TIM Mikołajów 2022 – trzecia edycja świątecznej akcji TIM-u

Michał Kostrowicki
TIM SA
ul. Jaworska 13
53-612 Wrocław
prasa|tim.pl| |prasa|tim.pl
726 004 981
www.timsa.pl
TIM po raz kolejny w okresie przedświątecznym rozpoczął akcję TIM Mikołajów. Dzięki niej wsparcie trafi do wybranych przez klientów siedemnastu lokalnych instytucji – po jednej z każdego regionu, w którym działa spółka. Budżet akcji – łącznie ponad 390 tys. zł – to wspólny wkład TIM-u oraz 48 producentów produktów dostępnych na TIM.pl.
W 2020 roku zarząd TIM S.A. zrezygnował z zakupu prezentów świątecznych oraz kalendarzy książkowych dla klientów, w zamian oferując wsparcie lokalnym społecznościom. W ten sposób zrodziła się akcja TIM Mikołajów, do udziału w której spółka zaprosiła również swoich klientów oraz partnerów biznesowych. Ci pierwsi wybierali beneficjentów akcji poprzez wskazywanie ich w anonimowej ankiecie online. Klienci każdego regionu wybierać mogli spośród trzech instytucji wytypowanych przez pracowników danego Biura Handlowego TIM S.A. Z kolei partnerzy biznesowi, a konkretniej – dostawcy produktów dostępnych na TIM.pl, zasilali budżet przedsięwzięcia dodatkowymi środkami.
Po spektakularnym sukcesie pierwszej odsłony TIM-u Mikołajów, w 2021 roku akcja została powtórzona. Podczas dwóch edycji TIM S.A. wraz z 35 producentami wsparł 35 lokalnych instytucji, przekazując im łącznie 578 000 zł.
TIM Mikołajów 2022 to największa ze wszystkich edycji akcji. Dołączyło do niej bowiem aż 48 dostawców, a pula przekracza 390 tys. zł. Dzięki temu na każdy z 17 regionów przypadnie darowizna w kwocie 23 tys. zł (w 2020 roku było to 13 tys. zł, zaś w 2021 – 21 tys. zł). Do 30 listopada trwa wybór beneficjentów akcji, którzy ogłoszeni zostaną 6 grudnia, w tzw. Mikołajki. W głosowaniu może wziąć udział każdy użytkownik Internetu – nie trzeba posiadać konta na TIM.pl, aby wybierać beneficjentów.
Do akcji w 2022 roku dołączyli: Baks, B.E.G., Bemko, Bitner, Breve, BBC Cellpack, Cynk Mal, Damir, Doktorvolt, Eaton, Elektrokabel, Elektromet, Elit, Elko-Bis, Eltrim, EM Group, Ensto, Ergom, Erko, ETI Polam, F&F, Finder, Harting, Jakohurt, Kanlux, Keno, Kontakt Simon, Kopos, Ledvance, Legrand, Lena Lightning, Lider-Hurt, Marmat, NKT, OBO Bettermann, ORNO GROUP, Ospel, PCE, Phoenix Contact, Rawlplug, Relpol, Schneider Electric, Siemens, TF Kable, Grupa Topex, TT Plast, V-TAC oraz Wiha.
TIM Mikołajów to jedna z wielu inicjatyw społecznych przedsiębiorstwa TIM, realizowanych w ramach strategii odpowiedzialnego biznesu spółki – TIM pro. Ideą, która przyświeca firmie, jest wspieranie lokalnych społeczności w obszarach prozdrowotnych, proekologicznych, oświatowych i edukacyjnych, kulturalnych oraz pomocowych.

Dlaczego przestrzeganie praw autorskich jest kluczowe dla biznesu

Trwa 5. edycja konkursu PR Wings

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Wzrost sprzedaży piw bezalkoholowych idzie w parze z inwestycjami w zieloną energię. Kompania Piwowarska ogranicza ślad węglowy i wspiera lokalne inicjatywy
Kompania Piwowarska kontynuuję realizację strategii „Lepsza Przyszłość 2030”, w której łączy ambitne cele środowiskowe, edukacja konsumentów oraz rozwój segmentu piw bezalkoholowych z realnym wsparciem dla lokalnych społeczności. Firma, będąca liderem polskiego rynku piwa, ogranicza emisję CO₂, zwiększa udział opakowań zwrotnych i angażuje pracowników w wolontariat, w tym m.in. w pomoc dla ofiar powodzi na Dolnym Śląsku.
Handel
D. Joński: Europa musi chronić swój rynek poprzez cła i wysokie standardy bezpieczeństwa dla importowanych towarów. Powinniśmy budować własny przemysł oparty na tańszej energii

Tańsza energia, a przez to niższe koszty produkcji w Europie to jeden z kierunków, który wskazuje Unia Europejska w rywalizacji z tanimi towarami z Azji, głównie z Chin. Jednocześnie rynek Starego Kontynentu powinien być chroniony poprzez zbalansowane cła oraz wysokie standardy bezpieczeństwa stawiane importowanym produktom. Zdaniem europosła Dariusza Jońskiego ważne jest rozwijanie przemysłu w Europie bez względu na narodowość właścicieli. Relacje z Chinami muszą zostać na nowo zdefiniowane i przebiegać na równych zasadach.
Handel
Poprawia się jakość raportów dużych spółek giełdowych dotyczących zrównoważonego rozwoju. Pozostają też obszary do dopracowania

Ekspertki i eksperci z Deloitte’a przeprowadzili analizę ujawnień taksonomicznych spółek notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych, która objęła sprawozdania z działalności za rok 2024 w części dotyczącej zrównoważonego rozwoju. To trzeci rok ujawniania stopnia zgodności przedsiębiorstw z Taksonomią Unii Europejskiej, co przekłada się na zwiększoną jakość i porównywalność prezentowanych danych. Jednocześnie można oczekiwać, że inwestycje zgodne z Taksonomią będą coraz istotniejszym elementem strategii rozwoju przedsiębiorstw w kolejnych latach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.