Komunikaty PR

Rodzik Agency PR złotą firmą według opinii klientów

2024-07-17  |  01:00
Biuro prasowe

Firma Bright Side Solutions sp. z o. o. sp. k. wybiera firmy na podstawie opinii w sieci, głównie social mediach, więcej informacji znajdzie na stronie wraz z pełną listą lauretów z różnych branż: https://www.zlotafirma.pl/how-it-works 

Po zsumowaniu oraz analizie danych Rodzik Agency przyznaje się w gronie najlepiej ocenianych firm w Polsce.

Takie wyróżnienie jest dla Nas szczególnie ważne, ponieważ pokazuje jak Nasi klienci doceniają naszą pracę i zaangażowanie w to co robimy. Kampanie wizerunkowe jakie zostały zrealizowane wśród naszych klientów i ich zadowolenie jest dla Nas bardzo dużą satysfakcją. I cieszy Nas niezmiernie to, że coraz więcej przedsiębiorców inwestuje w personal branding. Dzięki doświadczonym ekspertom, którzy dzielą się wiedzą w mediach jesteśmy pewni, że wspólnie wpływamy na rozwój Polskiej gospodarki” – mówi prezes Marta Rodzik.

Rodzik Agency PR – to butikowa agencja, która powstała ze środków UE. Na polskim rynku jest od 2021 roku. Grupa freelancerów, która tworzy tą agencję to doświadczeni specjaliści w swoich działaniach. Oferują kampanie wizerunkowe zarówno dla firm, przedsiębiorców czy też artystów. Świadczą również usługi graficzne, fotograficzne i jak i tworzenie contentu na social media. Obecnie zaufali im Piotr „Liroy” Marzec, dziennikarz Adam Giza, Ewelina Czaplińska z kancelarii prawno-finansowej, pracownia DS Manufaktura, marka LiRoyal, aplikacja WeTalk, Anna Maria Porowska oraz wielu innych firm i przedsiębiorców. Marta Rodzik, która jest właścicielką agencji została wyróżniona przez kapitułę redakcji tygodnika Wprost jako Osobowość Biznesu oraz przez Dziennik Łódzki za promowanie biznesów lokalnych.

 

Klienci o agencji mówią tak:

Z całkowitym przekonaniem, chciałbym zdecydowanie polecić współpracę z tą wyjątkową dziewczyną, która nie tylko emanuje pozytywnym humorem, ale także demonstruje poziom profesjonalizmu, przekraczający wszelkie oczekiwania. Jej precyzyjne podejście do detali oraz zdolność do nawiązywania silnych relacji przekładają się nie tylko na owocną, lecz także inspirującą współpracę. Bardzo szybko można zauważyć jej zaangażowanie i dbałość o doskonałość w swojej pracy, co we wszystkich aspektach działania staje się wyznacznikiem kompetencji, generującym rezultaty wykraczające poza normę. Współpracując z nią, nie tylko doświadczysz najwyższej jakości usług, ale także pozyskasz partnera, który wnosi wiele pozytywnej energii i inspiruje do osiągania wyższych celów. Dziękuję Ci, Marta Rodzik! Serdecznie polecam współpracę z Rodzik Agency PR!” - mówi pan klient Maksym Komar.

Ogromnie polecam współpracę z Martą! Jest przede wszystkim świetną słuchaczką i mega kreatywną kobietą z mnóstwem wyjątkowych pomysłów! Uwielbiam jej zaangażowanie, pracowitość, a przede wszystkim rezultaty jej działań!” - mówi klientka Ewelina Czaplińska

 

Prawdziwi eksperci są na wagę złota

Świat dezinformacji pokazuje nam jak trudno zweryfikować informację, które znajdujemy w mediach. Dlatego nasza agencja stara się dobierać i promować ekspertów, którzy są rzetelni, doświadczeni w swojej branży. Słuchanie osób, które oddają się swojej pracy i pasji w tym co robią to czysta przyjemność podczas promowania kampanii wizerunkowej” – tłumaczy właścicielka agencji Marta Rodzik

 

Więcej na temat agencji znajdą Państwo na ich oficjalnej stronie:

https://rodzik-agencypr.com/

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Czy AI przejmie marketing? Sztuczna inteligencja w analizie danych i tworzeniu treści Biuro prasowe
2025-03-06 | 11:10

Czy AI przejmie marketing? Sztuczna inteligencja w analizie danych i tworzeniu treści

Czy sztuczna inteligencja zastąpi marketerów? A może wręcz przeciwnie – stanie się ich największym sojusznikiem? W ostatnich latach zrewolucjonizowała podejście do tworzenia
Media i PR SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu
2025-03-04 | 13:00

SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu

Wiedza, networking, relaks – to hasła przewodnie eventu w Zakopanem, czyli jednej z najważniejszych konferencji SEO w Europie, która zrzesza specjalistów
Media i PR BRAK ZDJĘCIA
2025-02-25 | 10:50

Reklama offline w erze cyfryzacji – dlaczego wciąż działa?

W czasach, gdy marketing cyfrowy zdominował strategie promocyjne wielu firm, łatwo zapomnieć o sile reklamy offline. Media społecznościowe, kampanie Google Ads czy reklamy wideo stały się nieodłącznym elementem codziennych działań

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Farmacja

Konsument

Konsumenci zwracają uwagę na klasę energetyczną sprzętu AGD. To ma wpływ na ich rachunki

Duże AGD ma spory potencjał oszczędności prądu w gospodarstwach domowych i w całym systemie elektroenergetycznym – ocenia APPLiA Polska, związek pracodawców tej branży. Ze względu na postęp technologiczny dziś produkowane urządzenia w najlepszych klasach energetycznych zużywają 10–20 proc. prądu w porównaniu do urządzeń dostępnych 25 lat temu. Do stałego postępu w tym obszarze motywują też wymogi unijne, które z roku na rok się zaostrzają.

Prawo

Polska w końcówce europejskiej stawki pod względem udziału kobiet w zarządach spółek. Zmienić ma to unijna dyrektywa

Udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na warszawskiej giełdzie na koniec 2024 roku wyniósł 18,4 proc. – wynika z danych 30% Club Poland. Zgodnie z dyrektywą Women on Boards, żeby zapewnić równowagę płci, 33 proc. wszystkich stanowisk zarządczych powinno być zajmowane przez osoby należące do niedostatecznie reprezentowanej płci. Sytuację kobiet powinny poprawić obowiązkowe parytety, transparentność rekrutacji oraz merytoryczne kryteria wyboru kandydata.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.