Komunikaty PR

Produkty SM Mlekpol docenione w konkursie Złote Innowacje 2022

2022-10-27  |  15:00
Biuro prasowe

W 5. edycji konkursu „Złote Innowacje FMCG & Retail 2022” w gronie laureatów, ze złotym medalem w kategorii „Nabiał”, znalazł się jogurt pitny Łaciaty bez laktozy jabłko-gruszka 250 ml, którego wprowadzenie na rynek okazało się trafną odpowiedzią na potrzeby konsumentów. Śmietanka Łaciata pasteryzowana 30% 200 ml otrzymała natomiast wyróżnienie w grupie „Chwile z produktem”, jako wyrób mleczarski, z którym przyjemnie się gotuje.

Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol kolejny raz odniosła sukces w konkursie, w którym konsumenci wskazali swoje ulubione produkty, tj. wybierane przez nich najchętniej w bieżącym roku.

  • W grupie „Odpowiedź na potrzeby”, w kategorii „Nabiał” 1. miejsce zdobył jogurt pitny Łaciaty bez laktozy jabłko-gruszka 250 ml – nietolerancja cukru mlecznego to coraz powszechniejszy problem. Wybierając produkty bezlaktozowe, konsumenci borykający się z tym zaburzeniem nie muszą rezygnować z nabiału – z jego smaku ani wartości odżywczych. Nowe, ciekawe zestawienie jabłko-gruszka przywodzi na myśl smaki sadu. Te dwa typowo polskie owoce zostały połączone z mlekiem i zamknięte w wygodnym, poręcznym opakowaniu.
  •  W grupie „Chwile z produktem”, w kategorii „Przyjemne gotowanie” wyróżnienie otrzymała śmietanka Łaciata pasteryzowana 30% 200 ml – produkt wygodny w użyciu i doskonały do wykorzystania w kuchni, który jest znakomitym nośnikiem smaku, nadającym potrawom idealną, kremową konsystencję. Sprawdzi się zarówno w daniach na zimno, jak i na ciepło. Gotowanie ze śmietanką pasteryzowaną Łaciatą jest niezwykle przyjemne, gdyż nie warzy się ona ani nie rozwarstwia. Poza tym idealnie się ubija i nie opada, więc stanowi świetną bazę kremów, dodatek do deserów, a także kremowe uzupełnienie dań wytrawnych.

Triumf w prestiżowym, ogólnopolskim konkursie „Złote Innowacje FMCG & Retail 2022”, wyłaniającym najbardziej innowacyjne produkty szybko zbywalne, jest niewątpliwie powodem do dumy. Przede wszystkim dlatego, że zwycięzcy wybierani są na podstawie największej liczby głosów oddanych przez konsumentów. To zaszczyt, że produktowe nowości SM Mlekpol odniosły sukces w tak istotnych kategoriach, jakimi są „Nabiał” i „Chwile z produktem”. Wyniki konkursu potwierdzają , że propozycje Spółdzielni nie tylko uatrakcyjniły rynek spożywczy, ale przede wszystkim zasmakowały Polakom, spełniły ich oczekiwania i że lubią oni wykorzystywać je w kuchni – mówi Dorota Grabowska, Kierownik Działu Marketingu
SM Mlekpol.

W tym roku do konkursu zgłoszono blisko 270 innowacyjnych produktów FMCG. Konsumenci w badaniu internetowym wyłonili zwycięzców w 32 grupach, w 5 kategoriach.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom? Biuro prasowe
2025-06-11 | 09:00

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

Cyfrowa inżynieria wzrostu, gdzie każda decyzja opiera się na danych, a wszystkie złotówki pracują na Twoje wyniki? Właśnie tak można określić performance marketing! Coraz
Media i PR 25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji
2025-06-11 | 08:50

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji   Blisko 500 godzin wykładów, w których uczestniczyło 6 349
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Polskie MŚP otrzymają większe wsparcie w ekspansji międzynarodowej. To cel nowej inicjatywy sześciu instytucji

Firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw otrzymają kompleksowe wsparcie na potrzeby zwiększania konkurencyjności na arenie międzynarodowej. Taki jest cel wspólnej inicjatywy instytucji zrzeszonych w Grupie PFR pod szyldem Team Poland. Obejmuje ona zarówno wsparcie kapitałowe, w postaci gwarancji, pożyczek czy ubezpieczenia, jak i doradztwo oraz wsparcie promocyjne i informacyjne, dzięki czemu mikro-, małym i średnim firmom łatwiej będzie podjąć decyzję o ekspansji zagranicznej. Pierwszy projekt dotyczy wsparcia dla firm zainteresowanych uczestnictwem w odbudowie Ukrainy.

Bankowość

RPP zgodna co do potrzeby obniżania stóp procentowych. Trwają dyskusje dotyczące tempa tych decyzji

W lipcu Rada Polityki Pieniężnej po raz drugi w tym roku obniżyła stopy procentowe, określając swój ruch mianem dostosowania. W kolejnych miesiącach można oczekiwać kolejnych obniżek, ale ich tempo i termin będą zależeć od efektów dotychczasowych decyzji i wzrostu płac. Docelowo główna stopa procentowa ma wynosić 3,5 proc. Te okoliczności sprzyjają kredytobiorcom.

Handel

Umowa z krajami Mercosur coraz bliżej. W. Buda: Polska nie wykorzystała swojej prezydencji do jej zablokowania

– Polska podczas prezydencji w Radzie UE nie wykorzystała szansy na obronę swoich interesów w sprawie umowy z krajami Mercosur – ocenia europoseł PiS Waldemar Buda. W jego ocenie polski rząd, mimo sprzeciwu wobec zapisów umowy, nie zbudował w UE sojuszy niezbędnych do jej odrzucenia. Porozumienie o wolnym handlu spotyka się przede wszystkim z protestami europejskich rolników, którzy obawiają się zalania wspólnego rynku tańszą żywnością z krajów Ameryki Południowej. Według europosła wszystko może się rozegrać w najbliższych tygodniach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.