Rankomat.pl stawia na agentów
Niepewność co do zakresu, skomplikowany język i brak wiedzy ubezpieczeniowej – to główne czynniki, które utrudniają zakup polisy. 87% Polaków ma problem z wyborem odpowiedniego ubezpieczenia. Dlatego w najnowszej kampanii rankomat.pl udowadnia, że można na niego liczyć m.in. dzięki wsparciu prawie 200 agentów ubezpieczeniowych.
Największa polska multiporównywarka ubezpieczeń i produktów finansowych uruchomiła nową kampanię reklamową. Jej głównym celem jest wskazanie klientom, że rankomat.pl, poza oczywistą możliwością porównywania ubezpieczeń online, to także wsparcie agentów ubezpieczeniowych. To właśnie wykwalifikowani agenci ubezpieczeniowi każdego dnia dbają o dopasowanie idealnej polisy, pomagając także oszczędzić pieniądze. Porównywarka jednocześnie chce dotrzeć do osób, które wybierają tylko tradycyjne metody zakupu ubezpieczeń, obawiając się, że przejście do świata online oznacza utratę kontaktu z człowiekiem. Na rankomat.pl można nie tylko porównać oferty w zaciszu własnego domu, ale również skorzystać z pomocy agenta, który przeprowadzi zainteresowanego przez cały proces zakupowy – od wyboru oferty i zastosowania możliwych zniżek, aż do jego finalizacji.
Potrzeba pomocy
Z przeprowadzonych przez porówynwarkę badań wynika, że aż 87% Polaków spotyka trudności podczas zakupu ubezpieczenia. 5% zawsze, 18% często, 36% czasami, a jedynie 28% rzadko ma takie problemy.
- Nie dziwią nas te wyniki. Decyzje dotyczące ubezpieczeń często bywają trudne i czasochłonne. Klienci szukają prostych, ale zarazem pewnych rozwiązań, które dadzą im poczucie bezpieczeństwa. W odpowiedzi na te potrzeby, .rankomat.pl proponuje unikalne połączenie nowoczesnej technologii z ludzkim doświadczeniem. Kampania, którą rozpoczynamy, ma pokazać, że rankomat.pl to nie tylko narzędzie do porównywania ofert, ale także miejsce, gdzie można uzyskać wsparcie od doświadczonych ekspertów. To połączenie kompetencji, które sprawia, że nasi klienci mogą spać spokojnie, wiedząc, że dokonali najlepszego możliwego wyboru – komentuje Łukasz Wyrzykowski CMO rankomat.pl.
Wszystkie polisy w jednym miejscu
W telewizyjnych spotach zobaczymy bohaterkę, która jest przytłoczona koniecznością samodzielnego wyboru spośród wielu ofert. Ma dużo potrzeb, musi kupić obowiązkowe ubezpieczenie komunikacyjne, chce chronić swoje mieszkanie, pragnie spokoju podczas wakacji i myśli o kredycie. Właśnie w takich chwilach może liczyć na wsparcie rankomat.pl.
- Od dawna widzimy, że czynnik finansowy nie jest jedynym, który wpływa na decyzje zakupowe klientów. Badając to, zauważyliśmy, że prawie połowa z nich nie jest pewna swoich zakupów. Nieco mniej twierdzi, że ubezpieczenia są zbyt skomplikowane w odbiorze oraz otwarcie przyznaje się, że nie ma wiedzy na ich temat. Prawie co trzeci klient ma problem z porównaniem ofert. To tylko kilka czynników, a jest ich więcej. Łączymy to, co najlepsze w sprzedaży online i klasycznym modelu dystrybucji – nowoczesność i tradycję. Klienci nie muszą już szukać dalej, bo na rankomat.pl wsparcie doświadczonego agenta jest zawsze pod ręką. To rozwiązanie dla tych, którzy cenią sobie wygodę, ale nie chcą rezygnować z osobistego wsparcia w tak istotnych decyzjach. Wystarczy zadzwonić na naszą infolinię, albo zostawić do siebie numer kontaktowy – opowiada Michał Gołota Head of Brand Strategy and Communications.
Kampania rankomat.pl składa się z 30- i 15-sekundowych spotów, które są prezentowane od 16 września w telewizji i w Internecie. Towarzyszyć im będą działania promocyjne w kanałach online i mediach społecznościowych. W czasie kampanii multiporównywarka zaprezentuje również materiały, w których opowie o tym, jak wygląda praca agenta oraz jak każdego dnia angażują się w nią, aby wspierać klientów w wyborze najlepszej oferty.
Kampanię przygotował Departament Marketingu & E-commerce rankomat.pl wraz z agencją Przestrzeń. Produkcją spotu zajął się dom produkcyjny Szut Szut Studio oraz studio postprodukcyjne Vein. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Wavemaker.

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Rozszerzenie UE wśród priorytetów duńskiej prezydencji. Akcesja nowych państw może mieć znaczenie dla bezpieczeństwa i gospodarki
Wraz z czerwcem kończy się druga polska prezydencja w Radzie Unii Europejskiej. W ciągu sześciu miesięcy instytucja ta pod przewodnictwem Polski podejmowała działania na rzecz bezpieczeństwa, w wielu wymiarach: zewnętrznym, wewnętrznym, informacyjnym, ekonomicznym, energetycznym, żywnościowym i zdrowotnym. Przede wszystkim doprowadziła do przełomowego wzrostu wydatków UE na obronność. Od 1 lipca pałeczkę przejmują Duńczycy, którzy zwrócą uwagę m.in. na obronę Bałtyku.
Transport
Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.