Komunikaty PR

Rodzik Agency PR złotą firmą według opinii klientów

2024-07-17  |  01:00
Biuro prasowe

Firma Bright Side Solutions sp. z o. o. sp. k. wybiera firmy na podstawie opinii w sieci, głównie social mediach, więcej informacji znajdzie na stronie wraz z pełną listą lauretów z różnych branż: https://www.zlotafirma.pl/how-it-works 

Po zsumowaniu oraz analizie danych Rodzik Agency przyznaje się w gronie najlepiej ocenianych firm w Polsce.

Takie wyróżnienie jest dla Nas szczególnie ważne, ponieważ pokazuje jak Nasi klienci doceniają naszą pracę i zaangażowanie w to co robimy. Kampanie wizerunkowe jakie zostały zrealizowane wśród naszych klientów i ich zadowolenie jest dla Nas bardzo dużą satysfakcją. I cieszy Nas niezmiernie to, że coraz więcej przedsiębiorców inwestuje w personal branding. Dzięki doświadczonym ekspertom, którzy dzielą się wiedzą w mediach jesteśmy pewni, że wspólnie wpływamy na rozwój Polskiej gospodarki” – mówi prezes Marta Rodzik.

Rodzik Agency PR – to butikowa agencja, która powstała ze środków UE. Na polskim rynku jest od 2021 roku. Grupa freelancerów, która tworzy tą agencję to doświadczeni specjaliści w swoich działaniach. Oferują kampanie wizerunkowe zarówno dla firm, przedsiębiorców czy też artystów. Świadczą również usługi graficzne, fotograficzne i jak i tworzenie contentu na social media. Obecnie zaufali im Piotr „Liroy” Marzec, dziennikarz Adam Giza, Ewelina Czaplińska z kancelarii prawno-finansowej, pracownia DS Manufaktura, marka LiRoyal, aplikacja WeTalk, Anna Maria Porowska oraz wielu innych firm i przedsiębiorców. Marta Rodzik, która jest właścicielką agencji została wyróżniona przez kapitułę redakcji tygodnika Wprost jako Osobowość Biznesu oraz przez Dziennik Łódzki za promowanie biznesów lokalnych.

 

Klienci o agencji mówią tak:

Z całkowitym przekonaniem, chciałbym zdecydowanie polecić współpracę z tą wyjątkową dziewczyną, która nie tylko emanuje pozytywnym humorem, ale także demonstruje poziom profesjonalizmu, przekraczający wszelkie oczekiwania. Jej precyzyjne podejście do detali oraz zdolność do nawiązywania silnych relacji przekładają się nie tylko na owocną, lecz także inspirującą współpracę. Bardzo szybko można zauważyć jej zaangażowanie i dbałość o doskonałość w swojej pracy, co we wszystkich aspektach działania staje się wyznacznikiem kompetencji, generującym rezultaty wykraczające poza normę. Współpracując z nią, nie tylko doświadczysz najwyższej jakości usług, ale także pozyskasz partnera, który wnosi wiele pozytywnej energii i inspiruje do osiągania wyższych celów. Dziękuję Ci, Marta Rodzik! Serdecznie polecam współpracę z Rodzik Agency PR!” - mówi pan klient Maksym Komar.

Ogromnie polecam współpracę z Martą! Jest przede wszystkim świetną słuchaczką i mega kreatywną kobietą z mnóstwem wyjątkowych pomysłów! Uwielbiam jej zaangażowanie, pracowitość, a przede wszystkim rezultaty jej działań!” - mówi klientka Ewelina Czaplińska

 

Prawdziwi eksperci są na wagę złota

Świat dezinformacji pokazuje nam jak trudno zweryfikować informację, które znajdujemy w mediach. Dlatego nasza agencja stara się dobierać i promować ekspertów, którzy są rzetelni, doświadczeni w swojej branży. Słuchanie osób, które oddają się swojej pracy i pasji w tym co robią to czysta przyjemność podczas promowania kampanii wizerunkowej” – tłumaczy właścicielka agencji Marta Rodzik

 

Więcej na temat agencji znajdą Państwo na ich oficjalnej stronie:

https://rodzik-agencypr.com/

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów Biuro prasowe
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich
Media i PR Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations
2025-04-10 | 10:20

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

W świecie fake newsów, dezinformacji oraz globalnych problemów profesjonalne zarządzanie komunikacją przestało być wyborem – stało się koniecznością. O tym, jak
Media i PR Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
2025-03-27 | 09:30

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na ignorowanie nowoczesnych narzędzi komunikacyjnych. Rozwój technologii mobilnych sprawił, że firmy mają dostęp do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień

Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.

Prawo

Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.