Komunikaty PR

Vision Express z nową strategią komunikacji oraz konceptem kreatywnym

2022-06-27  |  14:00
Biuro prasowe
Do pobrania IP ( 0.14 MB )

Ruszyła właśnie kampania Vision Express, wprowadzająca w nową odsłonę marki na rynku polskim. Za opracowanie strategii oraz konceptu kreatywnego odpowiada agencja Walk, a za obsługę mediową MediaHub Poland. Lider polskiego rynku optycznego przypomina w odświeżonej komunikacji, jak wiele mamy wciąż do zobaczenia w życiu. Kluczowym elementem kampanii jest inspirujący spot, prezentujący małe i duże radości, których codziennie doświadczamy dzięki naszym oczom.

Nawet 80 proc. informacji, które docierają do nas z otoczenia trafia do mózgu dzięki oczom. Obrazy mają kluczowy wpływ na nasze myśli i wspomnienia. W nowej kampanii reklamowej Vision Express przypomina nam, że właśnie dzięki temu, co widzimy każdego dnia, nasza codzienność jest tak bogata i pełna kolorów. „Jest tyle do zobaczenia w życiu” słyszymy w nowym spocie. Kreacja prezentuje zwyczajnych ludzi w prostych, życiowych sytuacjach – młodą dziewczynę podziwiającą wschód słońca, dojrzałą parę, nieśpiesznie spędzającą czas na wspólnym czytaniu książek czy starszego mężczyznę, który pierwszy raz widzi swojego nowo narodzonego wnuka. Marka zwraca przede wszystkim uwagę na to, jak ważne i pozytywne są słowa „do zobaczenia”, które wypowiadamy do siebie każdego dnia, w różnych sytuacjach. Tymi samymi słowami zaprasza nas też do swoich 240 salonów w całej Polsce. To właśnie hasło „Do zobaczenia w Vision Express” będzie odtąd towarzyszyło komunikacji marki.

Pierwszy spot w nowej linii kreatywnej od początku czerwca prezentowany jest w telewizji, na platformach VOD oraz na YouTube. Ogólnopolska komunikacja obejmuje także działania PR, reklamy w radiu, komunikację w mediach społecznościowych oraz materiały OOH w największych miastach w kraju. Ponadto, nowe kreacje pojawiły się już we wszystkich salonach Vision Express.

Nowa strategia komunikacji marki koncentruje się na Kliencie, w centrum uwagi stawiając jego codzienne życie, marzenia i potrzeby. W porównaniu do dotychczasowych kreacji, opartych na języku korzyści, skupionych wokół oferty i aktualnych promocji cenowych, to niezwykle istotna zmiana. Poprzez bardziej lifestylowy, inspirujący i nieoczywisty przekaz Vision Express zamierza dotrzeć do młodszej i bardziej wymagającej grupy docelowej. – Dzięki konsekwentnej realizacji dotychczasowej strategii staliśmy się niekwestionowanym liderem w branży optycznej w Polsce. Nasi Klienci doskonale wiedzą, że zawsze mamy do zaoferowania wysoką jakość usług i produktów oraz specjalistyczne wsparcie ekspertów – mówi Andrzej Dalkowski, Dyrektor ds. marketingu w Vision Express. – Naszą misją  jest dbanie o wzrok wszystkich Polaków poprzez stałe poszerzanie grupy odbiorców – zarówno o tych, dla których szkła korekcyjne są wyłącznie praktycznym wyborem, jak i tych, dla których odpowiedni model okularów to element indywidualnego, niepowtarzalnego stylu – dodaje Andrzej Dalkowski.

Jak wskazały wyniki przeprowadzonego przez Kantar dla Vision Express badania konsumenckiego, do osiągnięcia tego celu oraz dalszej ekspansji na rynku konieczne jest zmniejszenie dystansu między marką a Klientem. Dla wizerunku Vision Express w Polsce to zmiana rewolucyjna, ponieważ tworzy pole do budowania z konsumentem relacji opartej na emocjach. – Jako Grupa Walk współpracujemy z Vision Express już ponad 5 lat. Przez ten czas stworzyliśmy razem wiele skutecznych kampanii, których celem było kreowanie oraz wzmacnianie eksperckiego, medycznego wizerunku marki. Tym większy to dla nas zaszczyt, że Klient powierzył nam także kompleksowe opracowanie swojej nowej strategii komunikacji. To dla nas dowód na zaufanie, jakim obdarza nasz zespół oraz zaproszenie, by wspólnie otworzyć nowy rozdział w historii Vision Express w Polsce – podsumowuje Tomasz Dembiński, CEO agencji Walk.

