Komunikaty PR

SLODKIE zaprasza do noworocznej celebracji w szampańskim stylu!

2024-12-16  |  12:00
Biuro prasowe

SLODKIE zaprasza do noworocznej celebracji w szampańskim stylu!

Marka znana z produkcji wyjątkowych słodyczy reklamowych zapowiada 2025 rok kolekcją, która zachwyca smakiem, formą i stylem. Noworoczna linia słodyczy to nie tylko uczta dla podniebienia, ale także idealny sposób na podziękowanie pracownikom i partnerom biznesowym za miniony rok. 

Noworoczne słodycze – wyraz wdzięczności i nadziei na przyszłość

Obdarowywanie to coś więcej niż wybór prezentu – to sposób na wywołanie pozytywnych emocji i podkreślenie wartości, które stoją za marką. Słodycze wręczane u progu Nowego Roku, wykonane z najwyższej jakości składników, doskonale wpisują się w tę ideę, stając się eleganckim gestem wdzięczności

Dla partnerów biznesowych takie upominki stanowią wyrafinowaną formę podziękowania za współpracę, a dla pracowników – miły akcent podkreślający świętowanie wspólnych osiągnięć. Każdy element – od starannie dobranych smaków po elegancki design – pozwala na wyróżnienie się swoim upominkiem. To także doskonała alternatywa dla tych, którzy nie zdążyli skorzystać ze świątecznej oferty. 

Wyrafinowana oferta na Nowy Rok

W katalogu firmy SLODKIE znalazły się wyjątkowe propozycje, które zachwycają zarówno smakiem, jak i formą m.in.:

  • pralinki w kształcie zegarów – z mlecznej czekolady, wypełnione kremem szampańskim, który nadaje im odrobiny luksusu;

  • wykwintne trufle w stylu Art Deco – zachwycające eleganckim wyglądem i intensywnym smakiem;

  • pralinki Gold Cups – małe arcydzieła czekoladowe z różnymi niespodziankami w środku, które rozpływają się w ustach. 

  • medale z białej czekolady z kremem migdałowym – subtelne połączenie kremowości i orzechowych nut inspirowanych słonecznym południem Włoch.

Te produkty zachwycają także elegancką szatą graficzną. Opakowania w odcieniach czerni i złota, z delikatnymi akcentami kolorystycznymi i sylwestrowymi motywami, emanują noworocznym blaskiem. 

Marka oferuje również możliwość personalizacji – od opakowań dostosowanych do identyfikacji wizualnej firmy po indywidualne nadruki na czekoladzie, czyniąc z każdego elementu nie tylko wyraz dobrego smaku, ale także nośnik pewnych wartości.

Zaangażowanie w odpowiedzialną produkcję

Słodycze na Nowy Rok to także przykład odpowiedzialnej produkcji. Wszystkie produkty powstają ze składników pochodzących ze zrównoważonych źródeł, a certyfikat Cocoa Horizons gwarantuje wsparcie dla rolników i ich społeczności. 

Dodatkowo wybrane elementy np. praliny New Year Moments zapakowano w pudełko do ponownego wykorzystania w myśl zasady “zero waste”, a pozostałe w 100% biodegradowalne opakowania i wypraski z R-PET (PET pochodzi z recyklingu).

Marka SLODKIE po raz kolejny udowadnia, że słodycze mogą być czymś więcej niż tylko deserem – stają się sztuką, wyrazem stylu i symbolem celebracji ważnych chwil. Noworoczna kolekcja to idealny sposób na rozpoczęcie roku od wyjątkowych gestów, które pozostaną w pamięci na długo.

Oferta słodyczy na Nowy Rok  jest już dostępny na stronie: https://slodkie.com/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów Biuro prasowe
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich
Media i PR Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations
2025-04-10 | 10:20

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

W świecie fake newsów, dezinformacji oraz globalnych problemów profesjonalne zarządzanie komunikacją przestało być wyborem – stało się koniecznością. O tym, jak
Media i PR Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
2025-03-27 | 09:30

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na ignorowanie nowoczesnych narzędzi komunikacyjnych. Rozwój technologii mobilnych sprawił, że firmy mają dostęp do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Medycyna

Komisja Europejska pracuje nad nową dyrektywą tytoniową. Papierosy w Polsce mogą znacznie podrożeć

W Brukseli trwa dyskusja nad zmianami w unijnej dyrektywie tytoniowej. Minimalna stawka akcyzy na paczkę papierosów w UE może wzrosnąć nawet dwukrotnie: z 1,8 euro do 3,6 euro. Doprowadziłoby to do wyrównania cen papierosów pomiędzy państwami UE. Wzrost cen byłby najbardziej dotkliwy dla palaczy z tych państw, które przystąpiły do UE w 2004 roku, w tym Polski, z uwagi na znacznie niższy udział akcyzy w cenie paczki papierosów niż nowe minima unijne. Nad Wisłą paczka papierosów mogłaby kosztować nawet ok. 40 zł. Nowa dyrektywa tytoniowa może zostać otwarta już podczas duńskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej.

Regionalne – Wielkopolskie

Brakuje decyzji KOWR o przyszłości dzierżawionej ziemi rolnej. To zagrożenie dla polskiego rolnictwa i zatrudnionych w nim pracowników

Brak wiążących decyzji urzędników KOWR w podejmowaniu decyzji dotyczących losów gruntów zdawanych do Zasobów Skarbu Państwa może oznaczać likwidację strategicznej infrastruktury. Demontaż obiektów rolniczych i grupowe zwolnienia stanowią zaś zagrożenie dla polskiego rolnictwa. Pracownicy Top Farms, którzy protestowali przed siedzibą KOWR w Poznaniu, alarmują, że dalsza zwłoka w podejmowaniu decyzji administracyjnych doprowadzi do zwiększenia zależności od zagranicznych dostawców.

Problemy społeczne

Sztuczna inteligencja napędza innowacje, ale pochłania ogromne ilości prądu. Rośnie potrzeba bardziej energooszczędnych rozwiązań

Trenowanie dużych modeli językowych, takich jak ChatGPT, wymaga ogromnych zasobów obliczeniowych, co przekłada się na znaczące zużycie energii, porównywalne z roczną konsumpcją małych państw. Eksperci podkreślają, że konieczne jest projektowanie bardziej energooszczędnych algorytmów i systemów, które ograniczą ślad węglowy AI. Jednocześnie sztuczna inteligencja może też wspierać działania na rzecz klimatu, pomagając w optymalizacji zużycia energii i efektywniejszym zarządzaniu zasobami.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.