Sieć stacji Circle K głównym sponsorem tegorocznej Moto Orkiestry
Grayling Poland sp. z o.o.
Warszawa, Ul.Bluszczańska 74 m 75
00-712 Warszawa
marcel.matulinski|grayling.com| |marcel.matulinski|grayling.com
604919473
https://grayling.com/our-offices/warsaw/
Już w najbliższą niedzielę odbędzie się 30. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, a wraz z nim na ulicach pojawi się fala czerwonych serduszek fundacji. Tego dnia warto odwiedzić teren Automobilklubu Polski przy ulicy Powstańców Śląskich 127 w dzielnicy Bemowo, gdzie odbędzie się coroczna Moto Orkiestra, która w tym roku wkracza w pełnoletność. To już 18. edycja imprezy motoryzacyjnej, której będą towarzyszyć liczne atrakcje. Już od godziny 12 na uczestników czeka dreszczyk emocji w postaci przejazdów z zawodowymi kierowcami, Park Maszyn z perełkami wprost ze świata motosportu, m.in. z rajdów, wyścigów czy driftu, oraz przede wszystkim licytacje wyjątkowych przedmiotów na rzecz WOŚP. Również najmłodsi fani Moto Orkiestry nie będą zawiedzeni. Organizatorzy przygotowali dla nich kącik rajdowy, gdzie pod okiem doświadczonych instruktorów jazdy sportowej mogą zasiąść w prawdziwym samochodzie rajdowym i przejechać po specjalnie przygotowanej trasie.
Circle K już po raz trzeci wspiera Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy. W tym roku, dzięki wspólnym wysiłkom WOŚP i Circle K oraz przy wsparciu klientów i pracowników, niezbędny sprzęt trafi na oddziały i pododdziały okulistyki dziecięcej w całej Polsce. Od grudnia klienci sieci mogą wspierać WOŚP, wrzucając datki do puszek znajdujących się na stacjach. Ponadto, firma przekaże środki pieniężne na rzecz WOŚP w formie darowizny.
- Szczytny cel, świetna atmosfera i masa atrakcji – tak bym mógł podsumować najlepszą imprezę motoryzacyjną, jaką z pewnością jest Moto Orkiestra, która już po raz osiemnasty towarzyszy Finałowi WOŚP. W tym roku dołączamy do tego wydarzenia jako sponsor główny. Circle K już po raz trzeci gra z WOŚP, nie tylko przy okazji Moto Orkiestry, ale także jako partner, organizujący zbiórki na stacjach paliw oraz przy wielkim zaangażowaniu naszych pracowników - mówi Rafał Droździak, szef marketingu i komunikacji w Circle K Polska.
Szczegóły organizacyjne dotyczące tegorocznej Moto Orkiestry znajdziesz na oficjalnym wydarzeniu na Facebook’u.
Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy
Skuteczny marketing internetowy - co warto wiedzieć?
Manufaktura nagrodzona prestiżowymi Złotymi Spinaczami Manufaktura Manufaktura
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.