Royal Robbins nowym klientem agencji Projekt77

Fenix, międzynarodowa grupa posiadająca w portfolio produkty wspierające aktywność na świeżym powietrzu, powierzyła kompleksową obsługę public relations marki Royal Robbins agencji Projekt77.
Amerykańska marka Royal Robbins to producent odzieży outdoorowo-podróżniczej, która słynie ze swojej funkcjonalności, trwałości i casualowego stylu. Pomysł na firmę zrodził się u stóp Yosemitów w 1968 roku, a już od przeszło 50 lat marka zyskuje coraz większą popularność niemal na całym świecie. Ubrania Royal Robbins wybierają nie tylko poszukiwacze górskich przygód, ale również sympatycy wygody i zrównoważonego rozwoju w miejskim wydaniu. Główne założenia Royal Robbins, jak i całej grupy Fenix, do której marka dołączyła w 2018 r. to produkcja bazująca na szacunku do otaczającej nas przyrody. W ofercie można znaleźć nie tylko ubrania wykonane z bawełny organicznej i wełny merino, ale również poliestru w 100 % otrzymywanego z recyklingu. Royal Robbins stawia także na nowoczesność, czego efektem są chociażby innowacyjne technologie, jak np. Insect Shield® zapewniająca skuteczną antykomarową ochronę czy TempraTech™ gwarantująca świetne odprowadzanie wilgoci.
Projekt77 to agencja public relations, social media i eventowa w jednym. Jako członek Polish Outdoor Group wspiera przedsiębiorstwa z branży turystycznej, a na koncie ma również współpracę z markami z obszaru kultury i rozrywki. Od lutego 2022 r. agencja jest odpowiedzialna za komunikację marki Royal Robbins na polskim rynku w tym m.in. za: organizację showroomu, media relations i influencer marketing. Umowa została podpisana na rok. Za działania na rzecz klienta odpowiadać będzie Patrycja Drabik oraz Edyta Kabulska.

Dlaczego przestrzeganie praw autorskich jest kluczowe dla biznesu

Trwa 5. edycja konkursu PR Wings

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Wzrost sprzedaży piw bezalkoholowych idzie w parze z inwestycjami w zieloną energię. Kompania Piwowarska ogranicza ślad węglowy i wspiera lokalne inicjatywy
Kompania Piwowarska kontynuuję realizację strategii „Lepsza Przyszłość 2030”, w której łączy ambitne cele środowiskowe, edukacja konsumentów oraz rozwój segmentu piw bezalkoholowych z realnym wsparciem dla lokalnych społeczności. Firma, będąca liderem polskiego rynku piwa, ogranicza emisję CO₂, zwiększa udział opakowań zwrotnych i angażuje pracowników w wolontariat, w tym m.in. w pomoc dla ofiar powodzi na Dolnym Śląsku.
Handel
D. Joński: Europa musi chronić swój rynek poprzez cła i wysokie standardy bezpieczeństwa dla importowanych towarów. Powinniśmy budować własny przemysł oparty na tańszej energii

Tańsza energia, a przez to niższe koszty produkcji w Europie to jeden z kierunków, który wskazuje Unia Europejska w rywalizacji z tanimi towarami z Azji, głównie z Chin. Jednocześnie rynek Starego Kontynentu powinien być chroniony poprzez zbalansowane cła oraz wysokie standardy bezpieczeństwa stawiane importowanym produktom. Zdaniem europosła Dariusza Jońskiego ważne jest rozwijanie przemysłu w Europie bez względu na narodowość właścicieli. Relacje z Chinami muszą zostać na nowo zdefiniowane i przebiegać na równych zasadach.
Handel
Poprawia się jakość raportów dużych spółek giełdowych dotyczących zrównoważonego rozwoju. Pozostają też obszary do dopracowania

Ekspertki i eksperci z Deloitte’a przeprowadzili analizę ujawnień taksonomicznych spółek notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych, która objęła sprawozdania z działalności za rok 2024 w części dotyczącej zrównoważonego rozwoju. To trzeci rok ujawniania stopnia zgodności przedsiębiorstw z Taksonomią Unii Europejskiej, co przekłada się na zwiększoną jakość i porównywalność prezentowanych danych. Jednocześnie można oczekiwać, że inwestycje zgodne z Taksonomią będą coraz istotniejszym elementem strategii rozwoju przedsiębiorstw w kolejnych latach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.