Rokmates z wyłącznością na influencer marketing Speakly w regionie CEE

Wojciech Grzegorzyca
Rokmates
Odolańska 38
02-562 Warszawa
wojciech.grzegorzyca|rokmates.com| |wojciech.grzegorzyca|rokmates.com
732 495 542
rokmates.com
Wyłączność na influencer marketing
Polska agencja influencer marketingu Rokmates nawiązała długofalowe partnerstwo z wydawcą Speakly, aplikacji do nauki języków obcych, która ma już 1,5 miliona użytkowników na świecie. Tym samym od lipca Rokmates jest jedynym podmiotem odpowiadającym za działania z twórcami internetowymi przy promocji aplikacji w Europie Środkowo-Wschodniej. Współpraca obejmuje realizację – wypracowanej wspólnie ze Speakly – strategii działań, w tym m.in. dobór twórców do kampanii na YouTubie, Instagramie i TikToku, koordynację działań, płatną promocję, a także akcje niestandardowe z udziałem influencerów.
– Ten niewątpliwy sukces nie byłby możliwy, gdyby nie praca całego zespołu odpowiedzialnego za nieskazitelną jakość kampanii dotychczas realizowanych dla Speakly. Odbieram nawiązanie tej współpracy niezwykle osobiście, bo jest istotnym krokiem w celu realizacji naszej strategii stania się jedną z wiodących międzynarodowych agencji influencer marketingu – mówi Olaf Kuitkowski, współwłaściciel agencji Rokmates.
Półtora roku dotychczasowej współpracy
Dotychczasowa współpraca Rokmates ze Speakly trwa już półtora roku. W jej ramach od stycznia 2023 roku do czerwca 2024 roku ukazało się 130 materiałów promocyjnych na YouTubie oraz TikToku. Zostały one stworzone przez 101 różnych twórców internetowych z Polski, Czech, Wielkiej Brytanii i Stanów Zjednoczonych. Organiczne publikacje na YouTubie, a także płatna kampania na TikToku wygenerowały kolejno ponad 13 mln oraz ponad 42 mln wyświetleń. Rekordowe lokowanie w materiale jednego twórcy na YouTubie wygenerowało 1645 instalacji aplikacji, a na TikToku 1306 instalacji.
– Partnerstwo z Rokmates pomogło nam nawiązać znaczący kontakt z naszą grupą odbiorców poprzez współpracę z influencerami, a także przedstawić aplikację Speakly każdemu, kto chce skutecznie i szybko nauczyć się jednego czy dwóch nowych języków obcych. Dla nas kluczowe jest posiadanie tak świetnych partnerów, z którymi możemy poruszać się w przestrzeni współpracy z influencerami, która jest wymagająca, ale bardzo ekscytująca, gdy jest dobrze wykonana – mówi Ott Ojamets, CEO Speakly.
O agencji Rokmates
Rokmates to agencja influencer marketingu, która łączy potrzeby twórców z celami marek, tworząc efektywne kampanie. Jej misją jest sprawianie, że praca klientów i twórców staje się prostsza. Rokmates realizuje skuteczne działania z influencerami ze wszystkich segmentów tematycznych na YouTubie, TikToku, Instagramie i Twitchu. Do tej pory agencja zrealizowała kampanie dla ponad 200 klientów, współpracując przy tym z ponad 600 twórcami. Zespół Rokmates buduje partnerskie relacje z twórcami, wspierając ich rozwój i realizując z nimi kampanie dla marek z różnych branż. Są wśród nich m.in. Palion (ponad 1,8 mln subskrybentów na YouTubie), PK Sisters (1,4 mln obserwujących na TikToku) czy Coocharz (ponad 260 tys. obserwujących na Instagramie).

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.