Komunikaty PR

Tylko ⅕ Polaków interesują liczby i statystyki w nagłówkach. Nowe dane Waterdrop

2024-11-06  |  15:35
Biuro prasowe
Kontakt

Ewa Malicka
Rocket Science

Pływacka 3/2
02-633 Warszawa
ewa.malicka|rocketscience.com.pl| |ewa.malicka|rocketscience.com.pl
781453815
https://www.rocketscience.com.pl/

Dla 41 proc. badanych z Polski zachętą do przeczytania artykułu czy wpisu na blogu najczęściej są przykuwające wzrok zdjęcia i elementy graficzne. Dane i statystyki zwracają uwagę 21 proc. respondentów z naszego kraju. Pytania pojawiające się w tytule materiału zachęcają do lektury 14 proc. Polaków – wynika z najnowszego badania konsumenckiego Waterdrop. Aż 60 proc. Polaków wskazuje, że ich ulubionym wariantem kapsułek Waterdrop są Microdrinki. Austriacka marka wprowadza nowy smak – Frosted Lime.

Dwóch na pięciu Polaków do lektury artykułów zachęcają atrakcyjne elementy graficzne

Marka Waterdrop przeprowadziła badanie konsumenckie w pięciu krajach Europy Środkowo-Wschodniej: w Polsce, w Cechach, na Słowacji, na Węgrzech i w Rumunii. Wyniki ankiety wskazują, że 41 proc. respondentów z Polski do przeczytania artykułu, wiadomości e-mail lub postu na blogu najczęściej zachęcają przede wszystkim elementy graficzne – ładne zdjęcia lub użyte emotikony. To najmniejszy odsetek spośród badanych krajów. Tę odpowiedź wskazało 51 proc. badanych z Czech, 47 proc. – z Rumunii, 46 proc. – z Węgier i 43 proc. – ze Słowacji.

Dane liczbowe przyciągają uwagę co piątego Polaka

Ponad ⅕ badanych z Polski (21 proc.) deklaruje, że do lektury tekstów zachęcają ich ciekawe liczby i statystyki, tę odpowiedź wskazało także 35 proc. uczestników badania z Rumunii, 32 proc. – ze Słowacji oraz Węgier, a także 22 proc. z Czech. Tylko co siódmy (14 proc.) ankietowany z Polski przyznaje, że do lektury tekstu zachęca go zadane w nagłówku pytanie. Dotyczy to również 13 proc. respondentów z Czech, 12 proc. – ze Słowacji oraz co dziesiątego badanego z Rumunii i Węgier.

Polacy pokochali Microdrinki Waterdrop

Waterdrop zapytał również badanych o ich ulubione kategorie i smaki kapsułek marki. Ulubioną kategorią wszystkich uczestników badania są Microdrinki – tak deklaruje aż 60 proc. badanych z Polski, a w pozostałych krajach biorących udział w badaniu odsetek tych wskazań waha się między 50 proc. (Rumunia) a 58 proc. (Węgry). Marka Waterdrop wprowadza nowy smak Microdrinka – Frosted Lime. Jego smak to orzeźwiające połączenie limonki i liścia cytryny. Produkt zawiera naturalne ekstrakty z owoców i roślin, jest wegański i nie zawiera kalorii, cukru oraz sztucznych dodatków. Co ważne, Microdrink Frosted Lime zawiera witaminę C, która wspiera prawidłowe funkcjonowanie układu odpornościowego oraz witaminę B, która przyczynia się do zmniejszenia zmęczenia i znużenia. Obok smaku Cola jest to Microdrink, który najlepiej smakuje rozpuszczony w wodzie gazowanej, tworząc w ten sposób efekt podobny do popularnych na całym świecie napojów gazowanych.

Odliczanie do świąt z Waterdrop

Dostępne są także dwa kalendarze adwentowe, które towarzyszą nam w odliczaniu do świąt. Mały zawiera 25 okienek, w każdym z nich znajduje się kapsułka Waterdrop w jednym z 11 smaków. Duży także ma 25 okienek i znajdziemy w nim, oprócz pełnowymiarowych opakowań kapsułek, także akcesoria i naczynia Waterdrop. Oba kalendarze zawierają nowe smaki oraz produkty z edycji limitowanych.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Rocket Science
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Trwa 5. edycja konkursu PR Wings Biuro prasowe
2025-08-12 | 13:00

Trwa 5. edycja konkursu PR Wings

PR Wings to ogólnopolski konkurs wyróżniający najbardziej efektywne, kreatywne i etyczne kampanie public relations, organizowany przez Stowarzyszenie Agencji Public
Media i PR Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?
2025-06-11 | 09:00

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

Cyfrowa inżynieria wzrostu, gdzie każda decyzja opiera się na danych, a wszystkie złotówki pracują na Twoje wyniki? Właśnie tak można określić performance marketing! Coraz
Media i PR 25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji
2025-06-11 | 08:50

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji   Blisko 500 godzin wykładów, w których uczestniczyło 6 349

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Farmacja

Nowy pakiet farmaceutyczny ma wyrównać szanse pacjentów w całej Unii. W Polsce na niektóre leki czeka się ponad dwa lata dłużej niż w Niemczech

Jeszcze pod przewodnictwem Polski Rada UE uzgodniła stanowisko w sprawie pakietu farmaceutycznego – największej reformy prawa lekowego od 20 lat. Ma on skrócić różnice w dostępie do terapii między krajami członkowskimi, które dziś sięgają nawet dwóch–trzech lat. W Unii Europejskiej wciąż brakuje terapii na ponad 6 tys. chorób rzadkich, a niedobory obejmują również leki ratujące życie. Nowe przepisy mają zapewnić szybszy dostęp do leków, wzmocnić konkurencyjność branży oraz zabezpieczyć dostawy.

Handel

Wzrost wydobycia ropy naftowej nie wpłynie na spadek cen surowca. Kierowcy jesienią zapłacą więcej za olej napędowy

Sierpień jest trzecim z rzędu miesiącem, gdy osiem krajów OPEC+ zwiększa podaż ropy naftowej na globalnym rynku; we wrześniu nastąpi kolejna zwyżka. Kraje OPEC, zwłaszcza Arabia Saudyjska, chcą w ten sposób odzyskać udziały w rynku utracone na skutek zmniejszenia wydobycia od 2022 roku, głównie na rzecz amerykańskich producentów. Nie należy się jednak spodziewać spadku cen ropy, gdyż popyt powinien być wysoki, a pod znakiem zapytania stoi dostępność ropy z Rosji. Nie zmienia to faktu, że jesienią ceny paliw na stacjach zazwyczaj rosną, a w największym stopniu podwyżki dotyczyć będą diesla.

Nauka

Szacowanie rzeczywistej liczby użytkowników miast dużym wyzwaniem. Statystycy wykorzystują dane z nowoczesnych źródeł

Różnica między liczbą rezydentów a rzeczywistą liczbą osób codziennie przebywających w Warszawie może sięgać nawet niemal pół miliona. Rozbieżności są dostrzegalne przede wszystkim w dużych miastach i ich obszarach funkcjonalnych. Precyzyjne dane populacyjne są tymczasem niezbędne w kształtowaniu usług społecznych i zdrowotnych, edukacyjnych, opiekuńczych, a także w planowaniu inwestycji infrastrukturalnych. W statystyce coraz częściej dane z oficjalnych źródeł, takich jak Zakład Ubezpieczeń Społecznych, są uzupełniane o te pochodzące od operatorów sieci komórkowych czy kart płatniczych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.