Komunikaty PR

SM Mlekpol ponownie triumfuje w konkursie Lider Forum 2022

2022-11-04  |  10:00
Biuro prasowe

Medium branży mleczarskiej – magazyn Forum Mleczarskie Handel – ogłosiło wyniki konkursu Lider Forum Produkty. W tegorocznej edycji SM Mlekpol zdobyła aż 6 nagród, zajmując miejsce na każdym stopniu podium, w tak istotnych kategoriach, jak np. Mleko, Tłuszcze czy Tradycyjny wizerunek.

Konkurs Lider Forum to jedno z najważniejszych, corocznych wydarzeń polskiej branży mleczarskiej. W jego wyniku wyłonione zostają te mleczarnie, które w sposób szczególny wpływają na rozwój handlu detalicznego i hurtowego w kraju, a handlowcy wskazują najciekawsze ich zdaniem produkty. To także znakomita okazja do prezentacji szerszemu gronu odbiorców trendów i innowacji rynkowych.

Przedstawiciele handlu tym razem wskazali najciekawsze ich zdaniem produkty mleczarskie obecne na rynku w 2022 roku, biorąc pod uwagę innowacyjność wyrobu, atrakcyjność i wygodę opakowania, wolumen sprzedaży, a także swoją współpracę z producentem.

W 18. edycji konkursu Lider Forum SM Mlekpol ponownie potwierdziła swoją silną pozycję w branży, zdobywając aż 6 nagród: 2 złota, 3 srebra oraz 1 brąz w następujących kategoriach:

  • kat. Mleko – mleko UHT Łaciate 3,2% 1 l – 1. miejsce (ex aequo);
  • kat. Kefiry i maślanki – Maślanka Mrągowska naturalna 1 l – 1. miejsce;
  • kat. Tradycyjny wizerunek – serek homogenizowany Rolmlecz – 2. miejsce;
  • kat. Twarogi i twarożki – twaróg Mazurski Smak półtłusty klinek 250 g – 2. miejsce;
  • kat. Tłuszcze – masło ekstra Łaciate 200 g, – 2. miejsce (ex aequo);
  • kat. Sery topione – serek topiony Norweski z łososiem i koprem 150 g – 3. miejsce.

Wyróżnienia te są dla nas niezwykle wartościowe. Docenienie marek SM Mlekpol przez przedstawicieli handlu cieszy szczególnie, gdyż mając na co dzień kontakt z Klientami, doskonale wiedzą oni, jakie artykuły sprzedają się najlepiej. Tegoroczny, ogromny sukces Mlekpolu dowodzi, że nasze starania oraz praca są potrzebne i idą w dobrym kierunku, a produkowane przez nas wyroby cieszą się niesłabnącym zainteresowaniem wśród Konsumentów. Równocześnie jest to dla nas impuls do dalszych wysiłków, zaangażowania i realizacji kolejnych planów – mówi Dorota Grabowska, Kierownik Marketingu SM Mlekpol. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy Biuro prasowe
2025-01-02 | 09:30

Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy

Współczesne przedsiębiorstwa działające w modelu B2B muszą stawić czoła rosnącej konkurencji oraz zmieniającym się oczekiwaniom klientów. Kluczowym elementem
Media i PR Skuteczny marketing internetowy - co warto wiedzieć?
2024-12-27 | 08:30

Skuteczny marketing internetowy - co warto wiedzieć?

Marketing internetowy to potężne narzędzie, które nieustannie ewoluuje wraz z rozwojem technologii i zmieniającymi się zachowaniami konsumentów. Dynamiczny
Media i PR Manufaktura nagrodzona prestiżowymi Złotymi Spinaczami Manufaktura Manufaktura
2024-12-19 | 15:17

Manufaktura nagrodzona prestiżowymi Złotymi Spinaczami Manufaktura Manufaktura

Podczas 22. edycji konkursu Złote Spinacze, organizowanego co roku przez Związek Firm Public Relations, Manufaktura w Łodzi została nagrodzona dwoma statuetkami – Złotym i Srebrnym

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.