Rusza wspólna akcja organizowana przez marki: Gatta i Wola
- Pomysł rozpoczęcia akcji zrodził się z potrzeby i głębokiej chęci działania na rzecz pomocy Ukrainie. Chcąc wspierać naszych sąsiadów, zapożyczyliśmy doskonale znany Polakom symbol sprzeciwu wojnie i we współpracy z marką Wola przygotowaliśmy limitowaną kolekcję niebiesko-żółtych i białych skarpetek z paskiem także w kolorach Ukrainy - wyjaśnia Małgorzata Barton, marketing manager marki Gatta, dodając: - To nasza druga akcja pomocy, na początku marca przekazywaliśmy nasze produkty dla uchodźców za pośrednictwem Caritas Polska. Wśród nich znalazły się m.in.: odzież i rajstopy termiczne, bielizna, skarpety i wiele innych naszych wyrobów. Jednakże, nie ustajemy ze wsparciem, dlatego też rozpoczęliśmy kolejną pomocową współpracę, tym razem finansową z Polską Akcją Humanitarną.
Działania pomocowe podzielone zostały na etapy, tak aby móc reagować responsywnie na najbardziej palące potrzeby.
- Jako odpowiedzialna, polska marka nie możemy biernie przyglądać się wydarzeniom, które mają miejsce za naszą wschodnią granicą. Dlatego, naszą pomoc podzieliśmy na dwa etapy: rzeczową, zrealizowaną z Caritas Polska oraz finansową, rozpoczętą z Polska Akcją Humanitarną. Postanowiliśmy przekazać cały dochód ze sprzedaży limitowanej kolekcji skarpet w ręce doświadczonej organizacji, która od kilku lat wspiera społeczność ukraińską, niosąc długofalową i bezterminową pomoc - podkreśla Witold Pawelski, prezes marki Gatta.
Polska Akcja Humanitarna to jedna z kluczowych organizacji wspierająca Ukrainę od 2014 roku. PAH skupia się na pomocy krótko- jak i długofalowej. Najważniejsze dla organizacji jest wsparcie grup najbardziej wrażliwych, przede wszystkim osób starszych, kobiet i dzieci.
- Nasza fundacja działa na terenie Ukrainy od 8 lat. Od momentu rozpoczęcia wojny w 2014 roku, nieprzerwanie analizujemy i odpowiadamy na potrzeby osób w rejonie Doniecka i Ługańska. Wraz z eskalacją konfliktu, dramatycznie wzrosła liczba osób wymagających pomocy, dlatego też rozszerzyliśmy zakres i skalę naszych działań o: pomoc w Polsce, pomoc przy granicy polsko-ukraińskiej oraz konwoje z pomocą humanitarną trafiające do różnych miejsc w Ukrainie - informuje Marek Abłasewicz z Polskiej Akcji Humanitarnej. - Bardzo cieszymy się, że jesteśmy partnerem akcji „Razem możemy więcej” organizowanej przez marki Gatta i Wola. Wierzymy, że to kolejny krok, który wpłynie na poprawę sytuacji osób dotkniętych kryzysem - dodaje.
Do sprzedaży w salonach, jak również na stronach online gatta.pl i wola.pl przygotowane zostały dwa modele skarpet: dwukolorowe oraz białe (krótkie) z paskiem żółto-niebieskim na ściągaczu. Produkty dostępne są w wielu rozmiarach, w wersji zarówno dla Pań jak i Panów. Akcja wystartowała z początkiem kwietnia i potrwa do wyczerpania zapasów.
- Produkty, które przygotowaliśmy specjalnie pod akcję “Razem możemy więcej” są absolutnie wyjątkowe, bo powstały w szczytnym celu. W związku z tym zachęcamy do zakupu limitowanej kolekcji na znak #solidarnościzukrainą. Ci, którzy zdecydują się je kupić, dołożą cegiełkę do pomocy, a przy okazji skarpety wykorzystają w wielu stylizacjach, wykazując się oryginalnością i gestem jedności z naszymi sąsiadami - apeluje Sylwester Wolski, prezes marki Wola.
Wspólna akcja marek Gatta i Wola to wyraz solidarności z obywatelami Ukrainy, a także dowód na to, że łącząc siły, razem - możemy więcej!

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Polskie MŚP otrzymają większe wsparcie w ekspansji międzynarodowej. To cel nowej inicjatywy sześciu instytucji
Firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw otrzymają kompleksowe wsparcie na potrzeby zwiększania konkurencyjności na arenie międzynarodowej. Taki jest cel wspólnej inicjatywy instytucji zrzeszonych w Grupie PFR pod szyldem Team Poland. Obejmuje ona zarówno wsparcie kapitałowe, w postaci gwarancji, pożyczek czy ubezpieczenia, jak i doradztwo oraz wsparcie promocyjne i informacyjne, dzięki czemu mikro-, małym i średnim firmom łatwiej będzie podjąć decyzję o ekspansji zagranicznej. Pierwszy projekt dotyczy wsparcia dla firm zainteresowanych uczestnictwem w odbudowie Ukrainy.
Bankowość
RPP zgodna co do potrzeby obniżania stóp procentowych. Trwają dyskusje dotyczące tempa tych decyzji

W lipcu Rada Polityki Pieniężnej po raz drugi w tym roku obniżyła stopy procentowe, określając swój ruch mianem dostosowania. W kolejnych miesiącach można oczekiwać kolejnych obniżek, ale ich tempo i termin będą zależeć od efektów dotychczasowych decyzji i wzrostu płac. Docelowo główna stopa procentowa ma wynosić 3,5 proc. Te okoliczności sprzyjają kredytobiorcom.
Handel
Umowa z krajami Mercosur coraz bliżej. W. Buda: Polska nie wykorzystała swojej prezydencji do jej zablokowania

– Polska podczas prezydencji w Radzie UE nie wykorzystała szansy na obronę swoich interesów w sprawie umowy z krajami Mercosur – ocenia europoseł PiS Waldemar Buda. W jego ocenie polski rząd, mimo sprzeciwu wobec zapisów umowy, nie zbudował w UE sojuszy niezbędnych do jej odrzucenia. Porozumienie o wolnym handlu spotyka się przede wszystkim z protestami europejskich rolników, którzy obawiają się zalania wspólnego rynku tańszą żywnością z krajów Ameryki Południowej. Według europosła wszystko może się rozegrać w najbliższych tygodniach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.