Komunikaty PR

Przyszłość branży Visual - nowoczesne technologie na Dniu Otwartym Panasonic

2024-10-30  |  13:00
Biuro prasowe

W czwartek, 24 października 2024 roku w hotelu Barceló w Warszawie, odbył się coroczny Dzień Otwarty Panasonic, organizowany przez Panasonic Connect Europe.  Wydarzenie przyciągnęło entuzjastów technologii i profesjonalistów z różnych branż, którzy mieli szansę odkryć nowoczesne rozwiązania w dziedzinie technologii Visual, w tym najnowsze projektory premium oraz innowacje dla teatrów i muzeów. Goście mogli również uczestniczyć w fascynujących projekcjach, interaktywnych prezentacjach i inspirujących dyskusjach z ekspertami. Panasonic, znany z dążenia do doskonałości, przyciągnął na swój Dzień Otwarty ponad sto osób.

Panasonic - lider innowacji technologicznych 

Z ponad stuletnią tradycją, Panasonic nieustannie redefiniuje postrzeganie świata, wprowadzając na rynek przełomowe, nowatorskie rozwiązania w zakresie elektroniki użytkowej, przemysłu i komunikacji. W trakcie Dnia Otwartego w Warszawie firma zaprezentowała trzy nowatorskie projektory, które rewolucjonizują tworzenie doświadczeń wizualnych.

Wśród nich znalazł się po raz pierwszy w Polsce 1-chipowy projektor DLP™ PT-REQ15, oferujący imponującą jasność 15 000 lm, co gwarantuje spektakularne efekty wizualne na dużą skalę. Równolegle zaprezentowano debiutujący na polskim rynku projektor DLP™ 4K z serii PT-RQ7, wyróżniający się nowym trybem Digital Art, który zapewnia żywe kolory i wysoki kontrast w lekkiej, kompaktowej konstrukcji, idealnej do transportu. 

Wreszcie, Panasonic przedstawił premierowo w Polsce media procesor ET-FMP20, wyposażony w zaawansowane procesory multimedialne, który redefiniuje przepływy pracy z wieloma projekcjami, oferując precyzyjną regulację i płynne odtwarzanie obrazu 4K. Te nowatorskie rozwiązania potwierdzają pozycję Panasonic jako lidera w branży technologii wizualnych, wprowadzając użytkowników w nową erę immersyjnych doświadczeń.

Czuję ogromną satysfakcję z sukcesu naszego wydarzenia, które z każdą edycją przyciąga coraz większą liczbę uczestników. Dzień Otwarty Panasonic w Warszawie pokazuje, że firma nie tylko śledzi najnowsze trendy technologiczne, ale także wyznacza kierunki w tej dziedzinie, podkreśla Magdalena Przasnyska, Senior Sales and Marketing Manager.

Inspirujące rozwiązania i nowoczesne technologie

Podczas Dnia Otwartego, goście mieli niepowtarzalną okazję podziwiać najnowsze modele projektorów Panasonic, które wyróżniają się nie tylko wyjątkową jakością obrazu, ale również wszechstronnością zastosowań. Obecni na wydarzeniu eksperci Panasonic Connect Europe byli obecni na wydarzeniu, aby odpowiadać na pytania uczestników oraz dzielić się wiedzą na temat innowacyjnych produktów.

Nasze nowoczesne projektory są idealne do biur, teatrów, muzeów i wystaw sztuki. Wydarzenia takie jak to stanowią doskonałą okazję do zapoznania się z nowymi rozwiązaniami oraz bezpośredniej interakcji z profesjonalistami z branży, dodaje Magdalena Przasnyska, Senior Sales and Marketing Manager.

W ramach wydarzenia zaprezentowano także wirtualne studio, które demonstrowało nowoczesne techniki produkcji na żywo, z zastosowaniem w telewizji i kulturze.

Dzięki naszym zaawansowanym kamerom jesteśmy w stanie uchwycić dynamikę i emocje wydarzeń na ekranie. Dzień Otwarty to doskonała okazja do poznania tych urządzeń oraz wymiany doświadczeń z ekspertami, dodaje Janusz Adamski, AV Sales Manager.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów Biuro prasowe
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich
Media i PR Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations
2025-04-10 | 10:20

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

W świecie fake newsów, dezinformacji oraz globalnych problemów profesjonalne zarządzanie komunikacją przestało być wyborem – stało się koniecznością. O tym, jak
Media i PR Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
2025-03-27 | 09:30

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na ignorowanie nowoczesnych narzędzi komunikacyjnych. Rozwój technologii mobilnych sprawił, że firmy mają dostęp do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.