Wojciech Stuchlik dołącza do Under Ski Tower jako producent liniowy
Koproducent „Detektywa Bruno” i „Powrotu do tamtych dni” wesprze nowo powstałą spółkę studia OTO Film w zakresie produkcji filmów fabularnych.
Wojciech Stuchlik może pochwalić się bogatym doświadczeniem, które zdobywał zarówno w kraju, jak i za granicą. Ukończył media studies na nowojorskim Queens College oraz organizację produkcji filmowej i telewizyjnej w Szkole Filmowej im. Krzysztofa Kieślowskiego w Katowicach. W 2015 roku był uczestnikiem Studia Nowe Horyzonty towarzyszącego 15. MFF T-Mobile Nowe Horyzonty. Rok później wziął udział w Berlinale Talent Campus. Jest członkiem Krajowej Izby Producentów Audiowizualnych.
Nowy producent liniowy Under Ski Tower zderza wykształcenie kierunkowe z wieloletnią praktyką. Swój pierwszy film, horror „Sparrow” w reżyserii Shauna Troke’a, w 2011 roku. Ma też na koncie produkcje takie jak: „Silent Lake”, „Wilq Superbohaterem”, „Fisheye”, czy „Powrót do tamtych dni. Obecnie Stuchlik szczególnie interesuje się kino familijnym, adresowanym do dziecięcej publiczności. W tym roku na ekranach polskich kin pojawił się „Detektyw Bruno”, którego był koproducentem.
Współpraca z Under Ski Tower zapowiada się interesująco. W zespole jest dużo utalentowanych i energicznych ludzi, którzy chcą tworzyć nowoczesny kontent wideo. Z moim doświadczeniem i nową energią możemy dużo zdziałać. Uważnie obserwujemy sytuację na rynku produkcji filmowej i telewizyjnej, w tym rosnącą liczbę platform streamingowych, z których każda oczekuje pomysłów na nowe autorskie produkcje. Dostrzegamy te potrzeby i mamy już długą listę projektów, które planujemy zrealizować w przyszłym roku – mówi Wojciech Stuchlik.
Nowy producent stanowi kolejne duże wzmocnienie zespołu Under Ski Tower. W ostatnim czasie szeregi spółki zasilili Paweł Jóźwik jako head of production i reżyserka dokumentalna Aneta Kopacz, która objęła funkcję producentki kreatywnej.
Under Ski Tower stworzona w ramach grupy wyspecjalizowanych spółek skupionych wokół studia OTO Film, ma przede wszystkim zajmować się produkcją seriali, filmów pełnometrażowych i dokumentalnych, a także programów telewizyjnych. Spółka będzie czerpać z doświadczenia OTO Film, które przetarło szlaki na tym polu, współpracując m.in. z TVN Warner Discovery.

Dlaczego przestrzeganie praw autorskich jest kluczowe dla biznesu

Trwa 5. edycja konkursu PR Wings

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Wzrost sprzedaży piw bezalkoholowych idzie w parze z inwestycjami w zieloną energię. Kompania Piwowarska ogranicza ślad węglowy i wspiera lokalne inicjatywy
Kompania Piwowarska kontynuuję realizację strategii „Lepsza Przyszłość 2030”, w której łączy ambitne cele środowiskowe, edukacja konsumentów oraz rozwój segmentu piw bezalkoholowych z realnym wsparciem dla lokalnych społeczności. Firma, będąca liderem polskiego rynku piwa, ogranicza emisję CO₂, zwiększa udział opakowań zwrotnych i angażuje pracowników w wolontariat, w tym m.in. w pomoc dla ofiar powodzi na Dolnym Śląsku.
Handel
D. Joński: Europa musi chronić swój rynek poprzez cła i wysokie standardy bezpieczeństwa dla importowanych towarów. Powinniśmy budować własny przemysł oparty na tańszej energii

Tańsza energia, a przez to niższe koszty produkcji w Europie to jeden z kierunków, który wskazuje Unia Europejska w rywalizacji z tanimi towarami z Azji, głównie z Chin. Jednocześnie rynek Starego Kontynentu powinien być chroniony poprzez zbalansowane cła oraz wysokie standardy bezpieczeństwa stawiane importowanym produktom. Zdaniem europosła Dariusza Jońskiego ważne jest rozwijanie przemysłu w Europie bez względu na narodowość właścicieli. Relacje z Chinami muszą zostać na nowo zdefiniowane i przebiegać na równych zasadach.
Handel
Poprawia się jakość raportów dużych spółek giełdowych dotyczących zrównoważonego rozwoju. Pozostają też obszary do dopracowania

Ekspertki i eksperci z Deloitte’a przeprowadzili analizę ujawnień taksonomicznych spółek notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych, która objęła sprawozdania z działalności za rok 2024 w części dotyczącej zrównoważonego rozwoju. To trzeci rok ujawniania stopnia zgodności przedsiębiorstw z Taksonomią Unii Europejskiej, co przekłada się na zwiększoną jakość i porównywalność prezentowanych danych. Jednocześnie można oczekiwać, że inwestycje zgodne z Taksonomią będą coraz istotniejszym elementem strategii rozwoju przedsiębiorstw w kolejnych latach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.