Wprowadzenie na rynek europejski aparatu INSTAX mini 11 Pastel Green
FUJIFILM Poland Sp. z o.o.
Ul. Krakowiaków 44, budynek 7
02-255 Warszawa
iwona.krakowska|fujifilm.com| |iwona.krakowska|fujifilm.com
882794706
www.fujifilm.com/pl
INSTAX mini 11 PASTEL GREEN – dostępny już teraz
Fujifilm Europe wprowadza na rynek nowy wariant kolorystyczny aparatu INSTAX mini 11 – w kolorze Pastel Green (pastelowa zieleń). Nowy i intrygujący INSTAX mini 11 Pastel Green trafia do użytkowników w najsłodszym z kolorów – został opracowany z myślą o najnowszych trendach modowych.
Podobnie jak pozostałe aparaty w rodzinie INSTAX mini 11, również ta nowa wersja kolorystyczna została wyposażona w funkcję „automatycznej ekspozycji”, w ramach której aparat, po wciśnięciu spustu migawki, automatycznie wykrywa poziom światła zastanego i optymalnie dobiera czas otwarcia migawki i siłę błysku lampy błyskowej zgodnie z warunkami oświetleniowymi. Funkcja pozwala użytkownikom na wykonywanie zdjęć, na których obiekt główny oraz tło są optymalnie naświetlone w różnorodnych sytuacjach zdjęciowych. Zarówno ujęcia wykonane w jasny słoneczny dzień w plenerze, jak również te zrobione w słabo oświetlonych wnętrzach w restauracji czy podczas imprezy będą udane, z możliwością uzyskania wysokiej jakości odbitek natychmiast po zwolnieniu migawki.
Kolejną funkcją aparatu INSTAX mini 11, sprawiającą, że wykonywanie zdjęć natychmiastowych staje się łatwe jak nigdy dotąd, jest tryb selfie, który jest idealny do wykonywania autoportretów i ujęć w zbliżeniu. Po uruchomieniu aparatu tryb selfie jest aktywowany po prostu poprzez pociągnięcie za frontową krawędź obiektywu. Aparat INSTAX mini 11 Pastel Green powinien trafić do sprzedaży w sugerowanej cenie detalicznej 419 zł.

Dlaczego przestrzeganie praw autorskich jest kluczowe dla biznesu

Trwa 5. edycja konkursu PR Wings

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Wzrost sprzedaży piw bezalkoholowych idzie w parze z inwestycjami w zieloną energię. Kompania Piwowarska ogranicza ślad węglowy i wspiera lokalne inicjatywy
Kompania Piwowarska kontynuuję realizację strategii „Lepsza Przyszłość 2030”, w której łączy ambitne cele środowiskowe, edukacja konsumentów oraz rozwój segmentu piw bezalkoholowych z realnym wsparciem dla lokalnych społeczności. Firma, będąca liderem polskiego rynku piwa, ogranicza emisję CO₂, zwiększa udział opakowań zwrotnych i angażuje pracowników w wolontariat, w tym m.in. w pomoc dla ofiar powodzi na Dolnym Śląsku.
Handel
D. Joński: Europa musi chronić swój rynek poprzez cła i wysokie standardy bezpieczeństwa dla importowanych towarów. Powinniśmy budować własny przemysł oparty na tańszej energii

Tańsza energia, a przez to niższe koszty produkcji w Europie to jeden z kierunków, który wskazuje Unia Europejska w rywalizacji z tanimi towarami z Azji, głównie z Chin. Jednocześnie rynek Starego Kontynentu powinien być chroniony poprzez zbalansowane cła oraz wysokie standardy bezpieczeństwa stawiane importowanym produktom. Zdaniem europosła Dariusza Jońskiego ważne jest rozwijanie przemysłu w Europie bez względu na narodowość właścicieli. Relacje z Chinami muszą zostać na nowo zdefiniowane i przebiegać na równych zasadach.
Handel
Poprawia się jakość raportów dużych spółek giełdowych dotyczących zrównoważonego rozwoju. Pozostają też obszary do dopracowania

Ekspertki i eksperci z Deloitte’a przeprowadzili analizę ujawnień taksonomicznych spółek notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych, która objęła sprawozdania z działalności za rok 2024 w części dotyczącej zrównoważonego rozwoju. To trzeci rok ujawniania stopnia zgodności przedsiębiorstw z Taksonomią Unii Europejskiej, co przekłada się na zwiększoną jakość i porównywalność prezentowanych danych. Jednocześnie można oczekiwać, że inwestycje zgodne z Taksonomią będą coraz istotniejszym elementem strategii rozwoju przedsiębiorstw w kolejnych latach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.