Komunikaty PR

Quad POS oferuje europejskim markom kompleksowe doświadczenia shopper marketingo

2022-11-03  |  17:30
Biuro prasowe
Kontakt
Monika Witoń
Konsutant PR

Warszawa
03-439 Warszawa
monikawiton|gmail.com| |monikawiton|gmail.com
516156128
https://www.linkedin.com/in/monikawiton/

Quad Europe, spółka zależna należąca w całości do Quad, globalnej firmy tworzącej doświadczenia marketingowe rozszerza swoje zintegrowane usługi dla marek w całej Europie. Nowa oferta, dostępna od dziś pod nazwą Quad POS, zapewnia kompleksową obsługę marketingową w punktach sprzedaży, obejmującą strategię, projektowanie i druk finalnych materiałów dostarczanych do sklepów. 

W ofercie Quad POS znajdzie się cała dotychczasowa oferta Quad Europe, realizowana dotychczas przez działy R&D i produkcję POS, a także produkty firmy Marin’s, która została przejęta przez Quad w 2015 roku. Europejskie oddziały Marin’s, działające we Francji, Niemczech i Wielkiej Brytanii, będą funkcjonować pod nazwą Quad POS, a głównym elementem ich oferty pozostanie system ekspozytorów LAMà®, który na rynek został wprowadzony właśnie przez firmę Marin’s. W rezultacie marketerzy otrzymają kompletne i efektywne doświadczenia w punktach sprzedaży, które otwierają drogę do lepszego, głębszego i łatwiejszego zaangażowania konsumentów. 

„Quad powstał jako firma stawiająca na innowacje, przez co nieustannie staramy się pomagać naszym klientom w znalezieniu lepszej drogi” – powiedział Jean-Michel Gaffé, prezes Quad Europe. „Stworzenie Quad POS jest częścią długoterminowej strategii Quad Europe – firmy, która zapewni kompleksową realizację wszystkich potrzeb marketingowych naszych klientów. Zawsze będziemy oferować najwyższej jakości usługi druku, ale współpracujemy z naszymi klientami także przy tworzeniu holistycznych doświadczeń marketingowych dla ich marek. Naszym celem jest usprawnienie produkcji i komunikacji, szybkie reagowanie na potrzeby klientów oraz dostarczanie im wysokiej jakości ekologicznych rozwiązań.” 

W ramach rozwoju w Europie, Quad rozbuduje również istniejące centra biznesowe w Niemczech i Francji. Będą one służyć jako huby oferujące pełną ofertę Quad Europe, w tym usługi reklamowe i Print Management. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Konsutant PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy Biuro prasowe
2025-01-02 | 09:30

Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy

Współczesne przedsiębiorstwa działające w modelu B2B muszą stawić czoła rosnącej konkurencji oraz zmieniającym się oczekiwaniom klientów. Kluczowym elementem
Media i PR Skuteczny marketing internetowy - co warto wiedzieć?
2024-12-27 | 08:30

Skuteczny marketing internetowy - co warto wiedzieć?

Marketing internetowy to potężne narzędzie, które nieustannie ewoluuje wraz z rozwojem technologii i zmieniającymi się zachowaniami konsumentów. Dynamiczny
Media i PR Manufaktura nagrodzona prestiżowymi Złotymi Spinaczami Manufaktura Manufaktura
2024-12-19 | 15:17

Manufaktura nagrodzona prestiżowymi Złotymi Spinaczami Manufaktura Manufaktura

Podczas 22. edycji konkursu Złote Spinacze, organizowanego co roku przez Związek Firm Public Relations, Manufaktura w Łodzi została nagrodzona dwoma statuetkami – Złotym i Srebrnym

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.