Tutlo rozpoczęło współpracę z ContentHouse

Krzysztof Dąbrowa
ContentHouse
Podole 60
30-394 Kraków
krzysztof.dabrowa|contenthouse.pl| |krzysztof.dabrowa|contenthouse.pl
+48 781 991 112
www.contenthouse.pl
Portfolio agencji poszerzyło się o Klienta z branży zdalnej edukacji. ContentHouse jest odpowiedzialny za realizację działań contentmarketingowych dla platformy nauki języka angielskiego Tutlo.
W ramach rozpoczętej współpracy, agencja przygotowała i realizuje strategię komunikacyjną marki. Zespół ContentHouse odpowiada za tworzenie specjalistycznych treści o charakterze edukacyjnym, w tym artykułów blogowych oraz e-booków. Agencja zajmuje się również oprawą graficzną przygotowywanych dla Tutlo materiałów promocyjnych. Nadrzędnym celem realizowanej od kwietnia kampanii jest budowa zaangażowanej społeczności oraz kreacja transparentnego wizerunku marki na rynku.
Działania prowadzone dla Tutlo realizowane są przez zespół PR & Content Marketing, pod kierownictwem Michała Grzebyka. Za całokształt działań redakcyjnych odpowiada z kolei Content Executive Karolina Wcisło, zaś za obsługę client service Account Manager, Wioleta Zimmer.
Dla Tutlo zaproponowaliśmy działania contentowe oparte na długofalowej idei przewodniej i zmieniających się sezonowo potrzebach odbiorców komunikacji. Wierzymy, że rozwój tej współpracy ma szczególny potencjał właśnie teraz, gdy zdalne formy edukacji cieszą się rosnącym zainteresowaniem – mówi Michał Grzebyk, Head of PR & Content Marketing w ContentHouse.
Decyzja o współpracy z ContentHouse to efekt bardzo dobrze przygotowanej oferty. Eksperci agencji znakomicie zrozumieli nasze potrzeby i przeprowadzili wartościowy audyt zachowań potencjalnych Klientów. Wierzę, że dzięki tej współpracy będziemy oferować swoim odbiorcom jeszcze lepsze treści, motywujące ich do podejmowania nauki języka angielskiego i współpracy ze specjalistami naszej platformy – ocenia Kinga Chudek, Content Marketing Manager w Tutlo.

Trwa 5. edycja konkursu PR Wings

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Farmacja

Nowy pakiet farmaceutyczny ma wyrównać szanse pacjentów w całej Unii. W Polsce na niektóre leki czeka się ponad dwa lata dłużej niż w Niemczech
Jeszcze pod przewodnictwem Polski Rada UE uzgodniła stanowisko w sprawie pakietu farmaceutycznego – największej reformy prawa lekowego od 20 lat. Ma on skrócić różnice w dostępie do terapii między krajami członkowskimi, które dziś sięgają nawet dwóch–trzech lat. W Unii Europejskiej wciąż brakuje terapii na ponad 6 tys. chorób rzadkich, a niedobory obejmują również leki ratujące życie. Nowe przepisy mają zapewnić szybszy dostęp do leków, wzmocnić konkurencyjność branży oraz zabezpieczyć dostawy.
Handel
Wzrost wydobycia ropy naftowej nie wpłynie na spadek cen surowca. Kierowcy jesienią zapłacą więcej za olej napędowy

Sierpień jest trzecim z rzędu miesiącem, gdy osiem krajów OPEC+ zwiększa podaż ropy naftowej na globalnym rynku; we wrześniu nastąpi kolejna zwyżka. Kraje OPEC, zwłaszcza Arabia Saudyjska, chcą w ten sposób odzyskać udziały w rynku utracone na skutek zmniejszenia wydobycia od 2022 roku, głównie na rzecz amerykańskich producentów. Nie należy się jednak spodziewać spadku cen ropy, gdyż popyt powinien być wysoki, a pod znakiem zapytania stoi dostępność ropy z Rosji. Nie zmienia to faktu, że jesienią ceny paliw na stacjach zazwyczaj rosną, a w największym stopniu podwyżki dotyczyć będą diesla.
Nauka
Szacowanie rzeczywistej liczby użytkowników miast dużym wyzwaniem. Statystycy wykorzystują dane z nowoczesnych źródeł

Różnica między liczbą rezydentów a rzeczywistą liczbą osób codziennie przebywających w Warszawie może sięgać nawet niemal pół miliona. Rozbieżności są dostrzegalne przede wszystkim w dużych miastach i ich obszarach funkcjonalnych. Precyzyjne dane populacyjne są tymczasem niezbędne w kształtowaniu usług społecznych i zdrowotnych, edukacyjnych, opiekuńczych, a także w planowaniu inwestycji infrastrukturalnych. W statystyce coraz częściej dane z oficjalnych źródeł, takich jak Zakład Ubezpieczeń Społecznych, są uzupełniane o te pochodzące od operatorów sieci komórkowych czy kart płatniczych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.