Twenty4Seven z Bartoszem Paprockim na pokładzie!
Firma Twenty4Seven, dostawca systemów dla czołowych firm na rynku telewizyjnym i produkcyjnym, do swojego zespołu zaprosiła Bartosza Paprockiego, który z branżą medialną związany jest od ponad 20 lat. Poprzednio przez ponad 5 lat zajmował on stanowisko Dyrektora Techniki w Telewizji Polsat. Zespół w tak wzmocnionym składzie ma zamiar pracować nad innowacyjnymi rozwiązaniami dla mediów.
Rozwiązania oferowane przez Twenty4Seven wykorzystywane są przez renomowane stacje telewizyjne, czołowych producentów branży wideo, federacje czy ligi. Pracują podczas największych eventów takich jak Olimpiady, Mistrzostwa Świata, festiwale, konferencje, programy rozrywkowe. Używane są na wozach transmisyjnych, planach filmowych, w domach produkcyjnych, czy przy produkcjach newsowych, wszędzie tam, gdzie niezawodność jest najważniejsza. Zespół może się poszczycić dostarczeniem m.in.: Centralnego Ingestu Plikowego TVP dla rejestracji i odtwarzania materiałów w studiach, newsowego systemu produkcyjnego TAI, plikowego systemu obsługi materiałów sportowych kanałów Polsat Sport, systemu nadawczego dla śmigłowca EC135 Telewizji Polsat, zespołu wozów VAR polskiej Ekstraklasy, czy systemów plikowej produkcji z dostępem przez chmurę na żywo dla większości wozów transmisyjnych w Polsce.
– Firma Twenty4Seven powstała jako suma doświadczeń i iloraz pasji jej założycieli. Dziś, po 13 latach obecności na rynku, wciąż chcemy się rozwijać. Zaprosiliśmy do zespołu Bartosza Paprockiego, eksperta z olbrzymim doświadczeniem i pasją do ciągłego rozwoju. Chcemy razem wejść na wyższy poziom, by lepiej pomagać naszym aktualnym i nowym klientom. – mówi Grzegorz Matysiewicz, Twenty4Seven.
Bartosz Paprocki z branżą medialną związany jest od ponad 20 lat. Swoją karierę zaczynał od pracy w serwisie sprzętu telewizyjnego, następnie pełnił funkcje inżyniera studia i wozu transmisyjnego, by po kilku latach objąć stanowisko managerskie w wiodącej grupie medialnej w Polsce. Jak mówi, pomimo faktu, iż poznał blaski i cienie pracy w branży medialnej, wciąż towarzyszy mu pasja i chęć podejmowania nowych wyzwań w tym obszarze.
– Obserwowałem, jak rozwijała się telewizja od momentu, gdy zaczęto ją oglądać w kolorze, a rozwiązania techniki cyfrowej dopiero pojawiały się w sprzęcie telewizyjnym. Kształtowało się wtedy moje poczucie celu, marzyłem, by kiedyś brać udział w wielkich projektach, by móc współtworzyć coś naprawdę znaczącego w świecie mediów. Od dziś czeka mnie nowe wyzwanie, będę pracował nad innowacjami dla potrzeb mediów z nowej perspektywy, mam przekonanie, że wraz z nowymi współpracownikami damy radę stworzyć nową synergię, która wyniesie nasze działania na zupełnie nowy poziom! – mówi Bartosz Paprocki.
Więcej informacji: www.twenty4seven.pl
Awanse i wzmocnienia w agencji Rokmates
Agencja hoh z innowacyjną kampanią dla marki Danio
Limitowana kolekcja Tatuum x Koketit z kampanią w Cinema City
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Rewolucja w legislacji dotyczącej opakowań i powstających z nich odpadów. Działania firm wyprzedzają wymogi prawne
Po długich i burzliwych pracach Parlament Europejski przyjął ostatecznie pod koniec kwietnia br. rozporządzenie PPWR w sprawie opakowań i odpadów opakowaniowych. Oczekuje się, że nowe przepisy wejdą w życie w 2026 roku i będą stanowić rewolucję nie tylko dla konsumentów, ale przede wszystkim dla przemysłu, który będzie musiał położyć dużo większy nacisk na ekoprojektowanie i wziąć odpowiedzialność za odpady powstające z wytwarzanych produktów. Część firm już zaczęła wprowadzać w tym zakresie zmiany na własną rękę, m.in. eliminując odpady z tworzyw sztucznych.
Infrastruktura
Polskie aglomeracje stają się coraz bardziej cyfrowe. Skokowo wzrasta zużycie danych w sieci
W 12 największych polskich metropoliach mieszka 16 mln Polaków, a każdego dnia z przedmieść do centrów dojeżdża do pracy i szkoły od 50 tys. do nawet 300 tys. ludzi – wynika z raportu Play. To duże wyzwanie dla infrastruktury miast, również telekomunikacyjnej, bo zużycie danych dynamicznie rośnie. W sieci Play wzrost ten już dwukrotnie przekroczył gwałtowny skok z okresu pandemii COVID-19. Dostęp do szybkiego internetu mobilnego i stacjonarnego jest obecnie kluczowy dla miast, a do tego konieczne są dalsze inwestycje w infrastrukturę sieciową.
Firma
Przedsiębiorcy chcą mieć wszystkie produkty finansowe i biznesowe na jednej platformie. W takie rozwiązania inwestują banki i firmy leasingowe
Niemal 70 proc. mikro-, małych i średnich firm chciałoby mieć zgromadzone wszystkie produkty finansowe na jednej platformie – wynika z raportu EFL „Cyfrowa (r)ewolucja na rynku leasingu. Pod lupą”. Dodatkowo chętnie korzystaliby w jej ramach z usług ułatwiających prowadzenie biznesu, jak wsparcie księgowe, prawne, możliwość załatwienia sprawy urzędowej, rezerwacji noclegu na podróż służbową czy zakupu pakietu usług medycznych. Nad takimi hubami dla przedsiębiorców intensywnie pracują zarówno banki, jak i firmy leasingowe. Takie narzędzie udostępnili właśnie Credit Agricole i Grupa EFL.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.