Komunikaty PR

Rebranding logo: nowe logo MSM Mońki

2020-07-07  |  10:00
Biuro prasowe
Do pobrania IP ( 0.97 MB )

Moniecka Spółdzielnia Mleczarska zaprezentowała nowe logo.

Logo Mońki składa się z ilustracji oraz logotypu. Ilustracja przedstawia wypasającą się na łące krowę, co ma wprowadzać szerszy kontekst marki, której produkty są naturalne i wytwarzane według tradycyjnej receptury z regionu Podlasia.                                                                                     

- Logo jest głównym elementem identyfikacji wizualnej marki, a zarazem niezbędnym składnikiem skutecznej  strategii content marketingowej. W komunikacji z otoczeniem jest to podstawowy komponent marki, głęboko zakorzeniony w świadomości odbiorcy – tłumaczy Bartosz Zieliński z Commplace, która przeprowadziła rebranding logo. - Właśnie dlatego logotyp Mońki został wykreślony od podstaw i nie bazuje na gotowej czcionce, co nadaje mu indywidualnego, niepowtarzalnego charakteru – dodaje przedstawiciel Commplace.

Liternictwo dwuelementowe z delikatnymi szeryfami sprawia, że logotyp jest bardzo mocny, stabilny, ma dobrą czytelność, a jego tradycyjna forma pasuje do charakteru marki.

Współpracujemy z marką MSM Mońki już od wielu lat, przygotowując zarówno projekty graficzne, jak i odpowiadając za działania marketingowo-wizerunkowe.  Rebranding logo jest jednym z większych projektów, które są aktualnie realizowane.

Rebranding logo zapowiedzią dalszych działań

To jednak nie koniec zmian w MSM Mońki. Rebranding logo to pierwszy krok do odsłony nowości, jakie szykuje marka. Już niebawem przedstawi kolejne, zaskakujące efekty prac.

*****

Moniecka Spółdzielnia Mleczarska istnieje od 1972 roku. Specjalizuje się w produkcji serów dojrzewających typu holenderskiego i szwajcarskiego, serów topionych, masła ekstra oraz wyrobów proszkowanych. Duże nakłady inwestycyjne w ostatnich latach spowodowały, że firma jest ciągle rozbudowywana i unowocześniana.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Nieszablonowa komunikacja Raportu ESG Carlsberg Polska Biuro prasowe
2024-04-24 | 10:00

Nieszablonowa komunikacja Raportu ESG Carlsberg Polska

Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach
Media i PR Rusza plebiscyt na superbohatera w PKP Intercity
2024-04-24 | 01:00

Rusza plebiscyt na superbohatera w PKP Intercity

INFORMACJA PRASOWA do natychmiastowej publikacji RUSZA PLEBISCYT NA SUPERBOHATERA W PKP INTERCITY Warszawa, 24 kwietnia 2024. Fundacja Nauka. To Lubię wspólnie z PKP Intercity
Media i PR PEPSI: ZERO - PIERWSZY VTUBER MARKI W POLSCE
2024-04-23 | 08:00

PEPSI: ZERO - PIERWSZY VTUBER MARKI W POLSCE

Dla Pepsi Max to game over. W najnowszej kampanii marketingowej marka Pepsi oficjalnie żegna Pepsi Max i przedstawia Pepsi Zero graczom. W tym celu stworzono innowacyjną postać Vtubera - Zero,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Zmiany klimatu i dezinformacja wśród największych globalnych zagrożeń. Potrzeba nowego podejścia do zarządzania ryzykiem

Niestabilność polityczna i gospodarcza, coraz większa polaryzacja społeczeństwa, kryzys kosztów utrzymania, rosnąca liczba konfliktów zbrojnych i ryzyka cybernetyczne związane z rozwojem sztucznej inteligencji – to największe zagrożenia dla biznesu wskazywane w tegorocznym „Global Risks Report 2024”. Z raportu wynika, że obawy o bliską i dalszą przyszłość wciąż są zdominowane przez ryzyka klimatyczne i środowiskowe. Jednak w tym roku przykryły je niebezpieczeństwa związane z dezinformacją, wspieraną przez AI, która może wywoływać coraz większe niepokoje społeczne. – W tym roku na świecie 3 mld ludzi weźmie udział w wyborach, więc konieczność zaradzenia temu ryzyku staje się coraz pilniejsza – podkreśla Christos Adamantiadis, CEO Marsh McLennan w Europie.

Ochrona środowiska

Ciech od czerwca będzie działać jako Qemetica. Chemiczny gigant ma globalne aspiracje i nową strategię na sześć lat

Globalizacja biznesu, w tym możliwe akwizycje w Europie i poza nią – to jeden z głównych celów nowej strategii Grupy Ciech. Przedstawione plany na sześć lat zakładają także m.in. większe wykorzystanie patentów, współpracę ze start-upami w obszarze czystych technologii i przestawienie biznesu na zielone tory. – Mamy ambitny cel obniżenia emisji CO2 o 45 proc. do 2029 roku – zapowiada prezes spółki Kamil Majczak. Nowej strategii towarzyszy zmiana nazwy, która ma podsumować prowadzoną w ostatnich latach transformację i lepiej podkreślać globalne aspiracje spółki. Ciech oficjalnie zacznie działać jako Qemetica od czerwca br.

Finanse

72 proc. firm IT planuje podwyżki. W branży wciąż ogromna jest różnica w wynagrodzeniach kobiet i mężczyzn

W ubiegłym roku rynek pracy IT był znacznie mniej dynamiczny niż w poprzednich latach – wynika z „Raportu płacowego branży IT w 2024” Organizacji Pracodawców Usług IT. Przy wysokim poziomie podwyżek specjaliści rzadziej zmieniali pracę, ale niektórych zmusiły do tego cięcia w zatrudnieniu wynoszące w zależności od wielkości firmy od 12 do 26 proc. Ten rok zapowiada się bardziej optymistycznie: 61 proc. przedsiębiorstw planuje zwiększać zatrudnienie, a 72 proc. – pensje. Eksperci zwracają uwagę na wciąż duży rozstrzał między wynagrodzeniami kobiet i mężczyzn w tej branży.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.