TIKTOK INFLU BOOK – czyli nowa baza influencerów z TikToka
Agencja Personal PR wprowadziła do swojej oferty TikTok Influ Book, czyli bazę influencerów z TikToka. Narzędzie pomoże markom w poszukiwaniu internetowego twórcy do współpracy. Klienci agencji mogą otrzymać rekomendacje dotyczące działań dla swoich marek na TikToku oparte o stale aktualizowany pod kątem kilkunastu zmiennych katalog polskich tiktokerów.
WYJĄTKOWA BAZA
TikTok Influ Book to narzędzie, które powstało w wyniku potrzeby członków zespołu Personal PR, którzy przeszukiwali publikacje na TikToku w celu znalezienia twórców odpowiednich do współpracy z klientami agencji.
– TikTok to obecnie najszybciej rozwijający się kanał komunikacji. Kampanie przeprowadzane za pomocą aplikacji generują ogromne zasięgi i stają się bardzo atrakcyjne dla marek. W Personal PR mamy zespół dedykowany współpracom influencerskim w mediach społecznościowych, który na podstawie doświadczenia wynikającego z wcześniejszych działań w tym obszarze, ustalił zestaw kilkunastu kryteriów, które musi spełniać internetowy twórca, aby z czystym sumieniem polecić go klientowi. Biorąc pod uwagę wszelkie możliwe aspekty wyboru i pracy z twórcami internetowymi powstało narzędzie wychodzące naprzeciw oczekiwaniom marek, które poszukują osób do współpracy. Celem TikTok Influ Book jest przede wszystkim ułatwienie procesu poszukiwania. Warto podkreślić, że jest to stale aktualizowana lista, nad którą czuwa zespół ekspertów. Bazę wyróżnia nie tylko “personal touch”, ale również jej przejrzystość i kompleksowe rekomendacje dla konkretnej marki lub planowanej strategii kampanii – mówi Karolina Janik, CEO, Personal PR.
SKUTECZNE KRYTERIA DOBORU
Każdy z profili twórców znajdujących się w TikTok Influ Book analizowany jest przez heavy userów na podstawie 17 kryteriów – m.in. wiek, płeć, obszar działalności, zasięgi, zaangażowanie czy ubiegłe współprace.
– Zdarza się, że firmy obawiają się, że profil twórcy nie jest dopasowany do wartości, które reprezentuje. Nasza baza to narzędzie, które rozwiewa te wątpliwości. Każdy z rekomendowanych profili jest na bieżąco monitorowany przez nasz zespół. Dużą uwagę kładziemy na rzetelność i przejrzystość działania influencera. Sprawdzone kryteria doboru internetowych twórców do TikTok Influ Book pomagają nie tylko w znalezieniu odpowiedniej do współpracy osoby, ale też w uniknięciu wizerunkowej wpadki – dodaje Julia Nerek, Content Creator, Personal PR, która opiekuje się TikTok Influ Book.
Personal PR prowadzi współpracę z markami w temacie TikToka w kilku modelach. Klient może kupić rekomendacje oparte o wiedzę z TikTok Influ Book dla swojej marki, może też przekazać agencji nawiązanie relacji i ustalenie warunków współpracy z tiktokerami, a także przekazać agencji opiekę nad kanałem, w tym tworzenie treści i opiekę nad współpracami z twórcami.

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Z powodu braku przejrzystego prawa branża recyklingu odkłada inwestycje. Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów
Branża recyklingu stoi przed wyzwaniami związanymi z wdrożeniem systemu kaucyjnego, systemu rozszerzonej odpowiedzialności producenta i rozporządzenia PPWR. Brakuje jednak odpowiednich przepisów dostosowujących polskie prawo i realia do unijnych regulacji. W efekcie utrzymującej się niepewności prawnej między 2018 a 2023 rokiem co trzeci zakład recyklingu zamknął działalność. Wiele firm odkłada inwestycje, czekając na uregulowanie rynku. Podobna niepewność dotyczy też producentów opakowań.
Transport
Testowanie pojazdów zautomatyzowanych wkrótce będzie możliwe. To odpowiedź na postulaty przedsiębiorców

Kończą się prace nad przepisami, które mają usprawnić prace badawcze nad pojazdami zautomatyzowanymi. Ma to być odpowiedź na postulaty przedsiębiorców, którzy wskazywali na potrzebę pilnej zmiany przepisów w zakresie testowania pojazdów autonomicznych. Obecne regulacje nie sprzyjają postępowi technologicznemu i rozwoju autonomiczności pojazdów, o czym świadczy bardzo niewielka liczba wydanych uprawnień do ich prowadzenia.
Firma
Przedsiębiorcom coraz bardziej doskwiera niestabilność i skomplikowanie przepisów podatkowych. Problemem są też niejasne ich interpretacje

Polscy przedsiębiorcy często negatywnie oceniają jakość przepisów podatkowych – wynika z raportu „Przedsiębiorcy pod lupą fiskusa 2025” przygotowanego przez firmę doradztwa podatkowego MDDP we współpracy z Konfederacją Lewiatan. Ich niepokój budzą niejednolite interpretacje przepisów i niepewność prawa podatkowego, które cały czas jest modyfikowane. Wśród kluczowych zmian w obszarze podatków, które będą dotyczyć praktycznie wszystkich przedsiębiorców, są m.in. wprowadzenie Krajowego Systemu e-Faktur czy zmiany w podatku od nieruchomości.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.