Sieć stacji Circle K głównym sponsorem tegorocznej Moto Orkiestry
Grayling Poland sp. z o.o.
Warszawa, Ul.Bluszczańska 74 m 75
00-712 Warszawa
marcel.matulinski|grayling.com| |marcel.matulinski|grayling.com
604919473
https://grayling.com/our-offices/warsaw/
Już w najbliższą niedzielę odbędzie się 30. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, a wraz z nim na ulicach pojawi się fala czerwonych serduszek fundacji. Tego dnia warto odwiedzić teren Automobilklubu Polski przy ulicy Powstańców Śląskich 127 w dzielnicy Bemowo, gdzie odbędzie się coroczna Moto Orkiestra, która w tym roku wkracza w pełnoletność. To już 18. edycja imprezy motoryzacyjnej, której będą towarzyszyć liczne atrakcje. Już od godziny 12 na uczestników czeka dreszczyk emocji w postaci przejazdów z zawodowymi kierowcami, Park Maszyn z perełkami wprost ze świata motosportu, m.in. z rajdów, wyścigów czy driftu, oraz przede wszystkim licytacje wyjątkowych przedmiotów na rzecz WOŚP. Również najmłodsi fani Moto Orkiestry nie będą zawiedzeni. Organizatorzy przygotowali dla nich kącik rajdowy, gdzie pod okiem doświadczonych instruktorów jazdy sportowej mogą zasiąść w prawdziwym samochodzie rajdowym i przejechać po specjalnie przygotowanej trasie.
Circle K już po raz trzeci wspiera Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy. W tym roku, dzięki wspólnym wysiłkom WOŚP i Circle K oraz przy wsparciu klientów i pracowników, niezbędny sprzęt trafi na oddziały i pododdziały okulistyki dziecięcej w całej Polsce. Od grudnia klienci sieci mogą wspierać WOŚP, wrzucając datki do puszek znajdujących się na stacjach. Ponadto, firma przekaże środki pieniężne na rzecz WOŚP w formie darowizny.
- Szczytny cel, świetna atmosfera i masa atrakcji – tak bym mógł podsumować najlepszą imprezę motoryzacyjną, jaką z pewnością jest Moto Orkiestra, która już po raz osiemnasty towarzyszy Finałowi WOŚP. W tym roku dołączamy do tego wydarzenia jako sponsor główny. Circle K już po raz trzeci gra z WOŚP, nie tylko przy okazji Moto Orkiestry, ale także jako partner, organizujący zbiórki na stacjach paliw oraz przy wielkim zaangażowaniu naszych pracowników - mówi Rafał Droździak, szef marketingu i komunikacji w Circle K Polska.
Szczegóły organizacyjne dotyczące tegorocznej Moto Orkiestry znajdziesz na oficjalnym wydarzeniu na Facebook’u.

Dlaczego przestrzeganie praw autorskich jest kluczowe dla biznesu

Trwa 5. edycja konkursu PR Wings

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Wzrost sprzedaży piw bezalkoholowych idzie w parze z inwestycjami w zieloną energię. Kompania Piwowarska ogranicza ślad węglowy i wspiera lokalne inicjatywy
Kompania Piwowarska kontynuuję realizację strategii „Lepsza Przyszłość 2030”, w której łączy ambitne cele środowiskowe, edukacja konsumentów oraz rozwój segmentu piw bezalkoholowych z realnym wsparciem dla lokalnych społeczności. Firma, będąca liderem polskiego rynku piwa, ogranicza emisję CO₂, zwiększa udział opakowań zwrotnych i angażuje pracowników w wolontariat, w tym m.in. w pomoc dla ofiar powodzi na Dolnym Śląsku.
Handel
D. Joński: Europa musi chronić swój rynek poprzez cła i wysokie standardy bezpieczeństwa dla importowanych towarów. Powinniśmy budować własny przemysł oparty na tańszej energii

Tańsza energia, a przez to niższe koszty produkcji w Europie to jeden z kierunków, który wskazuje Unia Europejska w rywalizacji z tanimi towarami z Azji, głównie z Chin. Jednocześnie rynek Starego Kontynentu powinien być chroniony poprzez zbalansowane cła oraz wysokie standardy bezpieczeństwa stawiane importowanym produktom. Zdaniem europosła Dariusza Jońskiego ważne jest rozwijanie przemysłu w Europie bez względu na narodowość właścicieli. Relacje z Chinami muszą zostać na nowo zdefiniowane i przebiegać na równych zasadach.
Handel
Poprawia się jakość raportów dużych spółek giełdowych dotyczących zrównoważonego rozwoju. Pozostają też obszary do dopracowania

Ekspertki i eksperci z Deloitte’a przeprowadzili analizę ujawnień taksonomicznych spółek notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych, która objęła sprawozdania z działalności za rok 2024 w części dotyczącej zrównoważonego rozwoju. To trzeci rok ujawniania stopnia zgodności przedsiębiorstw z Taksonomią Unii Europejskiej, co przekłada się na zwiększoną jakość i porównywalność prezentowanych danych. Jednocześnie można oczekiwać, że inwestycje zgodne z Taksonomią będą coraz istotniejszym elementem strategii rozwoju przedsiębiorstw w kolejnych latach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.