Wednesday przejmuje Charlotte w ramach promocji nowego serialu Netflix
Konsutant PR
Warszawa
03-439 Warszawa
monikawiton|gmail.com| |monikawiton|gmail.com
516156128
https://www.linkedin.com/in/monikawiton/
Od 23 do 25 listopada w warszawskim bistro Charlotte na placu Zbawiciela ma miejsce
nietypowa aktywacja promująca serial Netflix “Wednesday”.
23 listopada na Netflix zadebiutował nowy serial Tima Burtona, “Wednesday”.
Ośmioodcinkowy serial to detektywistyczna i paranormalna opowieść o Wednesday Addams,
uczącej się w dalekiej od „normalności” Akademii Nevermore. Oprócz nauki w szkole,
Wednesday spędza dużo czasu w okolicznej kawiarni dla normalsów, gdzie planuje jak
powstrzymać mordercze siły, które terroryzują okolicę oraz rozwiązać nadnaturalną zagadkę,
której częścią przed 25 laty stali się jej rodzice.
W ramach promocji serialu Netflix przygotował trzydniową aktywację we współpracy z
Charlotte, wybierając na lokalizację pierwsze legendarne już bistro sieci, która mieści się
przy placu Zbawiciela. Miejsce uległo całkowitej metamorfozie. Już od wejścia gości witają
nagrobki, pochodnie i posępna gospodyni, będąca uosobieniem Wednesday. Wnętrze, na co
dzień jasne i przytulne, stało się mroczne, w oknach pojawiły się witraże a menu na stołach
podaje, znany fanom rodziny Addamsów, Rączka. Każdy detal w kawiarni przenosi nas w
klimat nowego serialu Netflix, a ci, którzy mają (nie)przyjemność natknąć się na Wednesday,
mogą zmierzyć się z jej ciętym humorem osobiście.
Za koncepcję i wykonanie aktywacji odpowiada agencja Bosko, za działania PR-owe agencja
MSL.
Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy
Skuteczny marketing internetowy - co warto wiedzieć?
Manufaktura nagrodzona prestiżowymi Złotymi Spinaczami Manufaktura Manufaktura
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.