Komunikaty PR

Ranking Marketing Master by SAR. Nowy ranking dla marketerów

2024-10-24  |  09:35
Biuro prasowe

Nowy ranking Marketing Master by SAR nagrodzi marketerów, którzy osiągają wybitne wyniki w 3 kluczowych obszarach: innowacyjności, kreatywności oraz efektywności w komunikacji marek i biznesie. Ogłoszenie zwycięzców już 27 listopada.

Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej (SAR) wprowadza nowy ranking branżowy – Marketing Master by SAR. Po raz pierwszy uhonoruje najlepszych marketerów wyznaczających standardy dla całej branży komunikacji marketingowej. O miejscu w rankingu zadecyduje suma punktów z konkursów: Effie, KTR oraz Innovation prowadzonych przez SAR od 25 lat. Ta wyjątkowa inicjatywa ma na celu docenić marketerów, osiągających wybitne wyniki poparte rocznymi sukcesami w trzech najważniejszych obszarach: efektywności, innowacyjności i kreatywności. 

To kolejny bardzo ważny krok dla SAR i środowiska marketingowego w budowaniu dialogu i rozwijaniu partnerstwa agencji z marketerami. Ranking ocenia ich pod kątem osiągnięć w trzech kluczowych konkursach. Im więcej zwycięstw, tym wyższa pozycja. Dzięki temu wyróżniamy marketerów, którzy tworzą spójne i skuteczne kampanie marketingowe, podkreślając znaczenie holistycznego podejścia do biznesu - komentuje Marcin Gaworski prezes Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR.

Inicjatywa powstała także jako platforma wymiany doświadczeń i inspiracji dla marketerów w Polsce. Wydarzenie stanowić będzie doskonałą okazję, aby zobaczyć, jakie trendy panują w branży marketingowej i jakie wyzwania stoją przed twórcami komunikacji w najbliższej przyszłości.

Ranking Marketing Master by SAR zostanie ogłoszony po raz pierwszy w historii, podczas Gali Innovation już 27 listopada tego roku w Multikinie w Warszawie. Najwyżej plasujących się w rankingu pięciu dyrektorów i dyrektorek marketingu zostanie uhonorowanych nagrodą. Ponadto laureaci zostaną zaproszeni do udziału w panelu podczas konferencji Imagination Day (28 listopada).

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom? Biuro prasowe
2025-06-11 | 09:00

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

Cyfrowa inżynieria wzrostu, gdzie każda decyzja opiera się na danych, a wszystkie złotówki pracują na Twoje wyniki? Właśnie tak można określić performance marketing! Coraz
Media i PR 25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji
2025-06-11 | 08:50

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji   Blisko 500 godzin wykładów, w których uczestniczyło 6 349
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Handel

Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.

Prawo

Unia Europejska wzmacnia ochronę najmłodszych. Parlament Europejski chce, by test praw dziecka był nowym standardem w legislacji

Parlament Europejski chciałby tzw. testu praw dziecka dla każdego aktu prawnego wychodzącego z Komisji Europejskiej. – Każda nowa legislacja Unii Europejskiej powinna być sprawdzana pod kątem wpływu na prawa dziecka – zapowiada Ewa Kopacz, wiceprzewodnicząca PE. Jak podkreśla, głos dzieci jest coraz lepiej słyszalny w UE i jej różnych politykach. Same dzieci wskazują na ważne dla siebie kwestie, którymi UE powinna się zajmować. Wśród nich są wyzwania w obszarze cyfrowym i edukacyjnym.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.