SM Mlekpol w najnowszym sezonie „Doradcy Smaku” inspiruje Polaków
We wrześniu ruszyła jesienna edycja programu kulinarnego „Doradca Smaku”, którego partnerem kolejny raz stała się Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol. Daria Ładocha, podróżniczka, a przede wszystkim pasjonatka gotowania, znana już z wcześniejszej edycji programu, sięgnie po najlepsze produkty Mlekpolu, by inspirować Polaków w ich kulinarnych przygodach.
„Doradca smaku” to jeden z najpopularniejszych programów kulinarnych emitowanych na antenie stacji telewizyjnej TVN. Codziennie, od poniedziałku do czwartku o 20.10, w czasie wysokiej oglądalności, uwielbiana przez widzów prowadząca prezentuje wyjątkowe przepisy na dania, do przygotowania których wykorzystuje zdrowe i dobrze znane konsumentom produkty z bogatej oferty SM Mlekpol.
Obecność SM Mlekpol w kolejnym sezonie „Doradcy Smaku” jest kontynuacją udanej i długoletniej współpracy. Aktywne użycie produktów SM Mlekpol w czołowym programie kulinarnym w Polsce pozytywnie wpływa na budowę wizerunku oraz rozpoznawalność marek wśród konsumentów. Program od dawna budzi ciepłe uczucia w sercach miłośników gotowania, jednocześnie inspirując do odkrywania kulinarnej pasji – mówi Dorota Grabowska, Kierownik Marketingu SM Mlekpol.
Produkty SM Mlekpol będą lokowane aktywnie w 14 odcinkach premierowych. W okresie współpracy pojawi się także seria billboardów sponsorskich.
Serdecznie zapraszamy i życzymy smacznego!
Nieszablonowa komunikacja Raportu ESG Carlsberg Polska
Rusza plebiscyt na superbohatera w PKP Intercity
PEPSI: ZERO - PIERWSZY VTUBER MARKI W POLSCE
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
Zmiany klimatu uderzają w portfele konsumentów. Podniosą ceny żywności nawet o 3 pkt proc. rocznie
Coraz wyższe średnie temperatury obserwowane na świecie przekładają się na wzrost cen żywności. Problem dotyczy zarówno krajów rozwiniętych, jak i rozwijających się. Naukowcy z Poczdamskiego Instytutu Badań nad Wpływem Klimatu obliczyli, że do 2035 roku zdarzenia klimatyczne podniosą ceny żywności o 0,9–3,2 pkt proc. rocznie, a ogólny poziom inflacji o 0,3–1,1 pkt proc. Naukowcy przeanalizowali dane dotyczące zmian cen artykułów żywnościowych ze 120 krajów świata w ciągu ostatnich 30 lat.
Transport
Chiny przyspieszają inwestycje w odnawialne źródła. Nie przestają jednak rozbudowywać mocy węglowych
Coraz dotkliwsze skutki zmian klimatycznych, ale przede wszystkim chęć zbudowania bezpieczeństwa energetycznego i uniezależnienia się od zewnętrznych dostaw surowców skłoniły rząd w Pekinie do ekspresowych inwestycji w nowe moce odnawialnej energii. W efekcie Chiny wyrastają na globalnego lidera transformacji energetycznej – odpowiadają dziś za największy na świecie przyrost mocy zainstalowanych w fotowoltaice i wiatrakach. Co ciekawe, nie rezygnują jednak przy tym również z inwestycji w energetykę węglową.
Konsument
Niska wiedza ekonomiczna Polaków może wpłynąć na większe zainteresowanie usługami doradców finansowych. Wciąż rzadko korzystamy z ich pomocy
Ponad 70 proc. Polaków ma niską lub przeciętną wiedzę finansową – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2024”. To przekłada się na niewielkie uczestnictwo w rynku kapitałowym i niską skłonność do inwestowania i oszczędzania. Dlatego eksperci upatrują istotnej roli doradców finansowych w zmianie tej tendencji. Większość gospodarstw domowych nie korzysta jednak z tego typu usług. Branża od lat samoreguluje kwestię kompetencji i certyfikatów dla doradców, ale liczy na utworzenie publicznego rejestru, w którym klienci mieliby dostęp do takich informacji, w ten sposób zyskując większe zaufanie do przedstawicieli tego zawodu.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.