Wielka loteria – Wszyscy lubią Łaciate!
Wystartowała loteria konsumencka mleka Łaciate, której organizatorem jest Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol. To kontynuacja trwającej od ubiegłego roku kampanii „Wszyscy lubią Łaciate”, która podkreśla wartości, stojące za marką od początku jej istnienia – prawdziwy smak i życie w zgodzie z naturą. Loteria potrwa od 1.03.2022 r. do 25.04.2022 r.
Konsumenci już od ponad 25 lat uwielbiają mleko Łaciate za smak, naturalne pochodzenie i bogactwo wartości odżywczych. Loteria z atrakcyjnymi nagrodami ma na celu utrzymanie wysokiej świadomości marki i zaangażowanie odbiorców w jej historię i przekazywane wartości. Chcemy, by wybierając Łaciate, konsumenci odnaleźli w nim znany z dzieciństwa smak mleka – mówi Dorota Grabowska, Kierownik Marketingu SM Mlekpol.
Zasady loterii są bardzo proste. Aby wziąć w niej udział, należy kupić promocyjny karton mleka Łaciate, zachować paragon i kod z opakowania. Następnie wejść na stronę www.mlekolaciate.pl i wypełnić formularz zgłoszeniowy. Od 1.03 do 25.04 odbędzie się 8 losowań, w których do wygrania są atrakcyjne nagrody:
- 16 bonów o wartości 10 000 zł na wakacyjny wyjazd z portalem SLOWHOP,
- 40 hulajnóg elektrycznych,
- 40 przelewów o wartości 1000 zł,
- 80 przelewów o wartości 500 zł.
Działania związane z loterią konsumencką będą komunikowane poprzez ogólnopolskie kampanie telewizyjne i radiowe, działania digitalowe, OOH, kanały social media oraz informacje publikowane w prasie branżowej i na stronie internetowej.
Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy
Skuteczny marketing internetowy - co warto wiedzieć?
Manufaktura nagrodzona prestiżowymi Złotymi Spinaczami Manufaktura Manufaktura
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.