SM Mlekpol wspiera młodych kucharzy w 7. edycji programu MasterChef Junior
SM Mlekpol już po raz trzeci została partnerem popularnej produkcji TVN-u – programu MasterChef Junior. Już od 6 marca będziemy mogli oglądać najlepszych, młodych kucharzy, którzy spełnią swoje marzenia o gotowaniu pod okiem profesjonalistów, przygotowując dania także z wykorzystaniem produktów Mlekpolu. Nie zabraknie ciekawej rywalizacji i świetnej zabawy.
MasterChef Junior to dla młodych adeptów sztuki kulinarnej niezwykła podróż, w której muszą udowodnić, że potrafią sprostać nawet najtrudniejszym wyzwaniom – a wszystko to w przyjemnej atmosferze pełnej radości, wzajemnego szacunku i umiłowania do dobrego jedzenia.
Kucharze podczas udziału w programie będą korzystać z bogatej oferty SM Mlekpol, a wśród produktów znajdą się: ser Mascarpone, Śmietanki i Śmietany Łaciate, Sery żółte w plastrach (Gouda, Królewski z Kolna, Złoty Mazur, Salami), Maślanka Mrągowska naturalna, Mleko Łaciate oraz twaróg Mazurski Smak.
Program MasterChef Junior zachęca dzieci do rywalizacji i odkrywania talentów kulinarnych. Produkty Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol będą istotnym elementem kulinarnej przygody najmłodszych. Życzymy wszystkim uczestnikom wielu wyzwań, ale przede wszystkim dobrej zabawy i sukcesów kulinarnych. A widzów zachęcamy do rozwijania umiejętności w gotowaniu, korzystając z prezentowanych przepisów – komentuje Dorota Grabowska, Kierownik Marketingu SM Mlekpol.
Od 6 marca, przez 10 kolejnych tygodni, program będzie emitowany na antenie TVN w każdą niedzielę o 20:05 (w czasie najwyższej oglądalności) oraz na Playerze. Zdolni młodzi kucharze będą zmagać się z kulinarnymi wyzwaniami pod okiem jurorów i kulinarnych autorytetów w składzie: Anna Starmach, Michel Moran oraz nowy juror – Tomasz Jakubiak.
Życzymy przyjemnego (i smacznego) oglądania.

Dlaczego przestrzeganie praw autorskich jest kluczowe dla biznesu

Trwa 5. edycja konkursu PR Wings

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Wzrost sprzedaży piw bezalkoholowych idzie w parze z inwestycjami w zieloną energię. Kompania Piwowarska ogranicza ślad węglowy i wspiera lokalne inicjatywy
Kompania Piwowarska kontynuuję realizację strategii „Lepsza Przyszłość 2030”, w której łączy ambitne cele środowiskowe, edukacja konsumentów oraz rozwój segmentu piw bezalkoholowych z realnym wsparciem dla lokalnych społeczności. Firma, będąca liderem polskiego rynku piwa, ogranicza emisję CO₂, zwiększa udział opakowań zwrotnych i angażuje pracowników w wolontariat, w tym m.in. w pomoc dla ofiar powodzi na Dolnym Śląsku.
Handel
D. Joński: Europa musi chronić swój rynek poprzez cła i wysokie standardy bezpieczeństwa dla importowanych towarów. Powinniśmy budować własny przemysł oparty na tańszej energii

Tańsza energia, a przez to niższe koszty produkcji w Europie to jeden z kierunków, który wskazuje Unia Europejska w rywalizacji z tanimi towarami z Azji, głównie z Chin. Jednocześnie rynek Starego Kontynentu powinien być chroniony poprzez zbalansowane cła oraz wysokie standardy bezpieczeństwa stawiane importowanym produktom. Zdaniem europosła Dariusza Jońskiego ważne jest rozwijanie przemysłu w Europie bez względu na narodowość właścicieli. Relacje z Chinami muszą zostać na nowo zdefiniowane i przebiegać na równych zasadach.
Handel
Poprawia się jakość raportów dużych spółek giełdowych dotyczących zrównoważonego rozwoju. Pozostają też obszary do dopracowania

Ekspertki i eksperci z Deloitte’a przeprowadzili analizę ujawnień taksonomicznych spółek notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych, która objęła sprawozdania z działalności za rok 2024 w części dotyczącej zrównoważonego rozwoju. To trzeci rok ujawniania stopnia zgodności przedsiębiorstw z Taksonomią Unii Europejskiej, co przekłada się na zwiększoną jakość i porównywalność prezentowanych danych. Jednocześnie można oczekiwać, że inwestycje zgodne z Taksonomią będą coraz istotniejszym elementem strategii rozwoju przedsiębiorstw w kolejnych latach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.