Sieć stacji Circle K głównym sponsorem tegorocznej Moto Orkiestry
Grayling Poland sp. z o.o.
Warszawa, Ul.Bluszczańska 74 m 75
00-712 Warszawa
marcel.matulinski|grayling.com| |marcel.matulinski|grayling.com
604919473
https://grayling.com/our-offices/warsaw/
Już w najbliższą niedzielę odbędzie się 30. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, a wraz z nim na ulicach pojawi się fala czerwonych serduszek fundacji. Tego dnia warto odwiedzić teren Automobilklubu Polski przy ulicy Powstańców Śląskich 127 w dzielnicy Bemowo, gdzie odbędzie się coroczna Moto Orkiestra, która w tym roku wkracza w pełnoletność. To już 18. edycja imprezy motoryzacyjnej, której będą towarzyszyć liczne atrakcje. Już od godziny 12 na uczestników czeka dreszczyk emocji w postaci przejazdów z zawodowymi kierowcami, Park Maszyn z perełkami wprost ze świata motosportu, m.in. z rajdów, wyścigów czy driftu, oraz przede wszystkim licytacje wyjątkowych przedmiotów na rzecz WOŚP. Również najmłodsi fani Moto Orkiestry nie będą zawiedzeni. Organizatorzy przygotowali dla nich kącik rajdowy, gdzie pod okiem doświadczonych instruktorów jazdy sportowej mogą zasiąść w prawdziwym samochodzie rajdowym i przejechać po specjalnie przygotowanej trasie.
Circle K już po raz trzeci wspiera Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy. W tym roku, dzięki wspólnym wysiłkom WOŚP i Circle K oraz przy wsparciu klientów i pracowników, niezbędny sprzęt trafi na oddziały i pododdziały okulistyki dziecięcej w całej Polsce. Od grudnia klienci sieci mogą wspierać WOŚP, wrzucając datki do puszek znajdujących się na stacjach. Ponadto, firma przekaże środki pieniężne na rzecz WOŚP w formie darowizny.
- Szczytny cel, świetna atmosfera i masa atrakcji – tak bym mógł podsumować najlepszą imprezę motoryzacyjną, jaką z pewnością jest Moto Orkiestra, która już po raz osiemnasty towarzyszy Finałowi WOŚP. W tym roku dołączamy do tego wydarzenia jako sponsor główny. Circle K już po raz trzeci gra z WOŚP, nie tylko przy okazji Moto Orkiestry, ale także jako partner, organizujący zbiórki na stacjach paliw oraz przy wielkim zaangażowaniu naszych pracowników - mówi Rafał Droździak, szef marketingu i komunikacji w Circle K Polska.
Szczegóły organizacyjne dotyczące tegorocznej Moto Orkiestry znajdziesz na oficjalnym wydarzeniu na Facebook’u.

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Rozszerzenie UE wśród priorytetów duńskiej prezydencji. Akcesja nowych państw może mieć znaczenie dla bezpieczeństwa i gospodarki
Wraz z czerwcem kończy się druga polska prezydencja w Radzie Unii Europejskiej. W ciągu sześciu miesięcy instytucja ta pod przewodnictwem Polski podejmowała działania na rzecz bezpieczeństwa, w wielu wymiarach: zewnętrznym, wewnętrznym, informacyjnym, ekonomicznym, energetycznym, żywnościowym i zdrowotnym. Przede wszystkim doprowadziła do przełomowego wzrostu wydatków UE na obronność. Od 1 lipca pałeczkę przejmują Duńczycy, którzy zwrócą uwagę m.in. na obronę Bałtyku.
Transport
Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.