Ranking Marketing Master by SAR. Nowy ranking dla marketerów
Nowy ranking Marketing Master by SAR nagrodzi marketerów, którzy osiągają wybitne wyniki w 3 kluczowych obszarach: innowacyjności, kreatywności oraz efektywności w komunikacji marek i biznesie. Ogłoszenie zwycięzców już 27 listopada.
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej (SAR) wprowadza nowy ranking branżowy – Marketing Master by SAR. Po raz pierwszy uhonoruje najlepszych marketerów wyznaczających standardy dla całej branży komunikacji marketingowej. O miejscu w rankingu zadecyduje suma punktów z konkursów: Effie, KTR oraz Innovation prowadzonych przez SAR od 25 lat. Ta wyjątkowa inicjatywa ma na celu docenić marketerów, osiągających wybitne wyniki poparte rocznymi sukcesami w trzech najważniejszych obszarach: efektywności, innowacyjności i kreatywności.
To kolejny bardzo ważny krok dla SAR i środowiska marketingowego w budowaniu dialogu i rozwijaniu partnerstwa agencji z marketerami. Ranking ocenia ich pod kątem osiągnięć w trzech kluczowych konkursach. Im więcej zwycięstw, tym wyższa pozycja. Dzięki temu wyróżniamy marketerów, którzy tworzą spójne i skuteczne kampanie marketingowe, podkreślając znaczenie holistycznego podejścia do biznesu - komentuje Marcin Gaworski prezes Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR.
Inicjatywa powstała także jako platforma wymiany doświadczeń i inspiracji dla marketerów w Polsce. Wydarzenie stanowić będzie doskonałą okazję, aby zobaczyć, jakie trendy panują w branży marketingowej i jakie wyzwania stoją przed twórcami komunikacji w najbliższej przyszłości.
Ranking Marketing Master by SAR zostanie ogłoszony po raz pierwszy w historii, podczas Gali Innovation już 27 listopada tego roku w Multikinie w Warszawie. Najwyżej plasujących się w rankingu pięciu dyrektorów i dyrektorek marketingu zostanie uhonorowanych nagrodą. Ponadto laureaci zostaną zaproszeni do udziału w panelu podczas konferencji Imagination Day (28 listopada).

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.