Komunikaty PR

Wilfredo Leon w nowej odsłonie kampanii Galeco

2022-04-11  |  08:00
Biuro prasowe
Kontakt
Sylwia Makowska
Orchidea Creative Group

ul. Ruska 51B
50-079 Wrocław
s.makowska|grupaorchidea.pl| |s.makowska|grupaorchidea.pl
517 412 466
https://grupaorchidea.pl/

Bez cienia wątpliwości to hasło przewodnie kampanii wizerunkowej Galeco - polskiego producenta systemów rynnowych. Jej Ambasadorem jest znany na całym świecie siatkarz Wilfredo León. Właśnie rozpoczął się trzeci rok współpracy wybitnego sportowca i podkrakowskiej firmy. Dla kibiców i fanów marki Galeco szykuje specjalne sportowe niespodzianki.

Sportowa przygoda trwa

Podkrakowska firma nie od dziś łączy swoją działalność ze światem sportu. Nie tylko od wielu lat wspiera lokalne kluby siatkówki i piłki nożnej, ale dwa lata temu na Ambasadora Marki wybrała Wilfredo Leóna, który od 2019 r. stanowi jeden z głównych filarów reprezentacji Polski w piłce siatkowej mężczyzn. Wybór ten nie był przypadkowy – od samego początku Galeco podkreśla, że docenia potencjał i sportowe osiągnięcia siatkarza, ale przede wszystkim wyznawane przez niego wartości, które łączą go z filozofią i kulturą organizacyjną firmy.

- Kiedy firma Galeco skontaktowała się ze mną, nie znałem jej, nie orientowałem się w branży budowlanej w Polsce – wspomina Wilfredo León.  - Zrobiłem jednak szybkie rozeznanie i dowiedziałem się, że to rodzinny biznes, wielokrotnie nagradzany w swojej dziedzinie. Zależy mi na tym, żeby być kojarzonym z firmami oferującymi produkty najwyższej jakości i tak jest w tym przypadku. Zaimponowało mi także to, że odezwał się do mnie sam prezes, pan Szczepan Buryło. Szybko doszliśmy do porozumienia i współpracujemy już dwa lata. Bardzo się cieszę, że mogę być „twarzą” Galeco.

Myślimy przyszłościowo

Wspólne wartości, z którymi utożsamiają się zarówno firma Galeco, jak i sportowiec, stały się motywem przewodnim kapani wizerunkowej, której nowa odsłona właśnie wchodzi do prasy i internetu.

- Oferując produkty Galeco, nie mamy cienia wątpliwości, że będą one trwałe, solidne i spełnią  oczekiwania klientów – podkreśla Magdalena Buryło, specjalista ds. promocji Galeco. –Nie mamy też cienia wątpliwości, że  Wilfredo León  jest mistrzem siatkarskim.

Motyw przewodni został w tym roku uzupełniony o dodatkowe hasła, które dobrze oddają idee przyświecające działalności polskiego producenta. Pierwsze z nich brzmi Myślimy przyszłościowo. Firma Galeco stawia bowiem na innowację i wyznacza trendy w swojej branży.

Gratka dla kibiców

Dzięki zorganizowanej ostatnio sesji zdjęciowej, wielbiciele siatkówki będą mogli zobaczyć swojego idola w prasie, internecie oraz na billboardach. Na tym jednak nie koniec. Firma Galeco przygotowuje bowiem specjalną niespodziankę dla fanów siatkarskich zmagań.

- Już dziś możemy zdradzić, że przygotowujemy konkursy, w których wygrać będzie można atrakcyjne nagrody związane z siatkówką i Ambasadorem Marki  – zapowiada Magdalena Buryło.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Orchidea Creative Group
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom? Biuro prasowe
2025-06-11 | 09:00

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

Cyfrowa inżynieria wzrostu, gdzie każda decyzja opiera się na danych, a wszystkie złotówki pracują na Twoje wyniki? Właśnie tak można określić performance marketing! Coraz
Media i PR 25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji
2025-06-11 | 08:50

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji   Blisko 500 godzin wykładów, w których uczestniczyło 6 349
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Polskie MŚP otrzymają większe wsparcie w ekspansji międzynarodowej. To cel nowej inicjatywy sześciu instytucji

Firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw otrzymają kompleksowe wsparcie na potrzeby zwiększania konkurencyjności na arenie międzynarodowej. Taki jest cel wspólnej inicjatywy instytucji zrzeszonych w Grupie PFR pod szyldem Team Poland. Obejmuje ona zarówno wsparcie kapitałowe, w postaci gwarancji, pożyczek czy ubezpieczenia, jak i doradztwo oraz wsparcie promocyjne i informacyjne, dzięki czemu mikro-, małym i średnim firmom łatwiej będzie podjąć decyzję o ekspansji zagranicznej. Pierwszy projekt dotyczy wsparcia dla firm zainteresowanych uczestnictwem w odbudowie Ukrainy.

Bankowość

RPP zgodna co do potrzeby obniżania stóp procentowych. Trwają dyskusje dotyczące tempa tych decyzji

W lipcu Rada Polityki Pieniężnej po raz drugi w tym roku obniżyła stopy procentowe, określając swój ruch mianem dostosowania. W kolejnych miesiącach można oczekiwać kolejnych obniżek, ale ich tempo i termin będą zależeć od efektów dotychczasowych decyzji i wzrostu płac. Docelowo główna stopa procentowa ma wynosić 3,5 proc. Te okoliczności sprzyjają kredytobiorcom.

Handel

Umowa z krajami Mercosur coraz bliżej. W. Buda: Polska nie wykorzystała swojej prezydencji do jej zablokowania

– Polska podczas prezydencji w Radzie UE nie wykorzystała szansy na obronę swoich interesów w sprawie umowy z krajami Mercosur – ocenia europoseł PiS Waldemar Buda. W jego ocenie polski rząd, mimo sprzeciwu wobec zapisów umowy, nie zbudował w UE sojuszy niezbędnych do jej odrzucenia. Porozumienie o wolnym handlu spotyka się przede wszystkim z protestami europejskich rolników, którzy obawiają się zalania wspólnego rynku tańszą żywnością z krajów Ameryki Południowej. Według europosła wszystko może się rozegrać w najbliższych tygodniach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.