Komunikaty PR

WIŚNIOWSKI dumnym sponsorem Transmisji Igrzysk Olimpijskich w Paryżu 2024

2024-07-25  |  16:30
Biuro prasowe

Pierwsza okazja, aby zobaczyć billboardy sponsorskie polskiego producenta bram, okien, drzwi i ogrodzeń z Małopolski, nadarzy się już pierwszego dnia Igrzysk, czyli 26 lipca o godz. 19:30, podczas ceremonii otwarcia transmitowanej na antenie TVP. 

- Nasze spoty będą towarzyszyły najbardziej popularnym olimpijskim dyscyplinom, m.in. lekkiej atletyce, siatkówce, pływaniu, judo, wioślarstwu oraz piłce nożnej. Ostatnie emisje naszych spotów zaplanowane są na dzień ceremonii zamknięcia, 11 sierpnia 2024 roku. Łącznie widzowie zobaczą nasz branding 252 razy podczas transmisji z Paryża oraz w audycjach „Halo, tu Paryż”. Będziemy lokowani także przy programach w studio „IO Paryż 2024” – powiedziała Monika Młynarczyk, dyrektor marketingu w WIŚNIOWSKI.

Igrzyska to jedno z najbardziej prestiżowych wydarzeń sportowych na świecie, które co cztery lata przyciąga uwagę miliardów ludzi. Poprzednie Igrzyska w Tokio oglądało niemal 19 milionów Polaków, co stanowi połowę populacji naszego kraju. Jak informuje biuro prasowe WIŚNIOWSKI, biorąc pod uwagę dogodniejsze godziny transmisji z Paryża, firma spodziewa się jeszcze większej widowni. W tegorocznych, letnich igrzyskach udział weźmie 10 714 sportowców rywalizujących w 32 dyscyplinach.

 - Igrzyska Olimpijskie to wyjątkowa okazja do budowania wizerunku marki na globalnej scenie. Decydując się na sponsorowanie transmisji, chcemy podkreślić nasze zaangażowanie w promowanie wartości takich jak sportowa rywalizacja, wytrwałość, dążenie do doskonałości oraz działania zgodne z zasadami fair-play. Wierzymy, że obecność marki WIŚNIOWSKI podczas tak prestiżowego wydarzenia przyczyni się do umocnienia naszej pozycji na rynku i zwiększenia świadomości naszej marki wśród szerokiego grona odbiorców – dodała Monika Młynarczyk.

Firma WIŚNIOWSKI od lat wspiera sport i działania CSR, promujące sportowe pasje lokalnych społeczności. W tym roku, został on głównym sponsorem Międzynarodowego Turnieju dla młodych piłkarzy – Sokolik Cup 2024, a także wspierał klub sportowy Global Cheer NS w ramach Mistrzostw Świata Cheerleaders w Orlando, USA. Dodatkowo regularnie wspiera lokalne kluby, takie jak m.in. KS Dunajec, ULKS Przydonica czy klub cyklistów Marmande. Znając potrzeby samych sportowców, WIŚNIOWSKI realizuje także inwestycje w obiektach sportowych - nie tylko w Polsce, ale i na świecie. Wśród ostatnich inwestycji można wspomnieć o realizacji dla Hali 100-lecia KS Cracovia czy stadionu w Karpaczu.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR WIŚNIOWSKI w elitarnym gronie Superbrands 2024! Biuro prasowe
2024-11-28 | 15:20

WIŚNIOWSKI w elitarnym gronie Superbrands 2024!

Superbrands wyłoniło najsilniejsze marki na polskim rynku już po raz 18. Pośród znanych brandów takich jak: Rossmann, Onet, Apart, Thermomix czy Velvet znalazła się marka
Media i PR Zymetria rozbudowuje zespół. Jej szeregi zasiliły 3 doświadczone ekspertki
2024-11-25 | 14:37

Zymetria rozbudowuje zespół. Jej szeregi zasiliły 3 doświadczone ekspertki

Zymetria, jako jedna z wiodących firm badawczo-analitycznych w Polsce, stawia na dynamiczny rozwój, pozyskując do swojego zespołu nowe ekspertki. W ostatnim czasie dołączyły do niego
Media i PR Technics x OSOM Studios x Neige
2024-11-22 | 12:00

Technics x OSOM Studios x Neige

Technics, ikoniczna marka, która od dekad dostarcza najwyższej klasy rozwiązania audio, z dumą prezentuje wyjątkową współpracę z warszawskim OSOM Studios oraz polską marką

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Budowa sieci szybkiej łączności dla polskiej energetyki wchodzi w kolejny etap. Czas usuwania awarii będzie krótszy

Spółka PGE Dystrybucja podpisała z firmą Ericsson umowę na dostawę blisko 600 systemów zasilania dla radiowych stacji bazowych i transmisyjnych węzłów agregacyjnych w ramach Programu LTE450. Jest to już ostatni kontrakt na dostawę kluczowych składników sprzętu telekomunikacyjnego sieci LTE450. Jego realizacja ma umożliwić budowę sieci o kluczowym znaczeniu dla sektora energetycznego, co przyspieszy jego cyfryzację.

Ochrona środowiska

Wzmocniona ochrona ponad 1,2 mln ha lasów. Część zostanie wyłączona z pozyskiwania drewna

Lasy Państwowe przedstawiły plan zwiększenia ochrony dla 17 proc. terenów leśnych, którymi zarządzają. To w sumie ponad 1,2 mln hektarów, z których 0,5 mln ha ma być całkowicie wyłączone z pozyskania drewna. Dodatkowa ochrona obejmie najcenniejsze przyrodniczo lasy w Polsce, w tym m.in. nadleśnictwa Puszczy Białowieskiej i najstarsze lasy w Polsce. Przedstawiciele LP podkreślają, że propozycja jest bezpieczna gospodarczo, ponieważ uwzględnia potrzeby przemysłu drzewnego i lokalnych mieszkańców.

Telekomunikacja

M. Wąsik: Potrzeba twardej reakcji UE na uszkodzenie kabli na Bałtyku. To element wojny hybrydowej

– Nie pohukiwanie w Parlamencie Europejskim, ale twarde sankcje, które Komisja powinna jak najszybciej zaproponować – mówi Maciej Wąsik, europoseł z PiS, zapytany o potrzebną reakcję państw Unii Europejskiej na uszkodzenie kabli biegnących na dnie Morza Bałtyckiego. Jak podkreśla, nikt nie ma wątpliwości, że to element wojny hybrydowej prowadzonej przez Rosję. Dlatego potrzebna jest jednolita i silna odpowiedź UE oraz większe wsparcie dla Ukrainy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.