Trwa rejestracja na Ekocuda Beauty Awards 2022!
Zgłoś swój produkt do 27 października!
Do 27 października 2022 r. marki kosmetyków naturalnych mogą zgłaszać chęć udziału w pierwszej edycji Ekocuda Beauty Awards 2022. Nagrody obejmują aż 9 zróżnicowanych kategorii, aby każdy znalazł przestrzeń dla swoich produktów. W Jury zasiądzie pięciu ekspertów: Zuzanna Mierzejewska, Katarzyna Pokonieczna, Monika Potaczek, Beata Jewiarz oraz Marcin Awdziej. Zwycięzcy Ekocuda Beauty Awards 2022 otrzymają pakiet nagród oraz dedykowane statuetki, które zostaną przygotowane przez artystkę Magdalenę Pejgę. Więcej informacji oraz regulamin znajdą Państwo na stronie: https://ekocuda.com/beauty-awards/.
Ekocuda Beauty Awards 2022 to zupełnie nowe wydarzenie, które ma na celu wsparcie i promocję wyjątkowych produktów naturalnych, organicznych i wegańskich. Rynek kosmetyków naturalnych z roku na rok nabiera coraz większego znaczenia dla świadomych konsumentów. Czego dowodzą także prognozy szacujące, że w latach 2021-2026 średnioroczna stopa wzrostu (CAGR) dla rynku kosmetyków naturalnych wyniesie ponad 10% (według raportu PMR „Rynek kosmetyków Naturalnych w Polsce 2021”*). Warto doceniać firmy stworzone z pasji, kierujące się silnie ugruntowanymi wartościami, misją i działające w zgodzie ze środowiskiem naturalnym. Są to zazwyczaj małe i średnie, przedsiębiorcze firmy, które pomimo post-pandemicznego kryzysu gospodarczego stawiają na nieustanny rozwój. Nowa inicjatywa Ekocuda Beauty Awards uhonoruje marki, które produkując wysokiej jakości kosmetyki, działają odpowiedzialnie i zasługują na zaufanie konsumentów.
- Serdecznie zachęcam do zgłaszania swoich produktów podczas tegorocznej, pierwszej edycji Ekocuda Beauty Awards 2022. Inicjatywa jest dla nas bardzo ważna, ponieważ od wielu lat obserwujemy rynek kosmetyczny i pasjonujemy się pielęgnacją naturalną. Niezwykle cieszy nas intensywny rozwój tej kategorii w ostatnich latach. Z roku na rok rośnie świadomość polskich konsumentów, w związku z czym rozrasta się także nasza społeczność eko sympatyków. W Polsce istnieje wiele marek, których produkty naturalne zasługują na uwagę i docenienie, w związku z czym mamy nadzieję, że Ekocuda Beauty Awards staną się wydarzeniem cyklicznym - mówi Zuzanna Mierzejewska, Prezes Zarządu EKOCUDA Sp. z o.o.
Chętne marki mogą zgłaszać swój udział do 27 października 2022 r. w aż 9 kategoriach:
- Innowacyjny Produkt Roku,
- Debiut Roku,
- Kosmetyk Roku do Pielęgnacji Twarzy,
- Kosmetyk Roku do Pielęgnacji Oczu,
- Kosmetyk Roku do Pielęgnacji Ciała,
- Kosmetyk Roku do Makijażu,
- Kosmetyk Roku do Pielęgnacji Włosów,
- Kosmetyk Roku do Kąpieli,
- Akcesorium Roku Wellness & SPA.
Nagrodzone produkty i ich twórcy uzyskają prawo do posługiwania się dedykowanym znacznikiem: „Ekocuda Beauty Awards 2022” wraz z nazwą Kategorii Konkursowej w swoich działaniach marketingowych. Zwycięskie marki otrzymają także 50% zniżki na dowolne stoisko podczas kolejnych targów Ekocuda w Warszawie (z wyłączeniem stoiska premium i strefy premium) oraz pakiet promocji w kanałach social media organizatora Nagród. Zwycięzcy otrzymają także prestiżowe Statuetki. Przygotowane zostaną przez artystkę Magdalenę Pejgę – absolwentkę Wydziału Szkła Artystycznego na Akademii Sztuki, Architektury i Designu w Pradze, uczestniczkę 5 wystaw indywidualnych w Polsce oraz ponad 30 wystaw zbiorowych za granicą.
W komisji konkursowej zasiądzie aż pięciu ekspertów: Prezes Zarządu EKOCUDA Sp. z o.o. - Zuzanna Mierzejewska, technolog produkcji kosmetyków i produktów leczniczych - Katarzyna Pokonieczna, autorka podcastu o naturalnej pielęgnacji „Do Trzech razy skóra” - Monika Potaczek, aktorka, dziennikarka, producentka spektakli poetyckich i autorka projektów artystycznych Beata Jewiarz oraz dr nauk ekonomicznych Marcin Awdziej z Katedry Marketingu Akademii Leona Koźmińskiego.
Patronat medialny nad wydarzeniem objęli: My Company, Hello Zdrowie, Kierunek Kosmetyki, Toksyczna Kosmetyczka, Trusted Cosmetics oraz CosmetiCosmos.
Więcej informacji oraz regulamin nagród znajdą Państwo na stronie internetowej: https://ekocuda.com/beauty-awards/.
* https://wirtualnekosmetyki.pl/-badania-rynkowe/polski-konsument-chetnie-siega-po-kosmetyki-naturalne,-kupujemy-je-glownie-w-drogeriach
Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy
Skuteczny marketing internetowy - co warto wiedzieć?
Manufaktura nagrodzona prestiżowymi Złotymi Spinaczami Manufaktura Manufaktura
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.