Komunikaty PR

SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu

2025-03-04  |  13:00
Biuro prasowe
WhitePress - SEO Vibes Summit ‘25
WhitePress - SEO Vibes Summit ‘25

Wiedza, networking, relaks – to hasła przewodnie eventu w Zakopanem, czyli jednej z najważniejszych konferencji SEO w Europie, która zrzesza specjalistów z całego świata. Już 27-31 maja uczestników czeka intensywny czas wypełniony prelekcjami, warsztatami, mastermindami i wieloma atrakcjami w górskiej atmosferze. Co jeszcze będzie się działo na SEO Vibes Summit ‘25?

Merytoryka na pierwszym miejscu

SEO Vibes Summit ‘25 to przede wszystkim efektywna wymiana wiedzy i doświadczenia. Organizatorzy zaprosili światowej klasy specjalistów z całej Europy, którzy wystąpią na scenie głównej, dzieląc się cennymi tipami branżowymi. Na konferencję przyjadą m.in.: Robert Niechciał (CTO & partner agencji Vestigio, Polska), Ivana Flynn (dyrektor SEO w agencji Medier, Wielka Brytania / Malta), Pavel Klimakov (administrator Holistic SEO, znany jako lider semantycznego SEO, Estonia), Craig Campbell (ekspert SEO z 22-letnim doświadczeniem, Wielka Brytania), Olaf Kopp (współzałożyciel, CBDO i Head of SEO & content w agencji marketingu online Aufgesang GmbH, Niemcy), Sarah Presch (dyrektor ds. marketingu cyfrowego w Dragon Metrics, Czechy), Timon Hartung (CEO agencji Apexmedia, Niemcy) oraz Alan Cladx (CEO agencji SOS réputation, Francja).

VIDEO: https://www.youtube.com/watch?v=zxFA-sEzuI8

W tym roku na konferencji realizowane będą również trzy ścieżki tematyczne: SEO & AI, digital marketing i biznes, z bogatą ofertą prelekcji, warsztatów i ekskluzywnych mastermindów prowadzonych przez wybitnych profesjonalistów z Polski i świata. Warto wspomnieć, że warsztaty będą w większości certyfikowane, co dodatkowo podnosi ich wartość. Oficjalny certyfikat będzie można otrzymać np. za warsztat Karola Dziecica, specjalisty Google Ads i Google Analytics, który przybliży uczestnikom GA4, a także za workshop o zaawansowanym wykorzystaniu AI w budowaniu strategii SEO, poprowadzony przez mentorów SensAI Academy. Co więcej, event jest akredytowany przez DIMAQ: uczestnik zdobędzie 10 punktów, które pomogą utrzymać certyfikat z marketingu cyfrowego na poziomie Basic lub Professional.

– Możliwość poznania i wymiany doświadczeń z polskimi i międzynarodowymi ekspertami czyni SEO Vibes Summit ’25 wydarzeniem unikalnym w skali kraju. Każdy zaproszony prelegent osiągnął sukces na arenie międzynarodowej i jest doświadczonym mówcą, który regularnie dzieli się swoją wiedzą podczas licznych wydarzeń i konferencji – mówi Tomasz Domański, CEO WhitePress.

Networking i wypoczynek w klimacie górskim

Konferencja daje również niepowtarzalną szansę na rozwijanie wartościowych kontaktów biznesowych. Atmosfera eventu sprzyja networkingowi i zapewnia mnóstwo okazji do nawiązania relacji z ekspertami z branży, zarówno dzięki wyznaczonym do tego strefom, jak i wyjątkowym imprezom każdego dnia. Specjalna aplikacja konferencyjna umożliwia łatwe umawianie się na spotkania z innymi uczestnikami lub prelegentami.

Na SEO Vibes Summit ‘25 każdy może też wypocząć – zakwaterowanie w 4-gwiazdkowym hotelu Nosalowy Dwór gwarantuje menu pełne kulinarnych specjałów, komfortowe pokoje oraz dostęp do strefy Wellness & SPA. Na uczestników czekają też górskie atrakcje oraz udział w grywalizacjach z nagrodami.

