Komunikaty PR

Uznane produkty od SM Mlekpol wyróżnione krajowym znakiem „Jakość Tradycja"

2022-11-07  |  12:00
Biuro prasowe

Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol została ponownie doceniona w krajowym systemie jakości żywności – „Jakość Tradycja”. Wyróżnione certyfikatem zostały kolejne 4, dobrze wszystkim znane produkty, które każdego dnia goszczą na stołach wielu Polaków, a także są chętnie wybierane przez konsumentów z zagranicy.

Certyfikat „Jakość Tradycja” to znak krajowego systemu jakości żywności, którego celem jest wyróżnienie produktów żywnościowych wysokiej jakości, ze szczególnym uwzględnieniem produktów tradycyjnych. Ocenie podlegają wyłącznie wyroby, które m.in. charakteryzują się prostym składem, wyjątkową jakością i reputacją na tle innych podobnych produktów oraz pochodzeniem z gospodarstw ekologicznych lub stosujących Dobrą Praktykę Rolniczą i Hodowlaną z wyłączeniem GMO. Wyróżnienie zdobyły:

  • Serek homogenizowany waniliowy Rolmlecz

— obecny na polskich stołach już prawie od 50 lat. Przez konsumentów nazywany „serkiem z krówką”, doceniany za krótką i czystą etykietę, idealnie wpisującą się w oczekiwania klientów i współczesne trendy żywieniowe. O wyjątkowości jego smaku decydują świeże surowce oraz oryginalna technologia produkcji;

  • Masło ekstra wiejskie Rolmlecz

— jest to zdecydowanie jeden z flagowych produktów marki Rolmlecz. Do jego produkcji wykorzystywane jest mleko od krów wypasanych w najczystszych regionach kraju. Delikatny smak i konsystencja masła marki Rolmlecz zyskały wierne grono entuzjastów;

  • Twarogi półtłusty oraz tłusty Rolmlecz

— twarogi od SM Mlekpol to kultowe przysmaki, które urzekły konsumentów swoim wyrazistym smakiem i wieloma cennymi wartościami odżywczymi. Powstają zgodnie ze skrupulatnie wypracowaną recepturą, z poszanowaniem tradycji, ale przy jednoczesnym wykorzystaniu nowoczesnych technologii.

Wyróżnienie produktów SM Mlekpol krajowym certyfikatem „Jakość Tradycja” niewątpliwie jest powodem do wielkiej dumy. Wyroby brane pod uwagę w programie podlegają wyjątkowo restrykcyjnej ocenie, a to tym bardziej motywuje zakłady przetwórcze Mlekpolu do dalszego działania w zgodzie ze standardami najwyższej jakości. Spółdzielnia dostarcza konsumentom zdrowe, wartościowe i pyszne produkty, a docenienie tego faktu zawsze przynosi radość i satysfakcję.

Więcej informacji o pozostałych produktach SM Mlekpol certyfikowanych w systemie „Jakość Tradycja” znaleźć można na stronie https://mlekpol.com.pl/index.php/prow/.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy Biuro prasowe
2025-01-02 | 09:30

Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy

Współczesne przedsiębiorstwa działające w modelu B2B muszą stawić czoła rosnącej konkurencji oraz zmieniającym się oczekiwaniom klientów. Kluczowym elementem
Media i PR Skuteczny marketing internetowy - co warto wiedzieć?
2024-12-27 | 08:30

Skuteczny marketing internetowy - co warto wiedzieć?

Marketing internetowy to potężne narzędzie, które nieustannie ewoluuje wraz z rozwojem technologii i zmieniającymi się zachowaniami konsumentów. Dynamiczny
Media i PR Manufaktura nagrodzona prestiżowymi Złotymi Spinaczami Manufaktura Manufaktura
2024-12-19 | 15:17

Manufaktura nagrodzona prestiżowymi Złotymi Spinaczami Manufaktura Manufaktura

Podczas 22. edycji konkursu Złote Spinacze, organizowanego co roku przez Związek Firm Public Relations, Manufaktura w Łodzi została nagrodzona dwoma statuetkami – Złotym i Srebrnym

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.