Komunikaty PR

PureCity wybiera lokalizacje dla sieci miejskich elektrostacji

2022-10-03  |  09:00
Biuro prasowe

PureCity realizuje wizje lokalne w ponad 200 miejscach w całej Polsce i wybiera lokalizacje pierwszych nośników sieci cyfrowej reklamy zewnętrznej dedykowanej markom stawiającym
na realizację celów ESG. Spółka, która w połowie września podpisała umowy partnerskie z Elocity oraz stacjeladowania.com dynamicznie realizuje plan uruchomienia pierwszych 50 stacji do końca stycznia 2023 roku.

Pure City – Miejska Sieć Elektrostacji to sieć stacji ładowania pojazdów elektrycznych będących jednocześnie nośnikami cyfrowej reklamy zewnętrznej (DOOH). Do końca 2025 r. ma obejmować ponad 1000 elektrostacji w miastach całej Polsce. Nowatorski w Europie koncept z powodzeniem jest już rozwijany w USA (www.voltacharging.com) gdzie reklamodawcy coraz chętniej korzystają z nośników reklamowych wspierających rozwój transportu zeroemisyjnego.

Polska spółka, która z początkiem września pozyskała łącznie 4 mln zł kapitału zalążkowego
od funduszu Freya Capital na budowę sieci Pure City, wybiera obecnie najlepsze lokalizacje dla swoich nośników. Jednocześnie, dla wsparcia sprawnej realizacji przyjętego planu rozwoju, PureCity powołała Radę Nadzorczą, w skład której wchodzą doświadczeni praktycy rynkowi: Andrzej Bartos, Senior Partner Innova Capital (członek niezależny), Zbigniew Barwicz, Managing Partner, Freya Capital oraz Piotr Malinowski, Managing Partner w Kancelarii Prawnej MPiW.

Konsekwentnie i sprawnie wdrażamy plan rozwoju naszej sieci miejskich elektrostacji. Opiera się on na mocnym modelu biznesowym, łączącym potencjały dynamicznie rosnących branż cyfrowej reklamy zewnętrznej oraz elektromobilności. Dzięki pozyskanemu na rozwój kapitałowi i zawiązanym partnerstwom technologicznym budujemy atrakcyjną dla reklamodawców sieć nowoczesnych nośników LED. Zaoferujemy elastyczne wyświetlanie treści marketingowych w najlepszych lokalizacjach komercyjnych oraz przestrzeni miejskiej, umieszczonych na elektrostacjach zasilanych certyfikowaną zieloną energią – podkreśla Wojciech Bieńkowski, prezes Pure City.

Partnerami technologicznymi Pure City są doświadczone w realizacji projektów na rynku elektromobilności spółki Elocity oraz stacjeladowania.com. Pierwsza z nich to polska spółka technologiczna typu EMP – electromobility provider, dostarczająca operatorom kompletne rozwiązanie zarządzania publicznymi i prywatnymi sieciami stacji ładowania samochodów elektrycznych. W aplikacji Elocity jest dostępnych ponad 400 stacji ładownia wszystkich partnerów.
Z kolei stacjeladowania.com sp. z o.o. powstała w 2019 roku i ma zrealizowanych wiele projektów
o różnej skali. W swoich działaniach skupia się na dostawie, montażu oraz obsłudze stacji ładowania samochodów elektrycznych, wspierając inwestora w całym procesie, od wyboru lokalizacji dla stacji ładowania do końcowych odbiorów Urzędu Dozoru Technicznego i obsługi serwisowej sieci.

***

Pure City - miejska sieć elektrostacji to sieć stacji ładowania pojazdów elektrycznych będących jednocześnie nośnikami cyfrowej reklamy zewnętrznej (DOOH). Do końca 2025 r. sieć ma obejmować ponad 1000 elektrostacji w miastach w całej Polsce. Nowatorski w Europie koncept z powodzeniem jest już rozwijany w USA, gdzie reklamodawcy coraz chętniej korzystają z nośników reklamowych wspierających rozwój transportu zeroemisyjnego. Partnerami technologicznymi Pure City są Elocity oraz stacjeladowania.com. Inwestorem jest Freya Capital.

