Komunikaty PR

WhitePress® wspiera Ukrainę - dołącz do akcji

2022-03-08  |  09:47
Biuro prasowe
Do pobrania 03 ( 0.08 MB )

WhitePress® zachęca europejskich reklamodawców do zamawiania artykułów na ukraińskich portalach
i wspierania wolnych mediów na Wschodzie.

Środki ze sprzedaży tych artykułów za cały marzec zostaną przekazane na rzecz ukraińskiej fundacji.

Polacy masowo przyłączyli się do pomocy Ukrainie, która od kilkunastu dni broni się przed bezprawnym atakiem rosyjskich wojsk. Walka odbywa się nie tylko w terenie, ale także w obszarze mediów i wolności słowa. Konflikt na Wschodzie mocno uderzył w tamtejsze przedsiębiorstwa, a także w wydawców, z którymi współpracuje WhitePress®. Dlatego marka postanowiła wesprzeć niezależne media na Ukrainie i zachęca europejskich reklamodawców do zamawiania publikacji na tamtejszych stronach przez jej platformę do dystrybucji treści.

Atak na wolne media

Kilka dni temu rosyjskie wojska zaatakowały kijowską wieżę telewizyjną. Ministerstwo Spraw Wewnętrznych Ukrainy poinformowało, że przez jakiś czas kanały nie będą nadawane. Wielu reklamodawców wycofuje się z działań na Ukrainie przez co sytuacja staje się jeszcze trudniejsza. Lokalne portale i radia sygnalizują problemy finansowe, trudności w prowadzeniu działań informacyjnych w kraju i apelują o pomoc.

Zrobimy wszystko, co w naszej mocy, aby wspierać ukraińską prasę niezależną. Sytuacje pogarsza fakt, że inwazji rosyjskich wojsk towarzyszy również atak cybernetyczny. Kilka dni temu ukraińskie media informowały również o awariach witryn rządowych. Staramy się pomóc, przyciągając dodatkowe budżety od międzynarodowych reklamodawców. Mamy taką możliwość, ponieważ WhitePress® funkcjonuje już na 21 rynkach, w tym również na terenie okupowanego kraju. Chcemy to wykorzystać – mówi Artur Latosiewicz, Business Development Director WhitePress® na Ukrainie.

Międzynarodowa platforma dystrybucji treści WhitePress® przekaże swoją marżę z artykułów publikowanych w marcu na wskazanych portalach Stowarzyszeniu Niezależnych Regionalnych Wydawców Ukrainy. Ich główną misją jest ochrona wolności słowa w mediach, dbanie o wysokiej jakości dziennikarstwo, pomoc w przestrzeganiu standardów zawodowych oraz lobbowanie interesów mediów regionalnych na polu legislacyjnym na rzecz pomyślności niezależnych mediów na Ukrainie. (http://airpu.org/)

- Wspólnie zdecydowaliśmy, że jako międzynarodowa organizacja działająca na niemal wszystkich europejskich rynkach, powinniśmy wykorzystać swoje możliwości i zasięg, by wesprzeć niezależne media na Ukrainie, naszych Partnerów, ale także tych, którzy utrzymywali się z tworzenia treści – takich osób według naszych danych są setki. Dlatego zwróciliśmy się do międzynarodowych reklamodawców, aby zamawiali publikacje na ukraińskich stronach za pomocą naszej platformy. Wpływy z tego tytułu uzyskane w marcu przekażemy fundacji – mówi Paweł Strykowski, CEO WhitePress®.

Praca zawodowa lokalnych dziennikarzy w każdym małym miasteczku na Ukrainie jest teraz niezwykle ważna, a dostęp do rzetelnych informacji wyceniany na wagę złota. Dlatego wsparcie firm i organizacji stojących na straży wolności słowa, jest jednym z kluczowych aspektów podczas wojny, która dzieje się nie tylko w terenie, ale także w świecie wirtualnym.

