Technics x OSOM Studios x Neige
Technics, ikoniczna marka, która od dekad dostarcza najwyższej klasy rozwiązania audio, z dumą prezentuje wyjątkową współpracę z warszawskim OSOM Studios oraz polską marką streetwearową Neige. Efektem tej niecodziennej kooperacji jest limitowana kolekcja bluz, które są czymś więcej niż zwykłym elementem ubioru – stanowią manifest stylu, łączącego doskonałość dźwięku z ponadczasowym charakterem.
Technics to nie tylko synonim doskonałego brzmienia, ale także marka, która łączy technologię dostarczającą głębokie emocje z nieprzemijającym designem. To wybór dla tych, którzy cenią zarówno perfekcyjny dźwięk, jak i wyrafinowaną estetykę – coś, co staje się częścią ich osobowości. Właśnie te wartości zostały uchwycone w nowym projekcie.
Za unikalny design bluz odpowiada OSOM Studios, które powiązało estetykę Technics z kreatywnością OSOM. Każdy detal został starannie przemyślany, by odzwierciedlać DNA marki – prostotę, elegancję i funkcjonalność, wzbogacone o odważne, współczesne akcenty.
Wykonanie bluz powierzono polskiemu producentowi odzieży streetwearowej Neige. To, co łączy te marki, to przede wszystkim dbałość o szczegóły, precyzja i wyjątkowy charakter produktów. Technics od dekad jest odpowiednikiem najwyższej jakości dźwięku, oferując doskonałe rozwiązania technologiczne dla wymagających audiofilów. Neige natomiast tworzy unikalne, minimalistyczne projekty odzieżowe, które wykraczają poza klasyczny streetwear, wprowadzając nowe, wysmakowane detale konstrukcyjne. Produkty Technics i kolekcje Neige są wynikiem przemyślanego procesu tworzenia.
Limitowana bluza Technics będzie dostępna w sprzedaży indywidualnej przez jeden, niepowtarzalny weekend 22 - 24 listopada. To nie tylko produkt, to zaproszenie do świata, w którym design i muzyka łączą się w idealnej harmonii. To gratka dla koneserów, którzy szukają czegoś naprawdę unikalnego.

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.