Komunikaty PR

Wojciech Stuchlik dołącza do Under Ski Tower jako producent liniowy

2022-12-08  |  15:05
Biuro prasowe

Koproducent „Detektywa Bruno” i „Powrotu do tamtych dni” wesprze nowo powstałą spółkę studia OTO Film w zakresie produkcji filmów fabularnych. 

Wojciech Stuchlik może pochwalić się bogatym doświadczeniem, które zdobywał zarówno w kraju, jak i za granicą. Ukończył media studies na nowojorskim Queens College oraz organizację produkcji filmowej i telewizyjnej w Szkole Filmowej im. Krzysztofa Kieślowskiego w Katowicach. W 2015 roku był uczestnikiem Studia Nowe Horyzonty towarzyszącego 15. MFF T-Mobile Nowe Horyzonty. Rok później wziął udział w Berlinale Talent Campus. Jest członkiem Krajowej Izby Producentów Audiowizualnych. 

Nowy producent liniowy Under Ski Tower zderza wykształcenie kierunkowe z wieloletnią praktyką. Swój pierwszy film, horror „Sparrow” w reżyserii Shauna Troke’a, w 2011 roku. Ma też na koncie produkcje takie jak: „Silent Lake”, „Wilq Superbohaterem”, „Fisheye”, czy „Powrót do tamtych dni. Obecnie Stuchlik szczególnie interesuje się kino familijnym, adresowanym do dziecięcej publiczności. W tym roku na ekranach polskich kin pojawił się „Detektyw Bruno”, którego był koproducentem. 

Współpraca z Under Ski Tower zapowiada się interesująco. W zespole jest dużo utalentowanych i energicznych ludzi, którzy chcą tworzyć nowoczesny kontent wideo. Z moim doświadczeniem i nową energią możemy dużo zdziałać. Uważnie obserwujemy sytuację na rynku produkcji filmowej i telewizyjnej, w tym rosnącą liczbę platform streamingowych, z których każda oczekuje pomysłów na nowe autorskie produkcje. Dostrzegamy te potrzeby i mamy już długą listę projektów, które planujemy zrealizować w przyszłym roku – mówi Wojciech Stuchlik.  

Nowy producent stanowi kolejne duże wzmocnienie zespołu Under Ski Tower. W ostatnim czasie szeregi spółki zasilili Paweł Jóźwik jako head of production i reżyserka dokumentalna Aneta Kopacz, która objęła funkcję producentki kreatywnej. 

Under Ski Tower stworzona w ramach grupy wyspecjalizowanych spółek skupionych wokół studia OTO Film, ma przede wszystkim zajmować się produkcją seriali, filmów pełnometrażowych i dokumentalnych, a także programów telewizyjnych. Spółka będzie czerpać z doświadczenia OTO Film, które przetarło szlaki na tym polu, współpracując m.in. z TVN Warner Discovery. 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy Biuro prasowe
2025-01-02 | 09:30

Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy

Współczesne przedsiębiorstwa działające w modelu B2B muszą stawić czoła rosnącej konkurencji oraz zmieniającym się oczekiwaniom klientów. Kluczowym elementem
Media i PR Skuteczny marketing internetowy - co warto wiedzieć?
2024-12-27 | 08:30

Skuteczny marketing internetowy - co warto wiedzieć?

Marketing internetowy to potężne narzędzie, które nieustannie ewoluuje wraz z rozwojem technologii i zmieniającymi się zachowaniami konsumentów. Dynamiczny
Media i PR Manufaktura nagrodzona prestiżowymi Złotymi Spinaczami Manufaktura Manufaktura
2024-12-19 | 15:17

Manufaktura nagrodzona prestiżowymi Złotymi Spinaczami Manufaktura Manufaktura

Podczas 22. edycji konkursu Złote Spinacze, organizowanego co roku przez Związek Firm Public Relations, Manufaktura w Łodzi została nagrodzona dwoma statuetkami – Złotym i Srebrnym

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.