Komunikaty PR

TIM Mikołajów 2022 – trzecia edycja świątecznej akcji TIM-u

2022-11-04  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt

Michał Kostrowicki
TIM SA

ul. Jaworska 13
53-612 Wrocław
prasa|tim.pl| |prasa|tim.pl
726 004 981
www.timsa.pl

TIM po raz kolejny w okresie przedświątecznym rozpoczął akcję TIM Mikołajów. Dzięki niej wsparcie trafi do wybranych przez klientów siedemnastu lokalnych instytucji – po jednej z każdego regionu, w którym działa spółka. Budżet akcji – łącznie ponad 390 tys. zł – to wspólny wkład TIM-u oraz 48 producentów produktów dostępnych na TIM.pl.

W 2020 roku zarząd TIM S.A. zrezygnował z zakupu prezentów świątecznych oraz kalendarzy książkowych dla klientów, w zamian oferując wsparcie lokalnym społecznościom. W ten sposób zrodziła się akcja TIM Mikołajów, do udziału w której spółka zaprosiła również swoich klientów oraz partnerów biznesowych. Ci pierwsi wybierali beneficjentów akcji poprzez wskazywanie ich w anonimowej ankiecie online. Klienci każdego regionu wybierać mogli spośród trzech instytucji wytypowanych przez pracowników danego Biura Handlowego TIM S.A. Z kolei partnerzy biznesowi, a konkretniej – dostawcy produktów dostępnych na TIM.pl, zasilali budżet przedsięwzięcia dodatkowymi środkami.

Po spektakularnym sukcesie pierwszej odsłony TIM-u Mikołajów, w 2021 roku akcja została powtórzona. Podczas dwóch edycji TIM S.A. wraz z 35 producentami wsparł 35 lokalnych instytucji, przekazując im łącznie 578 000 zł.

TIM Mikołajów 2022 to największa ze wszystkich edycji akcji. Dołączyło do niej bowiem aż 48 dostawców, a pula przekracza 390 tys. zł. Dzięki temu na każdy z 17 regionów przypadnie darowizna w kwocie 23 tys. zł (w 2020 roku było to 13 tys. zł, zaś w 2021 – 21 tys. zł). Do 30 listopada trwa wybór beneficjentów akcji, którzy ogłoszeni zostaną 6 grudnia, w tzw. Mikołajki. W głosowaniu może wziąć udział każdy użytkownik Internetu – nie trzeba posiadać konta na TIM.pl, aby wybierać beneficjentów.

Do akcji w 2022 roku dołączyli: Baks, B.E.G., Bemko, Bitner, Breve, BBC Cellpack, Cynk Mal, Damir, Doktorvolt, Eaton, Elektrokabel, Elektromet, Elit, Elko-Bis, Eltrim, EM Group, Ensto, Ergom, Erko, ETI Polam, F&F, Finder, Harting, Jakohurt, Kanlux, Keno, Kontakt Simon, Kopos, Ledvance, Legrand, Lena Lightning, Lider-Hurt, Marmat, NKT, OBO Bettermann, ORNO GROUP, Ospel, PCE, Phoenix Contact, Rawlplug, Relpol, Schneider Electric, Siemens, TF Kable, Grupa Topex, TT Plast, V-TAC oraz Wiha.

TIM Mikołajów to jedna z wielu inicjatyw społecznych przedsiębiorstwa TIM, realizowanych w ramach strategii odpowiedzialnego biznesu spółki – TIM pro. Ideą, która przyświeca firmie, jest wspieranie lokalnych społeczności w obszarach prozdrowotnych, proekologicznych, oświatowych i edukacyjnych, kulturalnych oraz pomocowych.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: TIM SA
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom? Biuro prasowe
2025-06-11 | 09:00

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

Cyfrowa inżynieria wzrostu, gdzie każda decyzja opiera się na danych, a wszystkie złotówki pracują na Twoje wyniki? Właśnie tak można określić performance marketing! Coraz
Media i PR 25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji
2025-06-11 | 08:50

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji   Blisko 500 godzin wykładów, w których uczestniczyło 6 349
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników

Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.

Konsument

35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.