3 pakiety do wyboru

Istnieje możliwość zakupu biletu na konferencję w trzech wariantach:

  • Ruby – 1 noc w hotelu, pełne wyżywienie, dostęp do prelekcji i workshopów oraz wstęp do Wellness & SPA;
  • Gold – 2 noce w hotelu, a prócz powyższych dostęp również do mastermindów i wstęp na afterparty w formie bankietu;
  • Platinum – 4 noce w hotelu i maksimum możliwości, jakie daje konferencja, w tym kolacja VIP z prelegentami, dodatkowa sesja mastermind z prelegentami ze Sceny Głównej, biznesowy networking w ekskluzywnym gronie i udział w czterech imprezach każdego dnia.
     

– Pakiety biletów na SEO Vibes Summit ’25 zaprojektowaliśmy w taki sposób, by dostosować je do poszczególnych grup odbiorców. Bilet Ruby polecamy przede wszystkim specjalistom SEO, praktykom i juniorom, bilet Gold – liderom zespołów, managerom i starszym specjalistom, a pakiet Platinum – prezesom, kierownikom i dyrektorom przedsiębiorstw. Dzięki temu każdy może zaprojektować swój udział w konferencji w taki sposób, by wyciągnąć z niej jak najwięcej wartości – podsumowuje Patrycja Górecka-Butora, Head of Marketing, WhitePress.

Szczegółowe informacje o konferencji SEO Vibes Summit ’25 są dostępne na stronie www.whitepress.com/pl/seo-vibes-summit.

Źródło informacji: WhitePress

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów Biuro prasowe
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich
Media i PR Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations
2025-04-10 | 10:20

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

W świecie fake newsów, dezinformacji oraz globalnych problemów profesjonalne zarządzanie komunikacją przestało być wyborem – stało się koniecznością. O tym, jak
Media i PR Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
2025-03-27 | 09:30

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na ignorowanie nowoczesnych narzędzi komunikacyjnych. Rozwój technologii mobilnych sprawił, że firmy mają dostęp do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Poparcie dla UE rekordowo wysokie, mimo wzrostu populizmu. Społeczeństwo oczekuje większego zaangażowania w kwestie bezpieczeństwa

Badanie Parlamentu Europejskiego wskazuje na rekordowe poparcie Europejczyków dla Unii Europejskiej. Ma to związek z rosnącymi zagrożeniami z zewnątrz, czyli np. bliskością wojny rosyjsko-ukraińskiej. Jednocześnie do głosu wewnątrz UE coraz częściej dochodzą ruchy populistyczne, za sprawą których więcej obywateli państw członkowskich przyjmuje eurosceptyczną postawę. Dużą rolę odgrywają więc dialog ze społeczeństwem i jego edukacja.

Problemy społeczne

60 proc. młodych ludzi chce posiadać mieszkanie na własność. Główna bariera to brak wkładu własnego

Posiadanie własnego mieszkania jest aspiracją większości młodych Polaków – wskazują dane badaczy z SGH. Jednak ze względów finansowych jest ono dostępne dla części z nich, a na dodatek wiąże się ze zobowiązaniem na kilkadziesiąt lat. W luce czynszowej, czyli w sytuacji, gdy kogoś nie stać na zakup własnego M, ale jest zbyt bogaty na mieszkanie komunalne, jest ok. 35 proc. społeczeństwa. I to dla tej grupy potrzebna jest oferta państwa. Budownictwo społeczne mogłoby być alternatywą, ale nie odpowiada na potrzebę posiadania nieruchomości na własność.

Infrastruktura

Trwają prace nad europejską strategią odporności wodnej. Projekt ma być gotowy przed latem

Komisja Europejska ma w najbliższych tygodniach przedstawić strategię na rzecz zwiększenia odporności na niedobory wody. PE na majowej sesji przyjął zalecenia w tym zakresie, w których opowiada się za ambitną odpowiedzią na te wyzwania. Jak podkreśla europoseł PO Andrzej Buła, chodzi przede wszystkim o oszczędzanie wody i dbanie o jej jakość, a także o zapewnienie odpowiedniego finansowania odporności wodnej.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.