SM Mlekpol wspiera młodych kucharzy w 7. edycji programu MasterChef Junior
SM Mlekpol już po raz trzeci została partnerem popularnej produkcji TVN-u – programu MasterChef Junior. Już od 6 marca będziemy mogli oglądać najlepszych, młodych kucharzy, którzy spełnią swoje marzenia o gotowaniu pod okiem profesjonalistów, przygotowując dania także z wykorzystaniem produktów Mlekpolu. Nie zabraknie ciekawej rywalizacji i świetnej zabawy.
MasterChef Junior to dla młodych adeptów sztuki kulinarnej niezwykła podróż, w której muszą udowodnić, że potrafią sprostać nawet najtrudniejszym wyzwaniom – a wszystko to w przyjemnej atmosferze pełnej radości, wzajemnego szacunku i umiłowania do dobrego jedzenia.
Kucharze podczas udziału w programie będą korzystać z bogatej oferty SM Mlekpol, a wśród produktów znajdą się: ser Mascarpone, Śmietanki i Śmietany Łaciate, Sery żółte w plastrach (Gouda, Królewski z Kolna, Złoty Mazur, Salami), Maślanka Mrągowska naturalna, Mleko Łaciate oraz twaróg Mazurski Smak.
Program MasterChef Junior zachęca dzieci do rywalizacji i odkrywania talentów kulinarnych. Produkty Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol będą istotnym elementem kulinarnej przygody najmłodszych. Życzymy wszystkim uczestnikom wielu wyzwań, ale przede wszystkim dobrej zabawy i sukcesów kulinarnych. A widzów zachęcamy do rozwijania umiejętności w gotowaniu, korzystając z prezentowanych przepisów – komentuje Dorota Grabowska, Kierownik Marketingu SM Mlekpol.
Od 6 marca, przez 10 kolejnych tygodni, program będzie emitowany na antenie TVN w każdą niedzielę o 20:05 (w czasie najwyższej oglądalności) oraz na Playerze. Zdolni młodzi kucharze będą zmagać się z kulinarnymi wyzwaniami pod okiem jurorów i kulinarnych autorytetów w składzie: Anna Starmach, Michel Moran oraz nowy juror – Tomasz Jakubiak.
Życzymy przyjemnego (i smacznego) oglądania.
Znaczenie stref brandowych podczas eventów
FDI przywraca sprawczość dzieciom z domów dziecka
Nieszablonowa komunikacja Raportu ESG Carlsberg Polska
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.