Szkolenia SAPR dostępne dla wszystkich!
Warszawa, 4 kwietnia 2022 r. – Po ogromnym sukcesie wewnętrznych szkoleń dla członków SAPR, startuje wiosenna edycja Programu Praktyków PR, która będzie dostępna dla wszystkich, chcących rozszerzyć swoją wiedzę z zakresu public relations. Pierwsze zajęcia odbędą się 22 kwietnia. Zapisywać można się już dziś poprzez www.sapr.com.pl
3PR czyli „PRogram PRaktyków PR” to cykl szkoleń zorganizowany przez SAPR dla pracowników agencji członkowskich. To unikalny program warsztatowy skierowany w SAPR do wewnątrz organizacji a mający na celu rozwój kompetencji wśród pracowników agencji członkowskich Stowarzyszenia a tym samym podnoszenie ogólnego poziomu profesjonalizmu rynku usług PR. Dlatego od kwietnia każdy, bez względu na to czy jest zrzeszony w SAPR-ze, czy nie, będzie miał możliwość skorzystać ze szkoleń.
Zajęcia prowadzone są przez wykładowców - wieloletnich praktyków, czynnych również naukowo na uczelniach wyższych, rekrutowanych głównie wśród uznanych ekspertów firm członkowskich SAPR. Wśród nich znaleźli się: Szymon Sikorski i Martyna Hliwa z Publicon, Paweł Soproniuk z Neuron, Przemysław Szuba z Exacto, Jacek Trębecki z Prelite i Krzysztof Tomczyński z Alert Media Communications. Cykl szkoleniowy 3PR dostarczy wiedzę na temat metodologii w najważniejszych dziedzinach PR oferowanych Klientom jako usługi konsultacyjne – takich jak komunikacja kryzysowa, strategie komunikacji, storytelling czy copywriting. Kurs przeznaczony jest przede wszystkim dla konsultantów, którzy nie mają jeszcze bogatego doświadczenia zawodowego, ale chcą przyspieszyć swój rozwój zawodowy. Dobrze odnajdą się na nim także te osoby, które chcą przypomnieć sobie i utrwalić wiedze, oraz poznać inne podejście lub najświeższe case studies z danego zagadnienia. Kurs składa się z 6 bloków tematycznych. Nie ma konieczności brania udziału we wszystkich szkoleniach – można wybrać tylko te, które interesują nas najbardziej.
Koszt udziału w jednym szkoleniu to 499zł netto dla osób nie będących członkiem SAPR. Dla członków to 199zł netto.
Więcej na temat Programu Szkoleniowego SAPR można przeczytać na stronie www: https://sapr.com.pl/projekty/szkola-SAPR
Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy
Skuteczny marketing internetowy - co warto wiedzieć?
Manufaktura nagrodzona prestiżowymi Złotymi Spinaczami Manufaktura Manufaktura
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.