SLODKIE zaprasza do noworocznej celebracji w szampańskim stylu!
SLODKIE zaprasza do noworocznej celebracji w szampańskim stylu!
Marka znana z produkcji wyjątkowych słodyczy reklamowych zapowiada 2025 rok kolekcją, która zachwyca smakiem, formą i stylem. Noworoczna linia słodyczy to nie tylko uczta dla podniebienia, ale także idealny sposób na podziękowanie pracownikom i partnerom biznesowym za miniony rok.
Noworoczne słodycze – wyraz wdzięczności i nadziei na przyszłość
Obdarowywanie to coś więcej niż wybór prezentu – to sposób na wywołanie pozytywnych emocji i podkreślenie wartości, które stoją za marką. Słodycze wręczane u progu Nowego Roku, wykonane z najwyższej jakości składników, doskonale wpisują się w tę ideę, stając się eleganckim gestem wdzięczności.
Dla partnerów biznesowych takie upominki stanowią wyrafinowaną formę podziękowania za współpracę, a dla pracowników – miły akcent podkreślający świętowanie wspólnych osiągnięć. Każdy element – od starannie dobranych smaków po elegancki design – pozwala na wyróżnienie się swoim upominkiem. To także doskonała alternatywa dla tych, którzy nie zdążyli skorzystać ze świątecznej oferty.
Wyrafinowana oferta na Nowy Rok
W katalogu firmy SLODKIE znalazły się wyjątkowe propozycje, które zachwycają zarówno smakiem, jak i formą m.in.:
-
pralinki w kształcie zegarów – z mlecznej czekolady, wypełnione kremem szampańskim, który nadaje im odrobiny luksusu;
-
wykwintne trufle w stylu Art Deco – zachwycające eleganckim wyglądem i intensywnym smakiem;
-
pralinki Gold Cups – małe arcydzieła czekoladowe z różnymi niespodziankami w środku, które rozpływają się w ustach.
-
medale z białej czekolady z kremem migdałowym – subtelne połączenie kremowości i orzechowych nut inspirowanych słonecznym południem Włoch.
Te produkty zachwycają także elegancką szatą graficzną. Opakowania w odcieniach czerni i złota, z delikatnymi akcentami kolorystycznymi i sylwestrowymi motywami, emanują noworocznym blaskiem.
Marka oferuje również możliwość personalizacji – od opakowań dostosowanych do identyfikacji wizualnej firmy po indywidualne nadruki na czekoladzie, czyniąc z każdego elementu nie tylko wyraz dobrego smaku, ale także nośnik pewnych wartości.
Zaangażowanie w odpowiedzialną produkcję
Słodycze na Nowy Rok to także przykład odpowiedzialnej produkcji. Wszystkie produkty powstają ze składników pochodzących ze zrównoważonych źródeł, a certyfikat Cocoa Horizons gwarantuje wsparcie dla rolników i ich społeczności.
Dodatkowo wybrane elementy np. praliny New Year Moments zapakowano w pudełko do ponownego wykorzystania w myśl zasady “zero waste”, a pozostałe w 100% biodegradowalne opakowania i wypraski z R-PET (PET pochodzi z recyklingu).
Marka SLODKIE po raz kolejny udowadnia, że słodycze mogą być czymś więcej niż tylko deserem – stają się sztuką, wyrazem stylu i symbolem celebracji ważnych chwil. Noworoczna kolekcja to idealny sposób na rozpoczęcie roku od wyjątkowych gestów, które pozostaną w pamięci na długo.
Oferta słodyczy na Nowy Rok jest już dostępny na stronie: https://slodkie.com/

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Rozszerzenie UE wśród priorytetów duńskiej prezydencji. Akcesja nowych państw może mieć znaczenie dla bezpieczeństwa i gospodarki
Wraz z czerwcem kończy się druga polska prezydencja w Radzie Unii Europejskiej. W ciągu sześciu miesięcy instytucja ta pod przewodnictwem Polski podejmowała działania na rzecz bezpieczeństwa, w wielu wymiarach: zewnętrznym, wewnętrznym, informacyjnym, ekonomicznym, energetycznym, żywnościowym i zdrowotnym. Przede wszystkim doprowadziła do przełomowego wzrostu wydatków UE na obronność. Od 1 lipca pałeczkę przejmują Duńczycy, którzy zwrócą uwagę m.in. na obronę Bałtyku.
Transport
Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.