Komunikaty PR

PureCity wybiera lokalizacje dla sieci miejskich elektrostacji

2022-10-03  |  09:00
Biuro prasowe

PureCity realizuje wizje lokalne w ponad 200 miejscach w całej Polsce i wybiera lokalizacje pierwszych nośników sieci cyfrowej reklamy zewnętrznej dedykowanej markom stawiającym
na realizację celów ESG. Spółka, która w połowie września podpisała umowy partnerskie z Elocity oraz stacjeladowania.com dynamicznie realizuje plan uruchomienia pierwszych 50 stacji do końca stycznia 2023 roku.

Pure City – Miejska Sieć Elektrostacji to sieć stacji ładowania pojazdów elektrycznych będących jednocześnie nośnikami cyfrowej reklamy zewnętrznej (DOOH). Do końca 2025 r. ma obejmować ponad 1000 elektrostacji w miastach całej Polsce. Nowatorski w Europie koncept z powodzeniem jest już rozwijany w USA (www.voltacharging.com) gdzie reklamodawcy coraz chętniej korzystają z nośników reklamowych wspierających rozwój transportu zeroemisyjnego.

Polska spółka, która z początkiem września pozyskała łącznie 4 mln zł kapitału zalążkowego
od funduszu Freya Capital na budowę sieci Pure City, wybiera obecnie najlepsze lokalizacje dla swoich nośników. Jednocześnie, dla wsparcia sprawnej realizacji przyjętego planu rozwoju, PureCity powołała Radę Nadzorczą, w skład której wchodzą doświadczeni praktycy rynkowi: Andrzej Bartos, Senior Partner Innova Capital (członek niezależny), Zbigniew Barwicz, Managing Partner, Freya Capital oraz Piotr Malinowski, Managing Partner w Kancelarii Prawnej MPiW.

Konsekwentnie i sprawnie wdrażamy plan rozwoju naszej sieci miejskich elektrostacji. Opiera się on na mocnym modelu biznesowym, łączącym potencjały dynamicznie rosnących branż cyfrowej reklamy zewnętrznej oraz elektromobilności. Dzięki pozyskanemu na rozwój kapitałowi i zawiązanym partnerstwom technologicznym budujemy atrakcyjną dla reklamodawców sieć nowoczesnych nośników LED. Zaoferujemy elastyczne wyświetlanie treści marketingowych w najlepszych lokalizacjach komercyjnych oraz przestrzeni miejskiej, umieszczonych na elektrostacjach zasilanych certyfikowaną zieloną energią – podkreśla Wojciech Bieńkowski, prezes Pure City.

Partnerami technologicznymi Pure City są doświadczone w realizacji projektów na rynku elektromobilności spółki Elocity oraz stacjeladowania.com. Pierwsza z nich to polska spółka technologiczna typu EMP – electromobility provider, dostarczająca operatorom kompletne rozwiązanie zarządzania publicznymi i prywatnymi sieciami stacji ładowania samochodów elektrycznych. W aplikacji Elocity jest dostępnych ponad 400 stacji ładownia wszystkich partnerów.
Z kolei stacjeladowania.com sp. z o.o. powstała w 2019 roku i ma zrealizowanych wiele projektów
o różnej skali. W swoich działaniach skupia się na dostawie, montażu oraz obsłudze stacji ładowania samochodów elektrycznych, wspierając inwestora w całym procesie, od wyboru lokalizacji dla stacji ładowania do końcowych odbiorów Urzędu Dozoru Technicznego i obsługi serwisowej sieci.

***

Pure City - miejska sieć elektrostacji to sieć stacji ładowania pojazdów elektrycznych będących jednocześnie nośnikami cyfrowej reklamy zewnętrznej (DOOH). Do końca 2025 r. sieć ma obejmować ponad 1000 elektrostacji w miastach w całej Polsce. Nowatorski w Europie koncept z powodzeniem jest już rozwijany w USA, gdzie reklamodawcy coraz chętniej korzystają z nośników reklamowych wspierających rozwój transportu zeroemisyjnego. Partnerami technologicznymi Pure City są Elocity oraz stacjeladowania.com. Inwestorem jest Freya Capital.

