Komunikaty PR

Publicis Groupe CEE wzmacnia zespół kreatywny platformy Le Pont

2022-02-15  |  12:00
Biuro prasowe

Jerker Fagerström jako Chief Creative Officer dołączy do platformy Le Pont, którą w ramach Publicis Groupe CEE tworzą trzy centra kompetencyjne w Polsce, na Węgrzech i w Czechach. Fagerström będzie jednocześnie pełnił dotychczasową funkcję Chief Creative Officera w Publicis Groupe Nordics.

Jerker Fagerström był współzałożycielem agencji Saatchi & Saatchi Sztokholm, należącej do Publicis Groupe, następnie był partnerem zarządzającym DDB Szwecja skąd przeniósł się do Australii, by kierować agencją McCANN w Sydney, z którą szybko zdobył pierwszego w historii tej agencji Lwa w Cannes.

 - Powołanie światowej klasy lidera w dziedzinie kreatywności na stanowisko szefa kreacji Le Pont odzwierciedla naszą ambicję stworzenia najlepszej na świecie platformy digital-first, ale jest także wyrazem naszej wiary w siłę kreatywności, napędzającej wszystko czym się zajmujemy. Mogę śmiało powiedzieć, że to największy transfer w zimowym „oknie transferowym” na scenie marketingowej regionu CEE. Jerker jest również po prostu wspaniałym człowiekiem, dlatego jestem przekonany, że oprócz kompetencji zarządczych w swoim obszarze kompetencji, wniesie do Le Pont ogrom inspiracji – mówi Tomas Lauko, CEO Publicis Groupe CEE.

Branża marketingowa jest dla Jerkera Fagerströma drugą ścieżką zawodową, jaką obrał w życiu. Na początku służył bowiem w szwedzkiej armii jako oficer, w tym przez siedem miesięcy przebywał na misji w Bośni. Zdobycie karnetu na mecze jego ulubionego klubu piłkarskiego Chelsea, zachęciło go do wyjazdu do Londynu na studia. Tam rozpoczął karierę w komunikacji marketingowej. Zaczynał jako strategic planner, by dojść do stanowisk zarządczych w agencjach reklamowych i wraz ze swoimi zespołami zdobywać nagrody na najważniejszych konkursach kreatywnych na świecie: D&AD, EFFIE, Cannes Lions (Titanium Lion), Eurobest, Clio czy One Show.

Na styku kreatywności, technologii i dogłębnego zrozumienia ludzi powstają najlepsze pomysły. Le Pont jest miejscem gdzie takie rzeczy właśnie się dzieją, ponieważ koncentrujemy się na przyszłości, jesteśmy różnorodni kulturowo i uzupełniamy się wieloma kompetencjami, co sprawia, że kreatywne idee mogą być realizowane z największą precyzją. Fascynuje mnie potencjał Le Pont, a dodatkowo zawsze byłem wielkim fanem regionu Europy Środowo - Wschodniej – komentuje Jerker Fagerström.

Dołączenie do zespołu Le Pont Jerkera, to świetna wiadomość nie tylko dla nas, ale także dla całej branży kreatywnej w regionie, bo stanowi najlepszy dowód na to, że jako Publicis Groupe jesteśmy atrakcyjnym miejscem dla największych postaci w tej dziedzinie. Myślę, że ten transfer, zainicjowany przez Le Pont, jest wymownym znakiem dla całej społeczności kreatywnej w regionie – mówi Konrad Dorabialski, współzarządzający Le Pont.

