Wednesday przejmuje Charlotte w ramach promocji nowego serialu Netflix
Konsutant PR
Warszawa
03-439 Warszawa
monikawiton|gmail.com| |monikawiton|gmail.com
516156128
https://www.linkedin.com/in/monikawiton/
Od 23 do 25 listopada w warszawskim bistro Charlotte na placu Zbawiciela ma miejsce
nietypowa aktywacja promująca serial Netflix “Wednesday”.
23 listopada na Netflix zadebiutował nowy serial Tima Burtona, “Wednesday”.
Ośmioodcinkowy serial to detektywistyczna i paranormalna opowieść o Wednesday Addams,
uczącej się w dalekiej od „normalności” Akademii Nevermore. Oprócz nauki w szkole,
Wednesday spędza dużo czasu w okolicznej kawiarni dla normalsów, gdzie planuje jak
powstrzymać mordercze siły, które terroryzują okolicę oraz rozwiązać nadnaturalną zagadkę,
której częścią przed 25 laty stali się jej rodzice.
W ramach promocji serialu Netflix przygotował trzydniową aktywację we współpracy z
Charlotte, wybierając na lokalizację pierwsze legendarne już bistro sieci, która mieści się
przy placu Zbawiciela. Miejsce uległo całkowitej metamorfozie. Już od wejścia gości witają
nagrobki, pochodnie i posępna gospodyni, będąca uosobieniem Wednesday. Wnętrze, na co
dzień jasne i przytulne, stało się mroczne, w oknach pojawiły się witraże a menu na stołach
podaje, znany fanom rodziny Addamsów, Rączka. Każdy detal w kawiarni przenosi nas w
klimat nowego serialu Netflix, a ci, którzy mają (nie)przyjemność natknąć się na Wednesday,
mogą zmierzyć się z jej ciętym humorem osobiście.
Za koncepcję i wykonanie aktywacji odpowiada agencja Bosko, za działania PR-owe agencja
MSL.

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników
Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.
Konsument
35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.