Misją Pure City jest realny i mierzalny udział w transformacji energetycznej oraz wspieranie firm i marek stawiających na realizację celów ESG. Elektrostacje PureCity dzięki starannie wybranym lokalizacjom zapewnią połączenie wygody ładowania pojazdu z dużym zasięgiem treści marketingowych reklamodawców. Jednocześnie 10% czasu reklamowego będzie udostępniane na potrzeby miast i edukacji w zakresie zmian klimatycznych oraz komunikacji społeczności lokalnej w tym obszarze.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR McCANN Worldgroup jedną z najbardziej innowacyjnych firm na świecie Biuro prasowe
2024-03-26 | 09:00

McCANN Worldgroup jedną z najbardziej innowacyjnych firm na świecie

Wyróżnienie McCANN Worldgroup w zestawieniu Fast Company to wyraz uznania dla nieustającego dążenia wszystkich agencji wchodzących w skład grupy do opracowywania projektów, w
Media i PR Przegląd narzędzi i metryk w skutecznej ocenie wyników kampanii marketingowych
2024-03-26 | 01:00

Przegląd narzędzi i metryk w skutecznej ocenie wyników kampanii marketingowych

W dzisiejszym dynamicznym środowisku marketingowym profesjonaliści branżowi muszą operować na wyjątkowo wysokim poziomie, wykorzystując zaawansowane narzędzia i metryki do skutecznej oceny
Media i PR „Gdzie Zamieszkać” McCANN Poland dla Mastercard z 3. miejscem w rankingu WARC100
2024-03-20 | 10:00

„Gdzie Zamieszkać” McCANN Poland dla Mastercard z 3. miejscem w rankingu WARC100

Ranking WARC Creative 100 docenił kampanię "Gdzie Zamieszkać/Where to Settle" realizowaną przez McCANN Poland dla Mastercard, ogłaszając ją trzecią najczęściej nagradzaną w

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Kongres MOVE

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Sektor ochrony zdrowia odpowiada za większe emisje CO2 niż lotnictwo. Zielone zmiany wymagają drastycznego przyspieszenia

Sektor ochrony zdrowia ponosi znaczące konsekwencje wynikające z rosnącej liczby ekstremalnych zjawisk klimatycznych, ale też poważnego zanieczyszczenia powietrza, a koszty z tym związane będą rosły. Z drugiej strony sam sektor też się przyczynia do zmian klimatycznych – odpowiada za 4 proc. emisji CO2, czym wyprzedza takie branże jak żegluga czy lotnictwo. O potrzebie przyspieszenia zielonych zmian w ochronie zdrowia coraz więcej się mówi, ale to wymaga konkretnych działań. Temu ma służyć powołana właśnie do życia Zielona Koalicja dla Zdrowia, w której uczestniczy prawie 30 podmiotów i której patronuje m.in. Narodowy Fundusz Zdrowia.

Ochrona środowiska

Nowa kadencja samorządów pod znakiem działań energetycznych i klimatycznych. 15 mld euro z UE może przyspieszyć zmiany w tym zakresie

Do wyborów samorządowych pozostał nieco ponad tydzień. Jak pokazuje nowy raport Fundacji Instytut na rzecz Ekorozwoju, na samorządowców nadchodzącej kadencji będzie czekać wiele wyzwań związanych z energetyką i polityką klimatyczną, które wynikają zarówno z regulacji UE, jak i oczekiwań społecznych. Jednak w praktyce możliwości aktywnego działania samorządów w tym obszarze są tak szerokie, jak umożliwiają im to regulacje prawne. – Tutaj pewnych rozwiązań po prostu nie ma albo są w dość dokuczliwy sposób szczegółowe i stwarzają samorządom duże trudności. Dlatego potrzebna jest interwencja rządu, żeby umożliwić samorządom aktywne działania – ocenia dr Wojciech Szymalski, prezes Fundacji Instytut na rzecz Ekorozwoju.

Prawo

Postęp technologiczny rewolucjonizuje pracę specjalistów ds. finansów. Stają się strategicznymi doradcami biznesu

Częste zmiany regulacyjne i postęp technologiczny wymuszają na specjalistach ds. finansów ciągłe nabywanie nowych kompetencji, doszkalanie i uaktualnianie swojej wiedzy. Ci, którzy potrafią się dostosować do szybkich zmian i wesprzeć swoimi umiejętnościami rozwój biznesu, mogą jednak liczyć na większe możliwości rozwoju kariery. – Finanse operują w świecie, który coraz szybciej się zmienia. To powoduje, że w przyszłości ludzie z obszaru finansów będą musieli poświęcać dużo więcej energii na to, żeby dotrzymać tempa – mówi Kuba Neneman, head of finance.ai, commercial data science manager w Shellu.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.