Komunikaty PR

Wielka loteria – Wszyscy lubią Łaciate!

2022-02-02  |  10:00
Biuro prasowe

Wystartowała loteria konsumencka mleka Łaciate, której organizatorem jest Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol. To kontynuacja trwającej od ubiegłego roku kampanii „Wszyscy lubią Łaciate”, która podkreśla wartości, stojące za marką od początku jej istnienia – prawdziwy smak i życie w zgodzie z naturą. Loteria potrwa od 1.03.2022 r. do 25.04.2022 r.

Konsumenci już od ponad 25 lat uwielbiają mleko Łaciate za smak, naturalne pochodzenie i bogactwo wartości odżywczych. Loteria z atrakcyjnymi nagrodami ma na celu utrzymanie wysokiej świadomości marki i zaangażowanie odbiorców w jej historię i przekazywane wartości. Chcemy, by wybierając Łaciate, konsumenci odnaleźli w nim znany z dzieciństwa smak mleka – mówi Dorota Grabowska, Kierownik Marketingu SM Mlekpol.

Zasady loterii są bardzo proste. Aby wziąć w niej udział, należy kupić promocyjny karton mleka Łaciate, zachować paragon i kod z opakowania. Następnie wejść na stronę www.mlekolaciate.pl i wypełnić formularz zgłoszeniowy. Od 1.03 do 25.04 odbędzie się 8 losowań, w których do wygrania są atrakcyjne nagrody:

  • 16 bonów o wartości 10 000 zł na wakacyjny wyjazd z portalem SLOWHOP,
  • 40 hulajnóg elektrycznych,
  • 40 przelewów o wartości 1000 zł,
  • 80 przelewów o wartości 500 zł.

Działania związane z loterią konsumencką będą komunikowane poprzez ogólnopolskie kampanie telewizyjne i radiowe, działania digitalowe, OOH, kanały social media oraz informacje publikowane w prasie branżowej i na stronie internetowej.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Dlaczego przestrzeganie praw autorskich jest kluczowe dla biznesu Biuro prasowe
2025-08-14 | 14:15

Dlaczego przestrzeganie praw autorskich jest kluczowe dla biznesu

Współczesny biznes działa w świecie pełnym treści cyfrowych – zdjęć, filmów, muzyki, tekstów i grafik, które towarzyszą klientom na każdym
Media i PR Trwa 5. edycja konkursu PR Wings
2025-08-12 | 13:00

Trwa 5. edycja konkursu PR Wings

PR Wings to ogólnopolski konkurs wyróżniający najbardziej efektywne, kreatywne i etyczne kampanie public relations, organizowany przez Stowarzyszenie Agencji Public
Media i PR Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?
2025-06-11 | 09:00

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

Cyfrowa inżynieria wzrostu, gdzie każda decyzja opiera się na danych, a wszystkie złotówki pracują na Twoje wyniki? Właśnie tak można określić performance marketing! Coraz

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Handel

D. Joński: Europa musi chronić swój rynek poprzez cła i wysokie standardy bezpieczeństwa dla importowanych towarów. Powinniśmy budować własny przemysł oparty na tańszej energii

Tańsza energia, a przez to niższe koszty produkcji w Europie to jeden z kierunków, który wskazuje Unia Europejska w rywalizacji z tanimi towarami z Azji, głównie z Chin. Jednocześnie rynek Starego Kontynentu powinien być chroniony poprzez zbalansowane cła oraz wysokie standardy bezpieczeństwa stawiane importowanym produktom. Zdaniem europosła Dariusza Jońskiego ważne jest rozwijanie przemysłu w Europie bez względu na narodowość właścicieli. Relacje z Chinami muszą zostać na nowo zdefiniowane i przebiegać na równych zasadach.

Handel

Poprawia się jakość raportów dużych spółek giełdowych dotyczących zrównoważonego rozwoju. Pozostają też obszary do dopracowania

Ekspertki i eksperci z Deloitte’​a przeprowadzili analizę ujawnień taksonomicznych spółek notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych, która objęła sprawozdania z działalności za rok 2024 w części dotyczącej zrównoważonego rozwoju. To trzeci rok ujawniania stopnia zgodności przedsiębiorstw z Taksonomią Unii Europejskiej, co przekłada się na zwiększoną jakość i porównywalność prezentowanych danych. Jednocześnie można oczekiwać, że inwestycje zgodne z Taksonomią będą coraz istotniejszym elementem strategii rozwoju przedsiębiorstw w kolejnych latach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.