Rebranding logo: nowe logo MSM Mońki
Moniecka Spółdzielnia Mleczarska zaprezentowała nowe logo.
Logo Mońki składa się z ilustracji oraz logotypu. Ilustracja przedstawia wypasającą się na łące krowę, co ma wprowadzać szerszy kontekst marki, której produkty są naturalne i wytwarzane według tradycyjnej receptury z regionu Podlasia.
- Logo jest głównym elementem identyfikacji wizualnej marki, a zarazem niezbędnym składnikiem skutecznej strategii content marketingowej. W komunikacji z otoczeniem jest to podstawowy komponent marki, głęboko zakorzeniony w świadomości odbiorcy – tłumaczy Bartosz Zieliński z Commplace, która przeprowadziła rebranding logo. - Właśnie dlatego logotyp Mońki został wykreślony od podstaw i nie bazuje na gotowej czcionce, co nadaje mu indywidualnego, niepowtarzalnego charakteru – dodaje przedstawiciel Commplace.
Liternictwo dwuelementowe z delikatnymi szeryfami sprawia, że logotyp jest bardzo mocny, stabilny, ma dobrą czytelność, a jego tradycyjna forma pasuje do charakteru marki.
Współpracujemy z marką MSM Mońki już od wielu lat, przygotowując zarówno projekty graficzne, jak i odpowiadając za działania marketingowo-wizerunkowe. Rebranding logo jest jednym z większych projektów, które są aktualnie realizowane.
Rebranding logo zapowiedzią dalszych działań
To jednak nie koniec zmian w MSM Mońki. Rebranding logo to pierwszy krok do odsłony nowości, jakie szykuje marka. Już niebawem przedstawi kolejne, zaskakujące efekty prac.
*****
Moniecka Spółdzielnia Mleczarska istnieje od 1972 roku. Specjalizuje się w produkcji serów dojrzewających typu holenderskiego i szwajcarskiego, serów topionych, masła ekstra oraz wyrobów proszkowanych. Duże nakłady inwestycyjne w ostatnich latach spowodowały, że firma jest ciągle rozbudowywana i unowocześniana.
Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy
Skuteczny marketing internetowy - co warto wiedzieć?
Manufaktura nagrodzona prestiżowymi Złotymi Spinaczami Manufaktura Manufaktura
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Przemysł spożywczy
Rośnie konkurencja ze strony ukraińskich producentów żywności na unijnym rynku. To wyzwanie dla polskiego rolnictwa
Zawieszenie ceł przez UE na towary z Ukrainy od czerwca 2022 roku oznacza de facto proces integracji tego kraju z jednolitym rynkiem europejskim, z wyjątkami dotyczącymi kilku produktów rolnych. Oznacza to poważne wyzwania dla polskiego rolnictwa, zwłaszcza że 73 proc. eksportu naszej żywności trafia na rynek unijny. Zdaniem ekspertów w odpowiedzi na tę konkurencję polskie rolnictwo musi postawić bardziej na jakość i innowacje, a nie na niską cenę produktów.
Ochrona środowiska
Zdjęcia satelitarne dobrym źródłem wiedzy o zmianach klimatycznych. Ich zaletami są ujęcie dużego obszaru i regularność dokumentowania
Szczegółowe raportowanie zachodzących przez ostatnie pół wieku zmian klimatycznych i przewidywanie tego, jak warunki życia na Ziemi będą się zmieniały w najbliższych dekadach, stało się możliwe dzięki zdjęciom dostarczanym przez satelity. Z punktu obserwacyjnego, jakim jest orbita okołoziemska, od 1972 roku uzyskuje się dane dotyczące dużych powierzchni. Dzięki nim naukowcy wiedzą m.in. to, że za około pięć lat średnia temperatura regularnie zacznie przekraczać punkt ocieplenia 1,5 stopnia i potrafią wywnioskować, jak wpłynie to na poziom wód w morzach.
Regionalne – Mazowieckie
Większe bezpieczeństwo przechowywanych w magazynach dzieł sztuki. Muzeum Narodowe w Warszawie przeniesie je do nowego budynku
Kupiony ze wsparciem Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego budynek przy ulicy Puławskiej będzie służył Muzeum Narodowemu w Warszawie jako magazyn wielkogabarytowych dzieł sztuki. To tu jeszcze w tym roku mają trafić zbiory z magazynu w Tarczynie, który według opinii NIK nie spełnia niezbędnych norm technicznych. W ciągu dwóch–trzech lat w nowym budynku powstanie także przestrzeń wystawiennicza dla kolekcji mebli i wzornictwa należących do MNW.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.