Ritter Sport z agencją 19 Południk
Do portfolio agencji dołączył producent czekolad – Ritter Sport. 19 Południk odpowiada za kompleksową komunikację marki w Polsce.
Do zadań agencji należy m.in. opracowanie strategii komunikacji, obsługa kanałów społecznościowych, aktywacje konsumenckie oraz działania mające na celu budowanie świadomości marki i społeczności wokół niej na polskim rynku.
– Ritter Sport to jedna z naszych największych i najbardziej rozpoznawalnych marek w dystrybucji na Polskę. Dzięki współpracy z 19 Południkiem będziemy mogli ją przedstawić konsumentom w odświeżonej formie i na nowe sposoby – mówi Dominika Barycka, brand manager w Novi FMCG – dystrybutor marki Ritter Sport na Polskę.
– Odpowiadamy za całościowe działania komunikacyjne marki na rynek Polski, co oczywiście uznajemy za sukces. Ritter Sport to kolejna marka z sektora FMCG, w naszym portfolio. Cieszy nas, że doświadczenie, które sukcesywnie zdobywamy w pracy z Klientami z tego sektora, niezmiennie przekuwa się na efektywne współprace – komentuje Radek Grzybowski, strategy director w 19 Południku.
Ritter Sport to producent czekolad, obecny na rynku od 1912 roku. Czekolady Ritter Sport są rozpoznawalne ze względu na swój kwadratowy kształt i ponad 40 różnych wariantów smakowych. Wszystkie tabliczki powstają w jednej fabryce w Niemczech (Waldenbuch), a kakao w każdej z nich pochodzi ze zrównoważonych i w 100% certyfikowanych upraw Ghany, Nikaragui lub Peru.
19 Południk to agencja strategiczno-kreatywna. Zajmuje się projektowaniem komunikacji wizualnej i rozwija marki w obszarze komunikacji, brandingu i technologii. Pracuje dla klientów takich jak Oriflame, Recordati Polska, Dan Cake czy Kaufland.

Dlaczego przestrzeganie praw autorskich jest kluczowe dla biznesu

Trwa 5. edycja konkursu PR Wings

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Wzrost sprzedaży piw bezalkoholowych idzie w parze z inwestycjami w zieloną energię. Kompania Piwowarska ogranicza ślad węglowy i wspiera lokalne inicjatywy
Kompania Piwowarska kontynuuję realizację strategii „Lepsza Przyszłość 2030”, w której łączy ambitne cele środowiskowe, edukacja konsumentów oraz rozwój segmentu piw bezalkoholowych z realnym wsparciem dla lokalnych społeczności. Firma, będąca liderem polskiego rynku piwa, ogranicza emisję CO₂, zwiększa udział opakowań zwrotnych i angażuje pracowników w wolontariat, w tym m.in. w pomoc dla ofiar powodzi na Dolnym Śląsku.
Handel
D. Joński: Europa musi chronić swój rynek poprzez cła i wysokie standardy bezpieczeństwa dla importowanych towarów. Powinniśmy budować własny przemysł oparty na tańszej energii

Tańsza energia, a przez to niższe koszty produkcji w Europie to jeden z kierunków, który wskazuje Unia Europejska w rywalizacji z tanimi towarami z Azji, głównie z Chin. Jednocześnie rynek Starego Kontynentu powinien być chroniony poprzez zbalansowane cła oraz wysokie standardy bezpieczeństwa stawiane importowanym produktom. Zdaniem europosła Dariusza Jońskiego ważne jest rozwijanie przemysłu w Europie bez względu na narodowość właścicieli. Relacje z Chinami muszą zostać na nowo zdefiniowane i przebiegać na równych zasadach.
Handel
Poprawia się jakość raportów dużych spółek giełdowych dotyczących zrównoważonego rozwoju. Pozostają też obszary do dopracowania

Ekspertki i eksperci z Deloitte’a przeprowadzili analizę ujawnień taksonomicznych spółek notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych, która objęła sprawozdania z działalności za rok 2024 w części dotyczącej zrównoważonego rozwoju. To trzeci rok ujawniania stopnia zgodności przedsiębiorstw z Taksonomią Unii Europejskiej, co przekłada się na zwiększoną jakość i porównywalność prezentowanych danych. Jednocześnie można oczekiwać, że inwestycje zgodne z Taksonomią będą coraz istotniejszym elementem strategii rozwoju przedsiębiorstw w kolejnych latach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.