WhitePress® wspiera Ukrainę - dołącz do akcji
WhitePress® zachęca europejskich reklamodawców do zamawiania artykułów na ukraińskich portalach
i wspierania wolnych mediów na Wschodzie.
Środki ze sprzedaży tych artykułów za cały marzec zostaną przekazane na rzecz ukraińskiej fundacji.
Polacy masowo przyłączyli się do pomocy Ukrainie, która od kilkunastu dni broni się przed bezprawnym atakiem rosyjskich wojsk. Walka odbywa się nie tylko w terenie, ale także w obszarze mediów i wolności słowa. Konflikt na Wschodzie mocno uderzył w tamtejsze przedsiębiorstwa, a także w wydawców, z którymi współpracuje WhitePress®. Dlatego marka postanowiła wesprzeć niezależne media na Ukrainie i zachęca europejskich reklamodawców do zamawiania publikacji na tamtejszych stronach przez jej platformę do dystrybucji treści.
Atak na wolne media
Kilka dni temu rosyjskie wojska zaatakowały kijowską wieżę telewizyjną. Ministerstwo Spraw Wewnętrznych Ukrainy poinformowało, że przez jakiś czas kanały nie będą nadawane. Wielu reklamodawców wycofuje się z działań na Ukrainie przez co sytuacja staje się jeszcze trudniejsza. Lokalne portale i radia sygnalizują problemy finansowe, trudności w prowadzeniu działań informacyjnych w kraju i apelują o pomoc.
– Zrobimy wszystko, co w naszej mocy, aby wspierać ukraińską prasę niezależną. Sytuacje pogarsza fakt, że inwazji rosyjskich wojsk towarzyszy również atak cybernetyczny. Kilka dni temu ukraińskie media informowały również o awariach witryn rządowych. Staramy się pomóc, przyciągając dodatkowe budżety od międzynarodowych reklamodawców. Mamy taką możliwość, ponieważ WhitePress® funkcjonuje już na 21 rynkach, w tym również na terenie okupowanego kraju. Chcemy to wykorzystać – mówi Artur Latosiewicz, Business Development Director WhitePress® na Ukrainie.
Międzynarodowa platforma dystrybucji treści WhitePress® przekaże swoją marżę z artykułów publikowanych w marcu na wskazanych portalach Stowarzyszeniu Niezależnych Regionalnych Wydawców Ukrainy. Ich główną misją jest ochrona wolności słowa w mediach, dbanie o wysokiej jakości dziennikarstwo, pomoc w przestrzeganiu standardów zawodowych oraz lobbowanie interesów mediów regionalnych na polu legislacyjnym na rzecz pomyślności niezależnych mediów na Ukrainie. (http://airpu.org/)
- Wspólnie zdecydowaliśmy, że jako międzynarodowa organizacja działająca na niemal wszystkich europejskich rynkach, powinniśmy wykorzystać swoje możliwości i zasięg, by wesprzeć niezależne media na Ukrainie, naszych Partnerów, ale także tych, którzy utrzymywali się z tworzenia treści – takich osób według naszych danych są setki. Dlatego zwróciliśmy się do międzynarodowych reklamodawców, aby zamawiali publikacje na ukraińskich stronach za pomocą naszej platformy. Wpływy z tego tytułu uzyskane w marcu przekażemy fundacji – mówi Paweł Strykowski, CEO WhitePress®.
Praca zawodowa lokalnych dziennikarzy w każdym małym miasteczku na Ukrainie jest teraz niezwykle ważna, a dostęp do rzetelnych informacji wyceniany na wagę złota. Dlatego wsparcie firm i organizacji stojących na straży wolności słowa, jest jednym z kluczowych aspektów podczas wojny, która dzieje się nie tylko w terenie, ale także w świecie wirtualnym.
- Praca redakcji wymaga zasobów, w tym finansowych. My jako przedstawiciele biznesu doskonale to rozumiemy, dlatego mamy nadzieję, że ta inicjatywa pomoże wydawcom w dalszym, odważnym wykonywaniu swojej pracy - ukazywaniu realnego obrazu wojny i niezłomności ukraińskiego narodu – komentuje Artur Latosiewicz.
Szczegóły akcji są dostępne na stronie: https://www.whitepress.pl/aktualnosci/172/wspieramy-ukraine-dolacz-do-akcji-i-publikuj
O WhitePress®
WhitePress® to wiodąca platforma content marketingu, założona w 2013 roku z siedzibą w Bielsku-Białej. WhitePress® stale podnosi jakość tworzonych i dystrybuowanych treści oraz jest europejskim liderem w automatyzacji content marketingu. proces publikacji jest prosty, szybki i opłacalny. Firma szybko rozwija się na arenie międzynarodowej i umożliwia publikowanie artykułów w różnych regionach. Dziś platforma skupia ponad 40 000 wydawców i publikuje artykuły w 21 językach. Ponadto WhitePress® jest właścicielem platformy GoodContent oraz uruchamia usługę Content Premium (moduł do zamawiania artykułów pisanych przez czołowych autorów i dziennikarzy w swojej dziedzinie).
Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy
Skuteczny marketing internetowy - co warto wiedzieć?
Manufaktura nagrodzona prestiżowymi Złotymi Spinaczami Manufaktura Manufaktura
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.