Komunikaty PR

Sieć stacji Circle K głównym sponsorem tegorocznej Moto Orkiestry

2022-01-28  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt
Marcel Matuliński
Grayling Poland sp. z o.o.

Warszawa, Ul.Bluszczańska 74 m 75
00-712 Warszawa
marcel.matulinski|grayling.com| |marcel.matulinski|grayling.com
604919473
https://grayling.com/our-offices/warsaw/

Już w najbliższą niedzielę odbędzie się 30. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, a wraz z nim na ulicach pojawi się fala czerwonych serduszek fundacji. Tego dnia warto odwiedzić teren Automobilklubu Polski przy ulicy Powstańców Śląskich 127 w dzielnicy Bemowo, gdzie odbędzie się coroczna Moto Orkiestra, która w tym roku wkracza w pełnoletność. To już 18. edycja imprezy motoryzacyjnej, której będą towarzyszyć liczne atrakcje. Już od godziny 12 na uczestników czeka dreszczyk emocji w postaci przejazdów z zawodowymi kierowcami, Park Maszyn z perełkami wprost ze świata motosportu, m.in. z rajdów, wyścigów czy driftu, oraz przede wszystkim licytacje wyjątkowych przedmiotów na rzecz WOŚP. Również najmłodsi fani Moto Orkiestry nie będą zawiedzeni. Organizatorzy przygotowali dla nich kącik rajdowy, gdzie pod okiem doświadczonych instruktorów jazdy sportowej mogą zasiąść w prawdziwym samochodzie rajdowym i przejechać po specjalnie przygotowanej trasie.

Circle K już po raz trzeci wspiera Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy. W tym roku, dzięki wspólnym wysiłkom WOŚP i Circle K oraz przy wsparciu klientów i pracowników, niezbędny sprzęt trafi na oddziały i pododdziały okulistyki dziecięcej w całej Polsce. Od grudnia klienci sieci mogą wspierać WOŚP, wrzucając datki do puszek znajdujących się na stacjach. Ponadto, firma przekaże środki pieniężne na rzecz WOŚP w formie darowizny.

- Szczytny cel, świetna atmosfera i masa atrakcji – tak bym mógł podsumować najlepszą imprezę motoryzacyjną, jaką z pewnością jest Moto Orkiestra, która już po raz osiemnasty towarzyszy Finałowi WOŚP. W tym roku dołączamy do tego wydarzenia jako sponsor główny. Circle K już po raz trzeci gra z WOŚP, nie tylko przy okazji Moto Orkiestry, ale także jako partner, organizujący zbiórki na stacjach paliw oraz przy wielkim zaangażowaniu naszych pracowników - mówi Rafał Droździak, szef marketingu i komunikacji w Circle K Polska. 

Szczegóły organizacyjne dotyczące tegorocznej Moto Orkiestry znajdziesz na oficjalnym wydarzeniu na Facebook’u.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR PEPSI: ZERO - PIERWSZY VTUBER MARKI W POLSCE Biuro prasowe
2024-04-23 | 08:00

PEPSI: ZERO - PIERWSZY VTUBER MARKI W POLSCE

Dla Pepsi Max to game over. W najnowszej kampanii marketingowej marka Pepsi oficjalnie żegna Pepsi Max i przedstawia Pepsi Zero graczom. W tym celu stworzono innowacyjną postać Vtubera - Zero,
Media i PR Pepco liderem odpowiedzialności społecznej.
2024-04-22 | 11:00

Pepco liderem odpowiedzialności społecznej.

W najnowszym wydaniu raportu Forum Odpowiedzialnego Biznesu „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2023. Dobre praktyki”, firma Pepco została wyróżniona za swoje innowacyjne
Media i PR Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
2024-04-19 | 11:00

Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football

Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Rynek makaronów w Polsce wart jest około 800 mln zł. Producenci pracują nad nowymi funkcjami tych produktów w diecie

Makarony stają się coraz nowocześniejszą kategorią na rynku spożywczym. Konsumenci mają do wyboru m.in. szereg makaronów warzywnych, bezglutenowych, a także funkcjonalnych, których regularne spożywanie ma pomagać w walce z chorobami cywilizacyjnymi, jak cukrzyca, otyłość czy miażdżyca. To m.in. w ten segment rynku chce w najbliższych latach inwestować notowany na warszawskiej giełdzie producent Makarony Polskie. Spółka podkreśla, że wyzwaniem dla dalszego rozwoju firm z branży spożywczej pozostają rosnące koszty działalności, braki kadrowe, a także niestabilność cenowa.

Edukacja

Do Polski z Ukrainy uciekło nawet 70 tys. Romów. Ich sytuacja po ponad dwóch latach nadal pozostaje trudna

Mniejszość romska w Polsce liczy ok. 30 tys. osób, po wybuchu wojny za wschodnią granicą mogła się zwiększyć do nawet 100 tys. na skutek napływu uchodźców z Ukrainy. Jak wskazuje Fundacja w Stronę Dialogu, uchodźcy romskiego pochodzenia nie byli chętnie przyjmowani w punktach recepcyjnych, a na traumę spowodowaną agresją Rosji nałożyły się bieda, wykluczenie społeczne i traktowanie jak uchodźców drugiej kategorii. Przez dwa lata w tym zakresie niewiele się zmieniło, dlatego fundacja zaapelowała do rządu i Rzecznika Praw Obywatelskich o zajęcie się problemami Romów z Ukrainy, w szczególności w zakresie zakwaterowania, edukacji i miejsc pracy.

Transport

Bezpieczeństwo paliwowe w Polsce wymaga inwestycji w nowe moce magazynowe. Branża przyspiesza też zieloną transformację

Branża paliwowa dobrze poradziła sobie z zawirowaniami, które przez ostatnie dwa lata wpływały na polski rynek. Wciąż jednak kwestia bezpieczeństwa paliwowego wymaga dużego wysiłku. Wśród priorytetowych zadań stojących przed sektorem i rządem jest rozbudowa infrastruktury paliwowej, szczególnie nowych mocy magazynowych, ale też kolei i morskich terminali – wskazują eksperci POPiHN. Wyzwaniem w kolejnych latach będzie także zielona transformacja oparta m.in. na elektryfikacji transportu i paliwach alternatywnych, która – w opinii ekspertów – wymaga w Polsce znacznego przyspieszenia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.