Komunikaty PR

SLODKIE zaprasza do noworocznej celebracji w szampańskim stylu!

2024-12-16  |  12:00
Biuro prasowe

SLODKIE zaprasza do noworocznej celebracji w szampańskim stylu!

Marka znana z produkcji wyjątkowych słodyczy reklamowych zapowiada 2025 rok kolekcją, która zachwyca smakiem, formą i stylem. Noworoczna linia słodyczy to nie tylko uczta dla podniebienia, ale także idealny sposób na podziękowanie pracownikom i partnerom biznesowym za miniony rok. 

Noworoczne słodycze – wyraz wdzięczności i nadziei na przyszłość

Obdarowywanie to coś więcej niż wybór prezentu – to sposób na wywołanie pozytywnych emocji i podkreślenie wartości, które stoją za marką. Słodycze wręczane u progu Nowego Roku, wykonane z najwyższej jakości składników, doskonale wpisują się w tę ideę, stając się eleganckim gestem wdzięczności

Dla partnerów biznesowych takie upominki stanowią wyrafinowaną formę podziękowania za współpracę, a dla pracowników – miły akcent podkreślający świętowanie wspólnych osiągnięć. Każdy element – od starannie dobranych smaków po elegancki design – pozwala na wyróżnienie się swoim upominkiem. To także doskonała alternatywa dla tych, którzy nie zdążyli skorzystać ze świątecznej oferty. 

Wyrafinowana oferta na Nowy Rok

W katalogu firmy SLODKIE znalazły się wyjątkowe propozycje, które zachwycają zarówno smakiem, jak i formą m.in.:

  • pralinki w kształcie zegarów – z mlecznej czekolady, wypełnione kremem szampańskim, który nadaje im odrobiny luksusu;

  • wykwintne trufle w stylu Art Deco – zachwycające eleganckim wyglądem i intensywnym smakiem;

  • pralinki Gold Cups – małe arcydzieła czekoladowe z różnymi niespodziankami w środku, które rozpływają się w ustach. 

  • medale z białej czekolady z kremem migdałowym – subtelne połączenie kremowości i orzechowych nut inspirowanych słonecznym południem Włoch.

Te produkty zachwycają także elegancką szatą graficzną. Opakowania w odcieniach czerni i złota, z delikatnymi akcentami kolorystycznymi i sylwestrowymi motywami, emanują noworocznym blaskiem. 

Marka oferuje również możliwość personalizacji – od opakowań dostosowanych do identyfikacji wizualnej firmy po indywidualne nadruki na czekoladzie, czyniąc z każdego elementu nie tylko wyraz dobrego smaku, ale także nośnik pewnych wartości.

Zaangażowanie w odpowiedzialną produkcję

Słodycze na Nowy Rok to także przykład odpowiedzialnej produkcji. Wszystkie produkty powstają ze składników pochodzących ze zrównoważonych źródeł, a certyfikat Cocoa Horizons gwarantuje wsparcie dla rolników i ich społeczności. 

Dodatkowo wybrane elementy np. praliny New Year Moments zapakowano w pudełko do ponownego wykorzystania w myśl zasady “zero waste”, a pozostałe w 100% biodegradowalne opakowania i wypraski z R-PET (PET pochodzi z recyklingu).

Marka SLODKIE po raz kolejny udowadnia, że słodycze mogą być czymś więcej niż tylko deserem – stają się sztuką, wyrazem stylu i symbolem celebracji ważnych chwil. Noworoczna kolekcja to idealny sposób na rozpoczęcie roku od wyjątkowych gestów, które pozostaną w pamięci na długo.

Oferta słodyczy na Nowy Rok  jest już dostępny na stronie: https://slodkie.com/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom? Biuro prasowe
2025-06-11 | 09:00

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

Cyfrowa inżynieria wzrostu, gdzie każda decyzja opiera się na danych, a wszystkie złotówki pracują na Twoje wyniki? Właśnie tak można określić performance marketing! Coraz
Media i PR 25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji
2025-06-11 | 08:50

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji   Blisko 500 godzin wykładów, w których uczestniczyło 6 349
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Ochrona środowiska

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.