Komunikaty PR

Produkty SM Mlekpol docenione w konkursie Złote Innowacje 2022

2022-10-27  |  15:00
Biuro prasowe

W 5. edycji konkursu „Złote Innowacje FMCG & Retail 2022” w gronie laureatów, ze złotym medalem w kategorii „Nabiał”, znalazł się jogurt pitny Łaciaty bez laktozy jabłko-gruszka 250 ml, którego wprowadzenie na rynek okazało się trafną odpowiedzią na potrzeby konsumentów. Śmietanka Łaciata pasteryzowana 30% 200 ml otrzymała natomiast wyróżnienie w grupie „Chwile z produktem”, jako wyrób mleczarski, z którym przyjemnie się gotuje.

Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol kolejny raz odniosła sukces w konkursie, w którym konsumenci wskazali swoje ulubione produkty, tj. wybierane przez nich najchętniej w bieżącym roku.

  • W grupie „Odpowiedź na potrzeby”, w kategorii „Nabiał” 1. miejsce zdobył jogurt pitny Łaciaty bez laktozy jabłko-gruszka 250 ml – nietolerancja cukru mlecznego to coraz powszechniejszy problem. Wybierając produkty bezlaktozowe, konsumenci borykający się z tym zaburzeniem nie muszą rezygnować z nabiału – z jego smaku ani wartości odżywczych. Nowe, ciekawe zestawienie jabłko-gruszka przywodzi na myśl smaki sadu. Te dwa typowo polskie owoce zostały połączone z mlekiem i zamknięte w wygodnym, poręcznym opakowaniu.
  •  W grupie „Chwile z produktem”, w kategorii „Przyjemne gotowanie” wyróżnienie otrzymała śmietanka Łaciata pasteryzowana 30% 200 ml – produkt wygodny w użyciu i doskonały do wykorzystania w kuchni, który jest znakomitym nośnikiem smaku, nadającym potrawom idealną, kremową konsystencję. Sprawdzi się zarówno w daniach na zimno, jak i na ciepło. Gotowanie ze śmietanką pasteryzowaną Łaciatą jest niezwykle przyjemne, gdyż nie warzy się ona ani nie rozwarstwia. Poza tym idealnie się ubija i nie opada, więc stanowi świetną bazę kremów, dodatek do deserów, a także kremowe uzupełnienie dań wytrawnych.

Triumf w prestiżowym, ogólnopolskim konkursie „Złote Innowacje FMCG & Retail 2022”, wyłaniającym najbardziej innowacyjne produkty szybko zbywalne, jest niewątpliwie powodem do dumy. Przede wszystkim dlatego, że zwycięzcy wybierani są na podstawie największej liczby głosów oddanych przez konsumentów. To zaszczyt, że produktowe nowości SM Mlekpol odniosły sukces w tak istotnych kategoriach, jakimi są „Nabiał” i „Chwile z produktem”. Wyniki konkursu potwierdzają , że propozycje Spółdzielni nie tylko uatrakcyjniły rynek spożywczy, ale przede wszystkim zasmakowały Polakom, spełniły ich oczekiwania i że lubią oni wykorzystywać je w kuchni – mówi Dorota Grabowska, Kierownik Działu Marketingu
SM Mlekpol.

W tym roku do konkursu zgłoszono blisko 270 innowacyjnych produktów FMCG. Konsumenci w badaniu internetowym wyłonili zwycięzców w 32 grupach, w 5 kategoriach.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Czy AI przejmie marketing? Sztuczna inteligencja w analizie danych i tworzeniu treści Biuro prasowe
2025-03-06 | 11:10

Czy AI przejmie marketing? Sztuczna inteligencja w analizie danych i tworzeniu treści

Czy sztuczna inteligencja zastąpi marketerów? A może wręcz przeciwnie – stanie się ich największym sojusznikiem? W ostatnich latach zrewolucjonizowała podejście do tworzenia
Media i PR SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu
2025-03-04 | 13:00

SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu

Wiedza, networking, relaks – to hasła przewodnie eventu w Zakopanem, czyli jednej z najważniejszych konferencji SEO w Europie, która zrzesza specjalistów
Media i PR BRAK ZDJĘCIA
2025-02-25 | 10:50

Reklama offline w erze cyfryzacji – dlaczego wciąż działa?

W czasach, gdy marketing cyfrowy zdominował strategie promocyjne wielu firm, łatwo zapomnieć o sile reklamy offline. Media społecznościowe, kampanie Google Ads czy reklamy wideo stały się nieodłącznym elementem codziennych działań

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Handel

Planowana podwyżka akcyzy na e-papierosy skłoni palaczy do wyboru bardziej szkodliwych używek. Wrócą też do tradycyjnych papierosów

Trwają prace nad projektem regulacji, która wprowadza wysoką akcyzę na e-papierosy jednorazowe, urządzenia do waporyzacji i podgrzewacze, co ma na celu ograniczenie spożycia wyrobów nikotynowych, szczególnie wśród młodzieży. Jednak eksperci podkreślają, że zmiany mogą przynieść więcej szkód niż korzyści, zmuszając konsumentów do sięgnięcia po tańsze, ale bardziej szkodliwe alternatywy i utrwalając nawyk palenia tradycyjnych papierosów. Wyższe ceny produktów alternatywnych mogą również prowadzić do wzrostu szarej strefy i trudności w realizacji założeń fiskalnych oraz uderzyć w tysiące polskich MŚP.

Infrastruktura

Priorytetem osób kupujących mieszkanie jest dostęp do zielonych terenów. To ma istotny wpływ na ich dobrostan

Badania pokazują, że Polacy cenią bliskość natury bardziej niż sąsiedztwo aptek czy żłobków. – Aby zapewnić kontakt z naturą, osiedla powinny być rozplanowane z dużym poszanowaniem środowiska – podkreślają eksperci z APA Wojciechowski Architekci, projektanci osiedla Onelife w warszawskim Powsinie.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.