu Marketingu
SM Mlekpol.

W tym roku do konkursu zgłoszono blisko 270 innowacyjnych produktów FMCG. Konsumenci w badaniu internetowym wyłonili zwycięzców w 32 grupach, w 5 kategoriach.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów Biuro prasowe
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich
Media i PR Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations
2025-04-10 | 10:20

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

W świecie fake newsów, dezinformacji oraz globalnych problemów profesjonalne zarządzanie komunikacją przestało być wyborem – stało się koniecznością. O tym, jak
Media i PR Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
2025-03-27 | 09:30

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na ignorowanie nowoczesnych narzędzi komunikacyjnych. Rozwój technologii mobilnych sprawił, że firmy mają dostęp do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Z UE na pomoc Ukrainie trafiło 148 mld euro. Potrzebne jest dalsze wsparcie, także w kontekście wypracowania sprawiedliwego pokoju

Prezydent Rosji Władimir Putin ogłosił gotowość do podjęcia bezpośrednich rozmów pokojowych z Ukrainą, które mają się rozpocząć 15 maja w Stambule. USA i UE liczą, że Rosja zgodzi się na 30-dniowe zawieszenie broni i wstrzyma ataki na infrastrukturę krytyczną. Unia już zapowiedziała, że w przypadku odmowy zaostrzy sankcje. Europoseł PiS Arkadiusz Mularczyk apeluje o większą determinację UE w wykorzystaniu zamrożonych rosyjskich aktywów i wsparcie w odbudowie Ukrainy.

Polityka

Prof. L. Balcerowicz: Polska obok Turcji ma największy udział własności państwowej. Potrzebujemy odpolitycznienia gospodarki

Nacjonalizacja i repolonizacja polskiej gospodarki zapowiedziana przez Donalda Tuska wzbudziła mieszane komentarze i reakcje, głównie z powodu niedoprecyzowania, jakie działania miałaby oznaczać. Zdaniem prof. Leszka Balcerowicza to „mętny slogan”, za którym może się kryć wiele znaczeń, takich jak ograniczenie wpływu kapitału zagranicznego albo nacjonalizacja. Tymczasem tym, co naprawdę potrzebne jest gospodarce, jest wycofanie się z niej polityków i prywatyzacja spółek, których wciąż zbyt wiele znajduje się w gestii rządzących – ocenia ekonomista.

Przemysł

Trwa operacja zmiany wyposażenia indywidualnego żołnierzy. Potrzebny modułowy system „od stóp do głów”

Według zapowiedzi MON ten rok ma być przełomowy pod względem zmiany wyposażenia indywidualnego polskich żołnierzy. To efekt trwającej od 1,5 roku operacji Szpej, której celem jest modernizacja umundurowania oraz uzbrojenia i której rząd nadał wysoki priorytet. Podczas ubiegłotygodniowego forum Defence24 Days dwie polskie firmy przedstawiły swoją propozycję systemu wyposażenia „od stóp do głów” dla żołnierzy, którego zaletą ma być nie tylko kompleksowość, ale także modułowość i możliwość dostosowania do konkretnych potrzeb danego operatora.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.