Komunikaty PR

Publicis Groupe CEE wzmacnia zespół kreatywny platformy Le Pont

2022-02-15  |  12:00
Biuro prasowe

Jerker Fagerström jako Chief Creative Officer dołączy do platformy Le Pont, którą w ramach Publicis Groupe CEE tworzą trzy centra kompetencyjne w Polsce, na Węgrzech i w Czechach. Fagerström będzie jednocześnie pełnił dotychczasową funkcję Chief Creative Officera w Publicis Groupe Nordics.

Jerker Fagerström był współzałożycielem agencji Saatchi & Saatchi Sztokholm, należącej do Publicis Groupe, następnie był partnerem zarządzającym DDB Szwecja skąd przeniósł się do Australii, by kierować agencją McCANN w Sydney, z którą szybko zdobył pierwszego w historii tej agencji Lwa w Cannes.

 - Powołanie światowej klasy lidera w dziedzinie kreatywności na stanowisko szefa kreacji Le Pont odzwierciedla naszą ambicję stworzenia najlepszej na świecie platformy digital-first, ale jest także wyrazem naszej wiary w siłę kreatywności, napędzającej wszystko czym się zajmujemy. Mogę śmiało powiedzieć, że to największy transfer w zimowym „oknie transferowym” na scenie marketingowej regionu CEE. Jerker jest również po prostu wspaniałym człowiekiem, dlatego jestem przekonany, że oprócz kompetencji zarządczych w swoim obszarze kompetencji, wniesie do Le Pont ogrom inspiracji – mówi Tomas Lauko, CEO Publicis Groupe CEE.

Branża marketingowa jest dla Jerkera Fagerströma drugą ścieżką zawodową, jaką obrał w życiu. Na początku służył bowiem w szwedzkiej armii jako oficer, w tym przez siedem miesięcy przebywał na misji w Bośni. Zdobycie karnetu na mecze jego ulubionego klubu piłkarskiego Chelsea, zachęciło go do wyjazdu do Londynu na studia. Tam rozpoczął karierę w komunikacji marketingowej. Zaczynał jako strategic planner, by dojść do stanowisk zarządczych w agencjach reklamowych i wraz ze swoimi zespołami zdobywać nagrody na najważniejszych konkursach kreatywnych na świecie: D&AD, EFFIE, Cannes Lions (Titanium Lion), Eurobest, Clio czy One Show.

Na styku kreatywności, technologii i dogłębnego zrozumienia ludzi powstają najlepsze pomysły. Le Pont jest miejscem gdzie takie rzeczy właśnie się dzieją, ponieważ koncentrujemy się na przyszłości, jesteśmy różnorodni kulturowo i uzupełniamy się wieloma kompetencjami, co sprawia, że kreatywne idee mogą być realizowane z największą precyzją. Fascynuje mnie potencjał Le Pont, a dodatkowo zawsze byłem wielkim fanem regionu Europy Środowo - Wschodniej – komentuje Jerker Fagerström.

Dołączenie do zespołu Le Pont Jerkera, to świetna wiadomość nie tylko dla nas, ale także dla całej branży kreatywnej w regionie, bo stanowi najlepszy dowód na to, że jako Publicis Groupe jesteśmy atrakcyjnym miejscem dla największych postaci w tej dziedzinie. Myślę, że ten transfer, zainicjowany przez Le Pont, jest wymownym znakiem dla całej społeczności kreatywnej w regionie – mówi Konrad Dorabialski, współzarządzający Le Pont.

Utworzoną w ubiegłym roku, wirtualną platformę Le Pont, zarządzaną przez Konrada Dorabialskiego i Helgę Sásdi, tworzy obecnie 600 ekspertów z trzech rynków: Polski, Węgier i Czech. Blisko 400 z nich to specjaliści pracujących w Publicis Groupe Polska w Warszawie i Poznaniu. Reprezentują oni aż 22 narodowości z całego świata i, będąc częścią regionalnego zespołu, w Polsce tworzą rozwiązania dla największych globalnych marek. Polskie centrum kompetencyjne w ramach Le Pont odpowiada za realizację działań w obszarach commerce i produkcji. Centrum na Węgrzech zajmuje się contentem i dynamiczną kreacją, centrum w Czechach odpowiada za CRM, data, tech & development. Dzięki takiemu modelowi współpracy Le Pont oferuje marketerom kompleksowe rozwiązania digital- first, dostosowane do stale zmieniających się potrzeb konsumentów. Zdolność do szybkiej reakcji na wyzwania biznesowe Klientów z wykorzystaniem sił kreatywnych ma stanowić jeden z największych atutów platformy. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR WIŚNIOWSKI dumnym sponsorem Transmisji Igrzysk Olimpijskich w Paryżu 2024 Biuro prasowe
2024-07-25 | 16:30

