Still Like wygrywa obsługę Strefy Rodzica Budimex Dzieciom
Magdalena Fijołek
Still Like
Puławska 255/16
02-740 Warszawa
m.zaleska|stilllike.pl| |m.zaleska|stilllike.pl
795 002 284
https://stilllike.pl
Agencja kreatywna Still Like złożyła najlepszą ofertę na obsługę akcji CSR „Strefa Rodzica. Budimex Dzieciom”. To ogólnopolski program społeczny, którego celem jest tworzenie przyjaznych stref dla dzieci i ich opiekunów w szpitalach w całym kraju.
Budimex SA należy do hiszpańskiej Grupy Ferrovial, jednej z największych firm działających w sektorze infrastruktury na świecie. Spółka jest liderem w branży budowlanej w Polsce, zarówno pod względem świadczonych usług, jak i w zakresie prowadzonych działań CSR.
Program "Strefa Rodzica. Budimex dzieciom" ma za zadanie stworzyć w szpitalach odpowiednie warunki umożliwiające rodzicom towarzyszenie choremu dziecku. Projekt ma również szerszy wymiar edukacyjny – promuje korzyści emocjonalne i wsparcie procesu leczenia wynikające z uczestnictwa rodziców w opiece nad chorym dzieckiem. W ramach programu na oddziałach dziecięcych polskich szpitali wydzielane są specjalne strefy dla rodziców.
Zakres pracy agencji obejmuje kompleksową obsługę akcji, m.in. media relations, obsługę kanałów social media, strony www oraz koordynację przebiegu akcji. Oferta Still Like na odświeżenie komunikacji projektu została uznana przez Budimex za najatrakcyjniejszą z uwagi na oryginalne i kompleksowe podejście do całego programu, a także zaproponowane rozwiązania w zakresie treści merytorycznych oraz wykorzystania nowych mediów.
Działania dla Budimex z ramienia agencji nadzoruje Maciej Komarczuk, Dyrektor Zarządzający.
Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy
Skuteczny marketing internetowy - co warto wiedzieć?
Manufaktura nagrodzona prestiżowymi Złotymi Spinaczami Manufaktura Manufaktura
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.