Komunikaty PR

WIŚNIOWSKI dumnym sponsorem Transmisji Igrzysk Olimpijskich w Paryżu 2024

2024-07-25  |  16:30
Biuro prasowe

Pierwsza okazja, aby zobaczyć billboardy sponsorskie polskiego producenta bram, okien, drzwi i ogrodzeń z Małopolski, nadarzy się już pierwszego dnia Igrzysk, czyli 26 lipca o godz. 19:30, podczas ceremonii otwarcia transmitowanej na antenie TVP. 

- Nasze spoty będą towarzyszyły najbardziej popularnym olimpijskim dyscyplinom, m.in. lekkiej atletyce, siatkówce, pływaniu, judo, wioślarstwu oraz piłce nożnej. Ostatnie emisje naszych spotów zaplanowane są na dzień ceremonii zamknięcia, 11 sierpnia 2024 roku. Łącznie widzowie zobaczą nasz branding 252 razy podczas transmisji z Paryża oraz w audycjach „Halo, tu Paryż”. Będziemy lokowani także przy programach w studio „IO Paryż 2024” – powiedziała Monika Młynarczyk, dyrektor marketingu w WIŚNIOWSKI.

Igrzyska to jedno z najbardziej prestiżowych wydarzeń sportowych na świecie, które co cztery lata przyciąga uwagę miliardów ludzi. Poprzednie Igrzyska w Tokio oglądało niemal 19 milionów Polaków, co stanowi połowę populacji naszego kraju. Jak informuje biuro prasowe WIŚNIOWSKI, biorąc pod uwagę dogodniejsze godziny transmisji z Paryża, firma spodziewa się jeszcze większej widowni. W tegorocznych, letnich igrzyskach udział weźmie 10 714 sportowców rywalizujących w 32 dyscyplinach.

 - Igrzyska Olimpijskie to wyjątkowa okazja do budowania wizerunku marki na globalnej scenie. Decydując się na sponsorowanie transmisji, chcemy podkreślić nasze zaangażowanie w promowanie wartości takich jak sportowa rywalizacja, wytrwałość, dążenie do doskonałości oraz działania zgodne z zasadami fair-play. Wierzymy, że obecność marki WIŚNIOWSKI podczas tak prestiżowego wydarzenia przyczyni się do umocnienia naszej pozycji na rynku i zwiększenia świadomości naszej marki wśród szerokiego grona odbiorców – dodała Monika Młynarczyk.

Firma WIŚNIOWSKI od lat wspiera sport i działania CSR, promujące sportowe pasje lokalnych społeczności. W tym roku, został on głównym sponsorem Międzynarodowego Turnieju dla młodych piłkarzy – Sokolik Cup 2024, a także wspierał klub sportowy Global Cheer NS w ramach Mistrzostw Świata Cheerleaders w Orlando, USA. Dodatkowo regularnie wspiera lokalne kluby, takie jak m.in. KS Dunajec, ULKS Przydonica czy klub cyklistów Marmande. Znając potrzeby samych sportowców, WIŚNIOWSKI realizuje także inwestycje w obiektach sportowych - nie tylko w Polsce, ale i na świecie. Wśród ostatnich inwestycji można wspomnieć o realizacji dla Hali 100-lecia KS Cracovia czy stadionu w Karpaczu.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy Biuro prasowe
2025-01-02 | 09:30

Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy

Współczesne przedsiębiorstwa działające w modelu B2B muszą stawić czoła rosnącej konkurencji oraz zmieniającym się oczekiwaniom klientów. Kluczowym elementem
Media i PR Skuteczny marketing internetowy - co warto wiedzieć?
2024-12-27 | 08:30

Skuteczny marketing internetowy - co warto wiedzieć?

Marketing internetowy to potężne narzędzie, które nieustannie ewoluuje wraz z rozwojem technologii i zmieniającymi się zachowaniami konsumentów. Dynamiczny
Media i PR Manufaktura nagrodzona prestiżowymi Złotymi Spinaczami Manufaktura Manufaktura
2024-12-19 | 15:17

Manufaktura nagrodzona prestiżowymi Złotymi Spinaczami Manufaktura Manufaktura

Podczas 22. edycji konkursu Złote Spinacze, organizowanego co roku przez Związek Firm Public Relations, Manufaktura w Łodzi została nagrodzona dwoma statuetkami – Złotym i Srebrnym

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

W ciągu 10 lat w Polsce może brakować 2,1 mln pracowników. Ratunkiem dla rynku pracy wzrost zatrudnienia cudzoziemców

Do 2035 roku liczba osób pracujących w Polsce zmniejszy się o 2,1 mln – wynika z analizy Polskiego Instytutu Ekonomicznego. Lukę tę częściowo mogliby zapełnić pracownicy zagraniczni. Pracodawcy czekają na przepisy, które zwiększą atrakcyjność naszego rynku pracy dla imigrantów zarobkowych i ułatwią procedury. Nowe przepisy opracowane przez resort pracy, które mają wejść w życie w 2025 roku, mają zwiększyć szybkość i efektywność postępowań administracyjnych w sprawach zatrudniania cudzoziemców.

Konsument

Kupujący nieruchomości mogą jeszcze liczyć na rabaty. Zwłaszcza w przypadku nowych inwestycji deweloperskich

W grudniu sprzedaż nowych mieszkań na większości dużych rynków w Polsce pozostała stabilna względem poprzedniego miesiąca. Spadła w Krakowie i Warszawie, a wzrosła w Gdańsku, Łodzi, Poznaniu i we Wrocławiu – wynika z Barometru Cen Mieszkań Tabelaofert.pl. Nowe mieszkania trafiające do oferty są zdecydowanie tańsze, niż wynosi średnia rynkowa dla danego miasta. Ze względu na dużą podaż lokali klienci mogą liczyć na rabaty cenowe, które w ciągu kolejnych sześciudziewięciu miesięcy będą jednak stopniowo maleć.

Zdrowie

Polska potrzebuje centralnego systemu dokumentacji medycznej. Jest niezbędny w wypadku sytuacji kryzysowych

W sytuacji konfliktu zbrojnego lub innej sytuacji kryzysowej o efektywności działań z zakresu medycyny pola walki może decydować dostęp do dokumentacji medycznej pacjenta – zarówno żołnierza, jak i cywila. Tymczasem okazuje się, że choć na placówkach ciąży obowiązek prowadzenia tej dokumentacji elektronicznie, to systemy w poszczególnych podmiotach nie komunikują się ze sobą. Zupełnie inne są też ramy prawne dla działania w tym zakresie jednostek cywilnych i wojskowych. Eksperci są zdania, że musi powstać centrum usług wspólnych, które będzie operatorem danych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.