Komunikaty PR

Rusza wspólna akcja organizowana przez marki: Gatta i Wola

2022-04-08  |  17:00
Biuro prasowe

- Pomysł rozpoczęcia akcji zrodził się z potrzeby i głębokiej chęci działania na rzecz pomocy Ukrainie. Chcąc wspierać naszych sąsiadów, zapożyczyliśmy doskonale znany Polakom symbol sprzeciwu wojnie i we współpracy z marką Wola przygotowaliśmy limitowaną kolekcję niebiesko-żółtych i białych skarpetek z paskiem także w kolorach Ukrainy - wyjaśnia Małgorzata Barton, marketing manager marki Gatta, dodając: - To nasza druga akcja pomocy, na początku marca przekazywaliśmy nasze produkty dla uchodźców za pośrednictwem Caritas Polska. Wśród nich znalazły się m.in.: odzież i rajstopy termiczne, bielizna, skarpety i wiele innych naszych wyrobów. Jednakże, nie ustajemy ze wsparciem, dlatego też rozpoczęliśmy kolejną pomocową współpracę, tym razem finansową z Polską Akcją Humanitarną.

Działania pomocowe podzielone zostały na etapy, tak aby móc reagować responsywnie na najbardziej palące potrzeby.

- Jako odpowiedzialna, polska marka nie możemy biernie przyglądać się wydarzeniom, które mają miejsce za naszą wschodnią granicą. Dlatego, naszą pomoc podzieliśmy na dwa etapy: rzeczową, zrealizowaną z Caritas Polska oraz finansową, rozpoczętą z Polska Akcją Humanitarną. Postanowiliśmy przekazać cały dochód ze sprzedaży limitowanej kolekcji skarpet w ręce doświadczonej organizacji, która od kilku lat wspiera społeczność ukraińską, niosąc długofalową i bezterminową pomoc - podkreśla Witold Pawelski, prezes marki Gatta.

Polska Akcja Humanitarna to jedna z kluczowych organizacji wspierająca Ukrainę od 2014 roku. PAH skupia się na pomocy krótko- jak i długofalowej. Najważniejsze dla organizacji jest wsparcie grup najbardziej wrażliwych, przede wszystkim osób starszych, kobiet i dzieci.

- Nasza fundacja działa na terenie Ukrainy od 8 lat. Od momentu rozpoczęcia wojny w 2014 roku, nieprzerwanie analizujemy i odpowiadamy na potrzeby osób w rejonie Doniecka i Ługańska. Wraz z eskalacją konfliktu, dramatycznie wzrosła liczba osób wymagających pomocy, dlatego też rozszerzyliśmy zakres i skalę naszych działań o: pomoc w Polsce, pomoc przy granicy polsko-ukraińskiej oraz konwoje z pomocą humanitarną trafiające do różnych miejsc w Ukrainie - informuje Marek Abłasewicz z Polskiej Akcji Humanitarnej. - Bardzo cieszymy się, że jesteśmy partnerem akcji „Razem możemy więcej” organizowanej przez marki Gatta i Wola. Wierzymy, że to kolejny krok, który wpłynie na poprawę sytuacji osób dotkniętych kryzysem - dodaje.

Do sprzedaży w salonach, jak również na stronach online gatta.pl i wola.pl przygotowane zostały dwa modele skarpet: dwukolorowe oraz białe (krótkie) z paskiem żółto-niebieskim na ściągaczu. Produkty dostępne są w wielu rozmiarach, w wersji zarówno dla Pań jak i Panów. Akcja wystartowała z początkiem kwietnia i potrwa do wyczerpania zapasów.

- Produkty, które przygotowaliśmy specjalnie pod akcję “Razem możemy więcej” są absolutnie wyjątkowe, bo powstały w szczytnym celu. W związku z tym zachęcamy do zakupu limitowanej kolekcji na znak #solidarnościzukrainą. Ci, którzy zdecydują się je kupić, dołożą cegiełkę do pomocy, a przy okazji skarpety wykorzystają w wielu stylizacjach, wykazując się oryginalnością i gestem jedności z naszymi sąsiadami - apeluje Sylwester Wolski, prezes marki Wola.

Wspólna akcja marek Gatta i Wola to wyraz solidarności z obywatelami Ukrainy, a także dowód na to, że łącząc siły, razem - możemy więcej!

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów Biuro prasowe
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich
Media i PR Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations
2025-04-10 | 10:20

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

W świecie fake newsów, dezinformacji oraz globalnych problemów profesjonalne zarządzanie komunikacją przestało być wyborem – stało się koniecznością. O tym, jak
Media i PR Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
2025-03-27 | 09:30

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na ignorowanie nowoczesnych narzędzi komunikacyjnych. Rozwój technologii mobilnych sprawił, że firmy mają dostęp do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają prace nad szczegółowymi wytycznymi dla schronów. Prowadzona jest też inwentaryzacja i ocena stanu istniejących obiektów

W MSWiA trwają prace nad rozporządzeniem, które określi m.in., jakie warunki powinny spełniać miejsca schronienia, oraz wprowadzi spójne standardy dotyczące ich organizacji i wyposażenia. Ich opracowanie wymagane jest przez ustawę o ochronie ludności i obronie cywilnej, która weszła w życie 1 stycznia br. Trwa także inwentaryzacja istniejących obiektów zbiorowej ochrony, w tym schronów. Jak podkreślają eksperci, mamy w tym obszarze wiele zaległości do nadrobienia. Problemem jest niedobór specjalistów od budowli schronowych, którzy mogliby ten proces wesprzeć i przyspieszyć.

Handel

Nowy rozdział we współpracy Wielka Brytania – Unia Europejska. Bezpieczeństwo jedną z kluczowych kwestii

19 maja odbędzie się w Londynie pierwszy od brexitu na tak wysokim szczeblu szczyt brytyjskich i unijnych przywódców. Zdaniem polskich europosłów obydwie strony dojrzały do ponownego zacieśnienia stosunków i są dla siebie kluczowymi partnerami. Rozmowy dotyczyć mają przede wszystkim zagadnień związanych z obronnością, ale także możliwości swobodnego przemieszczania się młodych ludzi. Wyzwaniem we wzajemnych relacjach wciąż są kwestie handlowe.

Transport

W Amazon pracuje ponad 750 tys. robotów. Najnowszy jest wyposażony w „zmysł” dotyku

Pierwsze roboty wyposażone w „zmysł” dotyku wykorzystywane są przez Amazon do obsługi produktów w centrach realizacji zamówień w USA i Niemczech. Roboty potrafią precyzyjnie przeszukiwać nawet ciasne przestrzenie półek w poszukiwaniu konkretnych produktów i z wyczuciem przenosić je na taśmę. Dzięki nim pracownicy nie muszą się schylać ani wspinać po drabinie w poszukiwaniu towaru. Automatyzacja wspiera też pracę kurierów. Paczki, które mają być dostarczone pod wskazany adres, podświetlane są w furgonetce na zielono, co ułatwia znalezienie właściwej przesyłki i skraca czas dostawy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.