Komunikaty PR

Wilfredo Leon w nowej odsłonie kampanii Galeco

2022-04-11  |  08:00
Biuro prasowe
Kontakt
Sylwia Makowska
Orchidea Creative Group

ul. Ruska 51B
50-079 Wrocław
s.makowska|grupaorchidea.pl| |s.makowska|grupaorchidea.pl
517 412 466
https://grupaorchidea.pl/

Bez cienia wątpliwości to hasło przewodnie kampanii wizerunkowej Galeco - polskiego producenta systemów rynnowych. Jej Ambasadorem jest znany na całym świecie siatkarz Wilfredo León. Właśnie rozpoczął się trzeci rok współpracy wybitnego sportowca i podkrakowskiej firmy. Dla kibiców i fanów marki Galeco szykuje specjalne sportowe niespodzianki.

Sportowa przygoda trwa

Podkrakowska firma nie od dziś łączy swoją działalność ze światem sportu. Nie tylko od wielu lat wspiera lokalne kluby siatkówki i piłki nożnej, ale dwa lata temu na Ambasadora Marki wybrała Wilfredo Leóna, który od 2019 r. stanowi jeden z głównych filarów reprezentacji Polski w piłce siatkowej mężczyzn. Wybór ten nie był przypadkowy – od samego początku Galeco podkreśla, że docenia potencjał i sportowe osiągnięcia siatkarza, ale przede wszystkim wyznawane przez niego wartości, które łączą go z filozofią i kulturą organizacyjną firmy.

- Kiedy firma Galeco skontaktowała się ze mną, nie znałem jej, nie orientowałem się w branży budowlanej w Polsce – wspomina Wilfredo León.  - Zrobiłem jednak szybkie rozeznanie i dowiedziałem się, że to rodzinny biznes, wielokrotnie nagradzany w swojej dziedzinie. Zależy mi na tym, żeby być kojarzonym z firmami oferującymi produkty najwyższej jakości i tak jest w tym przypadku. Zaimponowało mi także to, że odezwał się do mnie sam prezes, pan Szczepan Buryło. Szybko doszliśmy do porozumienia i współpracujemy już dwa lata. Bardzo się cieszę, że mogę być „twarzą” Galeco.

Myślimy przyszłościowo

Wspólne wartości, z którymi utożsamiają się zarówno firma Galeco, jak i sportowiec, stały się motywem przewodnim kapani wizerunkowej, której nowa odsłona właśnie wchodzi do prasy i internetu.

- Oferując produkty Galeco, nie mamy cienia wątpliwości, że będą one trwałe, solidne i spełnią  oczekiwania klientów – podkreśla Magdalena Buryło, specjalista ds. promocji Galeco. –Nie mamy też cienia wątpliwości, że  Wilfredo León  jest mistrzem siatkarskim.

Motyw przewodni został w tym roku uzupełniony o dodatkowe hasła, które dobrze oddają idee przyświecające działalności polskiego producenta. Pierwsze z nich brzmi Myślimy przyszłościowo. Firma Galeco stawia bowiem na innowację i wyznacza trendy w swojej branży.

Gratka dla kibiców

Dzięki zorganizowanej ostatnio sesji zdjęciowej, wielbiciele siatkówki będą mogli zobaczyć swojego idola w prasie, internecie oraz na billboardach. Na tym jednak nie koniec. Firma Galeco przygotowuje bowiem specjalną niespodziankę dla fanów siatkarskich zmagań.

- Już dziś możemy zdradzić, że przygotowujemy konkursy, w których wygrać będzie można atrakcyjne nagrody związane z siatkówką i Ambasadorem Marki  – zapowiada Magdalena Buryło.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Orchidea Creative Group
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Dlaczego przestrzeganie praw autorskich jest kluczowe dla biznesu Biuro prasowe
2025-08-14 | 14:15

Dlaczego przestrzeganie praw autorskich jest kluczowe dla biznesu

Współczesny biznes działa w świecie pełnym treści cyfrowych – zdjęć, filmów, muzyki, tekstów i grafik, które towarzyszą klientom na każdym
Media i PR Trwa 5. edycja konkursu PR Wings
2025-08-12 | 13:00

Trwa 5. edycja konkursu PR Wings

PR Wings to ogólnopolski konkurs wyróżniający najbardziej efektywne, kreatywne i etyczne kampanie public relations, organizowany przez Stowarzyszenie Agencji Public
Media i PR Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?
2025-06-11 | 09:00

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

Cyfrowa inżynieria wzrostu, gdzie każda decyzja opiera się na danych, a wszystkie złotówki pracują na Twoje wyniki? Właśnie tak można określić performance marketing! Coraz

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Handel

D. Joński: Europa musi chronić swój rynek poprzez cła i wysokie standardy bezpieczeństwa dla importowanych towarów. Powinniśmy budować własny przemysł oparty na tańszej energii

Tańsza energia, a przez to niższe koszty produkcji w Europie to jeden z kierunków, który wskazuje Unia Europejska w rywalizacji z tanimi towarami z Azji, głównie z Chin. Jednocześnie rynek Starego Kontynentu powinien być chroniony poprzez zbalansowane cła oraz wysokie standardy bezpieczeństwa stawiane importowanym produktom. Zdaniem europosła Dariusza Jońskiego ważne jest rozwijanie przemysłu w Europie bez względu na narodowość właścicieli. Relacje z Chinami muszą zostać na nowo zdefiniowane i przebiegać na równych zasadach.

Handel

Poprawia się jakość raportów dużych spółek giełdowych dotyczących zrównoważonego rozwoju. Pozostają też obszary do dopracowania

Ekspertki i eksperci z Deloitte’​a przeprowadzili analizę ujawnień taksonomicznych spółek notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych, która objęła sprawozdania z działalności za rok 2024 w części dotyczącej zrównoważonego rozwoju. To trzeci rok ujawniania stopnia zgodności przedsiębiorstw z Taksonomią Unii Europejskiej, co przekłada się na zwiększoną jakość i porównywalność prezentowanych danych. Jednocześnie można oczekiwać, że inwestycje zgodne z Taksonomią będą coraz istotniejszym elementem strategii rozwoju przedsiębiorstw w kolejnych latach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.