Komunikaty PR

Rusza wspólna akcja organizowana przez marki: Gatta i Wola

2022-04-08  |  17:00
Biuro prasowe

- Pomysł rozpoczęcia akcji zrodził się z potrzeby i głębokiej chęci działania na rzecz pomocy Ukrainie. Chcąc wspierać naszych sąsiadów, zapożyczyliśmy doskonale znany Polakom symbol sprzeciwu wojnie i we współpracy z marką Wola przygotowaliśmy limitowaną kolekcję niebiesko-żółtych i białych skarpetek z paskiem także w kolorach Ukrainy - wyjaśnia Małgorzata Barton, marketing manager marki Gatta, dodając: - To nasza druga akcja pomocy, na początku marca przekazywaliśmy nasze produkty dla uchodźców za pośrednictwem Caritas Polska. Wśród nich znalazły się m.in.: odzież i rajstopy termiczne, bielizna, skarpety i wiele innych naszych wyrobów. Jednakże, nie ustajemy ze wsparciem, dlatego też rozpoczęliśmy kolejną pomocową współpracę, tym razem finansową z Polską Akcją Humanitarną.

Działania pomocowe podzielone zostały na etapy, tak aby móc reagować responsywnie na najbardziej palące potrzeby.

- Jako odpowiedzialna, polska marka nie możemy biernie przyglądać się wydarzeniom, które mają miejsce za naszą wschodnią granicą. Dlatego, naszą pomoc podzieliśmy na dwa etapy: rzeczową, zrealizowaną z Caritas Polska oraz finansową, rozpoczętą z Polska Akcją Humanitarną. Postanowiliśmy przekazać cały dochód ze sprzedaży limitowanej kolekcji skarpet w ręce doświadczonej organizacji, która od kilku lat wspiera społeczność ukraińską, niosąc długofalową i bezterminową pomoc - podkreśla Witold Pawelski, prezes marki Gatta.

Polska Akcja Humanitarna to jedna z kluczowych organizacji wspierająca Ukrainę od 2014 roku. PAH skupia się na pomocy krótko- jak i długofalowej. Najważniejsze dla organizacji jest wsparcie grup najbardziej wrażliwych, przede wszystkim osób starszych, kobiet i dzieci.

- Nasza fundacja działa na terenie Ukrainy od 8 lat. Od momentu rozpoczęcia wojny w 2014 roku, nieprzerwanie analizujemy i odpowiadamy na potrzeby osób w rejonie Doniecka i Ługańska. Wraz z eskalacją konfliktu, dramatycznie wzrosła liczba osób wymagających pomocy, dlatego też rozszerzyliśmy zakres i skalę naszych działań o: pomoc w Polsce, pomoc przy granicy polsko-ukraińskiej oraz konwoje z pomocą humanitarną trafiające do różnych miejsc w Ukrainie - informuje Marek Abłasewicz z Polskiej Akcji Humanitarnej. - Bardzo cieszymy się, że jesteśmy partnerem akcji „Razem możemy więcej” organizowanej przez marki Gatta i Wola. Wierzymy, że to kolejny krok, który wpłynie na poprawę sytuacji osób dotkniętych kryzysem - dodaje.

Do sprzedaży w salonach, jak również na stronach online gatta.pl i wola.pl przygotowane zostały dwa modele skarpet: dwukolorowe oraz białe (krótkie) z paskiem żółto-niebieskim na ściągaczu. Produkty dostępne są w wielu rozmiarach, w wersji zarówno dla Pań jak i Panów. Akcja wystartowała z początkiem kwietnia i potrwa do wyczerpania zapasów.

- Produkty, które przygotowaliśmy specjalnie pod akcję “Razem możemy więcej” są absolutnie wyjątkowe, bo powstały w szczytnym celu. W związku z tym zachęcamy do zakupu limitowanej kolekcji na znak #solidarnościzukrainą. Ci, którzy zdecydują się je kupić, dołożą cegiełkę do pomocy, a przy okazji skarpety wykorzystają w wielu stylizacjach, wykazując się oryginalnością i gestem jedności z naszymi sąsiadami - apeluje Sylwester Wolski, prezes marki Wola.

