Technics x OSOM Studios x Neige
Technics, ikoniczna marka, która od dekad dostarcza najwyższej klasy rozwiązania audio, z dumą prezentuje wyjątkową współpracę z warszawskim OSOM Studios oraz polską marką streetwearową Neige. Efektem tej niecodziennej kooperacji jest limitowana kolekcja bluz, które są czymś więcej niż zwykłym elementem ubioru – stanowią manifest stylu, łączącego doskonałość dźwięku z ponadczasowym charakterem.
Technics to nie tylko synonim doskonałego brzmienia, ale także marka, która łączy technologię dostarczającą głębokie emocje z nieprzemijającym designem. To wybór dla tych, którzy cenią zarówno perfekcyjny dźwięk, jak i wyrafinowaną estetykę – coś, co staje się częścią ich osobowości. Właśnie te wartości zostały uchwycone w nowym projekcie.
Za unikalny design bluz odpowiada OSOM Studios, które powiązało estetykę Technics z kreatywnością OSOM. Każdy detal został starannie przemyślany, by odzwierciedlać DNA marki – prostotę, elegancję i funkcjonalność, wzbogacone o odważne, współczesne akcenty.
Wykonanie bluz powierzono polskiemu producentowi odzieży streetwearowej Neige. To, co łączy te marki, to przede wszystkim dbałość o szczegóły, precyzja i wyjątkowy charakter produktów. Technics od dekad jest odpowiednikiem najwyższej jakości dźwięku, oferując doskonałe rozwiązania technologiczne dla wymagających audiofilów. Neige natomiast tworzy unikalne, minimalistyczne projekty odzieżowe, które wykraczają poza klasyczny streetwear, wprowadzając nowe, wysmakowane detale konstrukcyjne. Produkty Technics i kolekcje Neige są wynikiem przemyślanego procesu tworzenia.
Limitowana bluza Technics będzie dostępna w sprzedaży indywidualnej przez jeden, niepowtarzalny weekend 22 - 24 listopada. To nie tylko produkt, to zaproszenie do świata, w którym design i muzyka łączą się w idealnej harmonii. To gratka dla koneserów, którzy szukają czegoś naprawdę unikalnego.

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.