Komunikaty PR

TIM Mikołajów 2022 – trzecia edycja świątecznej akcji TIM-u

2022-11-04  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt

Michał Kostrowicki
TIM SA

ul. Jaworska 13
53-612 Wrocław
prasa|tim.pl| |prasa|tim.pl
726 004 981
www.timsa.pl

TIM po raz kolejny w okresie przedświątecznym rozpoczął akcję TIM Mikołajów. Dzięki niej wsparcie trafi do wybranych przez klientów siedemnastu lokalnych instytucji – po jednej z każdego regionu, w którym działa spółka. Budżet akcji – łącznie ponad 390 tys. zł – to wspólny wkład TIM-u oraz 48 producentów produktów dostępnych na TIM.pl.

W 2020 roku zarząd TIM S.A. zrezygnował z zakupu prezentów świątecznych oraz kalendarzy książkowych dla klientów, w zamian oferując wsparcie lokalnym społecznościom. W ten sposób zrodziła się akcja TIM Mikołajów, do udziału w której spółka zaprosiła również swoich klientów oraz partnerów biznesowych. Ci pierwsi wybierali beneficjentów akcji poprzez wskazywanie ich w anonimowej ankiecie online. Klienci każdego regionu wybierać mogli spośród trzech instytucji wytypowanych przez pracowników danego Biura Handlowego TIM S.A. Z kolei partnerzy biznesowi, a konkretniej – dostawcy produktów dostępnych na TIM.pl, zasilali budżet przedsięwzięcia dodatkowymi środkami.

Po spektakularnym sukcesie pierwszej odsłony TIM-u Mikołajów, w 2021 roku akcja została powtórzona. Podczas dwóch edycji TIM S.A. wraz z 35 producentami wsparł 35 lokalnych instytucji, przekazując im łącznie 578 000 zł.

TIM Mikołajów 2022 to największa ze wszystkich edycji akcji. Dołączyło do niej bowiem aż 48 dostawców, a pula przekracza 390 tys. zł. Dzięki temu na każdy z 17 regionów przypadnie darowizna w kwocie 23 tys. zł (w 2020 roku było to 13 tys. zł, zaś w 2021 – 21 tys. zł). Do 30 listopada trwa wybór beneficjentów akcji, którzy ogłoszeni zostaną 6 grudnia, w tzw. Mikołajki. W głosowaniu może wziąć udział każdy użytkownik Internetu – nie trzeba posiadać konta na TIM.pl, aby wybierać beneficjentów.

Do akcji w 2022 roku dołączyli: Baks, B.E.G., Bemko, Bitner, Breve, BBC Cellpack, Cynk Mal, Damir, Doktorvolt, Eaton, Elektrokabel, Elektromet, Elit, Elko-Bis, Eltrim, EM Group, Ensto, Ergom, Erko, ETI Polam, F&F, Finder, Harting, Jakohurt, Kanlux, Keno, Kontakt Simon, Kopos, Ledvance, Legrand, Lena Lightning, Lider-Hurt, Marmat, NKT, OBO Bettermann, ORNO GROUP, Ospel, PCE, Phoenix Contact, Rawlplug, Relpol, Schneider Electric, Siemens, TF Kable, Grupa Topex, TT Plast, V-TAC oraz Wiha.

TIM Mikołajów to jedna z wielu inicjatyw społecznych przedsiębiorstwa TIM, realizowanych w ramach strategii odpowiedzialnego biznesu spółki – TIM pro. Ideą, która przyświeca firmie, jest wspieranie lokalnych społeczności w obszarach prozdrowotnych, proekologicznych, oświatowych i edukacyjnych, kulturalnych oraz pomocowych.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: TIM SA
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Dlaczego przestrzeganie praw autorskich jest kluczowe dla biznesu Biuro prasowe
2025-08-14 | 14:15

Dlaczego przestrzeganie praw autorskich jest kluczowe dla biznesu

Współczesny biznes działa w świecie pełnym treści cyfrowych – zdjęć, filmów, muzyki, tekstów i grafik, które towarzyszą klientom na każdym
Media i PR Trwa 5. edycja konkursu PR Wings
2025-08-12 | 13:00

Trwa 5. edycja konkursu PR Wings

PR Wings to ogólnopolski konkurs wyróżniający najbardziej efektywne, kreatywne i etyczne kampanie public relations, organizowany przez Stowarzyszenie Agencji Public
Media i PR Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?
2025-06-11 | 09:00

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

Cyfrowa inżynieria wzrostu, gdzie każda decyzja opiera się na danych, a wszystkie złotówki pracują na Twoje wyniki? Właśnie tak można określić performance marketing! Coraz

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Handel

D. Joński: Europa musi chronić swój rynek poprzez cła i wysokie standardy bezpieczeństwa dla importowanych towarów. Powinniśmy budować własny przemysł oparty na tańszej energii

Tańsza energia, a przez to niższe koszty produkcji w Europie to jeden z kierunków, który wskazuje Unia Europejska w rywalizacji z tanimi towarami z Azji, głównie z Chin. Jednocześnie rynek Starego Kontynentu powinien być chroniony poprzez zbalansowane cła oraz wysokie standardy bezpieczeństwa stawiane importowanym produktom. Zdaniem europosła Dariusza Jońskiego ważne jest rozwijanie przemysłu w Europie bez względu na narodowość właścicieli. Relacje z Chinami muszą zostać na nowo zdefiniowane i przebiegać na równych zasadach.

Handel

Poprawia się jakość raportów dużych spółek giełdowych dotyczących zrównoważonego rozwoju. Pozostają też obszary do dopracowania

Ekspertki i eksperci z Deloitte’​a przeprowadzili analizę ujawnień taksonomicznych spółek notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych, która objęła sprawozdania z działalności za rok 2024 w części dotyczącej zrównoważonego rozwoju. To trzeci rok ujawniania stopnia zgodności przedsiębiorstw z Taksonomią Unii Europejskiej, co przekłada się na zwiększoną jakość i porównywalność prezentowanych danych. Jednocześnie można oczekiwać, że inwestycje zgodne z Taksonomią będą coraz istotniejszym elementem strategii rozwoju przedsiębiorstw w kolejnych latach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.