Komunikaty PR

Wilfredo Leon w nowej odsłonie kampanii Galeco

2022-04-11  |  08:00
Biuro prasowe
Kontakt
Sylwia Makowska
Orchidea Creative Group

ul. Ruska 51B
50-079 Wrocław
s.makowska|grupaorchidea.pl| |s.makowska|grupaorchidea.pl
517 412 466
https://grupaorchidea.pl/

Bez cienia wątpliwości to hasło przewodnie kampanii wizerunkowej Galeco - polskiego producenta systemów rynnowych. Jej Ambasadorem jest znany na całym świecie siatkarz Wilfredo León. Właśnie rozpoczął się trzeci rok współpracy wybitnego sportowca i podkrakowskiej firmy. Dla kibiców i fanów marki Galeco szykuje specjalne sportowe niespodzianki.

Sportowa przygoda trwa

Podkrakowska firma nie od dziś łączy swoją działalność ze światem sportu. Nie tylko od wielu lat wspiera lokalne kluby siatkówki i piłki nożnej, ale dwa lata temu na Ambasadora Marki wybrała Wilfredo Leóna, który od 2019 r. stanowi jeden z głównych filarów reprezentacji Polski w piłce siatkowej mężczyzn. Wybór ten nie był przypadkowy – od samego początku Galeco podkreśla, że docenia potencjał i sportowe osiągnięcia siatkarza, ale przede wszystkim wyznawane przez niego wartości, które łączą go z filozofią i kulturą organizacyjną firmy.

- Kiedy firma Galeco skontaktowała się ze mną, nie znałem jej, nie orientowałem się w branży budowlanej w Polsce – wspomina Wilfredo León.  - Zrobiłem jednak szybkie rozeznanie i dowiedziałem się, że to rodzinny biznes, wielokrotnie nagradzany w swojej dziedzinie. Zależy mi na tym, żeby być kojarzonym z firmami oferującymi produkty najwyższej jakości i tak jest w tym przypadku. Zaimponowało mi także to, że odezwał się do mnie sam prezes, pan Szczepan Buryło. Szybko doszliśmy do porozumienia i współpracujemy już dwa lata. Bardzo się cieszę, że mogę być „twarzą” Galeco.

Myślimy przyszłościowo

Wspólne wartości, z którymi utożsamiają się zarówno firma Galeco, jak i sportowiec, stały się motywem przewodnim kapani wizerunkowej, której nowa odsłona właśnie wchodzi do prasy i internetu.

- Oferując produkty Galeco, nie mamy cienia wątpliwości, że będą one trwałe, solidne i spełnią  oczekiwania klientów – podkreśla Magdalena Buryło, specjalista ds. promocji Galeco. –Nie mamy też cienia wątpliwości, że  Wilfredo León  jest mistrzem siatkarskim.

Motyw przewodni został w tym roku uzupełniony o dodatkowe hasła, które dobrze oddają idee przyświecające działalności polskiego producenta. Pierwsze z nich brzmi Myślimy przyszłościowo. Firma Galeco stawia bowiem na innowację i wyznacza trendy w swojej branży.

Gratka dla kibiców

Dzięki zorganizowanej ostatnio sesji zdjęciowej, wielbiciele siatkówki będą mogli zobaczyć swojego idola w prasie, internecie oraz na billboardach. Na tym jednak nie koniec. Firma Galeco przygotowuje bowiem specjalną niespodziankę dla fanów siatkarskich zmagań.

- Już dziś możemy zdradzić, że przygotowujemy konkursy, w których wygrać będzie można atrakcyjne nagrody związane z siatkówką i Ambasadorem Marki  – zapowiada Magdalena Buryło.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Orchidea Creative Group
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom? Biuro prasowe
2025-06-11 | 09:00

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

Cyfrowa inżynieria wzrostu, gdzie każda decyzja opiera się na danych, a wszystkie złotówki pracują na Twoje wyniki? Właśnie tak można określić performance marketing! Coraz
Media i PR 25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji
2025-06-11 | 08:50

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji   Blisko 500 godzin wykładów, w których uczestniczyło 6 349
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Ochrona środowiska

Z powodu braku przejrzystego prawa branża recyklingu odkłada inwestycje. Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów

Branża recyklingu stoi przed wyzwaniami związanymi z wdrożeniem systemu kaucyjnego, systemu rozszerzonej odpowiedzialności producenta i rozporządzenia PPWR. Brakuje jednak odpowiednich przepisów dostosowujących polskie prawo i realia do unijnych regulacji. W efekcie utrzymującej się niepewności prawnej między 2018 a 2023 rokiem co trzeci zakład recyklingu zamknął działalność. Wiele firm odkłada inwestycje, czekając na uregulowanie rynku. Podobna niepewność dotyczy też producentów opakowań. 

Transport

Testowanie pojazdów zautomatyzowanych wkrótce będzie możliwe. To odpowiedź na postulaty przedsiębiorców

Kończą się prace nad przepisami, które mają usprawnić prace badawcze nad pojazdami zautomatyzowanymi. Ma to być odpowiedź na postulaty przedsiębiorców, którzy wskazywali na potrzebę pilnej zmiany przepisów w zakresie testowania pojazdów autonomicznych. Obecne regulacje nie sprzyjają postępowi technologicznemu i rozwoju autonomiczności pojazdów, o czym świadczy bardzo niewielka liczba wydanych uprawnień do ich prowadzenia.

Firma

Przedsiębiorcom coraz bardziej doskwiera niestabilność i skomplikowanie przepisów podatkowych. Problemem są też niejasne ich interpretacje

Polscy przedsiębiorcy często negatywnie oceniają jakość przepisów podatkowych – wynika z raportu „Przedsiębiorcy pod lupą fiskusa 2025” przygotowanego przez firmę doradztwa podatkowego MDDP we współpracy z Konfederacją Lewiatan. Ich niepokój budzą niejednolite interpretacje przepisów i niepewność prawa podatkowego, które cały czas jest modyfikowane. Wśród kluczowych zmian w obszarze podatków, które będą dotyczyć praktycznie wszystkich przedsiębiorców, są m.in. wprowadzenie Krajowego Systemu e-Faktur czy zmiany w podatku od nieruchomości.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.