Komunikaty PR

Szkolenia SAPR dostępne dla wszystkich!

2022-04-04  |  16:22
Biuro prasowe

 

Warszawa, 4 kwietnia 2022 r. – Po ogromnym sukcesie wewnętrznych szkoleń dla członków SAPR, startuje wiosenna edycja Programu Praktyków PR, która będzie dostępna dla wszystkich, chcących rozszerzyć swoją wiedzę z zakresu public relations. Pierwsze zajęcia odbędą się 22 kwietnia. Zapisywać można się już dziś poprzez www.sapr.com.pl

3PR czyli „PRogram PRaktyków PR” to cykl szkoleń zorganizowany przez SAPR dla pracowników agencji członkowskich. To unikalny program warsztatowy skierowany w SAPR do wewnątrz organizacji a mający na celu rozwój kompetencji wśród pracowników agencji członkowskich Stowarzyszenia a tym samym podnoszenie ogólnego poziomu profesjonalizmu rynku usług PR. Dlatego od kwietnia każdy, bez względu na to czy jest zrzeszony w SAPR-ze, czy nie, będzie miał możliwość skorzystać ze szkoleń.

Zajęcia prowadzone są przez wykładowców - wieloletnich praktyków, czynnych również naukowo na uczelniach wyższych, rekrutowanych głównie wśród uznanych ekspertów firm członkowskich SAPR. Wśród nich znaleźli się: Szymon Sikorski i Martyna Hliwa z Publicon, Paweł Soproniuk z Neuron, Przemysław Szuba z Exacto, Jacek Trębecki z Prelite i Krzysztof Tomczyński z Alert Media Communications. Cykl szkoleniowy 3PR dostarczy wiedzę na temat metodologii w najważniejszych dziedzinach PR oferowanych Klientom jako usługi konsultacyjne – takich jak komunikacja kryzysowa, strategie komunikacji, storytelling czy copywriting. Kurs przeznaczony jest przede wszystkim dla konsultantów, którzy nie mają jeszcze bogatego doświadczenia zawodowego, ale chcą przyspieszyć swój rozwój zawodowy. Dobrze odnajdą się na nim także te osoby, które chcą przypomnieć sobie i utrwalić wiedze, oraz poznać inne podejście lub najświeższe case studies z danego zagadnienia. Kurs składa się z 6 bloków tematycznych. Nie ma konieczności brania udziału we wszystkich szkoleniach – można wybrać tylko te, które interesują nas najbardziej.

Koszt udziału w jednym szkoleniu to 499zł netto dla osób nie będących członkiem SAPR. Dla członków to 199zł netto.

Więcej na temat Programu Szkoleniowego SAPR można przeczytać na stronie www: https://sapr.com.pl/projekty/szkola-SAPR

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu Biuro prasowe
2025-03-04 | 13:00

SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu

Wiedza, networking, relaks – to hasła przewodnie eventu w Zakopanem, czyli jednej z najważniejszych konferencji SEO w Europie, która zrzesza specjalistów
Media i PR BRAK ZDJĘCIA
2025-02-25 | 10:50

Reklama offline w erze cyfryzacji – dlaczego wciąż działa?

W czasach, gdy marketing cyfrowy zdominował strategie promocyjne wielu firm, łatwo zapomnieć o sile reklamy offline. Media społecznościowe, kampanie Google Ads czy reklamy wideo stały się nieodłącznym elementem codziennych działań
Media i PR IMM - Medialna siła marki
2025-02-04 | 11:30

Medialna siła marki – praktyczny poradnik dla PR i marketingu

Wydana przez IMM publikacja Medialna siła marki. Sprawdź, jak i dlaczego medialność wpływa na sprzedaż autorstwa Anny Sanowskiej i Roberta Sadowskiego to praktyczny przewodnik

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Handel

Planowana podwyżka akcyzy na e-papierosy skłoni palaczy do wyboru bardziej szkodliwych używek. Wrócą też do tradycyjnych papierosów

Trwają prace nad projektem regulacji, która wprowadza wysoką akcyzę na e-papierosy jednorazowe, urządzenia do waporyzacji i podgrzewacze, co ma na celu ograniczenie spożycia wyrobów nikotynowych, szczególnie wśród młodzieży. Jednak eksperci podkreślają, że zmiany mogą przynieść więcej szkód niż korzyści, zmuszając konsumentów do sięgnięcia po tańsze, ale bardziej szkodliwe alternatywy i utrwalając nawyk palenia tradycyjnych papierosów. Wyższe ceny produktów alternatywnych mogą również prowadzić do wzrostu szarej strefy i trudności w realizacji założeń fiskalnych oraz uderzyć w tysiące polskich MŚP.

Infrastruktura

Priorytetem osób kupujących mieszkanie jest dostęp do zielonych terenów. To ma istotny wpływ na ich dobrostan

Badania pokazują, że Polacy cenią bliskość natury bardziej niż sąsiedztwo aptek czy żłobków. – Aby zapewnić kontakt z naturą, osiedla powinny być rozplanowane z dużym poszanowaniem środowiska – podkreślają eksperci z APA Wojciechowski Architekci, projektanci osiedla Onelife w warszawskim Powsinie.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.