Royal Robbins nowym klientem agencji Projekt77

Fenix, międzynarodowa grupa posiadająca w portfolio produkty wspierające aktywność na świeżym powietrzu, powierzyła kompleksową obsługę public relations marki Royal Robbins agencji Projekt77.
Amerykańska marka Royal Robbins to producent odzieży outdoorowo-podróżniczej, która słynie ze swojej funkcjonalności, trwałości i casualowego stylu. Pomysł na firmę zrodził się u stóp Yosemitów w 1968 roku, a już od przeszło 50 lat marka zyskuje coraz większą popularność niemal na całym świecie. Ubrania Royal Robbins wybierają nie tylko poszukiwacze górskich przygód, ale również sympatycy wygody i zrównoważonego rozwoju w miejskim wydaniu. Główne założenia Royal Robbins, jak i całej grupy Fenix, do której marka dołączyła w 2018 r. to produkcja bazująca na szacunku do otaczającej nas przyrody. W ofercie można znaleźć nie tylko ubrania wykonane z bawełny organicznej i wełny merino, ale również poliestru w 100 % otrzymywanego z recyklingu. Royal Robbins stawia także na nowoczesność, czego efektem są chociażby innowacyjne technologie, jak np. Insect Shield® zapewniająca skuteczną antykomarową ochronę czy TempraTech™ gwarantująca świetne odprowadzanie wilgoci.
Projekt77 to agencja public relations, social media i eventowa w jednym. Jako członek Polish Outdoor Group wspiera przedsiębiorstwa z branży turystycznej, a na koncie ma również współpracę z markami z obszaru kultury i rozrywki. Od lutego 2022 r. agencja jest odpowiedzialna za komunikację marki Royal Robbins na polskim rynku w tym m.in. za: organizację showroomu, media relations i influencer marketing. Umowa została podpisana na rok. Za działania na rzecz klienta odpowiadać będzie Patrycja Drabik oraz Edyta Kabulska.

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Polskie MŚP otrzymają większe wsparcie w ekspansji międzynarodowej. To cel nowej inicjatywy sześciu instytucji
Firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw otrzymają kompleksowe wsparcie na potrzeby zwiększania konkurencyjności na arenie międzynarodowej. Taki jest cel wspólnej inicjatywy instytucji zrzeszonych w Grupie PFR pod szyldem Team Poland. Obejmuje ona zarówno wsparcie kapitałowe, w postaci gwarancji, pożyczek czy ubezpieczenia, jak i doradztwo oraz wsparcie promocyjne i informacyjne, dzięki czemu mikro-, małym i średnim firmom łatwiej będzie podjąć decyzję o ekspansji zagranicznej. Pierwszy projekt dotyczy wsparcia dla firm zainteresowanych uczestnictwem w odbudowie Ukrainy.
Bankowość
RPP zgodna co do potrzeby obniżania stóp procentowych. Trwają dyskusje dotyczące tempa tych decyzji

W lipcu Rada Polityki Pieniężnej po raz drugi w tym roku obniżyła stopy procentowe, określając swój ruch mianem dostosowania. W kolejnych miesiącach można oczekiwać kolejnych obniżek, ale ich tempo i termin będą zależeć od efektów dotychczasowych decyzji i wzrostu płac. Docelowo główna stopa procentowa ma wynosić 3,5 proc. Te okoliczności sprzyjają kredytobiorcom.
Handel
Umowa z krajami Mercosur coraz bliżej. W. Buda: Polska nie wykorzystała swojej prezydencji do jej zablokowania

– Polska podczas prezydencji w Radzie UE nie wykorzystała szansy na obronę swoich interesów w sprawie umowy z krajami Mercosur – ocenia europoseł PiS Waldemar Buda. W jego ocenie polski rząd, mimo sprzeciwu wobec zapisów umowy, nie zbudował w UE sojuszy niezbędnych do jej odrzucenia. Porozumienie o wolnym handlu spotyka się przede wszystkim z protestami europejskich rolników, którzy obawiają się zalania wspólnego rynku tańszą żywnością z krajów Ameryki Południowej. Według europosła wszystko może się rozegrać w najbliższych tygodniach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.