Słodycze jako idealne prezenty firmowe na Święta – na co stawiają klienci biznes
Święta Bożego Narodzenia zbliżają się wielkimi krokami. To idealny moment, by znaleźć prezenty dla partnerów w biznesie. W tym przypadku nie można zapominać o personalizacji – dzięki temu obdarowany poczuje się doceniony i będzie wiedział, że upominek był przemyślany. Doskonałym rozwiązaniem są słodycze reklamowe, o czym z powodzeniem przekonuje marka SLODKIE.
Świąteczne podarunki mogą sprawić wiele problemów. Zakup hurtowy jest opłacalny, ale wówczas obdarowany nie poczuje się wyjątkowo, a wybieranie upominku dla każdego kontrahenta z osobna jest czasochłonne i kosztowne. Aby sobie pomóc, warto zajrzeć do świątecznych trendów na 2024 rok. Wśród nich, oprócz jakości i unikalności prezentów, wymienia się personalizację, zaangażowanie w ekologię czy kreatywność w wysyłce. Co łączy w sobie te wszystkie wytyczne? Słodycze reklamowe, które od lat znajdują się w czołówce najbardziej cenionych świątecznych prezentów firmowych! Z jednej strony nawiązują do świątecznych rytuałów i ciepła domowego, z drugiej zaś, dzięki starannemu wykonaniu, podkreślają indywidualny charakter marki.
Przegląd upominków – SLODKIE inspiracje
W tegorocznej świątecznej ofercie znalazły się wyjątkowe propozycje, chętnie wybierane przez różne firmy – w końcu kto nie lubi słodkiego przysmaku, zwłaszcza w okresie Bożego Narodzenia?
W tym sezonie szczególną uwagę naszych Klientów przyciągają czekoladowe puzzle 3D w świątecznych kształtach np. renifera, choinki czy prezentu, a także czekoladki z nadrukami, które można układać jak puzzle. Z kolei praliny z dodatkiem kawy Pluton (z najstarszej palarni w Polsce) czy miodowe łakocie – praliny, lizaki czy czekolady z motywem plastra miodu kuszą najbardziej wymagających klientów. Miłośnicy gorącej czekolady, kalendarzy adwentowych i świątecznych pralin (Christmas Moments i Sweet Sphere to absolutne klasyki) również znajdą masę inspiracji, a zestawy ciasteczek, pierniczków oraz bakalii – w tym kompozycje ze śliwkami w czekoladzie i ręcznie robionymi marmoladkami – to doskonały wybór dla osób ceniących tradycję. Świąteczną ofertę uzupełniliśmy magiczną kolekcją Piernikowa Baśń z pralinami w kształcie kamieniczek czy czekoladą w formie domku z piernika oraz retro kolekcją z dodatkiem alkoholi od J.A. Baczewski. Wszystkie słodycze stworzone zostały na bazie belgijskiej czekolady Barry Callebaut z certyfikacją Cocoa Horizons, która potwierdza, że surowce pochodzą ze zrównoważonych upraw kakaowca – wyjaśnia Anna Garmada, CEO SLODKIE.
Personalizacja na najwyższym poziomie
Klienci biznesowi pragną, aby ich prezenty wyróżniały się na tle masowej oferty i chętnie decydują się na estetyczne opakowania – dlatego za przepiękną świąteczną szatę graficzną produktów firmy SLODKIE odpowiadają znane artystki – Pola Augustynowicz i Martyna Wójcik-Śmierska. Istnieje także kilka sposobów personalizacji, które cieszą popularnością wśród klientów.
Pierwszy to zamówienie własnych niepowtarzalnych kształtów słodyczy, drugi – wybranie smaku czekolady oraz idealnego nadzienia, a trzeci to, dzięki wykorzystaniu jadalnych barwników, dodanie nadruku, a także specjalnego stemplowania np. z logo firmy bezpośrednio na produktach, takich jak czekolady czy pralinki.
Ostatni sposób zakłada stworzenie własnego opakowania z możliwością dostosowania kształtu, nadruku oraz dodatków, takich jak kod QR czy personalizowany (biodegradowalny!) pergamin, co pozwala na jeszcze większą kreatywność i indywidualizację prezentów.
Kreatywne wysyłki, które budują relacje
W świątecznej gorączce firmy prześcigają się w pomysłach na wysyłkę słodkich upominków, które zaskoczą i ucieszą ich odbiorców. Hitem są zestawy prezentowe w formie niespodzianki, dostarczane klientom etapami w dniach poprzedzających Święta. Zamiast jednego, dużego prezentu, wysyła się kilka mniejszych paczek w różnych dniach, co buduje napięcie i angażuje. Każda przesyłka może zawierać słodki drobiazg – doskonale sprawdzą się tutaj czekoladki wysyłkowe z nadrukiem, wiadomości z czekoladowych liter czy kartki z życzeniami ze słodką niespodzianką. Klienci coraz częściej zwracają też uwagę na kwestie ekologiczne, dlatego warto zdecydować się na podarunki w pełni biodegradowalnych opakowaniach, stworzonych z papieru FSC i z folią kompostowaną.
Świąteczny katalog firmy SLODKIE zgodny ze wszystkimi tegorocznymi trendami jest już dostępny na stronie: https://slodkie.com/

