Spójrz przez okulary KFC na wakacyjną Kalifornię
Lato to czas wyjątkowych podróży, zarówno po świecie, jak i tych kulinarnych. Do odkrywania nowych smaków, także podczas lata w mieście, zachęca KFC. W tym roku marka powraca z uwielbianymi przez fanów smakami słonecznej Kalifornii – w centrum nowego, sezonowego menu znajdzie się złocisty jak Golden Gate kurczak w pomarańczowym sosie. Dodatkowo, do każdego z boxów z oferty California Summer, marka KFC dodaje letni must have, czyli stylowe okulary przeciwsłoneczne. Oferta obowiązuje od 27.06.2023 r. do wyczerpania zapasów.
Coraz dłuższe dni, coraz więcej słońca i coraz więcej smaku. Brzmi jak przepis na idealne wakacje 2023. Każdy spragniony jest słonecznej pogody i radosnego klimatu, z czego z pewnością słynie położona nad oceanem Kalifornia. Taką atmosferę w Polsce zagwarantuje teraz marka KFC, która dzięki nowej, letniej ofercie zabierze fanów na zachodnie wybrzeże USA.
Specjalnie na wakacje marka KFC wprowadza szeroką gamę produktów inspirowanych rajską Kalifornią. Nowości w menu California Summer to: Hollywood Dream Burger, Malibu Twister oraz California Rice & Bites Orange ze złocistym kurczakiem. W nowej ofercie królować będzie sos pomarańczowy, który jest kwintesencją letnich smaków.
Dodatkowo, przy zakupie dowolnego boxa z oferty California Summer, KFC podaruje swoim fanom letni niezbędnik - wyjątkowe i niezwykle stylowe okulary przeciwsłoneczne, wyposażone w filtr UV 400. Będą one stanowić świetną pamiątkę z kulinarnych podróży po smakach Kalifornii i z pewnością doskonale uzupełnią tegoroczny, wakacyjny look. Ceny zestawów zaczynają się już od 19,99 zł, a promocja obowiązuje w resturacji i w dostawie.
Oferta dostępna jest w restauracjach KFC od 27 czerwca 2023 r. do wyczerpania zapasów.

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.