- Praca redakcji wymaga zasobów, w tym finansowych. My jako przedstawiciele biznesu doskonale to rozumiemy, dlatego mamy nadzieję, że ta inicjatywa pomoże wydawcom w dalszym, odważnym wykonywaniu swojej pracy - ukazywaniu realnego obrazu wojny i niezłomności ukraińskiego narodu – komentuje Artur Latosiewicz.

Szczegóły akcji są dostępne na stronie: https://www.whitepress.pl/aktualnosci/172/wspieramy-ukraine-dolacz-do-akcji-i-publikuj

O WhitePress®

WhitePress® to wiodąca platforma content marketingu, założona w 2013 roku z siedzibą w Bielsku-Białej. WhitePress® stale podnosi jakość tworzonych i dystrybuowanych treści oraz jest europejskim liderem w automatyzacji content marketingu. proces publikacji jest prosty, szybki i opłacalny. Firma szybko rozwija się na arenie międzynarodowej i umożliwia publikowanie artykułów w różnych regionach. Dziś platforma skupia ponad 40 000 wydawców i publikuje artykuły w 21 językach. Ponadto WhitePress® jest właścicielem platformy GoodContent oraz uruchamia usługę Content Premium (moduł do zamawiania artykułów pisanych przez czołowych autorów i dziennikarzy w swojej dziedzinie).

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom? Biuro prasowe
2025-06-11 | 09:00

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

Cyfrowa inżynieria wzrostu, gdzie każda decyzja opiera się na danych, a wszystkie złotówki pracują na Twoje wyniki? Właśnie tak można określić performance marketing! Coraz
Media i PR 25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji
2025-06-11 | 08:50

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji   Blisko 500 godzin wykładów, w których uczestniczyło 6 349
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Polskie MŚP otrzymają większe wsparcie w ekspansji międzynarodowej. To cel nowej inicjatywy sześciu instytucji

Firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw otrzymają kompleksowe wsparcie na potrzeby zwiększania konkurencyjności na arenie międzynarodowej. Taki jest cel wspólnej inicjatywy instytucji zrzeszonych w Grupie PFR pod szyldem Team Poland. Obejmuje ona zarówno wsparcie kapitałowe, w postaci gwarancji, pożyczek czy ubezpieczenia, jak i doradztwo oraz wsparcie promocyjne i informacyjne, dzięki czemu mikro-, małym i średnim firmom łatwiej będzie podjąć decyzję o ekspansji zagranicznej. Pierwszy projekt dotyczy wsparcia dla firm zainteresowanych uczestnictwem w odbudowie Ukrainy.

Bankowość

RPP zgodna co do potrzeby obniżania stóp procentowych. Trwają dyskusje dotyczące tempa tych decyzji

W lipcu Rada Polityki Pieniężnej po raz drugi w tym roku obniżyła stopy procentowe, określając swój ruch mianem dostosowania. W kolejnych miesiącach można oczekiwać kolejnych obniżek, ale ich tempo i termin będą zależeć od efektów dotychczasowych decyzji i wzrostu płac. Docelowo główna stopa procentowa ma wynosić 3,5 proc. Te okoliczności sprzyjają kredytobiorcom.

Handel

Umowa z krajami Mercosur coraz bliżej. W. Buda: Polska nie wykorzystała swojej prezydencji do jej zablokowania

– Polska podczas prezydencji w Radzie UE nie wykorzystała szansy na obronę swoich interesów w sprawie umowy z krajami Mercosur – ocenia europoseł PiS Waldemar Buda. W jego ocenie polski rząd, mimo sprzeciwu wobec zapisów umowy, nie zbudował w UE sojuszy niezbędnych do jej odrzucenia. Porozumienie o wolnym handlu spotyka się przede wszystkim z protestami europejskich rolników, którzy obawiają się zalania wspólnego rynku tańszą żywnością z krajów Ameryki Południowej. Według europosła wszystko może się rozegrać w najbliższych tygodniach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.