Misją Pure City jest realny i mierzalny udział w transformacji energetycznej oraz wspieranie firm i marek stawiających na realizację celów ESG. Elektrostacje PureCity dzięki starannie wybranym lokalizacjom zapewnią połączenie wygody ładowania pojazdu z dużym zasięgiem treści marketingowych reklamodawców. Jednocześnie 10% czasu reklamowego będzie udostępniane na potrzeby miast i edukacji w zakresie zmian klimatycznych oraz komunikacji społeczności lokalnej w tym obszarze.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR WIŚNIOWSKI dumnym sponsorem Transmisji Igrzysk Olimpijskich w Paryżu 2024 Biuro prasowe
2024-07-25 | 16:30

WIŚNIOWSKI dumnym sponsorem Transmisji Igrzysk Olimpijskich w Paryżu 2024

Pierwsza okazja, aby zobaczyć billboardy sponsorskie polskiego producenta bram, okien, drzwi i ogrodzeń z Małopolski, nadarzy się już pierwszego dnia Igrzysk, czyli 26 lipca o godz. 19:30,
Media i PR Rodzik Agency PR złotą firmą według opinii klientów
2024-07-17 | 01:00

Rodzik Agency PR złotą firmą według opinii klientów

Firma Bright Side Solutions sp. z o. o. sp. k. wybiera firmy na podstawie opinii w sieci, głównie social mediach, więcej informacji znajdzie na stronie wraz z pełną listą
Media i PR Miej na to Magne B6 Forte – Kampania FCB Health Spark dla Sanofi o roli magnezu
2024-07-08 | 11:00

Miej na to Magne B6 Forte – Kampania FCB Health Spark dla Sanofi o roli magnezu

Sanofi, we współpracy z agencją FCB Health Spark, wystartowała z przełomową kampanią „Miej na to Magne B6 Forte” łączącą kreatywność z edukacją zdrowotną. Kampania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Polskie firmy z szansą na zdobycie azjatyckich rynków. Mogą otrzymać wsparcie na promocję podczas Expo 2025 w Osace

W 2025 roku w japońskiej Osace odbędzie się Wystawa Światowa Expo 2025. Udział w niej, a także towarzyszących imprezie wydarzeniach i targach to dla polskich firm szansa na wzrost rozpoznawalności swoich marek za granicą, a w konsekwencji na rozwój ich potencjału eksportowego. Expo 2025 będzie się koncentrowało na innowacjach służących zrównoważonemu rozwojowi. PARP, który jest partnerem wydarzenia w Polsce, do 26 września br. czeka na wnioski firm zainteresowanych udziałem w wydarzeniu i ekspansją na azjatyckie rynki. W ramach programu mogą one otrzymać wsparcie na udział w targach, na misje wyjazdowe i kampanie promocyjne przed i po zakończeniu Expo. Nabór finansowany jest z Funduszy Europejskich dla Nowoczesnej Gospodarki 2021–2027

Polityka

Rośnie ryzyko wybuchu epidemii w Strefie Gazy. Brakuje czystej wody, kanalizacji i toalet, a w zniszczonej enklawie wykryto polio

W Strefie Gazy brakuje praktycznie wszystkiego – od żywności i wody po podstawowe leki – ale najgorsze może dopiero nadejść – alarmuje Polska Akcja Humanitarna. – Kilka dni temu w wodzie w Strefie Gazy znaleziono polio typu 2. Ta woda jest bardzo zanieczyszczona, infrastruktura wodno-sanitarna na tym terenie tak naprawdę już nie istnieje. Na dodatek od dziewięciu miesięcy dzieci nie są szczepione, ponieważ nie ma warunków, żeby to zrobić, więc istnieje bardzo duże zagrożenie wybuchu epidemii – mówi Magdalena Foremska z PAH. W odpowiedzi na kryzys organizacja uruchomiła duże projekty pomocowe, które mają zapewnić żywność i opiekę medyczną w Strefie Gazy i na Zachodnim Brzegu.

IT i technologie

Gminy potrzebują inwestycji w cyberbezpieczeństwo. Eksperci widzą duże ryzyka wynikające z zaniedbań

Dane gromadzone przez jednostki samorządu terytorialnego mogą być bardzo niebezpiecznym narzędziem w rękach przestępców. Wykradzione mogą posłużyć do fałszowania tożsamości człowieka. Tymczasem poziom inwestycji w cyberbezpieczeństwo jest w gminach niski, a liczba ataków hakerskich na nie stale rośnie. Eksperci czekają na pozytywne skutki rządowego programu Cyberbezpieczny Samorząd. W jego ramach 1,5 mld zł trafi na inwestycje w poprawę bezpieczeństwa cybernetycznego samorządów: zarówno na poziomie sprzętu i oprogramowania, jak i kompetencji oraz procedur.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.