Twardziel, którego nic nie przebije bohaterem kampanii reklamowej marki Profi
„Pasztet Profi, teraz w metalowej puszce” to hasło produktowej kampanii reklamowej, która wystartowała w ramach nowej platformy komunikacyjnej marki, wprowadzonej w ubiegłym roku. Działania potrwają do połowy czerwca i będą realizowane w kanałach digitalowych.
Profi to rynkowy numer 1 w kategorii pasztetów w Polsce, cieszący się lojalnością konsumentów od niemal 30 lat. Celem bieżącej kampanii jest komunikacja produktu w nowym opakowaniu – metalowej puszce. „Chcemy dotrzeć z przekazem do użytkowników, którzy kupują pasztety w puszkach i taki format preferują. Nasza marka od lat ma bardzo wysoką świadomość wśród konsumentów, teraz koncentrujemy się na zbudowaniu świadomości produktu – puszki” – mówi Sebastian Pender, dyrektor marketingu Profi S.A.
Na potrzeby kampanii przygotowano trzy spoty wideo, mocno osadzone w ramach platformy komunikacyjnej wykorzystującej konwencję nawiązującą do animowanego komiksu. „W świat Profi wprowadzamy nowego bohatera – Puszkę i jego znajomych. Z przymrużeniem oka kreujemy postać twardziela pewnego siebie i swojej jakości. W dialogach bazujemy na grze słów, nawiązującej do formy opakowania” – wyjaśnia Sebastian Pender.
Komunikacja będzie realizowana w kanałach digitalowych, w tym w mediach społecznościowych i na portalach horyzontalnych (Interia.pl, Onet.pl, Wp.pl), a także we współpracy z influencerami.
Kreacje do kampanii przygotowała agencja FCB Bridge2Fun; zakup mediów powierzono Value Media; komunikację PR marki prowadzi Kolterman Media Communications.

SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu
Reklama offline w erze cyfryzacji – dlaczego wciąż działa?

Medialna siła marki – praktyczny poradnik dla PR i marketingu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Pracodawcy chcą ułatwień w zatrudnianiu cudzoziemców. Strategia migracyjna ograniczy jednak napływ imigrantów
Zatrudnianie obcokrajowców, zwłaszcza w zawodach, w których brakuje rąk do pracy i wykwalifikowanej siły roboczej, może być sposobem na częściowe uzupełnienie niedoborów kadrowych, z którymi coraz częściej borykają się polscy pracodawcy. Choć firmy apelują o maksymalne ułatwienie tego procesu, to proponowana przez rząd strategia migracyjna podkreśla raczej potrzebę kontrolowania napływu migrantów.
Handel
Planowana podwyżka akcyzy na e-papierosy skłoni palaczy do wyboru bardziej szkodliwych używek. Wrócą też do tradycyjnych papierosów

Trwają prace nad projektem regulacji, która wprowadza wysoką akcyzę na e-papierosy jednorazowe, urządzenia do waporyzacji i podgrzewacze, co ma na celu ograniczenie spożycia wyrobów nikotynowych, szczególnie wśród młodzieży. Jednak eksperci podkreślają, że zmiany mogą przynieść więcej szkód niż korzyści, zmuszając konsumentów do sięgnięcia po tańsze, ale bardziej szkodliwe alternatywy i utrwalając nawyk palenia tradycyjnych papierosów. Wyższe ceny produktów alternatywnych mogą również prowadzić do wzrostu szarej strefy i trudności w realizacji założeń fiskalnych oraz uderzyć w tysiące polskich MŚP.
Infrastruktura
Priorytetem osób kupujących mieszkanie jest dostęp do zielonych terenów. To ma istotny wpływ na ich dobrostan

Badania pokazują, że Polacy cenią bliskość natury bardziej niż sąsiedztwo aptek czy żłobków. – Aby zapewnić kontakt z naturą, osiedla powinny być rozplanowane z dużym poszanowaniem środowiska – podkreślają eksperci z APA Wojciechowski Architekci, projektanci osiedla Onelife w warszawskim Powsinie.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.