Za opracowanie strategii wraz z zespołem Vision Express odpowiedzialna była Anita Łatyńska, Strateg w Walk. Produkcją spotu zajęło się SZUT SZUT Studio. Reżyserem był Tomasz Knittel, za zdjęcia odpowiadał Mateusz Dziekoński, a za postprodukcję oraz udźwiękowienie Studio Lunapark. Fotografie na potrzeby kreacji do nowych kampanii wykonał Daniel Korzewa.

Link do spotu: https://www.youtube.com/watch?v=9QzpZNR4paY

 

Vision Express to lider branży optycznej w Polsce. Dba o oczy Polaków już od ponad 25 lat. Zapewnia profesjonalne usługi medyczne, wysokiej klasy okulary korekcyjne i przeciwsłoneczne oraz soczewki kontaktowe.

***

Walk - polska niezależna grupa marketingowa obecna na rynku od 2006 roku. Od 2017 roku należy do weCAN, sieci zrzeszającej niezależne agencje reklamowe i domy mediowe z Europy Środkowo-Wschodniej. Jest również współzałożycielem spółki dedykowanej do zarządzania siecią – weCAN Ltd. Oferuje kompleksowe rozwiązania komunikacyjne, tworzone w obrębie jednej struktury zgodnie z ideą „one stop shop”. W grupie pracuje blisko 150 osób specjalizujących się w takich obszarach, jak: ATL, BTL, digital, field i shopper marketing, event marketing, public relations, social media. Projekty realizowane przez grupę były wielokrotnie nagradzane w polskich i zagranicznych konkursach branżowych, takich jak: Cannes Lions, KTR, EFFIE, Eurobest, Golden Drum, Sabre Awards, MP Power Awards czy Kreatura.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom? Biuro prasowe
2025-06-11 | 09:00

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

Cyfrowa inżynieria wzrostu, gdzie każda decyzja opiera się na danych, a wszystkie złotówki pracują na Twoje wyniki? Właśnie tak można określić performance marketing! Coraz
Media i PR 25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji
2025-06-11 | 08:50

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji   Blisko 500 godzin wykładów, w których uczestniczyło 6 349
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Ochrona środowiska

Z powodu braku przejrzystego prawa branża recyklingu odkłada inwestycje. Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów

Branża recyklingu stoi przed wyzwaniami związanymi z wdrożeniem systemu kaucyjnego, systemu rozszerzonej odpowiedzialności producenta i rozporządzenia PPWR. Brakuje jednak odpowiednich przepisów dostosowujących polskie prawo i realia do unijnych regulacji. W efekcie utrzymującej się niepewności prawnej między 2018 a 2023 rokiem co trzeci zakład recyklingu zamknął działalność. Wiele firm odkłada inwestycje, czekając na uregulowanie rynku. Podobna niepewność dotyczy też producentów opakowań. 

Transport

Testowanie pojazdów zautomatyzowanych wkrótce będzie możliwe. To odpowiedź na postulaty przedsiębiorców

Kończą się prace nad przepisami, które mają usprawnić prace badawcze nad pojazdami zautomatyzowanymi. Ma to być odpowiedź na postulaty przedsiębiorców, którzy wskazywali na potrzebę pilnej zmiany przepisów w zakresie testowania pojazdów autonomicznych. Obecne regulacje nie sprzyjają postępowi technologicznemu i rozwoju autonomiczności pojazdów, o czym świadczy bardzo niewielka liczba wydanych uprawnień do ich prowadzenia.

Firma

Przedsiębiorcom coraz bardziej doskwiera niestabilność i skomplikowanie przepisów podatkowych. Problemem są też niejasne ich interpretacje

Polscy przedsiębiorcy często negatywnie oceniają jakość przepisów podatkowych – wynika z raportu „Przedsiębiorcy pod lupą fiskusa 2025” przygotowanego przez firmę doradztwa podatkowego MDDP we współpracy z Konfederacją Lewiatan. Ich niepokój budzą niejednolite interpretacje przepisów i niepewność prawa podatkowego, które cały czas jest modyfikowane. Wśród kluczowych zmian w obszarze podatków, które będą dotyczyć praktycznie wszystkich przedsiębiorców, są m.in. wprowadzenie Krajowego Systemu e-Faktur czy zmiany w podatku od nieruchomości.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.