Komunikaty PR

Trwa rejestracja na Ekocuda Beauty Awards 2022!

2022-10-20  |  01:00
Biuro prasowe

Zgłoś swój produkt do 27 października!

Do 27 października 2022 r. marki kosmetyków naturalnych mogą zgłaszać chęć udziału w pierwszej edycji Ekocuda Beauty Awards 2022. Nagrody obejmują aż 9 zróżnicowanych kategorii, aby każdy znalazł przestrzeń dla swoich produktów. W Jury zasiądzie pięciu ekspertów: Zuzanna Mierzejewska, Katarzyna Pokonieczna, Monika Potaczek, Beata Jewiarz oraz Marcin Awdziej. Zwycięzcy Ekocuda Beauty Awards 2022 otrzymają pakiet nagród oraz dedykowane statuetki, które zostaną przygotowane przez artystkę Magdalenę Pejgę. Więcej informacji oraz regulamin znajdą Państwo na stronie: https://ekocuda.com/beauty-awards/.

Ekocuda Beauty Awards 2022 to zupełnie nowe wydarzenie, które ma na celu wsparcie i promocję wyjątkowych produktów naturalnych, organicznych i wegańskich. Rynek kosmetyków naturalnych z roku na rok nabiera coraz większego znaczenia dla świadomych konsumentów. Czego dowodzą także prognozy szacujące, że w latach 2021-2026 średnioroczna stopa wzrostu (CAGR) dla rynku kosmetyków naturalnych wyniesie ponad 10% (według raportu PMR „Rynek kosmetyków Naturalnych w Polsce 2021”*). Warto doceniać firmy stworzone z pasji, kierujące się silnie ugruntowanymi wartościami, misją i działające w zgodzie ze środowiskiem naturalnym. Są to zazwyczaj małe i średnie, przedsiębiorcze firmy, które pomimo post-pandemicznego kryzysu gospodarczego stawiają na nieustanny rozwój. Nowa inicjatywa Ekocuda Beauty Awards uhonoruje marki, które produkując wysokiej jakości kosmetyki, działają odpowiedzialnie i zasługują na zaufanie konsumentów.

- Serdecznie zachęcam do zgłaszania swoich produktów podczas tegorocznej, pierwszej edycji Ekocuda Beauty Awards 2022. Inicjatywa jest dla nas bardzo ważna, ponieważ od wielu lat obserwujemy rynek kosmetyczny i pasjonujemy się pielęgnacją naturalną. Niezwykle cieszy nas intensywny rozwój tej kategorii w ostatnich latach. Z roku na rok rośnie świadomość polskich konsumentów, w związku z czym rozrasta się także nasza społeczność eko sympatyków. W Polsce istnieje wiele marek, których produkty naturalne zasługują na uwagę i docenienie, w związku z czym mamy nadzieję, że Ekocuda Beauty Awards staną się wydarzeniem cyklicznym - mówi Zuzanna Mierzejewska, Prezes Zarządu EKOCUDA Sp. z o.o.

Chętne marki mogą zgłaszać swój udział do 27 października 2022 r. w aż 9 kategoriach:

  1. Innowacyjny Produkt Roku,
  2. Debiut Roku,
  3. Kosmetyk Roku do Pielęgnacji Twarzy,
  4. Kosmetyk Roku do Pielęgnacji Oczu,
  5. Kosmetyk Roku do Pielęgnacji Ciała,
  6. Kosmetyk Roku do Makijażu,
  7. Kosmetyk Roku do Pielęgnacji Włosów,
  8. Kosmetyk Roku do Kąpieli,
  9. Akcesorium Roku Wellness & SPA.

Nagrodzone produkty i ich twórcy uzyskają prawo do posługiwania się dedykowanym znacznikiem: „Ekocuda Beauty Awards 2022” wraz z nazwą Kategorii Konkursowej w swoich działaniach marketingowych. Zwycięskie marki otrzymają także 50% zniżki na dowolne stoisko podczas kolejnych targów Ekocuda w Warszawie (z wyłączeniem stoiska premium i strefy premium) oraz pakiet promocji w kanałach social media organizatora Nagród. Zwycięzcy otrzymają także prestiżowe Statuetki. Przygotowane zostaną przez artystkę Magdalenę Pejgę – absolwentkę Wydziału Szkła Artystycznego na Akademii Sztuki, Architektury i Designu w Pradze, uczestniczkę 5 wystaw indywidualnych w Polsce oraz ponad 30 wystaw zbiorowych za granicą.

W komisji konkursowej zasiądzie aż pięciu ekspertów: Prezes Zarządu EKOCUDA Sp. z o.o. - Zuzanna Mierzejewska, technolog produkcji kosmetyków i produktów leczniczych - Katarzyna Pokonieczna, autorka podcastu o naturalnej pielęgnacji „Do Trzech razy skóra” - Monika Potaczek, aktorka, dziennikarka, producentka spektakli poetyckich i autorka projektów artystycznych Beata Jewiarz oraz dr nauk ekonomicznych Marcin Awdziej z Katedry Marketingu Akademii Leona Koźmińskiego.

