Ranking Marketing Master by SAR. Nowy ranking dla marketerów
Nowy ranking Marketing Master by SAR nagrodzi marketerów, którzy osiągają wybitne wyniki w 3 kluczowych obszarach: innowacyjności, kreatywności oraz efektywności w komunikacji marek i biznesie. Ogłoszenie zwycięzców już 27 listopada.
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej (SAR) wprowadza nowy ranking branżowy – Marketing Master by SAR. Po raz pierwszy uhonoruje najlepszych marketerów wyznaczających standardy dla całej branży komunikacji marketingowej. O miejscu w rankingu zadecyduje suma punktów z konkursów: Effie, KTR oraz Innovation prowadzonych przez SAR od 25 lat. Ta wyjątkowa inicjatywa ma na celu docenić marketerów, osiągających wybitne wyniki poparte rocznymi sukcesami w trzech najważniejszych obszarach: efektywności, innowacyjności i kreatywności.
To kolejny bardzo ważny krok dla SAR i środowiska marketingowego w budowaniu dialogu i rozwijaniu partnerstwa agencji z marketerami. Ranking ocenia ich pod kątem osiągnięć w trzech kluczowych konkursach. Im więcej zwycięstw, tym wyższa pozycja. Dzięki temu wyróżniamy marketerów, którzy tworzą spójne i skuteczne kampanie marketingowe, podkreślając znaczenie holistycznego podejścia do biznesu - komentuje Marcin Gaworski prezes Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR.
Inicjatywa powstała także jako platforma wymiany doświadczeń i inspiracji dla marketerów w Polsce. Wydarzenie stanowić będzie doskonałą okazję, aby zobaczyć, jakie trendy panują w branży marketingowej i jakie wyzwania stoją przed twórcami komunikacji w najbliższej przyszłości.
Ranking Marketing Master by SAR zostanie ogłoszony po raz pierwszy w historii, podczas Gali Innovation już 27 listopada tego roku w Multikinie w Warszawie. Najwyżej plasujących się w rankingu pięciu dyrektorów i dyrektorek marketingu zostanie uhonorowanych nagrodą. Ponadto laureaci zostaną zaproszeni do udziału w panelu podczas konferencji Imagination Day (28 listopada).

Czy AI przejmie marketing? Sztuczna inteligencja w analizie danych i tworzeniu treści

SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu
Reklama offline w erze cyfryzacji – dlaczego wciąż działa?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Farmacja

Zbrojeniówka i farmacja kluczowe dla bezpieczeństwa kraju. Polskie firmy walczą o pozycję w obu tych sektorach
Polska gospodarka stoi przed wieloma wyzwaniami – od inflacji i zmian legislacyjnych po dynamiczny rozwój technologii. W tym kontekście kluczową rolę odgrywają przedsiębiorcy, którzy nie tylko napędzają wzrost gospodarczy, ale również inwestują w innowacje, cyfryzację i zrównoważony rozwój. Z punktu widzenia bezpieczeństwa kraju jednymi z najważniejszych są branże zbrojeniowa i farmaceutyczna.
Konsument
Konsumenci zwracają uwagę na klasę energetyczną sprzętu AGD. To ma wpływ na ich rachunki

Duże AGD ma spory potencjał oszczędności prądu w gospodarstwach domowych i w całym systemie elektroenergetycznym – ocenia APPLiA Polska, związek pracodawców tej branży. Ze względu na postęp technologiczny dziś produkowane urządzenia w najlepszych klasach energetycznych zużywają 10–20 proc. prądu w porównaniu do urządzeń dostępnych 25 lat temu. Do stałego postępu w tym obszarze motywują też wymogi unijne, które z roku na rok się zaostrzają.
Prawo
Polska w końcówce europejskiej stawki pod względem udziału kobiet w zarządach spółek. Zmienić ma to unijna dyrektywa

Udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na warszawskiej giełdzie na koniec 2024 roku wyniósł 18,4 proc. – wynika z danych 30% Club Poland. Zgodnie z dyrektywą Women on Boards, żeby zapewnić równowagę płci, 33 proc. wszystkich stanowisk zarządczych powinno być zajmowane przez osoby należące do niedostatecznie reprezentowanej płci. Sytuację kobiet powinny poprawić obowiązkowe parytety, transparentność rekrutacji oraz merytoryczne kryteria wyboru kandydata.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.