Komunikaty PR

Twenty4Seven z Bartoszem Paprockim na pokładzie!

2020-05-07  |  13:11
Biuro prasowe

Firma Twenty4Seven, dostawca systemów dla czołowych firm na rynku telewizyjnym i produkcyjnym, do swojego zespołu zaprosiła Bartosza Paprockiego, który z branżą medialną związany jest od ponad 20 lat. Poprzednio przez ponad 5 lat zajmował on stanowisko Dyrektora Techniki w Telewizji Polsat. Zespół w tak wzmocnionym składzie ma zamiar pracować nad innowacyjnymi rozwiązaniami dla mediów.

Rozwiązania oferowane przez Twenty4Seven wykorzystywane są przez renomowane stacje telewizyjne, czołowych producentów branży wideo, federacje czy ligi. Pracują podczas największych eventów takich jak Olimpiady, Mistrzostwa Świata, festiwale, konferencje, programy rozrywkowe. Używane są na wozach transmisyjnych, planach filmowych, w domach produkcyjnych, czy przy produkcjach newsowych, wszędzie tam, gdzie niezawodność jest najważniejsza. Zespół może się poszczycić dostarczeniem m.in.: Centralnego Ingestu Plikowego TVP dla rejestracji i odtwarzania materiałów w studiach, newsowego systemu produkcyjnego TAI, plikowego systemu obsługi materiałów sportowych kanałów Polsat Sport, systemu nadawczego dla śmigłowca EC135 Telewizji Polsat, zespołu wozów VAR polskiej Ekstraklasy, czy systemów plikowej produkcji z dostępem przez chmurę na żywo dla większości wozów transmisyjnych w Polsce.

Firma Twenty4Seven powstała jako suma doświadczeń i iloraz pasji jej założycieli. Dziś, po 13 latach obecności na rynku, wciąż chcemy się rozwijać. Zaprosiliśmy do zespołu Bartosza Paprockiego, eksperta z olbrzymim doświadczeniem i pasją do ciągłego rozwoju. Chcemy razem wejść na wyższy poziom, by lepiej pomagać naszym aktualnym i nowym klientom. – mówi Grzegorz Matysiewicz, Twenty4Seven.

Bartosz Paprocki z branżą medialną związany jest od ponad 20 lat. Swoją karierę zaczynał od pracy w serwisie sprzętu telewizyjnego, następnie pełnił funkcje inżyniera studia i wozu transmisyjnego, by po kilku latach objąć stanowisko managerskie w wiodącej grupie medialnej w Polsce. Jak mówi, pomimo faktu, iż poznał blaski i cienie pracy w branży medialnej, wciąż towarzyszy mu pasja i chęć podejmowania nowych wyzwań w tym obszarze.

Obserwowałem, jak rozwijała się telewizja od momentu, gdy zaczęto ją oglądać w kolorze, a rozwiązania techniki cyfrowej dopiero pojawiały się w sprzęcie telewizyjnym. Kształtowało się wtedy moje poczucie celu, marzyłem, by kiedyś brać udział w wielkich projektach, by móc współtworzyć coś naprawdę znaczącego w świecie mediów. Od dziś czeka mnie nowe wyzwanie, będę pracował nad innowacjami dla potrzeb mediów z nowej perspektywy, mam przekonanie, że wraz z nowymi współpracownikami damy radę stworzyć nową synergię, która wyniesie nasze działania na zupełnie nowy poziom! – mówi Bartosz Paprocki.

Więcej informacji: www.twenty4seven.pl 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR WIŚNIOWSKI w elitarnym gronie Superbrands 2024! Biuro prasowe
2024-11-28 | 15:20

WIŚNIOWSKI w elitarnym gronie Superbrands 2024!

Superbrands wyłoniło najsilniejsze marki na polskim rynku już po raz 18. Pośród znanych brandów takich jak: Rossmann, Onet, Apart, Thermomix czy Velvet znalazła się marka
Media i PR Zymetria rozbudowuje zespół. Jej szeregi zasiliły 3 doświadczone ekspertki
2024-11-25 | 14:37

Zymetria rozbudowuje zespół. Jej szeregi zasiliły 3 doświadczone ekspertki

Zymetria, jako jedna z wiodących firm badawczo-analitycznych w Polsce, stawia na dynamiczny rozwój, pozyskując do swojego zespołu nowe ekspertki. W ostatnim czasie dołączyły do niego
Media i PR Technics x OSOM Studios x Neige
2024-11-22 | 12:00

Technics x OSOM Studios x Neige

Technics, ikoniczna marka, która od dekad dostarcza najwyższej klasy rozwiązania audio, z dumą prezentuje wyjątkową współpracę z warszawskim OSOM Studios oraz polską marką

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Budowa sieci szybkiej łączności dla polskiej energetyki wchodzi w kolejny etap. Czas usuwania awarii będzie krótszy

Spółka PGE Dystrybucja podpisała z firmą Ericsson umowę na dostawę blisko 600 systemów zasilania dla radiowych stacji bazowych i transmisyjnych węzłów agregacyjnych w ramach Programu LTE450. Jest to już ostatni kontrakt na dostawę kluczowych składników sprzętu telekomunikacyjnego sieci LTE450. Jego realizacja ma umożliwić budowę sieci o kluczowym znaczeniu dla sektora energetycznego, co przyspieszy jego cyfryzację.

Ochrona środowiska

Wzmocniona ochrona ponad 1,2 mln ha lasów. Część zostanie wyłączona z pozyskiwania drewna

Lasy Państwowe przedstawiły plan zwiększenia ochrony dla 17 proc. terenów leśnych, którymi zarządzają. To w sumie ponad 1,2 mln hektarów, z których 0,5 mln ha ma być całkowicie wyłączone z pozyskania drewna. Dodatkowa ochrona obejmie najcenniejsze przyrodniczo lasy w Polsce, w tym m.in. nadleśnictwa Puszczy Białowieskiej i najstarsze lasy w Polsce. Przedstawiciele LP podkreślają, że propozycja jest bezpieczna gospodarczo, ponieważ uwzględnia potrzeby przemysłu drzewnego i lokalnych mieszkańców.

Telekomunikacja

M. Wąsik: Potrzeba twardej reakcji UE na uszkodzenie kabli na Bałtyku. To element wojny hybrydowej

– Nie pohukiwanie w Parlamencie Europejskim, ale twarde sankcje, które Komisja powinna jak najszybciej zaproponować – mówi Maciej Wąsik, europoseł z PiS, zapytany o potrzebną reakcję państw Unii Europejskiej na uszkodzenie kabli biegnących na dnie Morza Bałtyckiego. Jak podkreśla, nikt nie ma wątpliwości, że to element wojny hybrydowej prowadzonej przez Rosję. Dlatego potrzebna jest jednolita i silna odpowiedź UE oraz większe wsparcie dla Ukrainy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.