Utworzoną w ubiegłym roku, wirtualną platformę Le Pont, zarządzaną przez Konrada Dorabialskiego i Helgę Sásdi, tworzy obecnie 600 ekspertów z trzech rynków: Polski, Węgier i Czech. Blisko 400 z nich to specjaliści pracujących w Publicis Groupe Polska w Warszawie i Poznaniu. Reprezentują oni aż 22 narodowości z całego świata i, będąc częścią regionalnego zespołu, w Polsce tworzą rozwiązania dla największych globalnych marek. Polskie centrum kompetencyjne w ramach Le Pont odpowiada za realizację działań w obszarach commerce i produkcji. Centrum na Węgrzech zajmuje się contentem i dynamiczną kreacją, centrum w Czechach odpowiada za CRM, data, tech & development. Dzięki takiemu modelowi współpracy Le Pont oferuje marketerom kompleksowe rozwiązania digital- first, dostosowane do stale zmieniających się potrzeb konsumentów. Zdolność do szybkiej reakcji na wyzwania biznesowe Klientów z wykorzystaniem sił kreatywnych ma stanowić jeden z największych atutów platformy. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu Biuro prasowe
2025-03-04 | 13:00

SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu

Wiedza, networking, relaks – to hasła przewodnie eventu w Zakopanem, czyli jednej z najważniejszych konferencji SEO w Europie, która zrzesza specjalistów
Media i PR BRAK ZDJĘCIA
2025-02-25 | 10:50

Reklama offline w erze cyfryzacji – dlaczego wciąż działa?

W czasach, gdy marketing cyfrowy zdominował strategie promocyjne wielu firm, łatwo zapomnieć o sile reklamy offline. Media społecznościowe, kampanie Google Ads czy reklamy wideo stały się nieodłącznym elementem codziennych działań
Media i PR IMM - Medialna siła marki
2025-02-04 | 11:30

Medialna siła marki – praktyczny poradnik dla PR i marketingu

Wydana przez IMM publikacja Medialna siła marki. Sprawdź, jak i dlaczego medialność wpływa na sprzedaż autorstwa Anny Sanowskiej i Roberta Sadowskiego to praktyczny przewodnik

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Transport

KE pracuje nad planem działań dla przemysłu motoryzacyjnego. Eksperci widzą dla niego przyszłość w technologiach bezemisyjnych

5 marca Komisja Europejska przedstawi plan działań dla przemysłu motoryzacyjnego, który ma zapewnić wsparcie dla sektora pozostającego pod dużą presją. Dyskusje na forum UE dotyczą m.in. możliwości rewizji zakazu sprzedaży aut spalinowych od 2035 roku, o co wnioskują europosłowie z Europejskiej Partii Ludowej, podkreślając, że cel ten wydaje się trudny do osiągnięcia. Marcin Korolec, prezes zarządu Fundacji Promocji Pojazdów Elektrycznych, ocenia, że będzie to jednak decyzja szkodliwa dla przyszłości sektora motoryzacyjnego.

IT i technologie

Sztuczna inteligencja usprawni załatwianie spraw urzędowych. Polski model językowy PLLuM zadebiutuje w mObywatelu

Ministerstwo Cyfryzacji zaprezentowało w ubiegłym tygodniu polski model językowy PLLuM. Polish Large Language Model to rodzina modeli sztucznej inteligencji, która pozwala przetwarzać i generować teksty w języku polskim. Ma to być przełomowy krok w cyfryzacji kraju, który może zmienić sposób funkcjonowania administracji publicznej. PLLuM jako wirtualny asystent w mObywatelu przeprowadzi przez aplikację, a jako inteligentny asystent urzędniczy zautomatyzuje przetwarzanie dokumentów.

Problemy społeczne

Biznes coraz chętniej angażuje się w działania społeczne. To ważny partner dla Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy

Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy w ciągu 32 lat działalności zebrała blisko 2,3 mld zł i kupiła ponad 74,5 tys. urządzeń. Fundacja realizuje ogólnonarodowe programy medyczne, uczy pierwszej pomocy i krzewi ideę wolontariatu. W działania organizacji chętnie angażuje się też biznes. Jerzy Owsiak, współzałożyciel i prezes fundacji, otrzymał nagrodę specjalną Business Centre Club, m.in. za wkład w budowanie empatycznego i solidarnego społeczeństwa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.