Komunikaty PR

Rój 160 dronów nad Warszawą - kosmiczny spektakl zachwycił przechodniów [VIDEO]

2022-05-19  |  12:50

Rój 160 dronów nad Warszawą - kosmiczny spektakl zachwycił przechodniów [VIDEO]


W poniedziałkowy wieczór nad warszawskim niebem pojawiło się 160 migoczących obiektów przypominających spadające gwiazdy. Kosmiczne  zjawisko okazało się akcją kanału FilmBox Premium HD, który z okazji zbliżającego się Światowego Dnia Kosmosu zorganizował podniebny pokaz dronów inspirowany filmowymi hitami o podboju galaktyki. Taniec dronów widoczny był z odległości kilku kilometrów! Tego wieczoru na niebie obserwować można było również wschód księżyca i przelot Międzynarodowej Stacji Kosmicznej. Zobacz wideo i zdjęcia z wydarzenia!

 

Wszyscy, którzy w poniedziałek około godz. 22:00 znaleźli się na Bulwarach Wiślanych, byli świadkami nietypowej atrakcji. Na ciemnym niebie stolicy rozbłysnął cały rój migoczących punktów. Tańczącymi nad brzegiem Wisły światełkami okazały się drony, które po raz pierwszy utworzyły w Warszawie nieziemski spektakl na taką skalę. 160 dronów zaczęło układać na niebie szereg kosmicznych ilustracji, m.in. wizerunek Saturna z pierścieniami, galaktykę spiralną, marsjański łazik czy rakietę kosmiczną.

Show trwał niespełna 8 minut. To pierwszy na tak dużą skalę pokaz dronów w Warszawie. Całość była widoczna na obu brzegach Wisły z odległości kilku kilometrów,  a dzięki transmisji na Facebooku niezwykłe wydarzenie mogli zobaczyć również fani kosmosu w całej Polsce.

ZOBACZ WIDEO:  https://youtu.be/gizV1dz7lFg

- Wieczór, który upłynął pod hasłem „Bliżej gwiazd”, inspirowany był filmami o podboju kosmosu. Na niebie mogliśmy podziwiać ilustracje nawiązujące do filmu „Ad Astra”, który już w najbliższą sobotę kanał FilmBox Premium HD pokaże na swojej antenie z okazji Światowego Dnia Kosmosumówi Patrycja Gałązka, Dyrektor Marketingu i Rozwoju Biznesu w Grupie Kino Polska

Akcji towarzyszyła również obserwacja nocnego nieba, na którym tej nocy wyjątkowo obserwować można było efektowny wschód księżyca w pełni oraz przelot Międzynarodowej Stacji Kosmicznej!

Dla wszystkich, którzy chcą celebrować międzygalaktyczne podróże i Światowy Dzień Kosmosu, przypadający na 21 maja, kanał FilmBox Premium HD przygotował cykl filmów: Proxima (godz. 19:15), Ad Astra (godz. 21:00), Kosmiczny grzech (godz. 23:00), Zanosi się na burzę (godz. 00:25), Atlantis down (godz. 01:55).

Realizatorem technicznym pokazu jest polski start-up Astranate, a za koncept kreatywny odpowiada agencja Flywheel.

 

Zdjęcia wysokiej rozdzielczości do pobrania na:
https://www.dropbox.com/scl/fo/l75ol4zk9nan58brwcros/h?dl=0&rlkey=fk2jlhee3p7brf2jani9lh83p 

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów Biuro prasowe
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich
Media i PR Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations
2025-04-10 | 10:20

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

W świecie fake newsów, dezinformacji oraz globalnych problemów profesjonalne zarządzanie komunikacją przestało być wyborem – stało się koniecznością. O tym, jak
Media i PR Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
2025-03-27 | 09:30

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na ignorowanie nowoczesnych narzędzi komunikacyjnych. Rozwój technologii mobilnych sprawił, że firmy mają dostęp do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.