Wilfredo Leon w nowej odsłonie kampanii Galeco
Orchidea Creative Group
ul. Ruska 51B
50-079 Wrocław
s.makowska|grupaorchidea.pl| |s.makowska|grupaorchidea.pl
517 412 466
https://grupaorchidea.pl/
Bez cienia wątpliwości to hasło przewodnie kampanii wizerunkowej Galeco - polskiego producenta systemów rynnowych. Jej Ambasadorem jest znany na całym świecie siatkarz Wilfredo León. Właśnie rozpoczął się trzeci rok współpracy wybitnego sportowca i podkrakowskiej firmy. Dla kibiców i fanów marki Galeco szykuje specjalne sportowe niespodzianki.
Sportowa przygoda trwa
Podkrakowska firma nie od dziś łączy swoją działalność ze światem sportu. Nie tylko od wielu lat wspiera lokalne kluby siatkówki i piłki nożnej, ale dwa lata temu na Ambasadora Marki wybrała Wilfredo Leóna, który od 2019 r. stanowi jeden z głównych filarów reprezentacji Polski w piłce siatkowej mężczyzn. Wybór ten nie był przypadkowy – od samego początku Galeco podkreśla, że docenia potencjał i sportowe osiągnięcia siatkarza, ale przede wszystkim wyznawane przez niego wartości, które łączą go z filozofią i kulturą organizacyjną firmy.
- Kiedy firma Galeco skontaktowała się ze mną, nie znałem jej, nie orientowałem się w branży budowlanej w Polsce – wspomina Wilfredo León. - Zrobiłem jednak szybkie rozeznanie i dowiedziałem się, że to rodzinny biznes, wielokrotnie nagradzany w swojej dziedzinie. Zależy mi na tym, żeby być kojarzonym z firmami oferującymi produkty najwyższej jakości i tak jest w tym przypadku. Zaimponowało mi także to, że odezwał się do mnie sam prezes, pan Szczepan Buryło. Szybko doszliśmy do porozumienia i współpracujemy już dwa lata. Bardzo się cieszę, że mogę być „twarzą” Galeco.
Myślimy przyszłościowo
Wspólne wartości, z którymi utożsamiają się zarówno firma Galeco, jak i sportowiec, stały się motywem przewodnim kapani wizerunkowej, której nowa odsłona właśnie wchodzi do prasy i internetu.
- Oferując produkty Galeco, nie mamy cienia wątpliwości, że będą one trwałe, solidne i spełnią oczekiwania klientów – podkreśla Magdalena Buryło, specjalista ds. promocji Galeco. –Nie mamy też cienia wątpliwości, że Wilfredo León jest mistrzem siatkarskim.
Motyw przewodni został w tym roku uzupełniony o dodatkowe hasła, które dobrze oddają idee przyświecające działalności polskiego producenta. Pierwsze z nich brzmi Myślimy przyszłościowo. Firma Galeco stawia bowiem na innowację i wyznacza trendy w swojej branży.
Gratka dla kibiców
Dzięki zorganizowanej ostatnio sesji zdjęciowej, wielbiciele siatkówki będą mogli zobaczyć swojego idola w prasie, internecie oraz na billboardach. Na tym jednak nie koniec. Firma Galeco przygotowuje bowiem specjalną niespodziankę dla fanów siatkarskich zmagań.
- Już dziś możemy zdradzić, że przygotowujemy konkursy, w których wygrać będzie można atrakcyjne nagrody związane z siatkówką i Ambasadorem Marki – zapowiada Magdalena Buryło.
Awanse i wzmocnienia w agencji Rokmates
Agencja hoh z innowacyjną kampanią dla marki Danio
Maciej Dolega w MediaMarktPolska!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Infrastruktura
Szybki rozwój 5G w Orange Polska. Do końca roku operator uruchomi 3 tys. stacji dających dostęp do nowej technologii
– W całym kraju jest już 1,5 tys. stacji 5G obsługujących pasmo C, ale cały czas pracujemy nad zwiększeniem zasięgu i włączamy kolejne. Do końca roku klienci Orange Polska będą korzystać łącznie z 3 tys. stacji, które włączamy zarówno w dużych aglomeracjach, jak i w mniejszych miejscowościach – zapowiada Jolanta Dudek, wiceprezes Orange Polska ds. rynku konsumenckiego. Jak podkreśla, ta technologia, która na dobre ruszyła w Polsce z początkiem tego roku, jest dla konsumentów rewolucją w korzystaniu z mobilnego internetu. Wraz z jej upowszechnianiem Polacy kupują też coraz więcej telefonów obsługujących sieć 5G – łącznie w ich rękach jest już 3,25 mln takich smartfonów, a dostępność takiego sprzętu poprawiają coraz bardziej przystępne ceny.
Finanse
Trwają prace nad reformą finansowania samorządów. Mają zyskać większą autonomię i niezależność budżetu od zmian w podatkach
Ministerstwo Finansów przedstawiło założenia reformy finansowania jednostek samorządu terytorialnego. Resort przekonuje, że po jej wprowadzeniu dochody samorządów będą wyższe i niezależne od decyzji podatkowych podejmowanych na szczeblu centralnym. Dochody JST mają być określane poprzez wskazanie procentowego udziału danej jednostki w dochodach podatkowych na jej terenie, nie tylko w przypadku PIT-u i CIT-u, ale też podatku zryczałtowanego. Ministerstwa do końca maja mają też dokonać przeglądu zadań zlecanych samorządom, co będzie służyć ich wystandaryzowaniu.
Transport
Nadchodzi kumulacja inwestycji finansowanych ze środków UE. Wykonawcy muszą się przygotować na problemy z dostępnością kadr i zasobów
W związku z odblokowaniem środków unijnych firmy – zwłaszcza z sektora budowlanego – spodziewają się w tym roku boomu w inwestycjach infrastrukturalnych. Barierą dla ich realizacji może się jednak okazać dostępność rąk do pracy. Przedsiębiorcy obawiają się też, że kumulacja inwestycji w krótkim czasie może pociągnąć za sobą wzrost popytu nie tylko na kadry, ale i materiały czy specjalistyczne usługi podwykonawcze, co z kolei może się przełożyć na wzrost cen. – Od strony formalnej jesteśmy przygotowani do poradzenia sobie z tą kumulacją. Jest możliwość punktowych zmian w prawie zamówień publicznych i tego nie wykluczam – mówi Hubert Nowak, prezes Urzędu Zamówień Publicznych.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.