SM Mlekpol wspiera młodych kucharzy w 7. edycji programu MasterChef Junior
SM Mlekpol już po raz trzeci została partnerem popularnej produkcji TVN-u – programu MasterChef Junior. Już od 6 marca będziemy mogli oglądać najlepszych, młodych kucharzy, którzy spełnią swoje marzenia o gotowaniu pod okiem profesjonalistów, przygotowując dania także z wykorzystaniem produktów Mlekpolu. Nie zabraknie ciekawej rywalizacji i świetnej zabawy.
MasterChef Junior to dla młodych adeptów sztuki kulinarnej niezwykła podróż, w której muszą udowodnić, że potrafią sprostać nawet najtrudniejszym wyzwaniom – a wszystko to w przyjemnej atmosferze pełnej radości, wzajemnego szacunku i umiłowania do dobrego jedzenia.
Kucharze podczas udziału w programie będą korzystać z bogatej oferty SM Mlekpol, a wśród produktów znajdą się: ser Mascarpone, Śmietanki i Śmietany Łaciate, Sery żółte w plastrach (Gouda, Królewski z Kolna, Złoty Mazur, Salami), Maślanka Mrągowska naturalna, Mleko Łaciate oraz twaróg Mazurski Smak.
Program MasterChef Junior zachęca dzieci do rywalizacji i odkrywania talentów kulinarnych. Produkty Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol będą istotnym elementem kulinarnej przygody najmłodszych. Życzymy wszystkim uczestnikom wielu wyzwań, ale przede wszystkim dobrej zabawy i sukcesów kulinarnych. A widzów zachęcamy do rozwijania umiejętności w gotowaniu, korzystając z prezentowanych przepisów – komentuje Dorota Grabowska, Kierownik Marketingu SM Mlekpol.
Od 6 marca, przez 10 kolejnych tygodni, program będzie emitowany na antenie TVN w każdą niedzielę o 20:05 (w czasie najwyższej oglądalności) oraz na Playerze. Zdolni młodzi kucharze będą zmagać się z kulinarnymi wyzwaniami pod okiem jurorów i kulinarnych autorytetów w składzie: Anna Starmach, Michel Moran oraz nowy juror – Tomasz Jakubiak.
Życzymy przyjemnego (i smacznego) oglądania.
WIŚNIOWSKI dumnym sponsorem Transmisji Igrzysk Olimpijskich w Paryżu 2024
Rodzik Agency PR złotą firmą według opinii klientów
Miej na to Magne B6 Forte – Kampania FCB Health Spark dla Sanofi o roli magnezu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Polskie firmy z szansą na zdobycie azjatyckich rynków. Mogą otrzymać wsparcie na promocję podczas Expo 2025 w Osace
W 2025 roku w japońskiej Osace odbędzie się Wystawa Światowa Expo 2025. Udział w niej, a także towarzyszących imprezie wydarzeniach i targach to dla polskich firm szansa na wzrost rozpoznawalności swoich marek za granicą, a w konsekwencji na rozwój ich potencjału eksportowego. Expo 2025 będzie się koncentrowało na innowacjach służących zrównoważonemu rozwojowi. PARP, który jest partnerem wydarzenia w Polsce, do 26 września br. czeka na wnioski firm zainteresowanych udziałem w wydarzeniu i ekspansją na azjatyckie rynki. W ramach programu mogą one otrzymać wsparcie na udział w targach, na misje wyjazdowe i kampanie promocyjne przed i po zakończeniu Expo. Nabór finansowany jest z Funduszy Europejskich dla Nowoczesnej Gospodarki 2021–2027
Polityka
Rośnie ryzyko wybuchu epidemii w Strefie Gazy. Brakuje czystej wody, kanalizacji i toalet, a w zniszczonej enklawie wykryto polio
W Strefie Gazy brakuje praktycznie wszystkiego – od żywności i wody po podstawowe leki – ale najgorsze może dopiero nadejść – alarmuje Polska Akcja Humanitarna. – Kilka dni temu w wodzie w Strefie Gazy znaleziono polio typu 2. Ta woda jest bardzo zanieczyszczona, infrastruktura wodno-sanitarna na tym terenie tak naprawdę już nie istnieje. Na dodatek od dziewięciu miesięcy dzieci nie są szczepione, ponieważ nie ma warunków, żeby to zrobić, więc istnieje bardzo duże zagrożenie wybuchu epidemii – mówi Magdalena Foremska z PAH. W odpowiedzi na kryzys organizacja uruchomiła duże projekty pomocowe, które mają zapewnić żywność i opiekę medyczną w Strefie Gazy i na Zachodnim Brzegu.
IT i technologie
Gminy potrzebują inwestycji w cyberbezpieczeństwo. Eksperci widzą duże ryzyka wynikające z zaniedbań
Dane gromadzone przez jednostki samorządu terytorialnego mogą być bardzo niebezpiecznym narzędziem w rękach przestępców. Wykradzione mogą posłużyć do fałszowania tożsamości człowieka. Tymczasem poziom inwestycji w cyberbezpieczeństwo jest w gminach niski, a liczba ataków hakerskich na nie stale rośnie. Eksperci czekają na pozytywne skutki rządowego programu Cyberbezpieczny Samorząd. W jego ramach 1,5 mld zł trafi na inwestycje w poprawę bezpieczeństwa cybernetycznego samorządów: zarówno na poziomie sprzętu i oprogramowania, jak i kompetencji oraz procedur.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.