Komunikaty PR

Rusza wspólna akcja organizowana przez marki: Gatta i Wola

2022-04-08  |  17:00
Biuro prasowe

- Pomysł rozpoczęcia akcji zrodził się z potrzeby i głębokiej chęci działania na rzecz pomocy Ukrainie. Chcąc wspierać naszych sąsiadów, zapożyczyliśmy doskonale znany Polakom symbol sprzeciwu wojnie i we współpracy z marką Wola przygotowaliśmy limitowaną kolekcję niebiesko-żółtych i białych skarpetek z paskiem także w kolorach Ukrainy - wyjaśnia Małgorzata Barton, marketing manager marki Gatta, dodając: - To nasza druga akcja pomocy, na początku marca przekazywaliśmy nasze produkty dla uchodźców za pośrednictwem Caritas Polska. Wśród nich znalazły się m.in.: odzież i rajstopy termiczne, bielizna, skarpety i wiele innych naszych wyrobów. Jednakże, nie ustajemy ze wsparciem, dlatego też rozpoczęliśmy kolejną pomocową współpracę, tym razem finansową z Polską Akcją Humanitarną.

Działania pomocowe podzielone zostały na etapy, tak aby móc reagować responsywnie na najbardziej palące potrzeby.

- Jako odpowiedzialna, polska marka nie możemy biernie przyglądać się wydarzeniom, które mają miejsce za naszą wschodnią granicą. Dlatego, naszą pomoc podzieliśmy na dwa etapy: rzeczową, zrealizowaną z Caritas Polska oraz finansową, rozpoczętą z Polska Akcją Humanitarną. Postanowiliśmy przekazać cały dochód ze sprzedaży limitowanej kolekcji skarpet w ręce doświadczonej organizacji, która od kilku lat wspiera społeczność ukraińską, niosąc długofalową i bezterminową pomoc - podkreśla Witold Pawelski, prezes marki Gatta.

Polska Akcja Humanitarna to jedna z kluczowych organizacji wspierająca Ukrainę od 2014 roku. PAH skupia się na pomocy krótko- jak i długofalowej. Najważniejsze dla organizacji jest wsparcie grup najbardziej wrażliwych, przede wszystkim osób starszych, kobiet i dzieci.

- Nasza fundacja działa na terenie Ukrainy od 8 lat. Od momentu rozpoczęcia wojny w 2014 roku, nieprzerwanie analizujemy i odpowiadamy na potrzeby osób w rejonie Doniecka i Ługańska. Wraz z eskalacją konfliktu, dramatycznie wzrosła liczba osób wymagających pomocy, dlatego też rozszerzyliśmy zakres i skalę naszych działań o: pomoc w Polsce, pomoc przy granicy polsko-ukraińskiej oraz konwoje z pomocą humanitarną trafiające do różnych miejsc w Ukrainie - informuje Marek Abłasewicz z Polskiej Akcji Humanitarnej. - Bardzo cieszymy się, że jesteśmy partnerem akcji „Razem możemy więcej” organizowanej przez marki Gatta i Wola. Wierzymy, że to kolejny krok, który wpłynie na poprawę sytuacji osób dotkniętych kryzysem - dodaje.

Do sprzedaży w salonach, jak również na stronach online gatta.pl i wola.pl przygotowane zostały dwa modele skarpet: dwukolorowe oraz białe (krótkie) z paskiem żółto-niebieskim na ściągaczu. Produkty dostępne są w wielu rozmiarach, w wersji zarówno dla Pań jak i Panów. Akcja wystartowała z początkiem kwietnia i potrwa do wyczerpania zapasów.

- Produkty, które przygotowaliśmy specjalnie pod akcję “Razem możemy więcej” są absolutnie wyjątkowe, bo powstały w szczytnym celu. W związku z tym zachęcamy do zakupu limitowanej kolekcji na znak #solidarnościzukrainą. Ci, którzy zdecydują się je kupić, dołożą cegiełkę do pomocy, a przy okazji skarpety wykorzystają w wielu stylizacjach, wykazując się oryginalnością i gestem jedności z naszymi sąsiadami - apeluje Sylwester Wolski, prezes marki Wola.

Wspólna akcja marek Gatta i Wola to wyraz solidarności z obywatelami Ukrainy, a także dowód na to, że łącząc siły, razem - możemy więcej!

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu Biuro prasowe
2025-03-04 | 13:00

SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu

Wiedza, networking, relaks – to hasła przewodnie eventu w Zakopanem, czyli jednej z najważniejszych konferencji SEO w Europie, która zrzesza specjalistów
Media i PR BRAK ZDJĘCIA
2025-02-25 | 10:50

Reklama offline w erze cyfryzacji – dlaczego wciąż działa?

W czasach, gdy marketing cyfrowy zdominował strategie promocyjne wielu firm, łatwo zapomnieć o sile reklamy offline. Media społecznościowe, kampanie Google Ads czy reklamy wideo stały się nieodłącznym elementem codziennych działań
Media i PR IMM - Medialna siła marki
2025-02-04 | 11:30

Medialna siła marki – praktyczny poradnik dla PR i marketingu

Wydana przez IMM publikacja Medialna siła marki. Sprawdź, jak i dlaczego medialność wpływa na sprzedaż autorstwa Anny Sanowskiej i Roberta Sadowskiego to praktyczny przewodnik

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Handel

Planowana podwyżka akcyzy na e-papierosy skłoni palaczy do wyboru bardziej szkodliwych używek. Wrócą też do tradycyjnych papierosów

Trwają prace nad projektem regulacji, która wprowadza wysoką akcyzę na e-papierosy jednorazowe, urządzenia do waporyzacji i podgrzewacze, co ma na celu ograniczenie spożycia wyrobów nikotynowych, szczególnie wśród młodzieży. Jednak eksperci podkreślają, że zmiany mogą przynieść więcej szkód niż korzyści, zmuszając konsumentów do sięgnięcia po tańsze, ale bardziej szkodliwe alternatywy i utrwalając nawyk palenia tradycyjnych papierosów. Wyższe ceny produktów alternatywnych mogą również prowadzić do wzrostu szarej strefy i trudności w realizacji założeń fiskalnych oraz uderzyć w tysiące polskich MŚP.

Infrastruktura

Priorytetem osób kupujących mieszkanie jest dostęp do zielonych terenów. To ma istotny wpływ na ich dobrostan

Badania pokazują, że Polacy cenią bliskość natury bardziej niż sąsiedztwo aptek czy żłobków. – Aby zapewnić kontakt z naturą, osiedla powinny być rozplanowane z dużym poszanowaniem środowiska – podkreślają eksperci z APA Wojciechowski Architekci, projektanci osiedla Onelife w warszawskim Powsinie.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.