Ritter Sport z agencją 19 Południk
Do portfolio agencji dołączył producent czekolad – Ritter Sport. 19 Południk odpowiada za kompleksową komunikację marki w Polsce.
Do zadań agencji należy m.in. opracowanie strategii komunikacji, obsługa kanałów społecznościowych, aktywacje konsumenckie oraz działania mające na celu budowanie świadomości marki i społeczności wokół niej na polskim rynku.
– Ritter Sport to jedna z naszych największych i najbardziej rozpoznawalnych marek w dystrybucji na Polskę. Dzięki współpracy z 19 Południkiem będziemy mogli ją przedstawić konsumentom w odświeżonej formie i na nowe sposoby – mówi Dominika Barycka, brand manager w Novi FMCG – dystrybutor marki Ritter Sport na Polskę.
– Odpowiadamy za całościowe działania komunikacyjne marki na rynek Polski, co oczywiście uznajemy za sukces. Ritter Sport to kolejna marka z sektora FMCG, w naszym portfolio. Cieszy nas, że doświadczenie, które sukcesywnie zdobywamy w pracy z Klientami z tego sektora, niezmiennie przekuwa się na efektywne współprace – komentuje Radek Grzybowski, strategy director w 19 Południku.
Ritter Sport to producent czekolad, obecny na rynku od 1912 roku. Czekolady Ritter Sport są rozpoznawalne ze względu na swój kwadratowy kształt i ponad 40 różnych wariantów smakowych. Wszystkie tabliczki powstają w jednej fabryce w Niemczech (Waldenbuch), a kakao w każdej z nich pochodzi ze zrównoważonych i w 100% certyfikowanych upraw Ghany, Nikaragui lub Peru.
19 Południk to agencja strategiczno-kreatywna. Zajmuje się projektowaniem komunikacji wizualnej i rozwija marki w obszarze komunikacji, brandingu i technologii. Pracuje dla klientów takich jak Oriflame, Recordati Polska, Dan Cake czy Kaufland.

Czy AI przejmie marketing? Sztuczna inteligencja w analizie danych i tworzeniu treści

SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu
Reklama offline w erze cyfryzacji – dlaczego wciąż działa?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Pracodawcy chcą ułatwień w zatrudnianiu cudzoziemców. Strategia migracyjna ograniczy jednak napływ imigrantów
Zatrudnianie obcokrajowców, zwłaszcza w zawodach, w których brakuje rąk do pracy i wykwalifikowanej siły roboczej, może być sposobem na częściowe uzupełnienie niedoborów kadrowych, z którymi coraz częściej borykają się polscy pracodawcy. Choć firmy apelują o maksymalne ułatwienie tego procesu, to proponowana przez rząd strategia migracyjna podkreśla raczej potrzebę kontrolowania napływu migrantów.
Handel
Planowana podwyżka akcyzy na e-papierosy skłoni palaczy do wyboru bardziej szkodliwych używek. Wrócą też do tradycyjnych papierosów

Trwają prace nad projektem regulacji, która wprowadza wysoką akcyzę na e-papierosy jednorazowe, urządzenia do waporyzacji i podgrzewacze, co ma na celu ograniczenie spożycia wyrobów nikotynowych, szczególnie wśród młodzieży. Jednak eksperci podkreślają, że zmiany mogą przynieść więcej szkód niż korzyści, zmuszając konsumentów do sięgnięcia po tańsze, ale bardziej szkodliwe alternatywy i utrwalając nawyk palenia tradycyjnych papierosów. Wyższe ceny produktów alternatywnych mogą również prowadzić do wzrostu szarej strefy i trudności w realizacji założeń fiskalnych oraz uderzyć w tysiące polskich MŚP.
Infrastruktura
Priorytetem osób kupujących mieszkanie jest dostęp do zielonych terenów. To ma istotny wpływ na ich dobrostan

Badania pokazują, że Polacy cenią bliskość natury bardziej niż sąsiedztwo aptek czy żłobków. – Aby zapewnić kontakt z naturą, osiedla powinny być rozplanowane z dużym poszanowaniem środowiska – podkreślają eksperci z APA Wojciechowski Architekci, projektanci osiedla Onelife w warszawskim Powsinie.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.