Wspólna akcja marek Gatta i Wola to wyraz solidarności z obywatelami Ukrainy, a także dowód na to, że łącząc siły, razem - możemy więcej!

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Awanse i wzmocnienia w agencji Rokmates Biuro prasowe
2024-05-14 | 14:13

Awanse i wzmocnienia w agencji Rokmates

W związku z dynamicznym rozwojem agencji influencer marketingu Rokmates doszło w niej do ważnych zmian organizacyjnych. W celu lepszej obsługi twórców i klientów
Media i PR Agencja hoh z innowacyjną kampanią dla marki Danio
2024-05-13 | 13:00

Agencja hoh z innowacyjną kampanią dla marki Danio

Agencja marketingowa hoh ruszyła z innowacyjną kampanią influencerską dla marki Danio z portfolio Danone wykorzystującą nowe technologie. Kampania ma na celu promocję tegorocznej nowości
Media i PR Maciej Dolega w MediaMarktPolska!
2024-05-09 | 14:30

Maciej Dolega w MediaMarktPolska!

MediaMarkt Polska ma przyjemność ogłosić powołanie Macieja Dolegi na stanowisko szefa działu PR i rzecznika prasowego ze skutkiem od początku maja 2024 roku. Dzięki ponad

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Samorządowy Kongres Finansowy

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Rewolucja w legislacji dotyczącej opakowań i powstających z nich odpadów. Działania firm wyprzedzają wymogi prawne

Po długich i burzliwych pracach Parlament Europejski przyjął ostatecznie pod koniec kwietnia br. rozporządzenie PPWR w sprawie opakowań i odpadów opakowaniowych. Oczekuje się, że nowe przepisy wejdą w życie w 2026 roku i będą stanowić rewolucję nie tylko dla konsumentów, ale przede wszystkim dla przemysłu, który będzie musiał położyć dużo większy nacisk na ekoprojektowanie i wziąć odpowiedzialność za odpady powstające z wytwarzanych produktów. Część firm już zaczęła wprowadzać w tym zakresie zmiany na własną rękę, m.in. eliminując odpady z tworzyw sztucznych.

Infrastruktura

Polskie aglomeracje stają się coraz bardziej cyfrowe. Skokowo wzrasta zużycie danych w sieci

W 12 największych polskich metropoliach mieszka 16 mln Polaków, a każdego dnia z przedmieść do centrów dojeżdża do pracy i szkoły od 50 tys. do nawet 300 tys. ludzi – wynika z raportu Play. To duże wyzwanie dla infrastruktury miast, również telekomunikacyjnej, bo zużycie danych dynamicznie rośnie. W sieci Play wzrost ten już dwukrotnie przekroczył gwałtowny skok z okresu pandemii COVID-19. Dostęp do szybkiego internetu mobilnego i stacjonarnego jest obecnie kluczowy dla miast, a do tego konieczne są dalsze inwestycje w infrastrukturę sieciową.

Firma

Przedsiębiorcy chcą mieć wszystkie produkty finansowe i biznesowe na jednej platformie. W takie rozwiązania inwestują banki i firmy leasingowe

Niemal 70 proc. mikro-, małych i średnich firm chciałoby mieć zgromadzone wszystkie produkty finansowe na jednej platformie – wynika z raportu EFL  „Cyfrowa (r)ewolucja na rynku leasingu. Pod lupą”. Dodatkowo chętnie korzystaliby w jej ramach z usług ułatwiających prowadzenie biznesu, jak wsparcie księgowe, prawne, możliwość załatwienia sprawy urzędowej, rezerwacji noclegu na podróż służbową czy zakupu pakietu usług medycznych. Nad takimi hubami dla przedsiębiorców intensywnie pracują zarówno banki, jak i firmy leasingowe. Takie narzędzie udostępnili właśnie Credit Agricole i Grupa EFL.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.