Wprowadzenie na rynek europejski aparatu INSTAX mini 11 Pastel Green
FUJIFILM Poland Sp. z o.o.
Ul. Krakowiaków 44, budynek 7
02-255 Warszawa
iwona.krakowska|fujifilm.com| |iwona.krakowska|fujifilm.com
882794706
www.fujifilm.com/pl
INSTAX mini 11 PASTEL GREEN – dostępny już teraz
Fujifilm Europe wprowadza na rynek nowy wariant kolorystyczny aparatu INSTAX mini 11 – w kolorze Pastel Green (pastelowa zieleń). Nowy i intrygujący INSTAX mini 11 Pastel Green trafia do użytkowników w najsłodszym z kolorów – został opracowany z myślą o najnowszych trendach modowych.
Podobnie jak pozostałe aparaty w rodzinie INSTAX mini 11, również ta nowa wersja kolorystyczna została wyposażona w funkcję „automatycznej ekspozycji”, w ramach której aparat, po wciśnięciu spustu migawki, automatycznie wykrywa poziom światła zastanego i optymalnie dobiera czas otwarcia migawki i siłę błysku lampy błyskowej zgodnie z warunkami oświetleniowymi. Funkcja pozwala użytkownikom na wykonywanie zdjęć, na których obiekt główny oraz tło są optymalnie naświetlone w różnorodnych sytuacjach zdjęciowych. Zarówno ujęcia wykonane w jasny słoneczny dzień w plenerze, jak również te zrobione w słabo oświetlonych wnętrzach w restauracji czy podczas imprezy będą udane, z możliwością uzyskania wysokiej jakości odbitek natychmiast po zwolnieniu migawki.
Kolejną funkcją aparatu INSTAX mini 11, sprawiającą, że wykonywanie zdjęć natychmiastowych staje się łatwe jak nigdy dotąd, jest tryb selfie, który jest idealny do wykonywania autoportretów i ujęć w zbliżeniu. Po uruchomieniu aparatu tryb selfie jest aktywowany po prostu poprzez pociągnięcie za frontową krawędź obiektywu. Aparat INSTAX mini 11 Pastel Green powinien trafić do sprzedaży w sugerowanej cenie detalicznej 419 zł.
Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy
Skuteczny marketing internetowy - co warto wiedzieć?
Manufaktura nagrodzona prestiżowymi Złotymi Spinaczami Manufaktura Manufaktura
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.