WhitePress® wspiera Ukrainę - dołącz do akcji
WhitePress® zachęca europejskich reklamodawców do zamawiania artykułów na ukraińskich portalach
i wspierania wolnych mediów na Wschodzie.
Środki ze sprzedaży tych artykułów za cały marzec zostaną przekazane na rzecz ukraińskiej fundacji.
Polacy masowo przyłączyli się do pomocy Ukrainie, która od kilkunastu dni broni się przed bezprawnym atakiem rosyjskich wojsk. Walka odbywa się nie tylko w terenie, ale także w obszarze mediów i wolności słowa. Konflikt na Wschodzie mocno uderzył w tamtejsze przedsiębiorstwa, a także w wydawców, z którymi współpracuje WhitePress®. Dlatego marka postanowiła wesprzeć niezależne media na Ukrainie i zachęca europejskich reklamodawców do zamawiania publikacji na tamtejszych stronach przez jej platformę do dystrybucji treści.
Atak na wolne media
Kilka dni temu rosyjskie wojska zaatakowały kijowską wieżę telewizyjną. Ministerstwo Spraw Wewnętrznych Ukrainy poinformowało, że przez jakiś czas kanały nie będą nadawane. Wielu reklamodawców wycofuje się z działań na Ukrainie przez co sytuacja staje się jeszcze trudniejsza. Lokalne portale i radia sygnalizują problemy finansowe, trudności w prowadzeniu działań informacyjnych w kraju i apelują o pomoc.
– Zrobimy wszystko, co w naszej mocy, aby wspierać ukraińską prasę niezależną. Sytuacje pogarsza fakt, że inwazji rosyjskich wojsk towarzyszy również atak cybernetyczny. Kilka dni temu ukraińskie media informowały również o awariach witryn rządowych. Staramy się pomóc, przyciągając dodatkowe budżety od międzynarodowych reklamodawców. Mamy taką możliwość, ponieważ WhitePress® funkcjonuje już na 21 rynkach, w tym również na terenie okupowanego kraju. Chcemy to wykorzystać – mówi Artur Latosiewicz, Business Development Director WhitePress® na Ukrainie.
Międzynarodowa platforma dystrybucji treści WhitePress® przekaże swoją marżę z artykułów publikowanych w marcu na wskazanych portalach Stowarzyszeniu Niezależnych Regionalnych Wydawców Ukrainy. Ich główną misją jest ochrona wolności słowa w mediach, dbanie o wysokiej jakości dziennikarstwo, pomoc w przestrzeganiu standardów zawodowych oraz lobbowanie interesów mediów regionalnych na polu legislacyjnym na rzecz pomyślności niezależnych mediów na Ukrainie. (http://airpu.org/)
- Wspólnie zdecydowaliśmy, że jako międzynarodowa organizacja działająca na niemal wszystkich europejskich rynkach, powinniśmy wykorzystać swoje możliwości i zasięg, by wesprzeć niezależne media na Ukrainie, naszych Partnerów, ale także tych, którzy utrzymywali się z tworzenia treści – takich osób według naszych danych są setki. Dlatego zwróciliśmy się do międzynarodowych reklamodawców, aby zamawiali publikacje na ukraińskich stronach za pomocą naszej platformy. Wpływy z tego tytułu uzyskane w marcu przekażemy fundacji – mówi Paweł Strykowski, CEO WhitePress®.
Praca zawodowa lokalnych dziennikarzy w każdym małym miasteczku na Ukrainie jest teraz niezwykle ważna, a dostęp do rzetelnych informacji wyceniany na wagę złota. Dlatego wsparcie firm i organizacji stojących na straży wolności słowa, jest jednym z kluczowych aspektów podczas wojny, która dzieje się nie tylko w terenie, ale także w świecie wirtualnym.
- Praca redakcji wymaga zasobów, w tym finansowych. My jako przedstawiciele biznesu doskonale to rozumiemy, dlatego mamy nadzieję, że ta inicjatywa pomoże wydawcom w dalszym, odważnym wykonywaniu swojej pracy - ukazywaniu realnego obrazu wojny i niezłomności ukraińskiego narodu – komentuje Artur Latosiewicz.
Szczegóły akcji są dostępne na stronie: https://www.whitepress.pl/aktualnosci/172/wspieramy-ukraine-dolacz-do-akcji-i-publikuj
O WhitePress®
WhitePress® to wiodąca platforma content marketingu, założona w 2013 roku z siedzibą w Bielsku-Białej. WhitePress® stale podnosi jakość tworzonych i dystrybuowanych treści oraz jest europejskim liderem w automatyzacji content marketingu. proces publikacji jest prosty, szybki i opłacalny. Firma szybko rozwija się na arenie międzynarodowej i umożliwia publikowanie artykułów w różnych regionach. Dziś platforma skupia ponad 40 000 wydawców i publikuje artykuły w 21 językach. Ponadto WhitePress® jest właścicielem platformy GoodContent oraz uruchamia usługę Content Premium (moduł do zamawiania artykułów pisanych przez czołowych autorów i dziennikarzy w swojej dziedzinie).
Znaczenie stref brandowych podczas eventów
FDI przywraca sprawczość dzieciom z domów dziecka
Nieszablonowa komunikacja Raportu ESG Carlsberg Polska
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.