Komunikaty PR

Veovee wzmacnia team: awansowały Magdalena Wachol i Agata Dadej

2022-01-03  |  15:06
Biuro prasowe
Do pobrania 01 ( 0.14 MB )

W strukturze warszawskiej agencji mobile marketingowej Veovee dokonują się kolejne zmiany. Na przestrzeni ostatnich miesięcy awansowały: Magdalena Wachol, obejmując stanowisko Group Account Managera oraz Agata Dadej, która została powołana na Account Managera. Na koniec roku zespół wzmocniła również Aleksandra Terebus, obejmując posadę Account Managera.

Magdalena Wachol w branży mediowej pracuje od 2014 roku, a z Veovee jest związana od ponad 3 lat. Wraz z awansem na Group Account Managera przejęła opiekę nad zespołem sprzedaży agencyjnej i nadzoruje realizację kampanii mobilnych z zakresu rich media, video i gamingu. Magdalena współpracuje z największymi grupami mediowymi i realizuje kampanie dla globalnych marek, takich jak Play, Coca-Cola, TVN Media, Mars czy Danone. Specjalizuje się w rozbudowanych i interaktywnych mechanizmach reklamowych tworzonych od podstaw na potrzeby klientów. Swoją karierę rozpoczynała w agencji Adrino, gdzie przez 4 lata zajmowała się kompleksową obsługą kampanii mobile, a następnie działała w obszarze performance marketingu w Grupie Sarigato. Magdalena Wachol z wykształcenia jest filologiem - studia ukończyła na Uniwersytecie Warszawskim.

Agata Dadej do zespołu Veovee dołączyła w czerwcu 2021 roku i z końcem roku awansowała na Account Managera. Od listopada odpowiada za obsługę kampanii mobilnych dla kluczowych domów mediowych, m.in. Publicis Media. Agata jest z wykształcenia ekonomistką. Karierę w marketingu zaczęła w centrali OBI, gdzie prowadziła projekty digitalowe, jak również offline’owe. Doświadczenie, które zdobyła w markach z branży budowlanej, takich jak OBI i Hilti oraz finansowej, m.in. eService świadczą o tym, że nie obawia się nowych wyzwań. Do jej zainteresowań należy też fotografia produktowa oraz content marketing.

Aleksandra Terebus w listopadzie 2021 roku dołączyła do zespołu Veovee i objęła stanowisko Account Managera. Na co dzień zajmuje się kompleksową obsługą kampanii mobile przy współpracy z największymi grupami mediowymi. Dotychczasowe doświadczenie zdobywała w jednym z największych domów mediowych w Polsce – GroupM, gdzie przez ponad 2 lata współprowadziła projekty grupy PSA, Play, Costa Coffee oraz TVN. Aleksandra jest absolwentką Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie na kierunku E-biznes.

- Powiększamy nasz zespół i stale pracujemy nad jego strukturą, aby móc kompleksowo odpowiadać na potrzeby klientów, które zmieniają się dynamiczniej niż kiedykolwiek. Miniony rok to czas intensywnych, strategicznych działań biznesowych dla marki Veovee, które pozwolą w przyszłym roku jeszcze lepiej podejść do nowych wyzwań i projektów. Cieszymy się, że Magda Wachol, Agata Dadej i Aleksandra Terebus, jako doświadczone specjalistki, będą nas w tych działaniach wspierać - komentuje Karolina Wacholska-Sulejewska, CEO, Veovee

Veovee jest warszawską agencją, która specjalizuje się w działaniach digital marketingowych skupiając się szczególnie na kampaniach mobile. Łączy reklamodawców z użytkownikami oraz tworzy interaktywne kreacje, które dopasowuje do swoich klientów jak i również odbiorców, doradzając im na każdym etapie realizacji projektu. Zespół Veovee w kampaniach mobile marketingowych wykorzystuje najnowsze technologie. Współpracują między innymi z największymi domami mediowymi takimi jak GroupM, Dentsu Aegis Netwrok czy Mullenlowe MediaHub. Prowadzą również projekty ze znanymi firmami na przykład z Play, Samsung, Coca-Cola, McDonald’s.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu Biuro prasowe
2025-03-04 | 13:00

SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu

Wiedza, networking, relaks – to hasła przewodnie eventu w Zakopanem, czyli jednej z najważniejszych konferencji SEO w Europie, która zrzesza specjalistów
Media i PR BRAK ZDJĘCIA
2025-02-25 | 10:50

Reklama offline w erze cyfryzacji – dlaczego wciąż działa?

W czasach, gdy marketing cyfrowy zdominował strategie promocyjne wielu firm, łatwo zapomnieć o sile reklamy offline. Media społecznościowe, kampanie Google Ads czy reklamy wideo stały się nieodłącznym elementem codziennych działań
Media i PR IMM - Medialna siła marki
2025-02-04 | 11:30

Medialna siła marki – praktyczny poradnik dla PR i marketingu

Wydana przez IMM publikacja Medialna siła marki. Sprawdź, jak i dlaczego medialność wpływa na sprzedaż autorstwa Anny Sanowskiej i Roberta Sadowskiego to praktyczny przewodnik

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Transport

KE pracuje nad planem działań dla przemysłu motoryzacyjnego. Eksperci widzą dla niego przyszłość w technologiach bezemisyjnych

5 marca Komisja Europejska przedstawi plan działań dla przemysłu motoryzacyjnego, który ma zapewnić wsparcie dla sektora pozostającego pod dużą presją. Dyskusje na forum UE dotyczą m.in. możliwości rewizji zakazu sprzedaży aut spalinowych od 2035 roku, o co wnioskują europosłowie z Europejskiej Partii Ludowej, podkreślając, że cel ten wydaje się trudny do osiągnięcia. Marcin Korolec, prezes zarządu Fundacji Promocji Pojazdów Elektrycznych, ocenia, że będzie to jednak decyzja szkodliwa dla przyszłości sektora motoryzacyjnego.

IT i technologie

Sztuczna inteligencja usprawni załatwianie spraw urzędowych. Polski model językowy PLLuM zadebiutuje w mObywatelu

Ministerstwo Cyfryzacji zaprezentowało w ubiegłym tygodniu polski model językowy PLLuM. Polish Large Language Model to rodzina modeli sztucznej inteligencji, która pozwala przetwarzać i generować teksty w języku polskim. Ma to być przełomowy krok w cyfryzacji kraju, który może zmienić sposób funkcjonowania administracji publicznej. PLLuM jako wirtualny asystent w mObywatelu przeprowadzi przez aplikację, a jako inteligentny asystent urzędniczy zautomatyzuje przetwarzanie dokumentów.

Problemy społeczne

Biznes coraz chętniej angażuje się w działania społeczne. To ważny partner dla Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy

Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy w ciągu 32 lat działalności zebrała blisko 2,3 mld zł i kupiła ponad 74,5 tys. urządzeń. Fundacja realizuje ogólnonarodowe programy medyczne, uczy pierwszej pomocy i krzewi ideę wolontariatu. W działania organizacji chętnie angażuje się też biznes. Jerzy Owsiak, współzałożyciel i prezes fundacji, otrzymał nagrodę specjalną Business Centre Club, m.in. za wkład w budowanie empatycznego i solidarnego społeczeństwa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.