Komunikaty PR

TIKTOK INFLU BOOK – czyli nowa baza influencerów z TikToka

2022-03-14  |  10:00
Biuro prasowe

Agencja Personal PR wprowadziła do swojej oferty TikTok Influ Book, czyli bazę influencerów z TikToka. Narzędzie pomoże markom w poszukiwaniu internetowego twórcy do współpracy. Klienci agencji mogą otrzymać rekomendacje dotyczące działań dla swoich marek na TikToku oparte o stale aktualizowany pod kątem kilkunastu zmiennych katalog polskich tiktokerów.

WYJĄTKOWA BAZA

TikTok Influ Book to narzędzie, które powstało w wyniku potrzeby członków zespołu Personal PR, którzy przeszukiwali publikacje na TikToku w celu znalezienia twórców odpowiednich do współpracy z klientami agencji.

TikTok to obecnie najszybciej rozwijający się kanał komunikacji. Kampanie przeprowadzane za pomocą aplikacji generują ogromne zasięgi i stają się bardzo atrakcyjne dla marek. W Personal PR mamy zespół dedykowany współpracom influencerskim w mediach społecznościowych, który na podstawie doświadczenia wynikającego z wcześniejszych działań w tym obszarze, ustalił zestaw kilkunastu kryteriów, które musi spełniać internetowy twórca, aby z czystym sumieniem polecić go klientowi. Biorąc pod uwagę wszelkie możliwe aspekty wyboru i pracy z twórcami internetowymi powstało narzędzie wychodzące naprzeciw oczekiwaniom marek, które poszukują osób do współpracy. Celem TikTok Influ Book jest przede wszystkim ułatwienie procesu poszukiwania. Warto podkreślić, że jest to stale aktualizowana lista, nad którą czuwa zespół ekspertów. Bazę wyróżnia nie tylko “personal touch”, ale również jej przejrzystość i kompleksowe rekomendacje dla konkretnej marki lub planowanej strategii kampaniimówi Karolina Janik, CEO, Personal PR.

SKUTECZNE KRYTERIA DOBORU

Każdy z profili twórców znajdujących się w TikTok Influ Book analizowany jest przez heavy userów na podstawie 17 kryteriów – m.in. wiek, płeć, obszar działalności, zasięgi, zaangażowanie czy ubiegłe współprace.

Zdarza się, że firmy obawiają się, że profil twórcy nie jest dopasowany do wartości, które reprezentuje. Nasza baza to narzędzie, które rozwiewa te wątpliwości. Każdy z rekomendowanych profili jest na bieżąco monitorowany przez nasz zespół. Dużą uwagę kładziemy na rzetelność i przejrzystość działania influencera. Sprawdzone kryteria doboru internetowych twórców do TikTok Influ Book pomagają nie tylko w znalezieniu odpowiedniej do współpracy osoby, ale też w uniknięciu wizerunkowej wpadkidodaje Julia Nerek, Content Creator, Personal PR, która opiekuje się TikTok Influ Book.

Personal PR prowadzi współpracę z markami w temacie TikToka w kilku modelach. Klient może kupić rekomendacje oparte o wiedzę z TikTok Influ Book dla swojej marki, może też przekazać agencji nawiązanie relacji i ustalenie warunków współpracy z tiktokerami, a także przekazać agencji opiekę nad kanałem, w tym tworzenie treści i opiekę nad współpracami z twórcami.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Awanse i wzmocnienia w agencji Rokmates Biuro prasowe
2024-05-14 | 14:13

Awanse i wzmocnienia w agencji Rokmates

W związku z dynamicznym rozwojem agencji influencer marketingu Rokmates doszło w niej do ważnych zmian organizacyjnych. W celu lepszej obsługi twórców i klientów
Media i PR Agencja hoh z innowacyjną kampanią dla marki Danio
2024-05-13 | 13:00

Agencja hoh z innowacyjną kampanią dla marki Danio

Agencja marketingowa hoh ruszyła z innowacyjną kampanią influencerską dla marki Danio z portfolio Danone wykorzystującą nowe technologie. Kampania ma na celu promocję tegorocznej nowości
Media i PR Maciej Dolega w MediaMarktPolska!
2024-05-09 | 14:30

Maciej Dolega w MediaMarktPolska!

MediaMarkt Polska ma przyjemność ogłosić powołanie Macieja Dolegi na stanowisko szefa działu PR i rzecznika prasowego ze skutkiem od początku maja 2024 roku. Dzięki ponad

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Szybki rozwój 5G w Orange Polska. Do końca roku operator uruchomi 3 tys. stacji dających dostęp do nowej technologii

– W całym kraju jest już 1,5 tys. stacji 5G obsługujących pasmo C, ale cały czas pracujemy nad zwiększeniem zasięgu i włączamy kolejne. Do końca roku klienci Orange Polska będą korzystać łącznie z 3 tys. stacji, które włączamy zarówno w dużych aglomeracjach, jak i w mniejszych miejscowościach – zapowiada Jolanta Dudek, wiceprezes Orange Polska ds. rynku konsumenckiego. Jak podkreśla, ta technologia, która na dobre ruszyła w Polsce z początkiem tego roku, jest dla konsumentów rewolucją w korzystaniu z mobilnego internetu. Wraz z jej upowszechnianiem Polacy kupują też coraz więcej telefonów obsługujących sieć 5G – łącznie w ich rękach jest już 3,25 mln takich smartfonów, a dostępność takiego sprzętu poprawiają coraz bardziej przystępne ceny.

Finanse

Trwają prace nad reformą finansowania samorządów. Mają zyskać większą autonomię i niezależność budżetu od zmian w podatkach

Ministerstwo Finansów przedstawiło założenia reformy finansowania jednostek samorządu terytorialnego. Resort przekonuje, że po jej wprowadzeniu dochody samorządów będą wyższe i niezależne od decyzji podatkowych podejmowanych na szczeblu centralnym. Dochody JST mają być określane poprzez wskazanie procentowego udziału danej jednostki w dochodach podatkowych na jej terenie, nie tylko w przypadku PIT-u i CIT-u, ale też podatku zryczałtowanego. Ministerstwa do końca maja mają też dokonać przeglądu zadań zlecanych samorządom, co będzie służyć ich wystandaryzowaniu.

Transport

Nadchodzi kumulacja inwestycji finansowanych ze środków UE. Wykonawcy muszą się przygotować na problemy z dostępnością kadr i zasobów

W związku z odblokowaniem środków unijnych firmy – zwłaszcza z sektora budowlanego – spodziewają się w tym roku boomu w inwestycjach infrastrukturalnych. Barierą dla ich realizacji może się jednak okazać dostępność rąk do pracy. Przedsiębiorcy obawiają się też, że kumulacja inwestycji w krótkim czasie może pociągnąć za sobą wzrost popytu nie tylko na kadry, ale i materiały czy specjalistyczne usługi podwykonawcze, co z kolei może się przełożyć na wzrost cen. – Od strony formalnej jesteśmy przygotowani do poradzenia sobie z tą kumulacją. Jest możliwość punktowych zmian w prawie zamówień publicznych i tego nie wykluczam – mówi Hubert Nowak, prezes Urzędu Zamówień Publicznych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.