Wojciech Stuchlik dołącza do Under Ski Tower jako producent liniowy
Koproducent „Detektywa Bruno” i „Powrotu do tamtych dni” wesprze nowo powstałą spółkę studia OTO Film w zakresie produkcji filmów fabularnych.
Wojciech Stuchlik może pochwalić się bogatym doświadczeniem, które zdobywał zarówno w kraju, jak i za granicą. Ukończył media studies na nowojorskim Queens College oraz organizację produkcji filmowej i telewizyjnej w Szkole Filmowej im. Krzysztofa Kieślowskiego w Katowicach. W 2015 roku był uczestnikiem Studia Nowe Horyzonty towarzyszącego 15. MFF T-Mobile Nowe Horyzonty. Rok później wziął udział w Berlinale Talent Campus. Jest członkiem Krajowej Izby Producentów Audiowizualnych.
Nowy producent liniowy Under Ski Tower zderza wykształcenie kierunkowe z wieloletnią praktyką. Swój pierwszy film, horror „Sparrow” w reżyserii Shauna Troke’a, w 2011 roku. Ma też na koncie produkcje takie jak: „Silent Lake”, „Wilq Superbohaterem”, „Fisheye”, czy „Powrót do tamtych dni. Obecnie Stuchlik szczególnie interesuje się kino familijnym, adresowanym do dziecięcej publiczności. W tym roku na ekranach polskich kin pojawił się „Detektyw Bruno”, którego był koproducentem.
Współpraca z Under Ski Tower zapowiada się interesująco. W zespole jest dużo utalentowanych i energicznych ludzi, którzy chcą tworzyć nowoczesny kontent wideo. Z moim doświadczeniem i nową energią możemy dużo zdziałać. Uważnie obserwujemy sytuację na rynku produkcji filmowej i telewizyjnej, w tym rosnącą liczbę platform streamingowych, z których każda oczekuje pomysłów na nowe autorskie produkcje. Dostrzegamy te potrzeby i mamy już długą listę projektów, które planujemy zrealizować w przyszłym roku – mówi Wojciech Stuchlik.
Nowy producent stanowi kolejne duże wzmocnienie zespołu Under Ski Tower. W ostatnim czasie szeregi spółki zasilili Paweł Jóźwik jako head of production i reżyserka dokumentalna Aneta Kopacz, która objęła funkcję producentki kreatywnej.
Under Ski Tower stworzona w ramach grupy wyspecjalizowanych spółek skupionych wokół studia OTO Film, ma przede wszystkim zajmować się produkcją seriali, filmów pełnometrażowych i dokumentalnych, a także programów telewizyjnych. Spółka będzie czerpać z doświadczenia OTO Film, które przetarło szlaki na tym polu, współpracując m.in. z TVN Warner Discovery.
Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy
Skuteczny marketing internetowy - co warto wiedzieć?
Manufaktura nagrodzona prestiżowymi Złotymi Spinaczami Manufaktura Manufaktura
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.