Komunikaty PR

Quad POS oferuje europejskim markom kompleksowe doświadczenia shopper marketingo

2022-11-03  |  17:30
Biuro prasowe
Kontakt
Monika Witoń
Konsutant PR

Warszawa
03-439 Warszawa
monikawiton|gmail.com| |monikawiton|gmail.com
516156128
https://www.linkedin.com/in/monikawiton/

Quad Europe, spółka zależna należąca w całości do Quad, globalnej firmy tworzącej doświadczenia marketingowe rozszerza swoje zintegrowane usługi dla marek w całej Europie. Nowa oferta, dostępna od dziś pod nazwą Quad POS, zapewnia kompleksową obsługę marketingową w punktach sprzedaży, obejmującą strategię, projektowanie i druk finalnych materiałów dostarczanych do sklepów. 

W ofercie Quad POS znajdzie się cała dotychczasowa oferta Quad Europe, realizowana dotychczas przez działy R&D i produkcję POS, a także produkty firmy Marin’s, która została przejęta przez Quad w 2015 roku. Europejskie oddziały Marin’s, działające we Francji, Niemczech i Wielkiej Brytanii, będą funkcjonować pod nazwą Quad POS, a głównym elementem ich oferty pozostanie system ekspozytorów LAMà®, który na rynek został wprowadzony właśnie przez firmę Marin’s. W rezultacie marketerzy otrzymają kompletne i efektywne doświadczenia w punktach sprzedaży, które otwierają drogę do lepszego, głębszego i łatwiejszego zaangażowania konsumentów. 

„Quad powstał jako firma stawiająca na innowacje, przez co nieustannie staramy się pomagać naszym klientom w znalezieniu lepszej drogi” – powiedział Jean-Michel Gaffé, prezes Quad Europe. „Stworzenie Quad POS jest częścią długoterminowej strategii Quad Europe – firmy, która zapewni kompleksową realizację wszystkich potrzeb marketingowych naszych klientów. Zawsze będziemy oferować najwyższej jakości usługi druku, ale współpracujemy z naszymi klientami także przy tworzeniu holistycznych doświadczeń marketingowych dla ich marek. Naszym celem jest usprawnienie produkcji i komunikacji, szybkie reagowanie na potrzeby klientów oraz dostarczanie im wysokiej jakości ekologicznych rozwiązań.” 

W ramach rozwoju w Europie, Quad rozbuduje również istniejące centra biznesowe w Niemczech i Francji. Będą one służyć jako huby oferujące pełną ofertę Quad Europe, w tym usługi reklamowe i Print Management. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Konsutant PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Dlaczego przestrzeganie praw autorskich jest kluczowe dla biznesu Biuro prasowe
2025-08-14 | 14:15

Dlaczego przestrzeganie praw autorskich jest kluczowe dla biznesu

Współczesny biznes działa w świecie pełnym treści cyfrowych – zdjęć, filmów, muzyki, tekstów i grafik, które towarzyszą klientom na każdym
Media i PR Trwa 5. edycja konkursu PR Wings
2025-08-12 | 13:00

Trwa 5. edycja konkursu PR Wings

PR Wings to ogólnopolski konkurs wyróżniający najbardziej efektywne, kreatywne i etyczne kampanie public relations, organizowany przez Stowarzyszenie Agencji Public
Media i PR Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?
2025-06-11 | 09:00

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

Cyfrowa inżynieria wzrostu, gdzie każda decyzja opiera się na danych, a wszystkie złotówki pracują na Twoje wyniki? Właśnie tak można określić performance marketing! Coraz

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Handel

D. Joński: Europa musi chronić swój rynek poprzez cła i wysokie standardy bezpieczeństwa dla importowanych towarów. Powinniśmy budować własny przemysł oparty na tańszej energii

Tańsza energia, a przez to niższe koszty produkcji w Europie to jeden z kierunków, który wskazuje Unia Europejska w rywalizacji z tanimi towarami z Azji, głównie z Chin. Jednocześnie rynek Starego Kontynentu powinien być chroniony poprzez zbalansowane cła oraz wysokie standardy bezpieczeństwa stawiane importowanym produktom. Zdaniem europosła Dariusza Jońskiego ważne jest rozwijanie przemysłu w Europie bez względu na narodowość właścicieli. Relacje z Chinami muszą zostać na nowo zdefiniowane i przebiegać na równych zasadach.

Handel

Poprawia się jakość raportów dużych spółek giełdowych dotyczących zrównoważonego rozwoju. Pozostają też obszary do dopracowania

Ekspertki i eksperci z Deloitte’​a przeprowadzili analizę ujawnień taksonomicznych spółek notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych, która objęła sprawozdania z działalności za rok 2024 w części dotyczącej zrównoważonego rozwoju. To trzeci rok ujawniania stopnia zgodności przedsiębiorstw z Taksonomią Unii Europejskiej, co przekłada się na zwiększoną jakość i porównywalność prezentowanych danych. Jednocześnie można oczekiwać, że inwestycje zgodne z Taksonomią będą coraz istotniejszym elementem strategii rozwoju przedsiębiorstw w kolejnych latach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.