Rebranding logo: nowe logo MSM Mońki
Moniecka Spółdzielnia Mleczarska zaprezentowała nowe logo.
Logo Mońki składa się z ilustracji oraz logotypu. Ilustracja przedstawia wypasającą się na łące krowę, co ma wprowadzać szerszy kontekst marki, której produkty są naturalne i wytwarzane według tradycyjnej receptury z regionu Podlasia.
- Logo jest głównym elementem identyfikacji wizualnej marki, a zarazem niezbędnym składnikiem skutecznej strategii content marketingowej. W komunikacji z otoczeniem jest to podstawowy komponent marki, głęboko zakorzeniony w świadomości odbiorcy – tłumaczy Bartosz Zieliński z Commplace, która przeprowadziła rebranding logo. - Właśnie dlatego logotyp Mońki został wykreślony od podstaw i nie bazuje na gotowej czcionce, co nadaje mu indywidualnego, niepowtarzalnego charakteru – dodaje przedstawiciel Commplace.
Liternictwo dwuelementowe z delikatnymi szeryfami sprawia, że logotyp jest bardzo mocny, stabilny, ma dobrą czytelność, a jego tradycyjna forma pasuje do charakteru marki.
Współpracujemy z marką MSM Mońki już od wielu lat, przygotowując zarówno projekty graficzne, jak i odpowiadając za działania marketingowo-wizerunkowe. Rebranding logo jest jednym z większych projektów, które są aktualnie realizowane.
Rebranding logo zapowiedzią dalszych działań
To jednak nie koniec zmian w MSM Mońki. Rebranding logo to pierwszy krok do odsłony nowości, jakie szykuje marka. Już niebawem przedstawi kolejne, zaskakujące efekty prac.
*****
Moniecka Spółdzielnia Mleczarska istnieje od 1972 roku. Specjalizuje się w produkcji serów dojrzewających typu holenderskiego i szwajcarskiego, serów topionych, masła ekstra oraz wyrobów proszkowanych. Duże nakłady inwestycyjne w ostatnich latach spowodowały, że firma jest ciągle rozbudowywana i unowocześniana.

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Duże możliwości korzystania z funduszy europejskich przez polskie firmy. Szczególnie w obszarze obronności
W ramach polityki spójności i Krajowego Planu Odbudowy Polska ma do dyspozycji 190 mld zł na wsparcie polskich firm. Środków dla przedsiębiorców nie zabraknie również w nowej perspektywie finansowej po 2027 roku. Dedykowane im programy KPO obejmują nie tylko wsparcie finansowe, ale również inwestycje i reformy deregulujące polską gospodarkę. Ich celem jest zwiększenie jej konkurencyjności, jak również bezpieczeństwa w kontekście położenia geopolitycznego Polski. Na szczególnie szeroką ofertę programów mogą liczyć sektory obronności i transportowy.
Farmacja
Zniesienie zakazu reklamy aptek może zwiększyć świadomość pacjentów o usługach farmaceutycznych. Taki może być skutek wyroku TSUE

W czerwcu Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej uznał, że obowiązujący w Polsce całkowity zakaz reklamy aptek narusza prawo UE. To oznacza, że Polska będzie musiała dostosować regulacje. Dla pacjentów wyrok oznacza szerszy dostęp do informacji o usługach farmaceutycznych, a dla właścicieli aptek – możliwość legalnej komunikacji z rynkiem. Naczelna Rada Aptekarska obawia się chaosu prawnego i wezwała resort zdrowia do uregulowania sytuacji prawnej.
Prawo
Przemysł chemiczny czeka na szczegóły unijnego wsparcia dla sektora. Najważniejsza jest obniżka cen energii

Komisja Europejska przedstawiła plan działania dla modernizacji i wzmocnienia konkurencyjności unijnego przemysłu chemicznego. Plan ma być rozwiązaniem najważniejszych wyzwań stojących przed sektorem chemicznym w Europie, w tym m.in. wysokich cen energii i nieuczciwej konkurencji na rynkach zagranicznych. KE chce również promować inwestycje w innowacje, ESG, a także uprościć unijne przepisy dotyczące chemikaliów.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.