Tarczyński rusza z pierwszą pełnowymiarową kampanią marki Gryzzale
Biuro prasowe Tarczyński
Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
tarczynski|alertmedia.pl| |tarczynski|alertmedia.pl
506051987
https://tarczynski.pl/
Tarczyński rozpoczyna pierwszą pełnowymiarową kampanię reklamową Gryzzali, czyli produktów dla dzieci. Już od 19 sierpnia spoty reklamowe pod hasłem "W paczce siła" pojawią się nie tylko na ekranach telewizorów, ale również w kinach oraz na Youtube. Bohaterami kampanii będą mali muszkieterowie, którzy nawiązują do głównych motywów komunikacyjnych marki Tarczyński, a towarzyszące im w zabawie barwne Gryzzale wprowadzą dzieci w fantastyczny świat pełen przygód.
Z badań IRCENTER wynika, że aż 85% dzieci sięga po kabanosy, co świadczy o ich ogromnej popularności[1]. Tarczyński Gryzzale znajdują się w czołówce najlepiej sprzedających się kabanosów w Polsce. Dzieci lubią ich smak oraz zabawne, kolorowe postacie z opakowań, które przyciągają wzrok i rozbudzają wyobraźnię. Teraz Gryzzale wkraczają na wielkie ekrany w swojej nowej, pełnowymiarowej kampanii reklamowej.
Marka Gryzzale powstała z myślą o dotarciu do młodych konsumentów. Kabanosy w ostatnim czasie wdarły się szturmem do grona najpopularniejszych przekąsek dla dzieci. To idealne rozwiązanie dla zabieganych rodziców i uwielbiany przez dzieci przysmak. Gryzzale nie tylko świetnie smakują, ale są także pożywne. Stanowią naturalne źródło białka, a dodatkowo wyróżniają się obniżoną zawartością tłuszczu.
Gryzzale na dużych ekranach
Nowa kampania reklamowa obejmuje szeroko zakrojone działania promocyjne w telewizji, w kinach oraz w digitalu. 15-sekundowy spot, ukazujący codzienne życie rodzinne oraz nieposkromioną wyobraźnię dzieci, będzie emitowany m.in. we wszystkich kluczowych stacjach telewizyjnych. W spocie wystąpią również mali muszkieterowie, którzy będą nawiązywać do głównej platformy komunikacji kabanosów Tarczyński. Ponadto reklamę, w której pojawią się także Mocu, Lool i Megi, będzie można zobaczyć przed seansami w sieci kin Cinema City oraz na Youtubie. Dodatkowo, aby zwiększyć rozpoznawalność Gryzzali wśród młodszych konsumentów i rodziców, marka Tarczyński przygotowała wyróżniające się i interaktywne ekspozytory w sklepach, które będą zachęcać dzieci do wspólnej zabawy. Akcja promocyjna Gryzzali potrwa do 15 września.
Najnowsza kampania marki Tarczyński jest skierowana do małych i dużych konsumentów. Gryzzale to przekąska, która zdobyła uznanie dzieci i ich rodziców, oferując wyjątkowe połączenie praktyczności, wyśmienitego smaku oraz przyjemności z jedzenia. Każda paczka Gryzzali to porcja siły i zachęta do kreatywnej zabawy, a szeroki asortyment i atrakcyjny wygląd sprawiają, że te kabanosy stają się ulubionym przysmakiem całych rodzin.
[1] Źródło: IRCENTER, ALFA GENERACJA, 2023

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.