WIŚNIOWSKI dumnym sponsorem Transmisji Igrzysk Olimpijskich w Paryżu 2024

Pierwsza okazja, aby zobaczyć billboardy sponsorskie polskiego producenta bram, okien, drzwi i ogrodzeń z Małopolski, nadarzy się już pierwszego dnia Igrzysk, czyli 26 lipca o godz. 19:30,
Media i PR Rodzik Agency PR złotą firmą według opinii klientów
2024-07-17 | 01:00

Rodzik Agency PR złotą firmą według opinii klientów

Firma Bright Side Solutions sp. z o. o. sp. k. wybiera firmy na podstawie opinii w sieci, głównie social mediach, więcej informacji znajdzie na stronie wraz z pełną listą
Media i PR Miej na to Magne B6 Forte – Kampania FCB Health Spark dla Sanofi o roli magnezu
2024-07-08 | 11:00

Miej na to Magne B6 Forte – Kampania FCB Health Spark dla Sanofi o roli magnezu

Sanofi, we współpracy z agencją FCB Health Spark, wystartowała z przełomową kampanią „Miej na to Magne B6 Forte” łączącą kreatywność z edukacją zdrowotną. Kampania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Polskie firmy z szansą na zdobycie azjatyckich rynków. Mogą otrzymać wsparcie na promocję podczas Expo 2025 w Osace

W 2025 roku w japońskiej Osace odbędzie się Wystawa Światowa Expo 2025. Udział w niej, a także towarzyszących imprezie wydarzeniach i targach to dla polskich firm szansa na wzrost rozpoznawalności swoich marek za granicą, a w konsekwencji na rozwój ich potencjału eksportowego. Expo 2025 będzie się koncentrowało na innowacjach służących zrównoważonemu rozwojowi. PARP, który jest partnerem wydarzenia w Polsce, do 26 września br. czeka na wnioski firm zainteresowanych udziałem w wydarzeniu i ekspansją na azjatyckie rynki. W ramach programu mogą one otrzymać wsparcie na udział w targach, na misje wyjazdowe i kampanie promocyjne przed i po zakończeniu Expo. Nabór finansowany jest z Funduszy Europejskich dla Nowoczesnej Gospodarki 2021–2027

Polityka

Rośnie ryzyko wybuchu epidemii w Strefie Gazy. Brakuje czystej wody, kanalizacji i toalet, a w zniszczonej enklawie wykryto polio

W Strefie Gazy brakuje praktycznie wszystkiego – od żywności i wody po podstawowe leki – ale najgorsze może dopiero nadejść – alarmuje Polska Akcja Humanitarna. – Kilka dni temu w wodzie w Strefie Gazy znaleziono polio typu 2. Ta woda jest bardzo zanieczyszczona, infrastruktura wodno-sanitarna na tym terenie tak naprawdę już nie istnieje. Na dodatek od dziewięciu miesięcy dzieci nie są szczepione, ponieważ nie ma warunków, żeby to zrobić, więc istnieje bardzo duże zagrożenie wybuchu epidemii – mówi Magdalena Foremska z PAH. W odpowiedzi na kryzys organizacja uruchomiła duże projekty pomocowe, które mają zapewnić żywność i opiekę medyczną w Strefie Gazy i na Zachodnim Brzegu.

IT i technologie

Gminy potrzebują inwestycji w cyberbezpieczeństwo. Eksperci widzą duże ryzyka wynikające z zaniedbań

Dane gromadzone przez jednostki samorządu terytorialnego mogą być bardzo niebezpiecznym narzędziem w rękach przestępców. Wykradzione mogą posłużyć do fałszowania tożsamości człowieka. Tymczasem poziom inwestycji w cyberbezpieczeństwo jest w gminach niski, a liczba ataków hakerskich na nie stale rośnie. Eksperci czekają na pozytywne skutki rządowego programu Cyberbezpieczny Samorząd. W jego ramach 1,5 mld zł trafi na inwestycje w poprawę bezpieczeństwa cybernetycznego samorządów: zarówno na poziomie sprzętu i oprogramowania, jak i kompetencji oraz procedur.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.