Royal Robbins nowym klientem agencji Projekt77

Fenix, międzynarodowa grupa posiadająca w portfolio produkty wspierające aktywność na świeżym powietrzu, powierzyła kompleksową obsługę public relations marki Royal Robbins agencji Projekt77.
Amerykańska marka Royal Robbins to producent odzieży outdoorowo-podróżniczej, która słynie ze swojej funkcjonalności, trwałości i casualowego stylu. Pomysł na firmę zrodził się u stóp Yosemitów w 1968 roku, a już od przeszło 50 lat marka zyskuje coraz większą popularność niemal na całym świecie. Ubrania Royal Robbins wybierają nie tylko poszukiwacze górskich przygód, ale również sympatycy wygody i zrównoważonego rozwoju w miejskim wydaniu. Główne założenia Royal Robbins, jak i całej grupy Fenix, do której marka dołączyła w 2018 r. to produkcja bazująca na szacunku do otaczającej nas przyrody. W ofercie można znaleźć nie tylko ubrania wykonane z bawełny organicznej i wełny merino, ale również poliestru w 100 % otrzymywanego z recyklingu. Royal Robbins stawia także na nowoczesność, czego efektem są chociażby innowacyjne technologie, jak np. Insect Shield® zapewniająca skuteczną antykomarową ochronę czy TempraTech™ gwarantująca świetne odprowadzanie wilgoci.
Projekt77 to agencja public relations, social media i eventowa w jednym. Jako członek Polish Outdoor Group wspiera przedsiębiorstwa z branży turystycznej, a na koncie ma również współpracę z markami z obszaru kultury i rozrywki. Od lutego 2022 r. agencja jest odpowiedzialna za komunikację marki Royal Robbins na polskim rynku w tym m.in. za: organizację showroomu, media relations i influencer marketing. Umowa została podpisana na rok. Za działania na rzecz klienta odpowiadać będzie Patrycja Drabik oraz Edyta Kabulska.

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Z powodu braku przejrzystego prawa branża recyklingu odkłada inwestycje. Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów
Branża recyklingu stoi przed wyzwaniami związanymi z wdrożeniem systemu kaucyjnego, systemu rozszerzonej odpowiedzialności producenta i rozporządzenia PPWR. Brakuje jednak odpowiednich przepisów dostosowujących polskie prawo i realia do unijnych regulacji. W efekcie utrzymującej się niepewności prawnej między 2018 a 2023 rokiem co trzeci zakład recyklingu zamknął działalność. Wiele firm odkłada inwestycje, czekając na uregulowanie rynku. Podobna niepewność dotyczy też producentów opakowań.
Transport
Testowanie pojazdów zautomatyzowanych wkrótce będzie możliwe. To odpowiedź na postulaty przedsiębiorców

Kończą się prace nad przepisami, które mają usprawnić prace badawcze nad pojazdami zautomatyzowanymi. Ma to być odpowiedź na postulaty przedsiębiorców, którzy wskazywali na potrzebę pilnej zmiany przepisów w zakresie testowania pojazdów autonomicznych. Obecne regulacje nie sprzyjają postępowi technologicznemu i rozwoju autonomiczności pojazdów, o czym świadczy bardzo niewielka liczba wydanych uprawnień do ich prowadzenia.
Firma
Przedsiębiorcom coraz bardziej doskwiera niestabilność i skomplikowanie przepisów podatkowych. Problemem są też niejasne ich interpretacje

Polscy przedsiębiorcy często negatywnie oceniają jakość przepisów podatkowych – wynika z raportu „Przedsiębiorcy pod lupą fiskusa 2025” przygotowanego przez firmę doradztwa podatkowego MDDP we współpracy z Konfederacją Lewiatan. Ich niepokój budzą niejednolite interpretacje przepisów i niepewność prawa podatkowego, które cały czas jest modyfikowane. Wśród kluczowych zmian w obszarze podatków, które będą dotyczyć praktycznie wszystkich przedsiębiorców, są m.in. wprowadzenie Krajowego Systemu e-Faktur czy zmiany w podatku od nieruchomości.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.