Komunikaty PR

Veovee wzmacnia team: awansowały Magdalena Wachol i Agata Dadej

2022-01-03  |  15:06
Biuro prasowe
Do pobrania 01 ( 0.14 MB )

W strukturze warszawskiej agencji mobile marketingowej Veovee dokonują się kolejne zmiany. Na przestrzeni ostatnich miesięcy awansowały: Magdalena Wachol, obejmując stanowisko Group Account Managera oraz Agata Dadej, która została powołana na Account Managera. Na koniec roku zespół wzmocniła również Aleksandra Terebus, obejmując posadę Account Managera.

Magdalena Wachol w branży mediowej pracuje od 2014 roku, a z Veovee jest związana od ponad 3 lat. Wraz z awansem na Group Account Managera przejęła opiekę nad zespołem sprzedaży agencyjnej i nadzoruje realizację kampanii mobilnych z zakresu rich media, video i gamingu. Magdalena współpracuje z największymi grupami mediowymi i realizuje kampanie dla globalnych marek, takich jak Play, Coca-Cola, TVN Media, Mars czy Danone. Specjalizuje się w rozbudowanych i interaktywnych mechanizmach reklamowych tworzonych od podstaw na potrzeby klientów. Swoją karierę rozpoczynała w agencji Adrino, gdzie przez 4 lata zajmowała się kompleksową obsługą kampanii mobile, a następnie działała w obszarze performance marketingu w Grupie Sarigato. Magdalena Wachol z wykształcenia jest filologiem - studia ukończyła na Uniwersytecie Warszawskim.

Agata Dadej do zespołu Veovee dołączyła w czerwcu 2021 roku i z końcem roku awansowała na Account Managera. Od listopada odpowiada za obsługę kampanii mobilnych dla kluczowych domów mediowych, m.in. Publicis Media. Agata jest z wykształcenia ekonomistką. Karierę w marketingu zaczęła w centrali OBI, gdzie prowadziła projekty digitalowe, jak również offline’owe. Doświadczenie, które zdobyła w markach z branży budowlanej, takich jak OBI i Hilti oraz finansowej, m.in. eService świadczą o tym, że nie obawia się nowych wyzwań. Do jej zainteresowań należy też fotografia produktowa oraz content marketing.

Aleksandra Terebus w listopadzie 2021 roku dołączyła do zespołu Veovee i objęła stanowisko Account Managera. Na co dzień zajmuje się kompleksową obsługą kampanii mobile przy współpracy z największymi grupami mediowymi. Dotychczasowe doświadczenie zdobywała w jednym z największych domów mediowych w Polsce – GroupM, gdzie przez ponad 2 lata współprowadziła projekty grupy PSA, Play, Costa Coffee oraz TVN. Aleksandra jest absolwentką Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie na kierunku E-biznes.

- Powiększamy nasz zespół i stale pracujemy nad jego strukturą, aby móc kompleksowo odpowiadać na potrzeby klientów, które zmieniają się dynamiczniej niż kiedykolwiek. Miniony rok to czas intensywnych, strategicznych działań biznesowych dla marki Veovee, które pozwolą w przyszłym roku jeszcze lepiej podejść do nowych wyzwań i projektów. Cieszymy się, że Magda Wachol, Agata Dadej i Aleksandra Terebus, jako doświadczone specjalistki, będą nas w tych działaniach wspierać - komentuje Karolina Wacholska-Sulejewska, CEO, Veovee

Veovee jest warszawską agencją, która specjalizuje się w działaniach digital marketingowych skupiając się szczególnie na kampaniach mobile. Łączy reklamodawców z użytkownikami oraz tworzy interaktywne kreacje, które dopasowuje do swoich klientów jak i również odbiorców, doradzając im na każdym etapie realizacji projektu. Zespół Veovee w kampaniach mobile marketingowych wykorzystuje najnowsze technologie. Współpracują między innymi z największymi domami mediowymi takimi jak GroupM, Dentsu Aegis Netwrok czy Mullenlowe MediaHub. Prowadzą również projekty ze znanymi firmami na przykład z Play, Samsung, Coca-Cola, McDonald’s.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy Biuro prasowe
2025-01-02 | 09:30

Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy

Współczesne przedsiębiorstwa działające w modelu B2B muszą stawić czoła rosnącej konkurencji oraz zmieniającym się oczekiwaniom klientów. Kluczowym elementem
Media i PR Skuteczny marketing internetowy - co warto wiedzieć?
2024-12-27 | 08:30

Skuteczny marketing internetowy - co warto wiedzieć?

Marketing internetowy to potężne narzędzie, które nieustannie ewoluuje wraz z rozwojem technologii i zmieniającymi się zachowaniami konsumentów. Dynamiczny
Media i PR Manufaktura nagrodzona prestiżowymi Złotymi Spinaczami Manufaktura Manufaktura
2024-12-19 | 15:17

Manufaktura nagrodzona prestiżowymi Złotymi Spinaczami Manufaktura Manufaktura

Podczas 22. edycji konkursu Złote Spinacze, organizowanego co roku przez Związek Firm Public Relations, Manufaktura w Łodzi została nagrodzona dwoma statuetkami – Złotym i Srebrnym

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.