Quad POS oferuje europejskim markom kompleksowe doświadczenia shopper marketingo
Konsutant PR
Warszawa
03-439 Warszawa
monikawiton|gmail.com| |monikawiton|gmail.com
516156128
https://www.linkedin.com/in/monikawiton/
Quad Europe, spółka zależna należąca w całości do Quad, globalnej firmy tworzącej doświadczenia marketingowe rozszerza swoje zintegrowane usługi dla marek w całej Europie. Nowa oferta, dostępna od dziś pod nazwą Quad POS, zapewnia kompleksową obsługę marketingową w punktach sprzedaży, obejmującą strategię, projektowanie i druk finalnych materiałów dostarczanych do sklepów.
W ofercie Quad POS znajdzie się cała dotychczasowa oferta Quad Europe, realizowana dotychczas przez działy R&D i produkcję POS, a także produkty firmy Marin’s, która została przejęta przez Quad w 2015 roku. Europejskie oddziały Marin’s, działające we Francji, Niemczech i Wielkiej Brytanii, będą funkcjonować pod nazwą Quad POS, a głównym elementem ich oferty pozostanie system ekspozytorów LAMà®, który na rynek został wprowadzony właśnie przez firmę Marin’s. W rezultacie marketerzy otrzymają kompletne i efektywne doświadczenia w punktach sprzedaży, które otwierają drogę do lepszego, głębszego i łatwiejszego zaangażowania konsumentów.
„Quad powstał jako firma stawiająca na innowacje, przez co nieustannie staramy się pomagać naszym klientom w znalezieniu lepszej drogi” – powiedział Jean-Michel Gaffé, prezes Quad Europe. „Stworzenie Quad POS jest częścią długoterminowej strategii Quad Europe – firmy, która zapewni kompleksową realizację wszystkich potrzeb marketingowych naszych klientów. Zawsze będziemy oferować najwyższej jakości usługi druku, ale współpracujemy z naszymi klientami także przy tworzeniu holistycznych doświadczeń marketingowych dla ich marek. Naszym celem jest usprawnienie produkcji i komunikacji, szybkie reagowanie na potrzeby klientów oraz dostarczanie im wysokiej jakości ekologicznych rozwiązań.”
W ramach rozwoju w Europie, Quad rozbuduje również istniejące centra biznesowe w Niemczech i Francji. Będą one służyć jako huby oferujące pełną ofertę Quad Europe, w tym usługi reklamowe i Print Management.

Dlaczego przestrzeganie praw autorskich jest kluczowe dla biznesu

Trwa 5. edycja konkursu PR Wings

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Wzrost sprzedaży piw bezalkoholowych idzie w parze z inwestycjami w zieloną energię. Kompania Piwowarska ogranicza ślad węglowy i wspiera lokalne inicjatywy
Kompania Piwowarska kontynuuję realizację strategii „Lepsza Przyszłość 2030”, w której łączy ambitne cele środowiskowe, edukacja konsumentów oraz rozwój segmentu piw bezalkoholowych z realnym wsparciem dla lokalnych społeczności. Firma, będąca liderem polskiego rynku piwa, ogranicza emisję CO₂, zwiększa udział opakowań zwrotnych i angażuje pracowników w wolontariat, w tym m.in. w pomoc dla ofiar powodzi na Dolnym Śląsku.
Handel
D. Joński: Europa musi chronić swój rynek poprzez cła i wysokie standardy bezpieczeństwa dla importowanych towarów. Powinniśmy budować własny przemysł oparty na tańszej energii

Tańsza energia, a przez to niższe koszty produkcji w Europie to jeden z kierunków, który wskazuje Unia Europejska w rywalizacji z tanimi towarami z Azji, głównie z Chin. Jednocześnie rynek Starego Kontynentu powinien być chroniony poprzez zbalansowane cła oraz wysokie standardy bezpieczeństwa stawiane importowanym produktom. Zdaniem europosła Dariusza Jońskiego ważne jest rozwijanie przemysłu w Europie bez względu na narodowość właścicieli. Relacje z Chinami muszą zostać na nowo zdefiniowane i przebiegać na równych zasadach.
Handel
Poprawia się jakość raportów dużych spółek giełdowych dotyczących zrównoważonego rozwoju. Pozostają też obszary do dopracowania

Ekspertki i eksperci z Deloitte’a przeprowadzili analizę ujawnień taksonomicznych spółek notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych, która objęła sprawozdania z działalności za rok 2024 w części dotyczącej zrównoważonego rozwoju. To trzeci rok ujawniania stopnia zgodności przedsiębiorstw z Taksonomią Unii Europejskiej, co przekłada się na zwiększoną jakość i porównywalność prezentowanych danych. Jednocześnie można oczekiwać, że inwestycje zgodne z Taksonomią będą coraz istotniejszym elementem strategii rozwoju przedsiębiorstw w kolejnych latach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.