Komunikaty PR

Przyszłość branży Visual - nowoczesne technologie na Dniu Otwartym Panasonic

2024-10-30  |  13:00
Biuro prasowe

W czwartek, 24 października 2024 roku w hotelu Barceló w Warszawie, odbył się coroczny Dzień Otwarty Panasonic, organizowany przez Panasonic Connect Europe.  Wydarzenie przyciągnęło entuzjastów technologii i profesjonalistów z różnych branż, którzy mieli szansę odkryć nowoczesne rozwiązania w dziedzinie technologii Visual, w tym najnowsze projektory premium oraz innowacje dla teatrów i muzeów. Goście mogli również uczestniczyć w fascynujących projekcjach, interaktywnych prezentacjach i inspirujących dyskusjach z ekspertami. Panasonic, znany z dążenia do doskonałości, przyciągnął na swój Dzień Otwarty ponad sto osób.

Panasonic - lider innowacji technologicznych 

Z ponad stuletnią tradycją, Panasonic nieustannie redefiniuje postrzeganie świata, wprowadzając na rynek przełomowe, nowatorskie rozwiązania w zakresie elektroniki użytkowej, przemysłu i komunikacji. W trakcie Dnia Otwartego w Warszawie firma zaprezentowała trzy nowatorskie projektory, które rewolucjonizują tworzenie doświadczeń wizualnych.

Wśród nich znalazł się po raz pierwszy w Polsce 1-chipowy projektor DLP™ PT-REQ15, oferujący imponującą jasność 15 000 lm, co gwarantuje spektakularne efekty wizualne na dużą skalę. Równolegle zaprezentowano debiutujący na polskim rynku projektor DLP™ 4K z serii PT-RQ7, wyróżniający się nowym trybem Digital Art, który zapewnia żywe kolory i wysoki kontrast w lekkiej, kompaktowej konstrukcji, idealnej do transportu. 

Wreszcie, Panasonic przedstawił premierowo w Polsce media procesor ET-FMP20, wyposażony w zaawansowane procesory multimedialne, który redefiniuje przepływy pracy z wieloma projekcjami, oferując precyzyjną regulację i płynne odtwarzanie obrazu 4K. Te nowatorskie rozwiązania potwierdzają pozycję Panasonic jako lidera w branży technologii wizualnych, wprowadzając użytkowników w nową erę immersyjnych doświadczeń.

Czuję ogromną satysfakcję z sukcesu naszego wydarzenia, które z każdą edycją przyciąga coraz większą liczbę uczestników. Dzień Otwarty Panasonic w Warszawie pokazuje, że firma nie tylko śledzi najnowsze trendy technologiczne, ale także wyznacza kierunki w tej dziedzinie, podkreśla Magdalena Przasnyska, Senior Sales and Marketing Manager.

Inspirujące rozwiązania i nowoczesne technologie

Podczas Dnia Otwartego, goście mieli niepowtarzalną okazję podziwiać najnowsze modele projektorów Panasonic, które wyróżniają się nie tylko wyjątkową jakością obrazu, ale również wszechstronnością zastosowań. Obecni na wydarzeniu eksperci Panasonic Connect Europe byli obecni na wydarzeniu, aby odpowiadać na pytania uczestników oraz dzielić się wiedzą na temat innowacyjnych produktów.

Nasze nowoczesne projektory są idealne do biur, teatrów, muzeów i wystaw sztuki. Wydarzenia takie jak to stanowią doskonałą okazję do zapoznania się z nowymi rozwiązaniami oraz bezpośredniej interakcji z profesjonalistami z branży, dodaje Magdalena Przasnyska, Senior Sales and Marketing Manager.

W ramach wydarzenia zaprezentowano także wirtualne studio, które demonstrowało nowoczesne techniki produkcji na żywo, z zastosowaniem w telewizji i kulturze.

Dzięki naszym zaawansowanym kamerom jesteśmy w stanie uchwycić dynamikę i emocje wydarzeń na ekranie. Dzień Otwarty to doskonała okazja do poznania tych urządzeń oraz wymiany doświadczeń z ekspertami, dodaje Janusz Adamski, AV Sales Manager.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom? Biuro prasowe
2025-06-11 | 09:00

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

Cyfrowa inżynieria wzrostu, gdzie każda decyzja opiera się na danych, a wszystkie złotówki pracują na Twoje wyniki? Właśnie tak można określić performance marketing! Coraz
Media i PR 25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji
2025-06-11 | 08:50

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji   Blisko 500 godzin wykładów, w których uczestniczyło 6 349
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Ochrona środowiska

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.