Komunikaty PR

Twenty4Seven z Bartoszem Paprockim na pokładzie!

2020-05-07  |  13:11
Biuro prasowe

Firma Twenty4Seven, dostawca systemów dla czołowych firm na rynku telewizyjnym i produkcyjnym, do swojego zespołu zaprosiła Bartosza Paprockiego, który z branżą medialną związany jest od ponad 20 lat. Poprzednio przez ponad 5 lat zajmował on stanowisko Dyrektora Techniki w Telewizji Polsat. Zespół w tak wzmocnionym składzie ma zamiar pracować nad innowacyjnymi rozwiązaniami dla mediów.

Rozwiązania oferowane przez Twenty4Seven wykorzystywane są przez renomowane stacje telewizyjne, czołowych producentów branży wideo, federacje czy ligi. Pracują podczas największych eventów takich jak Olimpiady, Mistrzostwa Świata, festiwale, konferencje, programy rozrywkowe. Używane są na wozach transmisyjnych, planach filmowych, w domach produkcyjnych, czy przy produkcjach newsowych, wszędzie tam, gdzie niezawodność jest najważniejsza. Zespół może się poszczycić dostarczeniem m.in.: Centralnego Ingestu Plikowego TVP dla rejestracji i odtwarzania materiałów w studiach, newsowego systemu produkcyjnego TAI, plikowego systemu obsługi materiałów sportowych kanałów Polsat Sport, systemu nadawczego dla śmigłowca EC135 Telewizji Polsat, zespołu wozów VAR polskiej Ekstraklasy, czy systemów plikowej produkcji z dostępem przez chmurę na żywo dla większości wozów transmisyjnych w Polsce.

Firma Twenty4Seven powstała jako suma doświadczeń i iloraz pasji jej założycieli. Dziś, po 13 latach obecności na rynku, wciąż chcemy się rozwijać. Zaprosiliśmy do zespołu Bartosza Paprockiego, eksperta z olbrzymim doświadczeniem i pasją do ciągłego rozwoju. Chcemy razem wejść na wyższy poziom, by lepiej pomagać naszym aktualnym i nowym klientom. – mówi Grzegorz Matysiewicz, Twenty4Seven.

Bartosz Paprocki z branżą medialną związany jest od ponad 20 lat. Swoją karierę zaczynał od pracy w serwisie sprzętu telewizyjnego, następnie pełnił funkcje inżyniera studia i wozu transmisyjnego, by po kilku latach objąć stanowisko managerskie w wiodącej grupie medialnej w Polsce. Jak mówi, pomimo faktu, iż poznał blaski i cienie pracy w branży medialnej, wciąż towarzyszy mu pasja i chęć podejmowania nowych wyzwań w tym obszarze.

Obserwowałem, jak rozwijała się telewizja od momentu, gdy zaczęto ją oglądać w kolorze, a rozwiązania techniki cyfrowej dopiero pojawiały się w sprzęcie telewizyjnym. Kształtowało się wtedy moje poczucie celu, marzyłem, by kiedyś brać udział w wielkich projektach, by móc współtworzyć coś naprawdę znaczącego w świecie mediów. Od dziś czeka mnie nowe wyzwanie, będę pracował nad innowacjami dla potrzeb mediów z nowej perspektywy, mam przekonanie, że wraz z nowymi współpracownikami damy radę stworzyć nową synergię, która wyniesie nasze działania na zupełnie nowy poziom! – mówi Bartosz Paprocki.

Więcej informacji: www.twenty4seven.pl 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom? Biuro prasowe
2025-06-11 | 09:00

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

Cyfrowa inżynieria wzrostu, gdzie każda decyzja opiera się na danych, a wszystkie złotówki pracują na Twoje wyniki? Właśnie tak można określić performance marketing! Coraz
Media i PR 25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji
2025-06-11 | 08:50

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji   Blisko 500 godzin wykładów, w których uczestniczyło 6 349
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Duże możliwości korzystania z funduszy europejskich przez polskie firmy. Szczególnie w obszarze obronności

W ramach polityki spójności i Krajowego Planu Odbudowy Polska ma do dyspozycji 190 mld zł na wsparcie polskich firm. Środków dla przedsiębiorców nie zabraknie również w nowej perspektywie finansowej po 2027 roku. Dedykowane im programy KPO obejmują nie tylko wsparcie finansowe, ale również inwestycje i reformy deregulujące polską gospodarkę. Ich celem jest zwiększenie jej konkurencyjności, jak również bezpieczeństwa w kontekście położenia geopolitycznego Polski. Na szczególnie szeroką ofertę programów mogą liczyć sektory obronności i transportowy.

Farmacja

Zniesienie zakazu reklamy aptek może zwiększyć świadomość pacjentów o usługach farmaceutycznych. Taki może być skutek wyroku TSUE

W czerwcu Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej uznał, że obowiązujący w Polsce całkowity zakaz reklamy aptek narusza prawo UE. To oznacza, że Polska będzie musiała dostosować regulacje. Dla pacjentów wyrok oznacza szerszy dostęp do informacji o usługach farmaceutycznych, a dla właścicieli aptek – możliwość legalnej komunikacji z rynkiem. Naczelna Rada Aptekarska obawia się chaosu prawnego i wezwała resort zdrowia do uregulowania sytuacji prawnej.

Prawo

Przemysł chemiczny czeka na szczegóły unijnego wsparcia dla sektora. Najważniejsza jest obniżka cen energii

Komisja Europejska przedstawiła plan działania dla modernizacji i wzmocnienia konkurencyjności unijnego przemysłu chemicznego. Plan ma być rozwiązaniem najważniejszych wyzwań stojących przed sektorem chemicznym w Europie, w tym m.in. wysokich cen energii i nieuczciwej konkurencji na rynkach zagranicznych. KE chce również promować inwestycje w innowacje, ESG, a także uprościć unijne przepisy dotyczące chemikaliów.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.