Komunikaty PR

Veovee wzmacnia team: awansowały Magdalena Wachol i Agata Dadej

2022-01-03  |  15:06
Biuro prasowe
Do pobrania 01 ( 0.14 MB )

W strukturze warszawskiej agencji mobile marketingowej Veovee dokonują się kolejne zmiany. Na przestrzeni ostatnich miesięcy awansowały: Magdalena Wachol, obejmując stanowisko Group Account Managera oraz Agata Dadej, która została powołana na Account Managera. Na koniec roku zespół wzmocniła również Aleksandra Terebus, obejmując posadę Account Managera.

Magdalena Wachol w branży mediowej pracuje od 2014 roku, a z Veovee jest związana od ponad 3 lat. Wraz z awansem na Group Account Managera przejęła opiekę nad zespołem sprzedaży agencyjnej i nadzoruje realizację kampanii mobilnych z zakresu rich media, video i gamingu. Magdalena współpracuje z największymi grupami mediowymi i realizuje kampanie dla globalnych marek, takich jak Play, Coca-Cola, TVN Media, Mars czy Danone. Specjalizuje się w rozbudowanych i interaktywnych mechanizmach reklamowych tworzonych od podstaw na potrzeby klientów. Swoją karierę rozpoczynała w agencji Adrino, gdzie przez 4 lata zajmowała się kompleksową obsługą kampanii mobile, a następnie działała w obszarze performance marketingu w Grupie Sarigato. Magdalena Wachol z wykształcenia jest filologiem - studia ukończyła na Uniwersytecie Warszawskim.

Agata Dadej do zespołu Veovee dołączyła w czerwcu 2021 roku i z końcem roku awansowała na Account Managera. Od listopada odpowiada za obsługę kampanii mobilnych dla kluczowych domów mediowych, m.in. Publicis Media. Agata jest z wykształcenia ekonomistką. Karierę w marketingu zaczęła w centrali OBI, gdzie prowadziła projekty digitalowe, jak również offline’owe. Doświadczenie, które zdobyła w markach z branży budowlanej, takich jak OBI i Hilti oraz finansowej, m.in. eService świadczą o tym, że nie obawia się nowych wyzwań. Do jej zainteresowań należy też fotografia produktowa oraz content marketing.

Aleksandra Terebus w listopadzie 2021 roku dołączyła do zespołu Veovee i objęła stanowisko Account Managera. Na co dzień zajmuje się kompleksową obsługą kampanii mobile przy współpracy z największymi grupami mediowymi. Dotychczasowe doświadczenie zdobywała w jednym z największych domów mediowych w Polsce – GroupM, gdzie przez ponad 2 lata współprowadziła projekty grupy PSA, Play, Costa Coffee oraz TVN. Aleksandra jest absolwentką Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie na kierunku E-biznes.

- Powiększamy nasz zespół i stale pracujemy nad jego strukturą, aby móc kompleksowo odpowiadać na potrzeby klientów, które zmieniają się dynamiczniej niż kiedykolwiek. Miniony rok to czas intensywnych, strategicznych działań biznesowych dla marki Veovee, które pozwolą w przyszłym roku jeszcze lepiej podejść do nowych wyzwań i projektów. Cieszymy się, że Magda Wachol, Agata Dadej i Aleksandra Terebus, jako doświadczone specjalistki, będą nas w tych działaniach wspierać - komentuje Karolina Wacholska-Sulejewska, CEO, Veovee

Veovee jest warszawską agencją, która specjalizuje się w działaniach digital marketingowych skupiając się szczególnie na kampaniach mobile. Łączy reklamodawców z użytkownikami oraz tworzy interaktywne kreacje, które dopasowuje do swoich klientów jak i również odbiorców, doradzając im na każdym etapie realizacji projektu. Zespół Veovee w kampaniach mobile marketingowych wykorzystuje najnowsze technologie. Współpracują między innymi z największymi domami mediowymi takimi jak GroupM, Dentsu Aegis Netwrok czy Mullenlowe MediaHub. Prowadzą również projekty ze znanymi firmami na przykład z Play, Samsung, Coca-Cola, McDonald’s.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Dlaczego przestrzeganie praw autorskich jest kluczowe dla biznesu Biuro prasowe
2025-08-14 | 14:15

Dlaczego przestrzeganie praw autorskich jest kluczowe dla biznesu

Współczesny biznes działa w świecie pełnym treści cyfrowych – zdjęć, filmów, muzyki, tekstów i grafik, które towarzyszą klientom na każdym
Media i PR Trwa 5. edycja konkursu PR Wings
2025-08-12 | 13:00

Trwa 5. edycja konkursu PR Wings

PR Wings to ogólnopolski konkurs wyróżniający najbardziej efektywne, kreatywne i etyczne kampanie public relations, organizowany przez Stowarzyszenie Agencji Public
Media i PR Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?
2025-06-11 | 09:00

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

Cyfrowa inżynieria wzrostu, gdzie każda decyzja opiera się na danych, a wszystkie złotówki pracują na Twoje wyniki? Właśnie tak można określić performance marketing! Coraz

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Handel

D. Joński: Europa musi chronić swój rynek poprzez cła i wysokie standardy bezpieczeństwa dla importowanych towarów. Powinniśmy budować własny przemysł oparty na tańszej energii

Tańsza energia, a przez to niższe koszty produkcji w Europie to jeden z kierunków, który wskazuje Unia Europejska w rywalizacji z tanimi towarami z Azji, głównie z Chin. Jednocześnie rynek Starego Kontynentu powinien być chroniony poprzez zbalansowane cła oraz wysokie standardy bezpieczeństwa stawiane importowanym produktom. Zdaniem europosła Dariusza Jońskiego ważne jest rozwijanie przemysłu w Europie bez względu na narodowość właścicieli. Relacje z Chinami muszą zostać na nowo zdefiniowane i przebiegać na równych zasadach.

Handel

Poprawia się jakość raportów dużych spółek giełdowych dotyczących zrównoważonego rozwoju. Pozostają też obszary do dopracowania

Ekspertki i eksperci z Deloitte’​a przeprowadzili analizę ujawnień taksonomicznych spółek notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych, która objęła sprawozdania z działalności za rok 2024 w części dotyczącej zrównoważonego rozwoju. To trzeci rok ujawniania stopnia zgodności przedsiębiorstw z Taksonomią Unii Europejskiej, co przekłada się na zwiększoną jakość i porównywalność prezentowanych danych. Jednocześnie można oczekiwać, że inwestycje zgodne z Taksonomią będą coraz istotniejszym elementem strategii rozwoju przedsiębiorstw w kolejnych latach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.