PureCity wybiera lokalizacje dla sieci miejskich elektrostacji
PureCity realizuje wizje lokalne w ponad 200 miejscach w całej Polsce i wybiera lokalizacje pierwszych nośników sieci cyfrowej reklamy zewnętrznej dedykowanej markom stawiającym
na realizację celów ESG. Spółka, która w połowie września podpisała umowy partnerskie z Elocity oraz stacjeladowania.com dynamicznie realizuje plan uruchomienia pierwszych 50 stacji do końca stycznia 2023 roku.
Pure City – Miejska Sieć Elektrostacji to sieć stacji ładowania pojazdów elektrycznych będących jednocześnie nośnikami cyfrowej reklamy zewnętrznej (DOOH). Do końca 2025 r. ma obejmować ponad 1000 elektrostacji w miastach całej Polsce. Nowatorski w Europie koncept z powodzeniem jest już rozwijany w USA (www.voltacharging.com) gdzie reklamodawcy coraz chętniej korzystają z nośników reklamowych wspierających rozwój transportu zeroemisyjnego.
Polska spółka, która z początkiem września pozyskała łącznie 4 mln zł kapitału zalążkowego
od funduszu Freya Capital na budowę sieci Pure City, wybiera obecnie najlepsze lokalizacje dla swoich nośników. Jednocześnie, dla wsparcia sprawnej realizacji przyjętego planu rozwoju, PureCity powołała Radę Nadzorczą, w skład której wchodzą doświadczeni praktycy rynkowi: Andrzej Bartos, Senior Partner Innova Capital (członek niezależny), Zbigniew Barwicz, Managing Partner, Freya Capital oraz Piotr Malinowski, Managing Partner w Kancelarii Prawnej MPiW.
Konsekwentnie i sprawnie wdrażamy plan rozwoju naszej sieci miejskich elektrostacji. Opiera się on na mocnym modelu biznesowym, łączącym potencjały dynamicznie rosnących branż cyfrowej reklamy zewnętrznej oraz elektromobilności. Dzięki pozyskanemu na rozwój kapitałowi i zawiązanym partnerstwom technologicznym budujemy atrakcyjną dla reklamodawców sieć nowoczesnych nośników LED. Zaoferujemy elastyczne wyświetlanie treści marketingowych w najlepszych lokalizacjach komercyjnych oraz przestrzeni miejskiej, umieszczonych na elektrostacjach zasilanych certyfikowaną zieloną energią – podkreśla Wojciech Bieńkowski, prezes Pure City.
Partnerami technologicznymi Pure City są doświadczone w realizacji projektów na rynku elektromobilności spółki Elocity oraz stacjeladowania.com. Pierwsza z nich to polska spółka technologiczna typu EMP – electromobility provider, dostarczająca operatorom kompletne rozwiązanie zarządzania publicznymi i prywatnymi sieciami stacji ładowania samochodów elektrycznych. W aplikacji Elocity jest dostępnych ponad 400 stacji ładownia wszystkich partnerów.
Z kolei stacjeladowania.com sp. z o.o. powstała w 2019 roku i ma zrealizowanych wiele projektów
o różnej skali. W swoich działaniach skupia się na dostawie, montażu oraz obsłudze stacji ładowania samochodów elektrycznych, wspierając inwestora w całym procesie, od wyboru lokalizacji dla stacji ładowania do końcowych odbiorów Urzędu Dozoru Technicznego i obsługi serwisowej sieci.
***
Pure City - miejska sieć elektrostacji to sieć stacji ładowania pojazdów elektrycznych będących jednocześnie nośnikami cyfrowej reklamy zewnętrznej (DOOH). Do końca 2025 r. sieć ma obejmować ponad 1000 elektrostacji w miastach w całej Polsce. Nowatorski w Europie koncept z powodzeniem jest już rozwijany w USA, gdzie reklamodawcy coraz chętniej korzystają z nośników reklamowych wspierających rozwój transportu zeroemisyjnego. Partnerami technologicznymi Pure City są Elocity oraz stacjeladowania.com. Inwestorem jest Freya Capital.
Misją Pure City jest realny i mierzalny udział w transformacji energetycznej oraz wspieranie firm i marek stawiających na realizację celów ESG. Elektrostacje PureCity dzięki starannie wybranym lokalizacjom zapewnią połączenie wygody ładowania pojazdu z dużym zasięgiem treści marketingowych reklamodawców. Jednocześnie 10% czasu reklamowego będzie udostępniane na potrzeby miast i edukacji w zakresie zmian klimatycznych oraz komunikacji społeczności lokalnej w tym obszarze.

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Polskie MŚP otrzymają większe wsparcie w ekspansji międzynarodowej. To cel nowej inicjatywy sześciu instytucji
Firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw otrzymają kompleksowe wsparcie na potrzeby zwiększania konkurencyjności na arenie międzynarodowej. Taki jest cel wspólnej inicjatywy instytucji zrzeszonych w Grupie PFR pod szyldem Team Poland. Obejmuje ona zarówno wsparcie kapitałowe, w postaci gwarancji, pożyczek czy ubezpieczenia, jak i doradztwo oraz wsparcie promocyjne i informacyjne, dzięki czemu mikro-, małym i średnim firmom łatwiej będzie podjąć decyzję o ekspansji zagranicznej. Pierwszy projekt dotyczy wsparcia dla firm zainteresowanych uczestnictwem w odbudowie Ukrainy.
Bankowość
RPP zgodna co do potrzeby obniżania stóp procentowych. Trwają dyskusje dotyczące tempa tych decyzji

W lipcu Rada Polityki Pieniężnej po raz drugi w tym roku obniżyła stopy procentowe, określając swój ruch mianem dostosowania. W kolejnych miesiącach można oczekiwać kolejnych obniżek, ale ich tempo i termin będą zależeć od efektów dotychczasowych decyzji i wzrostu płac. Docelowo główna stopa procentowa ma wynosić 3,5 proc. Te okoliczności sprzyjają kredytobiorcom.
Handel
Umowa z krajami Mercosur coraz bliżej. W. Buda: Polska nie wykorzystała swojej prezydencji do jej zablokowania

– Polska podczas prezydencji w Radzie UE nie wykorzystała szansy na obronę swoich interesów w sprawie umowy z krajami Mercosur – ocenia europoseł PiS Waldemar Buda. W jego ocenie polski rząd, mimo sprzeciwu wobec zapisów umowy, nie zbudował w UE sojuszy niezbędnych do jej odrzucenia. Porozumienie o wolnym handlu spotyka się przede wszystkim z protestami europejskich rolników, którzy obawiają się zalania wspólnego rynku tańszą żywnością z krajów Ameryki Południowej. Według europosła wszystko może się rozegrać w najbliższych tygodniach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.