RAZEM z Dipami śmietanowymi typu crème fraiche jest po prostu SMACZNIEJ
Dipy śmietanowe typu crème fraiche to nowoczesna i oryginalna nowość we francuskim stylu od SM Mlekpol. Wprowadzenie ich na rynek związane jest również z działaniami marketingowymi pod hasłem „Razem smaczniej”, które mają na celu wypromowanie kategorii produktów gotowych do użycia, ale przede wszystkim pokazanie różnorodności i wygody ich zastosowań w kuchni. W ramach działań prowadzona będzie intensywna kampania display oraz digital, pojawią się także billboardy sponsorskie w telewizji.
Na sklepowych półkach Dipy od SM Mlekpol dostępne są w trzech intrygujących odsłonach smakowych:
- z czosnkiem i ziołami,
- z karmelizowaną cebulką i cheddarem,
- z pomidorami, papryką i chili.
Gotowe do spożycia i pełne smaku – takie są Dipy śmietanowe od SM Mlekpol i właśnie to chcemy przekazać konsumentom, poprzez nasze działania. W polskich domach eksperymenty w kuchni stały się codziennością. Dodanie Dipu wzbogaci smak każdej potrawy i nada jej wyjątkowego charakteru. Może być uzupełnieniem zup, sałatek, mięs, ryb, makaronów, potraw grillowanych, a nawet tradycyjnych kanapek – mówi Dorota Grabowska, Kierownik Marketingu SM Mlekpol.
Apetyczne kreacje nie tylko prezentują, z jakimi dodatkami warto łączyć Dipy, wskazują również sposoby ich spożywania, pokazując, że idealnie nadają się do polewania, maczania czy dodawania, po prostu łączenia i zestawiania z innymi produktami. Zainspirują również do konsumpcji zgodnie z sezonowością oraz preferencjami konsumentów. Kampania rozpocznie się w czerwcu letnim grillowaniem, by następnie jesienią zaprezentować rozgrzewające dania. Finał odbędzie się podczas wielkiego wydarzenia w samej końcówce roku, czyli Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej, podczas których Dipy będą z pewnością gotowe „do podania”.
Nadszedł czas, by dipy śmietanowe typu crème fraiche podbiły serca i podniebienia polskich konsumentów, którzy coraz chętniej eksperymentują i szukają kulinarnych inspiracji, czerpiąc z dobrodziejstw kuchni świata.
WIŚNIOWSKI dumnym sponsorem Transmisji Igrzysk Olimpijskich w Paryżu 2024
Rodzik Agency PR złotą firmą według opinii klientów
Miej na to Magne B6 Forte – Kampania FCB Health Spark dla Sanofi o roli magnezu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Polskie firmy z szansą na zdobycie azjatyckich rynków. Mogą otrzymać wsparcie na promocję podczas Expo 2025 w Osace
W 2025 roku w japońskiej Osace odbędzie się Wystawa Światowa Expo 2025. Udział w niej, a także towarzyszących imprezie wydarzeniach i targach to dla polskich firm szansa na wzrost rozpoznawalności swoich marek za granicą, a w konsekwencji na rozwój ich potencjału eksportowego. Expo 2025 będzie się koncentrowało na innowacjach służących zrównoważonemu rozwojowi. PARP, który jest partnerem wydarzenia w Polsce, do 26 września br. czeka na wnioski firm zainteresowanych udziałem w wydarzeniu i ekspansją na azjatyckie rynki. W ramach programu mogą one otrzymać wsparcie na udział w targach, na misje wyjazdowe i kampanie promocyjne przed i po zakończeniu Expo. Nabór finansowany jest z Funduszy Europejskich dla Nowoczesnej Gospodarki 2021–2027
Polityka
Rośnie ryzyko wybuchu epidemii w Strefie Gazy. Brakuje czystej wody, kanalizacji i toalet, a w zniszczonej enklawie wykryto polio
W Strefie Gazy brakuje praktycznie wszystkiego – od żywności i wody po podstawowe leki – ale najgorsze może dopiero nadejść – alarmuje Polska Akcja Humanitarna. – Kilka dni temu w wodzie w Strefie Gazy znaleziono polio typu 2. Ta woda jest bardzo zanieczyszczona, infrastruktura wodno-sanitarna na tym terenie tak naprawdę już nie istnieje. Na dodatek od dziewięciu miesięcy dzieci nie są szczepione, ponieważ nie ma warunków, żeby to zrobić, więc istnieje bardzo duże zagrożenie wybuchu epidemii – mówi Magdalena Foremska z PAH. W odpowiedzi na kryzys organizacja uruchomiła duże projekty pomocowe, które mają zapewnić żywność i opiekę medyczną w Strefie Gazy i na Zachodnim Brzegu.
IT i technologie
Gminy potrzebują inwestycji w cyberbezpieczeństwo. Eksperci widzą duże ryzyka wynikające z zaniedbań
Dane gromadzone przez jednostki samorządu terytorialnego mogą być bardzo niebezpiecznym narzędziem w rękach przestępców. Wykradzione mogą posłużyć do fałszowania tożsamości człowieka. Tymczasem poziom inwestycji w cyberbezpieczeństwo jest w gminach niski, a liczba ataków hakerskich na nie stale rośnie. Eksperci czekają na pozytywne skutki rządowego programu Cyberbezpieczny Samorząd. W jego ramach 1,5 mld zł trafi na inwestycje w poprawę bezpieczeństwa cybernetycznego samorządów: zarówno na poziomie sprzętu i oprogramowania, jak i kompetencji oraz procedur.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.