TIKTOK INFLU BOOK – czyli nowa baza influencerów z TikToka
Agencja Personal PR wprowadziła do swojej oferty TikTok Influ Book, czyli bazę influencerów z TikToka. Narzędzie pomoże markom w poszukiwaniu internetowego twórcy do współpracy. Klienci agencji mogą otrzymać rekomendacje dotyczące działań dla swoich marek na TikToku oparte o stale aktualizowany pod kątem kilkunastu zmiennych katalog polskich tiktokerów.
WYJĄTKOWA BAZA
TikTok Influ Book to narzędzie, które powstało w wyniku potrzeby członków zespołu Personal PR, którzy przeszukiwali publikacje na TikToku w celu znalezienia twórców odpowiednich do współpracy z klientami agencji.
– TikTok to obecnie najszybciej rozwijający się kanał komunikacji. Kampanie przeprowadzane za pomocą aplikacji generują ogromne zasięgi i stają się bardzo atrakcyjne dla marek. W Personal PR mamy zespół dedykowany współpracom influencerskim w mediach społecznościowych, który na podstawie doświadczenia wynikającego z wcześniejszych działań w tym obszarze, ustalił zestaw kilkunastu kryteriów, które musi spełniać internetowy twórca, aby z czystym sumieniem polecić go klientowi. Biorąc pod uwagę wszelkie możliwe aspekty wyboru i pracy z twórcami internetowymi powstało narzędzie wychodzące naprzeciw oczekiwaniom marek, które poszukują osób do współpracy. Celem TikTok Influ Book jest przede wszystkim ułatwienie procesu poszukiwania. Warto podkreślić, że jest to stale aktualizowana lista, nad którą czuwa zespół ekspertów. Bazę wyróżnia nie tylko “personal touch”, ale również jej przejrzystość i kompleksowe rekomendacje dla konkretnej marki lub planowanej strategii kampanii – mówi Karolina Janik, CEO, Personal PR.
SKUTECZNE KRYTERIA DOBORU
Każdy z profili twórców znajdujących się w TikTok Influ Book analizowany jest przez heavy userów na podstawie 17 kryteriów – m.in. wiek, płeć, obszar działalności, zasięgi, zaangażowanie czy ubiegłe współprace.
– Zdarza się, że firmy obawiają się, że profil twórcy nie jest dopasowany do wartości, które reprezentuje. Nasza baza to narzędzie, które rozwiewa te wątpliwości. Każdy z rekomendowanych profili jest na bieżąco monitorowany przez nasz zespół. Dużą uwagę kładziemy na rzetelność i przejrzystość działania influencera. Sprawdzone kryteria doboru internetowych twórców do TikTok Influ Book pomagają nie tylko w znalezieniu odpowiedniej do współpracy osoby, ale też w uniknięciu wizerunkowej wpadki – dodaje Julia Nerek, Content Creator, Personal PR, która opiekuje się TikTok Influ Book.
Personal PR prowadzi współpracę z markami w temacie TikToka w kilku modelach. Klient może kupić rekomendacje oparte o wiedzę z TikTok Influ Book dla swojej marki, może też przekazać agencji nawiązanie relacji i ustalenie warunków współpracy z tiktokerami, a także przekazać agencji opiekę nad kanałem, w tym tworzenie treści i opiekę nad współpracami z twórcami.

Dlaczego przestrzeganie praw autorskich jest kluczowe dla biznesu

Trwa 5. edycja konkursu PR Wings

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Wzrost sprzedaży piw bezalkoholowych idzie w parze z inwestycjami w zieloną energię. Kompania Piwowarska ogranicza ślad węglowy i wspiera lokalne inicjatywy
Kompania Piwowarska kontynuuję realizację strategii „Lepsza Przyszłość 2030”, w której łączy ambitne cele środowiskowe, edukacja konsumentów oraz rozwój segmentu piw bezalkoholowych z realnym wsparciem dla lokalnych społeczności. Firma, będąca liderem polskiego rynku piwa, ogranicza emisję CO₂, zwiększa udział opakowań zwrotnych i angażuje pracowników w wolontariat, w tym m.in. w pomoc dla ofiar powodzi na Dolnym Śląsku.
Handel
D. Joński: Europa musi chronić swój rynek poprzez cła i wysokie standardy bezpieczeństwa dla importowanych towarów. Powinniśmy budować własny przemysł oparty na tańszej energii

Tańsza energia, a przez to niższe koszty produkcji w Europie to jeden z kierunków, który wskazuje Unia Europejska w rywalizacji z tanimi towarami z Azji, głównie z Chin. Jednocześnie rynek Starego Kontynentu powinien być chroniony poprzez zbalansowane cła oraz wysokie standardy bezpieczeństwa stawiane importowanym produktom. Zdaniem europosła Dariusza Jońskiego ważne jest rozwijanie przemysłu w Europie bez względu na narodowość właścicieli. Relacje z Chinami muszą zostać na nowo zdefiniowane i przebiegać na równych zasadach.
Handel
Poprawia się jakość raportów dużych spółek giełdowych dotyczących zrównoważonego rozwoju. Pozostają też obszary do dopracowania

Ekspertki i eksperci z Deloitte’a przeprowadzili analizę ujawnień taksonomicznych spółek notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych, która objęła sprawozdania z działalności za rok 2024 w części dotyczącej zrównoważonego rozwoju. To trzeci rok ujawniania stopnia zgodności przedsiębiorstw z Taksonomią Unii Europejskiej, co przekłada się na zwiększoną jakość i porównywalność prezentowanych danych. Jednocześnie można oczekiwać, że inwestycje zgodne z Taksonomią będą coraz istotniejszym elementem strategii rozwoju przedsiębiorstw w kolejnych latach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.