Komunikaty PR

Smart Vegetables Innovations prowadzi intensywne działania komunikacyjne

2024-10-11  |  13:23
Biuro prasowe

Smart Vegetables Innovations (SVI), należąca do Grupy Green Holding spółka specjalizująca się w innowacyjnej produkcji sałat i ziół w systemie hydroponicznym, rozpoczęła działania komunikacyjne. Celem jest wzmocnienie wizerunku korporacyjnego oraz promocja marki Plant.Love, będącej częścią portfolio produktowego firmy. Inicjatywa ta następuje po rekordowym wzroście wolumenu sprzedaży w 2023 roku.

SVI zintensyfikowało swoje działania komunikacyjne, rozpoczynając kampanię w mediach własnych – na profilach w social mediach i nowoczesnej stronie internetowej – oraz w ramach media i stakeholders relations. Firma rozwija swoją obecność online, dążąc do zwiększenia świadomości marki i edukacji konsumentów na temat upraw hydroponicznych.

W 2023 roku SVI odnotowało rekordowy wzrost wolumenu sprzedaży, o 85% w porównaniu do roku poprzedzającego, dostarczając 7,4 mln sztuk produktów do sieci handlowych. Teraz przyszedł czas na budowanie silnego wizerunku wśród wszystkich grup docelowych.

Synergia na każdym polu

W zakresie komunikacji korporacyjnej SVI korzysta z usług agencji doradztwa strategicznego 24/7Communication, z którą współpracuje od lipca 2024 roku. Ta odpowiada za bieżące doradztwo strategiczne w kwestiach komunikacyjnych, media relations i monitoring mediów, a także doradztwo w zakresie relacji ze stakeholderami oraz merytoryczną organizację eventów. Do jej obowiązków należy również prowadzenie profilu firmy w serwisie LinkedIn, w tym przygotowywanie grafik, co realizuje 24/7Content Studio.

Równolegle prowadzone są działania produktowe, skupione na promocji marki Plant.Love w mediach społecznościowych. Profil marki jest obecny na Facebooku, Instagramie i TikToku, gdzie pod hasłem „Podlewaj, rwij, jedz" prezentowane są produkty oraz edukacyjne treści na temat hydroponiki i przedłużania świeżości ziół i sałat w domu. Za obsługę profili w social mediach, zarówno pod kątem merytoryki, jak i contentu graficznego odpowiada agencja The Lupo Concept.

Centralnym punktem strategii komunikacyjnej jest nowoczesna i interaktywna strona internetowa SVI, wyposażona w asystenta AI, funkcjonującego na modelu GPT. Witryna pełni funkcję platformy informacyjnej o produktach firmy, a także źródła wiedzy o innowacyjnych metodach uprawy, m.in. dzięki strefie eksperckiej w postaci bloga.

Działania komunikacyjne są prowadzone synergicznie, czego gwarancją jest m.in. unikatowy, estetyczny content graficzny wykorzystywany na wszystkich platformach.

Innowacje i edukacja w centrum uwagi

SVI kontynuuje również programy badawczo-rozwojowe, w tym niedawno zakończony projekt dotyczący technologii upraw sałaty o zmniejszonej ilości azotanów i azotynów, realizowany w ramach współpracy z Narodowym Centrum Badań i Rozwoju (NCBR). Firma rozpoczęła także nowy projekt w ramach programu Nutritech.

Dzięki tym kompleksowym działaniom SVI dąży do umocnienia swojej pozycji jako lidera innowacji w zakresie hydroponiki w Polsce. Firma koncentruje się na dostarczaniu najwyższej jakości ziół i sałat, produkowanych z wyjątkową troską i odpowiedzialnością za zasoby środowiska, niezależnie od pory roku.

LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/smart-vegetables-innovations/

TikTok: https://www.tiktok.com/@plantlove.official

Facebook: https://www.facebook.com/plantlove.official

Instagram: https://www.instagram.com/plantlove.official/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów Biuro prasowe
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich
Media i PR Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations
2025-04-10 | 10:20

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

W świecie fake newsów, dezinformacji oraz globalnych problemów profesjonalne zarządzanie komunikacją przestało być wyborem – stało się koniecznością. O tym, jak
Media i PR Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
2025-03-27 | 09:30

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na ignorowanie nowoczesnych narzędzi komunikacyjnych. Rozwój technologii mobilnych sprawił, że firmy mają dostęp do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień

Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.

Prawo

Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.