Komunikaty PR

RAZEM z Dipami śmietanowymi typu crème fraiche jest po prostu SMACZNIEJ

2022-05-31  |  12:00
Biuro prasowe

Dipy śmietanowe typu crème fraiche to nowoczesna i oryginalna nowość we francuskim stylu od SM Mlekpol. Wprowadzenie ich na rynek związane jest również z działaniami marketingowymi pod hasłem „Razem smaczniej”, które mają na celu wypromowanie kategorii produktów gotowych do użycia, ale przede wszystkim pokazanie różnorodności i wygody ich zastosowań w kuchni. W ramach działań prowadzona będzie intensywna kampania display oraz digital, pojawią się także billboardy sponsorskie w telewizji.

Na sklepowych półkach Dipy od SM Mlekpol dostępne są w trzech intrygujących odsłonach smakowych:

  • z czosnkiem i ziołami,
  • z karmelizowaną cebulką i cheddarem,
  • z pomidorami, papryką i chili.

Gotowe do spożycia i pełne smaku – takie są Dipy śmietanowe od SM Mlekpol i właśnie to chcemy przekazać konsumentom, poprzez nasze działania. W polskich domach eksperymenty w kuchni stały się codziennością. Dodanie Dipu wzbogaci smak każdej potrawy i nada jej wyjątkowego charakteru. Może być uzupełnieniem zup, sałatek, mięs, ryb, makaronów, potraw grillowanych, a nawet tradycyjnych kanapek – mówi Dorota Grabowska, Kierownik Marketingu SM Mlekpol.

Apetyczne kreacje nie tylko prezentują, z jakimi dodatkami warto łączyć Dipy, wskazują również sposoby ich spożywania, pokazując, że idealnie nadają się do polewania, maczania czy dodawania, po prostu łączenia i zestawiania z innymi produktami. Zainspirują również do konsumpcji zgodnie z sezonowością oraz preferencjami konsumentów. Kampania rozpocznie się w czerwcu letnim grillowaniem, by następnie jesienią zaprezentować rozgrzewające dania. Finał odbędzie się podczas wielkiego wydarzenia w samej końcówce roku, czyli Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej, podczas których Dipy będą z pewnością gotowe „do podania”.

Nadszedł czas, by dipy śmietanowe typu crème fraiche podbiły serca i podniebienia polskich konsumentów, którzy coraz chętniej eksperymentują i szukają kulinarnych inspiracji, czerpiąc z dobrodziejstw kuchni świata.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Czy AI przejmie marketing? Sztuczna inteligencja w analizie danych i tworzeniu treści Biuro prasowe
2025-03-06 | 11:10

Czy AI przejmie marketing? Sztuczna inteligencja w analizie danych i tworzeniu treści

Czy sztuczna inteligencja zastąpi marketerów? A może wręcz przeciwnie – stanie się ich największym sojusznikiem? W ostatnich latach zrewolucjonizowała podejście do tworzenia
Media i PR SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu
2025-03-04 | 13:00

SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu

Wiedza, networking, relaks – to hasła przewodnie eventu w Zakopanem, czyli jednej z najważniejszych konferencji SEO w Europie, która zrzesza specjalistów
Media i PR BRAK ZDJĘCIA
2025-02-25 | 10:50

Reklama offline w erze cyfryzacji – dlaczego wciąż działa?

W czasach, gdy marketing cyfrowy zdominował strategie promocyjne wielu firm, łatwo zapomnieć o sile reklamy offline. Media społecznościowe, kampanie Google Ads czy reklamy wideo stały się nieodłącznym elementem codziennych działań

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Handel

Planowana podwyżka akcyzy na e-papierosy skłoni palaczy do wyboru bardziej szkodliwych używek. Wrócą też do tradycyjnych papierosów

Trwają prace nad projektem regulacji, która wprowadza wysoką akcyzę na e-papierosy jednorazowe, urządzenia do waporyzacji i podgrzewacze, co ma na celu ograniczenie spożycia wyrobów nikotynowych, szczególnie wśród młodzieży. Jednak eksperci podkreślają, że zmiany mogą przynieść więcej szkód niż korzyści, zmuszając konsumentów do sięgnięcia po tańsze, ale bardziej szkodliwe alternatywy i utrwalając nawyk palenia tradycyjnych papierosów. Wyższe ceny produktów alternatywnych mogą również prowadzić do wzrostu szarej strefy i trudności w realizacji założeń fiskalnych oraz uderzyć w tysiące polskich MŚP.

Infrastruktura

Priorytetem osób kupujących mieszkanie jest dostęp do zielonych terenów. To ma istotny wpływ na ich dobrostan

Badania pokazują, że Polacy cenią bliskość natury bardziej niż sąsiedztwo aptek czy żłobków. – Aby zapewnić kontakt z naturą, osiedla powinny być rozplanowane z dużym poszanowaniem środowiska – podkreślają eksperci z APA Wojciechowski Architekci, projektanci osiedla Onelife w warszawskim Powsinie.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.