Tarczyński rusza z pierwszą pełnowymiarową kampanią marki Gryzzale
Biuro prasowe Tarczyński
Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
tarczynski|alertmedia.pl| |tarczynski|alertmedia.pl
506051987
https://tarczynski.pl/
Tarczyński rozpoczyna pierwszą pełnowymiarową kampanię reklamową Gryzzali, czyli produktów dla dzieci. Już od 19 sierpnia spoty reklamowe pod hasłem "W paczce siła" pojawią się nie tylko na ekranach telewizorów, ale również w kinach oraz na Youtube. Bohaterami kampanii będą mali muszkieterowie, którzy nawiązują do głównych motywów komunikacyjnych marki Tarczyński, a towarzyszące im w zabawie barwne Gryzzale wprowadzą dzieci w fantastyczny świat pełen przygód.
Z badań IRCENTER wynika, że aż 85% dzieci sięga po kabanosy, co świadczy o ich ogromnej popularności[1]. Tarczyński Gryzzale znajdują się w czołówce najlepiej sprzedających się kabanosów w Polsce. Dzieci lubią ich smak oraz zabawne, kolorowe postacie z opakowań, które przyciągają wzrok i rozbudzają wyobraźnię. Teraz Gryzzale wkraczają na wielkie ekrany w swojej nowej, pełnowymiarowej kampanii reklamowej.
Marka Gryzzale powstała z myślą o dotarciu do młodych konsumentów. Kabanosy w ostatnim czasie wdarły się szturmem do grona najpopularniejszych przekąsek dla dzieci. To idealne rozwiązanie dla zabieganych rodziców i uwielbiany przez dzieci przysmak. Gryzzale nie tylko świetnie smakują, ale są także pożywne. Stanowią naturalne źródło białka, a dodatkowo wyróżniają się obniżoną zawartością tłuszczu.
Gryzzale na dużych ekranach
Nowa kampania reklamowa obejmuje szeroko zakrojone działania promocyjne w telewizji, w kinach oraz w digitalu. 15-sekundowy spot, ukazujący codzienne życie rodzinne oraz nieposkromioną wyobraźnię dzieci, będzie emitowany m.in. we wszystkich kluczowych stacjach telewizyjnych. W spocie wystąpią również mali muszkieterowie, którzy będą nawiązywać do głównej platformy komunikacji kabanosów Tarczyński. Ponadto reklamę, w której pojawią się także Mocu, Lool i Megi, będzie można zobaczyć przed seansami w sieci kin Cinema City oraz na Youtubie. Dodatkowo, aby zwiększyć rozpoznawalność Gryzzali wśród młodszych konsumentów i rodziców, marka Tarczyński przygotowała wyróżniające się i interaktywne ekspozytory w sklepach, które będą zachęcać dzieci do wspólnej zabawy. Akcja promocyjna Gryzzali potrwa do 15 września.
Najnowsza kampania marki Tarczyński jest skierowana do małych i dużych konsumentów. Gryzzale to przekąska, która zdobyła uznanie dzieci i ich rodziców, oferując wyjątkowe połączenie praktyczności, wyśmienitego smaku oraz przyjemności z jedzenia. Każda paczka Gryzzali to porcja siły i zachęta do kreatywnej zabawy, a szeroki asortyment i atrakcyjny wygląd sprawiają, że te kabanosy stają się ulubionym przysmakiem całych rodzin.
[1] Źródło: IRCENTER, ALFA GENERACJA, 2023
Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy
Skuteczny marketing internetowy - co warto wiedzieć?
Manufaktura nagrodzona prestiżowymi Złotymi Spinaczami Manufaktura Manufaktura
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Prawo
W ciągu 10 lat w Polsce może brakować 2,1 mln pracowników. Ratunkiem dla rynku pracy wzrost zatrudnienia cudzoziemców
Do 2035 roku liczba osób pracujących w Polsce zmniejszy się o 2,1 mln – wynika z analizy Polskiego Instytutu Ekonomicznego. Lukę tę częściowo mogliby zapełnić pracownicy zagraniczni. Pracodawcy czekają na przepisy, które zwiększą atrakcyjność naszego rynku pracy dla imigrantów zarobkowych i ułatwią procedury. Nowe przepisy opracowane przez resort pracy, które mają wejść w życie w 2025 roku, mają zwiększyć szybkość i efektywność postępowań administracyjnych w sprawach zatrudniania cudzoziemców.
Konsument
Kupujący nieruchomości mogą jeszcze liczyć na rabaty. Zwłaszcza w przypadku nowych inwestycji deweloperskich
W grudniu sprzedaż nowych mieszkań na większości dużych rynków w Polsce pozostała stabilna względem poprzedniego miesiąca. Spadła w Krakowie i Warszawie, a wzrosła w Gdańsku, Łodzi, Poznaniu i we Wrocławiu – wynika z Barometru Cen Mieszkań Tabelaofert.pl. Nowe mieszkania trafiające do oferty są zdecydowanie tańsze, niż wynosi średnia rynkowa dla danego miasta. Ze względu na dużą podaż lokali klienci mogą liczyć na rabaty cenowe, które w ciągu kolejnych sześciu–dziewięciu miesięcy będą jednak stopniowo maleć.
Zdrowie
Polska potrzebuje centralnego systemu dokumentacji medycznej. Jest niezbędny w wypadku sytuacji kryzysowych
W sytuacji konfliktu zbrojnego lub innej sytuacji kryzysowej o efektywności działań z zakresu medycyny pola walki może decydować dostęp do dokumentacji medycznej pacjenta – zarówno żołnierza, jak i cywila. Tymczasem okazuje się, że choć na placówkach ciąży obowiązek prowadzenia tej dokumentacji elektronicznie, to systemy w poszczególnych podmiotach nie komunikują się ze sobą. Zupełnie inne są też ramy prawne dla działania w tym zakresie jednostek cywilnych i wojskowych. Eksperci są zdania, że musi powstać centrum usług wspólnych, które będzie operatorem danych.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.