Wprowadzenie na rynek europejski aparatu INSTAX mini 11 Pastel Green
FUJIFILM Poland Sp. z o.o.
Ul. Krakowiaków 44, budynek 7
02-255 Warszawa
iwona.krakowska|fujifilm.com| |iwona.krakowska|fujifilm.com
882794706
www.fujifilm.com/pl
INSTAX mini 11 PASTEL GREEN – dostępny już teraz
Fujifilm Europe wprowadza na rynek nowy wariant kolorystyczny aparatu INSTAX mini 11 – w kolorze Pastel Green (pastelowa zieleń). Nowy i intrygujący INSTAX mini 11 Pastel Green trafia do użytkowników w najsłodszym z kolorów – został opracowany z myślą o najnowszych trendach modowych.
Podobnie jak pozostałe aparaty w rodzinie INSTAX mini 11, również ta nowa wersja kolorystyczna została wyposażona w funkcję „automatycznej ekspozycji”, w ramach której aparat, po wciśnięciu spustu migawki, automatycznie wykrywa poziom światła zastanego i optymalnie dobiera czas otwarcia migawki i siłę błysku lampy błyskowej zgodnie z warunkami oświetleniowymi. Funkcja pozwala użytkownikom na wykonywanie zdjęć, na których obiekt główny oraz tło są optymalnie naświetlone w różnorodnych sytuacjach zdjęciowych. Zarówno ujęcia wykonane w jasny słoneczny dzień w plenerze, jak również te zrobione w słabo oświetlonych wnętrzach w restauracji czy podczas imprezy będą udane, z możliwością uzyskania wysokiej jakości odbitek natychmiast po zwolnieniu migawki.
Kolejną funkcją aparatu INSTAX mini 11, sprawiającą, że wykonywanie zdjęć natychmiastowych staje się łatwe jak nigdy dotąd, jest tryb selfie, który jest idealny do wykonywania autoportretów i ujęć w zbliżeniu. Po uruchomieniu aparatu tryb selfie jest aktywowany po prostu poprzez pociągnięcie za frontową krawędź obiektywu. Aparat INSTAX mini 11 Pastel Green powinien trafić do sprzedaży w sugerowanej cenie detalicznej 419 zł.

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Z UE na pomoc Ukrainie trafiło 148 mld euro. Potrzebne jest dalsze wsparcie, także w kontekście wypracowania sprawiedliwego pokoju
Prezydent Rosji Władimir Putin ogłosił gotowość do podjęcia bezpośrednich rozmów pokojowych z Ukrainą, które mają się rozpocząć 15 maja w Stambule. USA i UE liczą, że Rosja zgodzi się na 30-dniowe zawieszenie broni i wstrzyma ataki na infrastrukturę krytyczną. Unia już zapowiedziała, że w przypadku odmowy zaostrzy sankcje. Europoseł PiS Arkadiusz Mularczyk apeluje o większą determinację UE w wykorzystaniu zamrożonych rosyjskich aktywów i wsparcie w odbudowie Ukrainy.
Polityka
Prof. L. Balcerowicz: Polska obok Turcji ma największy udział własności państwowej. Potrzebujemy odpolitycznienia gospodarki

Nacjonalizacja i repolonizacja polskiej gospodarki zapowiedziana przez Donalda Tuska wzbudziła mieszane komentarze i reakcje, głównie z powodu niedoprecyzowania, jakie działania miałaby oznaczać. Zdaniem prof. Leszka Balcerowicza to „mętny slogan”, za którym może się kryć wiele znaczeń, takich jak ograniczenie wpływu kapitału zagranicznego albo nacjonalizacja. Tymczasem tym, co naprawdę potrzebne jest gospodarce, jest wycofanie się z niej polityków i prywatyzacja spółek, których wciąż zbyt wiele znajduje się w gestii rządzących – ocenia ekonomista.
Przemysł
Trwa operacja zmiany wyposażenia indywidualnego żołnierzy. Potrzebny modułowy system „od stóp do głów”

Według zapowiedzi MON ten rok ma być przełomowy pod względem zmiany wyposażenia indywidualnego polskich żołnierzy. To efekt trwającej od 1,5 roku operacji Szpej, której celem jest modernizacja umundurowania oraz uzbrojenia i której rząd nadał wysoki priorytet. Podczas ubiegłotygodniowego forum Defence24 Days dwie polskie firmy przedstawiły swoją propozycję systemu wyposażenia „od stóp do głów” dla żołnierzy, którego zaletą ma być nie tylko kompleksowość, ale także modułowość i możliwość dostosowania do konkretnych potrzeb danego operatora.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.