Patronat medialny nad wydarzeniem objęli: My Company, Hello Zdrowie, Kierunek Kosmetyki, Toksyczna Kosmetyczka, Trusted Cosmetics oraz CosmetiCosmos.

Więcej informacji oraz regulamin nagród znajdą Państwo na stronie internetowej: https://ekocuda.com/beauty-awards/.

* https://wirtualnekosmetyki.pl/-badania-rynkowe/polski-konsument-chetnie-siega-po-kosmetyki-naturalne,-kupujemy-je-glownie-w-drogeriach

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Kampania społeczna „Teraz mnie widzisz” Fundacji Avalon, dostrzeżona i doceniona Biuro prasowe
2024-04-17 | 12:00

Kampania społeczna „Teraz mnie widzisz” Fundacji Avalon, dostrzeżona i doceniona

Niewidzialność osób z niepełnosprawnościami była tematem przewodnim szóstej kampanii społecznej Fundacji Avalon, która właśnie dobiegła końca.  Jej celem było
Media i PR McCANN wzmacnia szeregi kreatywne – dołączają Paweł Cholewa i Kamil Kuć
2024-04-17 | 10:00

McCANN wzmacnia szeregi kreatywne – dołączają Paweł Cholewa i Kamil Kuć

W kwietniu do McCANN, wiodącej agencji reklamowej w Polsce, dołączył nowy team kreatywny w składzie Paweł Cholewa jako Senior Art Director i Head of Design oraz Kamil Kuć jako Senior
Media i PR NRK wybiera platformę Nevion VideoIPath typu Broadcast Control
2024-04-16 | 13:00

NRK wybiera platformę Nevion VideoIPath typu "Broadcast Control"

Norweski nadawca publiczny NRK podjął decyzję o modernizacji systemów produkcyjnych i zainwestował w platformę orkiestrującą systemy produkcji telewizyjnej VideoIPath,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Farmacja

Sztuczna inteligencja pomaga odkrywać nowe leki. Skraca czas i obniża koszty badań klinicznych

Statystycznie tylko jedna na 10 tys. cząsteczek testowanych w laboratoriach firm farmaceutycznych pomyślnie przechodzi wszystkie fazy badań. Jednak zanim stanie się lekiem rynkowym, upływa średnio 12–13 lat. Cały ten proces jest nie tylko czasochłonny, ale i bardzo kosztowny – według EFPIA przeciętne koszty opracowania nowego leku sięgają obecnie prawie 2 mld euro. Wykorzystanie sztucznej inteligencji pozwala jednak obniżyć te koszty i skrócić cały proces. – Dzięki AI preselekcja samych cząsteczek, które wchodzą do badań klinicznych, jest o wiele szybsza, co zaoszczędza nam czas. W efekcie pacjenci krócej czekają na nowe rozwiązania terapeutyczne – mówi Łukasz Hak z firmy Johnson & Johnson Innovative Medicine, która wykorzystuje AI w celu usprawnienia badań klinicznych i opracowywania nowych, przełomowych terapii m.in. w chorobach rzadkich.

Zagranica

Chiny przygotowują się do ewentualnej eskalacji konfliktu z USA. Mocno inwestują w swoją niezależność energetyczną i technologiczną

Najnowsze dane gospodarcze z Państwa Środka okazały się lepsze od prognoz. Choć część analityków spodziewa się powrotu optymizmu i poprawy nastrojów, to jednak w długim terminie chińska gospodarka mierzy się z kryzysem demograficznym i załamaniem w sektorze nieruchomości. Władze Chin zresztą już przedefiniowały swoje priorytety i teraz bardziej skupiają się na bezpieczeństwie ekonomicznym, a nie na samym wzroście gospodarczym. – Chiny szykują się na eskalację konfliktu z USA i pod tym kątem należy obserwować chińską gospodarkę – zauważa Maciej Kalwasiński z Ośrodka Studiów Wschodnich. Jak wskazuje, Chiny mocno inwestują w rozwój swojego przemysłu i niezależność energetyczną, chcąc zmniejszyć uzależnienie od zagranicy.

Infrastruktura

Inwestycje w przydomowe elektrownie wiatrowe w Polsce mogą się okazać nieopłacalne. Eksperci ostrzegają przed wysokimi kosztami produkcji energii

Małe przydomowe elektrownie wiatrowe mogą być drogą pułapką – ostrzega Fundacja Instrat. Jej zdaniem koszt wytworzenia prądu z takich instalacji może być kilkukrotnie wyższy od tego z sieci. Tymczasem rząd proponuje program wsparcia dla przydomowych instalacji tego typu wart 400 mln zł. Zdaniem ekspertów warto się zastanowić nad jego rewizją i zmniejszeniem jego skali.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.