TIM Mikołajów 2022 – trzecia edycja świątecznej akcji TIM-u
Michał Kostrowicki
TIM SA
ul. Jaworska 13
53-612 Wrocław
prasa|tim.pl| |prasa|tim.pl
726 004 981
www.timsa.pl
TIM po raz kolejny w okresie przedświątecznym rozpoczął akcję TIM Mikołajów. Dzięki niej wsparcie trafi do wybranych przez klientów siedemnastu lokalnych instytucji – po jednej z każdego regionu, w którym działa spółka. Budżet akcji – łącznie ponad 390 tys. zł – to wspólny wkład TIM-u oraz 48 producentów produktów dostępnych na TIM.pl.
W 2020 roku zarząd TIM S.A. zrezygnował z zakupu prezentów świątecznych oraz kalendarzy książkowych dla klientów, w zamian oferując wsparcie lokalnym społecznościom. W ten sposób zrodziła się akcja TIM Mikołajów, do udziału w której spółka zaprosiła również swoich klientów oraz partnerów biznesowych. Ci pierwsi wybierali beneficjentów akcji poprzez wskazywanie ich w anonimowej ankiecie online. Klienci każdego regionu wybierać mogli spośród trzech instytucji wytypowanych przez pracowników danego Biura Handlowego TIM S.A. Z kolei partnerzy biznesowi, a konkretniej – dostawcy produktów dostępnych na TIM.pl, zasilali budżet przedsięwzięcia dodatkowymi środkami.
Po spektakularnym sukcesie pierwszej odsłony TIM-u Mikołajów, w 2021 roku akcja została powtórzona. Podczas dwóch edycji TIM S.A. wraz z 35 producentami wsparł 35 lokalnych instytucji, przekazując im łącznie 578 000 zł.
TIM Mikołajów 2022 to największa ze wszystkich edycji akcji. Dołączyło do niej bowiem aż 48 dostawców, a pula przekracza 390 tys. zł. Dzięki temu na każdy z 17 regionów przypadnie darowizna w kwocie 23 tys. zł (w 2020 roku było to 13 tys. zł, zaś w 2021 – 21 tys. zł). Do 30 listopada trwa wybór beneficjentów akcji, którzy ogłoszeni zostaną 6 grudnia, w tzw. Mikołajki. W głosowaniu może wziąć udział każdy użytkownik Internetu – nie trzeba posiadać konta na TIM.pl, aby wybierać beneficjentów.
Do akcji w 2022 roku dołączyli: Baks, B.E.G., Bemko, Bitner, Breve, BBC Cellpack, Cynk Mal, Damir, Doktorvolt, Eaton, Elektrokabel, Elektromet, Elit, Elko-Bis, Eltrim, EM Group, Ensto, Ergom, Erko, ETI Polam, F&F, Finder, Harting, Jakohurt, Kanlux, Keno, Kontakt Simon, Kopos, Ledvance, Legrand, Lena Lightning, Lider-Hurt, Marmat, NKT, OBO Bettermann, ORNO GROUP, Ospel, PCE, Phoenix Contact, Rawlplug, Relpol, Schneider Electric, Siemens, TF Kable, Grupa Topex, TT Plast, V-TAC oraz Wiha.
TIM Mikołajów to jedna z wielu inicjatyw społecznych przedsiębiorstwa TIM, realizowanych w ramach strategii odpowiedzialnego biznesu spółki – TIM pro. Ideą, która przyświeca firmie, jest wspieranie lokalnych społeczności w obszarach prozdrowotnych, proekologicznych, oświatowych i edukacyjnych, kulturalnych oraz pomocowych.
Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy
Skuteczny marketing internetowy - co warto wiedzieć?
Manufaktura nagrodzona prestiżowymi Złotymi Spinaczami Manufaktura Manufaktura
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.