Trwa 5. edycja konkursu PR Wings

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Farmacja

Nowy pakiet farmaceutyczny ma wyrównać szanse pacjentów w całej Unii. W Polsce na niektóre leki czeka się ponad dwa lata dłużej niż w Niemczech
Jeszcze pod przewodnictwem Polski Rada UE uzgodniła stanowisko w sprawie pakietu farmaceutycznego – największej reformy prawa lekowego od 20 lat. Ma on skrócić różnice w dostępie do terapii między krajami członkowskimi, które dziś sięgają nawet dwóch–trzech lat. W Unii Europejskiej wciąż brakuje terapii na ponad 6 tys. chorób rzadkich, a niedobory obejmują również leki ratujące życie. Nowe przepisy mają zapewnić szybszy dostęp do leków, wzmocnić konkurencyjność branży oraz zabezpieczyć dostawy.
Handel
Wzrost wydobycia ropy naftowej nie wpłynie na spadek cen surowca. Kierowcy jesienią zapłacą więcej za olej napędowy

Sierpień jest trzecim z rzędu miesiącem, gdy osiem krajów OPEC+ zwiększa podaż ropy naftowej na globalnym rynku; we wrześniu nastąpi kolejna zwyżka. Kraje OPEC, zwłaszcza Arabia Saudyjska, chcą w ten sposób odzyskać udziały w rynku utracone na skutek zmniejszenia wydobycia od 2022 roku, głównie na rzecz amerykańskich producentów. Nie należy się jednak spodziewać spadku cen ropy, gdyż popyt powinien być wysoki, a pod znakiem zapytania stoi dostępność ropy z Rosji. Nie zmienia to faktu, że jesienią ceny paliw na stacjach zazwyczaj rosną, a w największym stopniu podwyżki dotyczyć będą diesla.
Nauka
Szacowanie rzeczywistej liczby użytkowników miast dużym wyzwaniem. Statystycy wykorzystują dane z nowoczesnych źródeł

Różnica między liczbą rezydentów a rzeczywistą liczbą osób codziennie przebywających w Warszawie może sięgać nawet niemal pół miliona. Rozbieżności są dostrzegalne przede wszystkim w dużych miastach i ich obszarach funkcjonalnych. Precyzyjne dane populacyjne są tymczasem niezbędne w kształtowaniu usług społecznych i zdrowotnych, edukacyjnych, opiekuńczych, a także w planowaniu inwestycji infrastrukturalnych. W statystyce coraz częściej dane z oficjalnych źródeł, takich jak Zakład Ubezpieczeń Społecznych, są uzupełniane o te pochodzące od operatorów sieci komórkowych czy kart płatniczych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.