Komunikaty PR

TIM Mikołajów 2022 – trzecia edycja świątecznej akcji TIM-u

2022-11-04  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt

Michał Kostrowicki
TIM SA

ul. Jaworska 13
53-612 Wrocław
prasa|tim.pl| |prasa|tim.pl
726 004 981
www.timsa.pl

TIM po raz kolejny w okresie przedświątecznym rozpoczął akcję TIM Mikołajów. Dzięki niej wsparcie trafi do wybranych przez klientów siedemnastu lokalnych instytucji – po jednej z każdego regionu, w którym działa spółka. Budżet akcji – łącznie ponad 390 tys. zł – to wspólny wkład TIM-u oraz 48 producentów produktów dostępnych na TIM.pl.

W 2020 roku zarząd TIM S.A. zrezygnował z zakupu prezentów świątecznych oraz kalendarzy książkowych dla klientów, w zamian oferując wsparcie lokalnym społecznościom. W ten sposób zrodziła się akcja TIM Mikołajów, do udziału w której spółka zaprosiła również swoich klientów oraz partnerów biznesowych. Ci pierwsi wybierali beneficjentów akcji poprzez wskazywanie ich w anonimowej ankiecie online. Klienci każdego regionu wybierać mogli spośród trzech instytucji wytypowanych przez pracowników danego Biura Handlowego TIM S.A. Z kolei partnerzy biznesowi, a konkretniej – dostawcy produktów dostępnych na TIM.pl, zasilali budżet przedsięwzięcia dodatkowymi środkami.

Po spektakularnym sukcesie pierwszej odsłony TIM-u Mikołajów, w 2021 roku akcja została powtórzona. Podczas dwóch edycji TIM S.A. wraz z 35 producentami wsparł 35 lokalnych instytucji, przekazując im łącznie 578 000 zł.

TIM Mikołajów 2022 to największa ze wszystkich edycji akcji. Dołączyło do niej bowiem aż 48 dostawców, a pula przekracza 390 tys. zł. Dzięki temu na każdy z 17 regionów przypadnie darowizna w kwocie 23 tys. zł (w 2020 roku było to 13 tys. zł, zaś w 2021 – 21 tys. zł). Do 30 listopada trwa wybór beneficjentów akcji, którzy ogłoszeni zostaną 6 grudnia, w tzw. Mikołajki. W głosowaniu może wziąć udział każdy użytkownik Internetu – nie trzeba posiadać konta na TIM.pl, aby wybierać beneficjentów.

Do akcji w 2022 roku dołączyli: Baks, B.E.G., Bemko, Bitner, Breve, BBC Cellpack, Cynk Mal, Damir, Doktorvolt, Eaton, Elektrokabel, Elektromet, Elit, Elko-Bis, Eltrim, EM Group, Ensto, Ergom, Erko, ETI Polam, F&F, Finder, Harting, Jakohurt, Kanlux, Keno, Kontakt Simon, Kopos, Ledvance, Legrand, Lena Lightning, Lider-Hurt, Marmat, NKT, OBO Bettermann, ORNO GROUP, Ospel, PCE, Phoenix Contact, Rawlplug, Relpol, Schneider Electric, Siemens, TF Kable, Grupa Topex, TT Plast, V-TAC oraz Wiha.

TIM Mikołajów to jedna z wielu inicjatyw społecznych przedsiębiorstwa TIM, realizowanych w ramach strategii odpowiedzialnego biznesu spółki – TIM pro. Ideą, która przyświeca firmie, jest wspieranie lokalnych społeczności w obszarach prozdrowotnych, proekologicznych, oświatowych i edukacyjnych, kulturalnych oraz pomocowych.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: TIM SA
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Czy AI przejmie marketing? Sztuczna inteligencja w analizie danych i tworzeniu treści Biuro prasowe
2025-03-06 | 11:10

Czy AI przejmie marketing? Sztuczna inteligencja w analizie danych i tworzeniu treści

Czy sztuczna inteligencja zastąpi marketerów? A może wręcz przeciwnie – stanie się ich największym sojusznikiem? W ostatnich latach zrewolucjonizowała podejście do tworzenia
Media i PR SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu
2025-03-04 | 13:00

SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu

Wiedza, networking, relaks – to hasła przewodnie eventu w Zakopanem, czyli jednej z najważniejszych konferencji SEO w Europie, która zrzesza specjalistów
Media i PR BRAK ZDJĘCIA
2025-02-25 | 10:50

Reklama offline w erze cyfryzacji – dlaczego wciąż działa?

W czasach, gdy marketing cyfrowy zdominował strategie promocyjne wielu firm, łatwo zapomnieć o sile reklamy offline. Media społecznościowe, kampanie Google Ads czy reklamy wideo stały się nieodłącznym elementem codziennych działań

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Handel

Planowana podwyżka akcyzy na e-papierosy skłoni palaczy do wyboru bardziej szkodliwych używek. Wrócą też do tradycyjnych papierosów

Trwają prace nad projektem regulacji, która wprowadza wysoką akcyzę na e-papierosy jednorazowe, urządzenia do waporyzacji i podgrzewacze, co ma na celu ograniczenie spożycia wyrobów nikotynowych, szczególnie wśród młodzieży. Jednak eksperci podkreślają, że zmiany mogą przynieść więcej szkód niż korzyści, zmuszając konsumentów do sięgnięcia po tańsze, ale bardziej szkodliwe alternatywy i utrwalając nawyk palenia tradycyjnych papierosów. Wyższe ceny produktów alternatywnych mogą również prowadzić do wzrostu szarej strefy i trudności w realizacji założeń fiskalnych oraz uderzyć w tysiące polskich MŚP.

Infrastruktura

Priorytetem osób kupujących mieszkanie jest dostęp do zielonych terenów. To ma istotny wpływ na ich dobrostan

Badania pokazują, że Polacy cenią bliskość natury bardziej niż sąsiedztwo aptek czy żłobków. – Aby zapewnić kontakt z naturą, osiedla powinny być rozplanowane z dużym poszanowaniem środowiska – podkreślają eksperci z APA Wojciechowski Architekci, projektanci osiedla Onelife w warszawskim Powsinie.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.